Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      389,054
      posts
    2. 128,289
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,528
      posts
    5. 40,173
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,691
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,622
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,309
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,147
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (241,011 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Lidt hurtig søndagspump i abeskuret:   Chest supported DB rows - 4sæt x 10-12reps med 27,5kgs AB wheel - 4sæt x 12reps DB spider curls - 4sæt x 10-12reps med 19kgs Incline DB press - 4sæt x 10reps med 35kgs Triceps pushdowns - 4sæt x 10reps  
    • Hej Gregers, Mange tak! Ja, prøver faktisk at værdsætte de gode hverdagsstunder (også ;-) ). Det er godt, når man nu har flest hverdage. Så er jeg et gladere menneske...smiler mere, og prøver at sprede lidt godt humør... Mandag d. 19. oktober 2020 Cykling 28 km Tirsdag d. 20. oktober 2020 BJJ no-gi: en times teknik: fokus på sweeps fra butterfly guard. Rul. Onsdag d. 21. oktober 2020 Cykling 28 km   Torsdag d. 22. oktober 2020 BJJ no-gi: en times teknik: fokus på sweeps fra butterfly guard - lidt andre variationer end sidst + repetetion (plus agerede "dansklærer" for min makker) Rul - kun ½ times tid, da skulle hjem til middaggæster Fredag d. 23. oktober 2020 Cykling 28 km Lørdag d. 24. oktober 2020 BJJ no-gi: en times teknik: fokus på sweeps fra butterfly guard + der var lidt fokus på greb. Rul. Vi var ikke så mange i dag. Fik et par "pointers" at øve mig på af Franck: "GREB" - lær at tage fat i mine modstander mere offensivt, så jeg ikke er så defensiv...Øv forskellige typer greb, fokuser på et ad gangen - fremover. Derudover fik jeg et tip fra E: "angrib" min modstanders ben mere aktivt, når jeg sidder og han står... Ork, jeg har masser at øve mig på ;-) Men, har "fremgang" i følge en anden af mine træningskammerater og fik ros alligevel for mit defense. Dejlig træning. Herefter videre til sommerhuset - og pakke endnu en gang "asbestplader" i poser og så en tur på lossepladsen... mange bække små...   Lavede kæmpe bål i haven - det var dejligt at sidde og kigge på flammerne og gløderne med et glas varm honning, citron, ingefær-te mellem hænderne..og også kigge på den fine stjernehimmel. + fik bagt rugbrød endnu en gang - mums..   Søndag d. 25. oktober 2020 Cykeltur i Tisvilde hegn på MTB  -dog primært grussti, da der er en der skal tages hensyn til, da kravebenet netop helet sammen og ikke må risikere at falde...endnu...hø hø Havde selskab af J en del af vejen. Knap 1½ time. Virkelig flotte efterårsfarver i skoven i dag - og temmelig lunt: kunne cykle i korte cykelbukser uden at fryse :-)      
    • Ja tak, vi skal nok få hænderne fulde. På de seneste videoer fra opdrætterne ser det ud til, at vi har fået kuldets bølle, der tumler de andre om på ryggen. Men det skulle jo være et sundhedstegn :)
    • 91,5 efter 2975kcal

      Så længe jeg ikke udfordrer fingeren, mærker jeg den ikke - ellers kan jeg godt “drille” den øm.

      Jeg ville have været på turbotræneren her før arbejde men om det er den eller cykelcomputeren eller bare kommunikationsfnidder.... Belastningen er mest jævnt men jævnligt smider den lige 2-300 watt oveni. Uden belastning viser den ca 100w.og bestiller jeg 200watt viser den ca 230w. Jeg brugte så meget tid på at skifte menuer og slukke og tænde, at nu når jeg ikke træning. Det er godt nok belastende. Elektroniske dimser er herligt legetøj men en byld i måsen når det ikke virker Jeg har OK pauser på arbejde - uden de dog er prangende. Håber at være alene i motionslokalet, så jeg bare kan smide trøjen i en fart og træne, omend måske lidt sjusket pga tiden. Tager lidt babyvaskeklude og skiftetøj med og ser jeg kan få et eller andet i hus. Jeg har først fri henad kl 23, så jeg gider nok ikke efter fyraften.

      Nu begynder de her nuldage at irritere 
    •  Av god bedring med fingeren  og enig mht betragtninger vedr restriktioner. 
  • Recent Status Updates