Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      388,931
      posts
    2. 128,289
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,528
      posts
    5. 40,173
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,691
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,622
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,309
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,147
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (240,126 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Tag målingerne med et gran salt. Estimatet af fordelingen mellem muskel, fedt og vand er meget usikre. Smider du dem i et regneark, så kan du måske se en udviklingen der er reel, men næppe fra uge til uge.
    • Hæhæ.. men du er mindre tyk, så mon ikke du giver mig baghjul alligevel  Men bortset fra det, så er det lidt vildt som formen er blevet bedre. Jeg skal vel næsten være glad for at jeg flækkede menisken forrige vinter, så jeg kom væk fra klubtræning og også at der var corona-lukket i foråret. Det funker tilsynelandende langt bedre, når jeg selv styrer min træning - selvom der hverken er hoved elle hale i det. 91,7kg efter 3600kcal. Planen var en zone2-tur med lidt spurter men tiden rendte fra mig, så jeg måtte holde kæden stram. Fik spurtet alligevel men nu er jeg også mør i stængerne.  Straks jeg kom hjem fik jeg taget to sæt skateboard-squats og et sæt bulgarsk splitsquat. 
      Måske fortsætter jeg med lidt mere styrketræning, når jeg er kommet hjem fra arbejde. Min underbo har lagt en seddel i postkassen om at hun holder fest. Hvis der alligevel er larm, så er der sgu ingen der lægger mærke til at jeg også rumsterer lidt rundt.

      I hvert fald nuldag i morgen, da jeg forventer at få sovet alt for lidt og skal møde “tidligt” 
    • Træningen er faktisk gået ok i denne uge. Kan godt mærke at der har været lidt afmætning i stængerne efter en weekend hvor især søndagen blev brugt på at samle et 5x10 meter telt til haven. Specielt mine baglår var godt ristede bagefter. Sidste uge bød på 12 timer og 16 minutters træning, og denne uge indtil videre på 9 timer og 22 minutter :) 
    • Uge 7, og endnu en status. Vægten lidt op ift. sidste uge, men umiddelbart også noget mere væske i kroppen. Tror jeg skal begynde at drikke noget mere senere på dagen også. Jeg er ret god til at få kørt en liter ind inden morgenmad, men derfra går det lidt i stå. Tænker dog at det er fordi jeg ikke får nok væske at jeg ophober så meget.  Uge 1:
      Vægt - 84,7 kg
      Muskelmasse - 62,6 kg
      Fedtprocent - 22,2%
      Vand - 54,9%

      Uge 2:
      Vægt - 83,9 kg
      Muskelmasse - 64,2 kg
      Fedtprocent - 19,5%
      Vand - 57,1% Uge 3:
      Vægt - 84 kg
      Muskelmasse - 64 kg
      Fedtprocent - 19,8%
      Vand - 56,9% Uge 4:
      Vægt - 82,2
      Muskelmasse - 63 kg
      Fedtprocent - 19,4%
      Vand - 57,2% Uge 5:
      Vægt - 82,3 kg
      Muskelmasse - 63,9 kg
      Fedtprocent - 18,3%
      Vand: 58,1% Uge 6:
      Vægt - 81,3 kg
      Muskelmasse - 62,4 kg
      Fedtprocent - 19,3%
      Vand: 57,3% Uge 7:
      Vægt - 81,8 kg
      Muskelmasse - 65,7 kg
      Fedtprocent - 15,5%
      Vand: 60,4%
    • 15-9-2020 Løb 8,1km 53m04s   16-09-2020 Styrke Opvarming:  Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw.   Dødløft:  1 x 5 x 20kg.  1 x  5 x 60kg.  1 x 5 x 70kg.   1 x 5 x 80kg.  2 x 5 x 90kg. Bænk pres: 1 x 10 x 20kg.  1 x 10 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 2 x 55kg.  2 x 10 x 50kg. pull down (pure strength maskine) 1 x 10 x 40kg.  3 x 10 x 80kg. Læg stående 1 ben: 3 x (15+15) x Bw   17-9-2020 Løb 8,1km 52m46s
  • Recent Status Updates