• Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • 24-11-2020 Blandede (genop) træning? Opvarming: Crosstrainer 20 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw.   Bird-dog: 2 x (15+15) x bw. Glute bridge 1 ben. 2 x (30s+30s) x Bw Knæløft med belastning. 2 x (15+15) x 10kg. Benøvelse 3 veje. 2 x (2x(10+10+10)) x 7,5kg.   Løbebånd: 5min med 10Min/km 10min med 6''30 min/km 5min med 10 min/km Det går helt ok, med løb. Men jeg slår lige tålmodigheden til, og bliver på dette niveau minimum en uge endnu.   25-11-2020 Styrke Opvarming: Consept 2 romaskine: 2000 meter 10m04s. Ved ikke helt hvad der sker, men der er mange mennesker i centeret. Næsten alt var optaget. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw.   Squat:   1 x 5 x 20kg.  1 x 10 x 50kg.  3 x 10 x 60kg. Pendelay row: 3 x 10 x 50kg. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 50kg  1 x 10 x 55kg.  1 x 10 x 60kg. Pull down i kabeltræk, smalt greb: 1 x 10 x 50  2 x 10 x 55 Arnold pres Db. 1 x 10 x 10kg. Så gad jeg ikke mere, alle de db jeg ville bruge var optaget. Jeg kan se at jeg har bænket meget mere, og tunger, en jeg har gjort længe. Jeg har syntes det var en god ide, nu jeg ikke løber. Nå virkeligheden kom på besøg, her til morgen har jeg ondt i skulderen. Den er overbelastet. Æv, den får lidt ro.
    • Enig med Kahlua-kalv - du er jo en sprint stjerne Gregers  
    • "Hen over vinteren kører vi sprinttræning hver tirsdag. Vi kører fra Palmarès ud til Oceanakaj. Der vil blive kørt forskellige spurter fra gang til gang. Der vil blive kørt leadout-træning, antrit, lav/høj kadence spurter osv. Træningen er åben for alle på alle niveauer. Der rulles helt roligt mellem intervallerne så alle kan være med"     Det virker da ikke specielt snobbet... Do it!
    • Onsdag i abeskuret:   Incline DB press - 12x20kgs, 12x27,5kgs, 10x35kgs, 10x35kgs, 10x35kgs Flat DB press - 10x35kgs, 10x35kgs, 10x35kgs, 8x35kgs, 8x35kgs French press - 3sæt x 10reps med 40kg   Tiltrængt patafbrænding. Lavede iøvrigt også 100 armstrækkere igår over 19 pyramidesæt.    
    • 91,8kg efter 2375kcal Efter tøjvask og andre kedelige gøremål, stod den på fællestræning med Hvidovre. Banecykling har jeg kørt et par gange for nylig, mens landevejen har været  forsømt, så det skulle der rettes op på. Det var et godt valg. Der var ingen af de super hurtige, så der var lidt overskud i intervallerne og de steder der skulle/kunne køres spurter, blev der ikke åbnet med et dødsinterval op til en derfor fesen Fuglsangspurt. Det var stadig helt forkert i forhold til min anatomi men det var fint nok at det både var ude af komfortzonen men stadig med en følelse af sprint. Der var også lidt rulleskift og viftekørsel. Vi begyndte med to langsider ude på møtrikken men jeg kørte kun igennem på den første, da jeg ville gemme noget juice til spurterne.  Der var sjovt. Det frister.. men min mave vil sikkert ikke og jeg finder heller aldrig vej.. at prøve at hoppe med på Palmares’s sprinttræning om tirsdagen. Palmares-konceptet virker bare meeeeega snobbet og lysår fra en bonderøv fra Vestegnen, så det bliver bare ved misundelsen over at der ER sprinttræning. Nå pyt. Udover de næste tre tirsdage, vil arbejdet jo være i vejen, så det er jo lige meget. ... Det er godt, jeg har overstået alle de praktiske gøremål. Den Matator-bog Henrik omtalte tidligere, er nemlig landet på matriklen i dag. En gigantisk moppedreng  https://www.instagram.com/p/CIA7jYsncZK/?igshid=kunjd9eecvo6
  • Recent Status Updates