Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      389,645
      posts
    2. 128,289
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,531
      posts
    5. 40,173
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,692
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,622
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,309
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,147
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (243,691 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 159 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    •   Hygge træning i “byen” i dag   Bænkpres med stop (blød bænk) 8x20 8x70 5x110 2x135 2x135 2x140 1x150 1x150   Trapbar 5x130 5x170 2x200 1x230 1x240 1x253,5
    • 88,2kg - MyFitnessPal er en evighed om at opdatere i skyen, så nu jeg sidde med min DSB-iPad kan jeg ikke se hvad jeg tastede ind i morges, af det jeg spiste i går. Men jeg ligger nok lidt over 3000kcal.

      Jeg fik kørt lidt på Zwift 25 minutter skiftevis z 2 og 3 og en enkelt “spurt” på 45sek.
      Herefter to sæt mave og to sæt kropshævninger. 2 x 12. Det er nogle år siden jeg sidst har kunnet det - der er de manglende 5kg uden tvivl en fordel.

      I morgen skal jeg møde allerede kl 10, så det bliver det en nuldag igen. Det er fint. Min kollega har spurgt om vi skal køre mandag men nu ser vi - det bliver vist ikke så varmt som han regnede med, da han spurgte.
    • Torsdag i abeskuret:   Airbike - 50kcal (2min og 26sek) Orkede ikke træning idag. Havde noget kage der skulle spises. Så bare lige for at få pulsen op. Imorgen skal der cykles
    •   Morgen gymnastik Concept 2 niveau 5   Har sovet (eller ikke sovet) sindsygt dårligt i nat. Der var ingen gas på ballonen   1014m 4:06   Prøvede igen en time senere niveau 5   1004m 4:01.1   Prøvede igen en time senere niveau 4 1012m 04:02.2   Alle snit tider lige omkring 02:00 rent. Jeg er ret træt i ben og glutes i dag, så det er nok lidt akkumuleret træthed for stivbenet dødløft og mit lange pas   Dumbell Lunges  5x(2x32) 5x(2x34) 5x(2x34) 5x(2x36) 5x(2x36)
    • 88,5kg efter 3300kcal. Jeg spiste flere gange i nat. Jeg sov sjældent elendigt og var hamrende sulten hele tiden. Pga tandlægens borearbejde i morgen (og det gør jeg altså ikke uden bedøvelse ) får jeg ikke trænet, så jeg var tidligt oppe i dag så jeg kunne nå at køre. Det skulle være koldere end i går, så jeg kunne bruge noget andet tøj. Da jeg er i tøjet og checker DMI en sidste gang, er temperaturen steget mystisk meget, så nu er det VARMERE end i går. At skifte tøj og komme ud.
      Benene var helt væk - det her udecykling skal jeg lige vænne mig til. Jeg tog en lidt kortere tur, da det egentlig slet ikke var sjovt at være så hærget.
      Alligevel lidt imponerede at cykelcomputeren kan vurdere at jeg slet ikke er gearet til det her, for på belastningsviseren, ligger jeg helt - som i HELT - oppe i toppen af skalaen. Men reelt, altså på tal, har jeg sådan set ikke lavet ret meget. Og hverken styrketræning eller Zwiftturene, går over Garmin.
      Bagefter alligevel en smule benstyrk (for at holde gryden simrende) som supplement til det overkropstræning jeg lavede i går aftes.

      Pulskurven laver nogle underlige dyk i sidste del...
       
  • Recent Status Updates