All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Spock 2018

    Lørdag d. 20. oktober 2018 Program B Strict Paused Standing Shoulder Press 10 x 30kg 10 x 35kg 10 x 35kg 10 x 35kg 10 x 35kg 10 x 35kg Første gang stående, hoften brokker sig lidt så jeg turde ikke smække så meget vægt på. Vil fortsætte med at øge 1 kg per gang og se hvordan hoften klarer det.Når jeg ikke længere kan køre 4 x 10, går jeg over til 5x5 og fortsætter progressionen derfra. Dead Hang Pullups 10 reps PR 8 reps 7 reps Gymnastics Rings Pull-ups (neutral) 5 reps Begyndte at gøre ondt i venstre skulder så jeg stoppede øvelsen. Var heller ikke mere energi tilbage. German Hang (Gymnastics Rings) 3 forsøg Første gang efter operationen at jeg turde prøve, tager den lidt med ro de første par gange. Skuldrene skal vænne sig til det voldsomme stræk igen. Jeg sigter mod at køre denne øvelse i hvert træningspas (noget jeg gjorde før operationen). Den øvelse er guld for skulder-mobilitet og er generelt bare cool :) Derefter forskellige småting: Skulder sideløft med vægtskiver Bagskulder med vægtskiver Skulderstabilitet med elastikker Rows: 2 x 30 reps 30kg (test af hofte, meget let men ultra syre i sæt 2) Hollow body hold Udstræk for skuldrene, butcher's block etc. Alt i alt god træning, det er tid til 2 dages recover denne gang. På ikke-træningsdage laver jeg coretræning, skuldermobilitet og fleksibilitet (front splits, middle splits), men dem logger jeg altså ikke her.
  3. Mugges log

    Træning i FW Lat pull downs 3x8x55 kg Konv. DL 3x5x85 kg Milipres 5x5x45 kg (PR) Det var fedt, og det gik nemmere end jeg troede. Nu er mit mål 5x5x50 kg til foråret. BOR 5x6x60 kg DB Bent over laterals 3x10x7 kg.
  4. Hver dag er hver dag!

    Jeg får ikke lavet PR i squat, det bliver heldigvis til løbende forbedring - et skridt ad gangen. Til gengæld er der fuld fart i pecs med en all time 5rm - 152,5 kg. Bumsovs.
  5. Yesterday
  6. Nice and clean power building

    19 Oktober 2018 Boksen Bænkpres med stop 8x90 5x100 5x102,5 5x105 5x107,5 5x112,5 Forbavsende fin runde. Rimelig godt tryk. Det er jo stadig 20kg for lavt, men man må afpasse ambitionerne efter omstændighederne
  7. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Lidt fredags lir på arbejdet: Leg curls - 3sæt x 10reps Kabel laterels - 3sæt x 12/12reps Chest press - 1sæt x 100reps med 30kg Bare lige lidt hygge. Ved ikke om man kan kalde det træning. Imorgen skal jeg på bæverdingsgalej i Kbh. Det bliver dejligt..
  8. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Det lyder bestemt også til yderst effektiv træning. Ingen tvivl om at det er noget man kan blive stærk af.
  9. Motion i balance™

    Nå, har jogget mikroture både i dag og i går, og det går fremad med min krigsskade, så jeg vil tro, at jeg overlever :)
  10. Langt pokker i MOL

    En tur i FW: Læg i benpres: 6 x 8 x full stack Kropshævninger neutralt greb: 7, 7, 7, 5 Rear Deltoid: 4 x 8 x 34 Bænkpres DB: 4 x 8 x 30 Bicep curl: 4 x 8 x 17,5 (første to sæt hammercurl) Arnold pres: 4 x 8 x 15 Fransk pres DB: 4 x 8 x 10 Mavemaskine: 4 x 8 x fullstack Hyperextensions:. 4 x 12 Soleus: 4 x 50, dropssæt til fail (60, 50, 40) I morgen en velfortjent og tiltrængt hviledag
  11. Last week
  12. Langt pokker i MOL

    Jeg kom til at købe ny cykelcomputer i dag. Noget ikke-almindeligt: Xplova X5 evo - sat ned med en tussebasse. Jeg har dog dog end ikke pakket den ud, for hold nu fast jeg er kørt i sænk. Jeg synes ellers plejer at være nogenlunde hårdfør hvad omfangsrige træningspas angår men... puha Tacx Neo: 30 minutter zone 2 Tåhævninger: 50 (tut over 4 minutter) Tåhævninger på et ben: 15, 20, 20, 20, 20 + 20 kun venstre Tåhævninger på hug: 20, 20, 20, 20 Tåhævninger (gulv, ej trappe som øvrige): 50, 50 (23 minutter) Hurtig bad og omklædninger og i FW: Stepups: 10, 10, 10 Frontsquat: 5 x 8 x 60 Benpres et ben: 5 x 9 x 105 + 9 x 105 kun venstre Glutes-maskine: 5 x 8 x 165 Liggende lårcurl: 5 x 8 x 105 + halv plade (58 minutter) Hurtigt hjem og Taxc Neo: 30 minutter zone 2
  13. Doktorens log

    Sidd. Bencurls 90 x 6 130+1 x 16, 14 Benpres 50 x 10 100 x 10 150 x 10 175 x 25, 22 Måtte stoppe et par reps før failure i andet sæt, da der var noget, der trak i højre inderlår. Manjaña. Det går stille og roligt fremad i den her øvelse :) Pull-ups Kv x 10, 8, 7, 6 Tung og fed ovenpå efterårsferie. Og træt efter at have været vågen 17 timer. D. Pull-overs 29 kg x 13 27 kg x 10 25 kg x 10
  14. ROGUE 20KG OHIO POWER BAR sælges

    Damn skulle have set det inden jeg købte stangen for ny. Fed fed stang
  15. Spock 2018

    Torsdag d. 18. oktober 2018 Program A Closed Grip Paused Bench Press Warmup: 10x20, 5x50, 5 x 70kg 5 x 85kg 5 x 85kg 5 x 85kg 5 x 85kg 5 x 85kg PR i denne øvelse, føles meget bedre end sidste gang hvor jeg var sikker på det var end-of-the-line for progressionen for denne omgang. Weighted Pull-up 5 x 2kg 5 x 2kg 5 x 2kg 5 x 2kg 5 x 2kg Føler mig lidt træt men det var ok idag trods alt. Weighted Dips 10 x 3kg 10 x 3kg 10 x 3kg Skal meget mere vægt på men jeg kører langsom progression for at passe på skuldrene. Derefter lidt bonus-øvelser: - hollow body hold - skulder mobilitet/stabilitet m. elastikker - test af hanging leg raise - dog endnu ikke godt pga hoften - biceps curl med bare stangen for at teste albue og skulder. Undgår normalt biceps curls fordi det traditionelt giver mig store issues med håndled, albue og skulder. Lidt bonus-video af sidste sæt af bænkpressen, for at checke formen. Da jeg var ung og trænede bro træning havde jeg ofte en tendens til at den ene side hang i forhold til den anden. Efter mange år med skader, og efter at jeg er blevet "gammel" er jeg nu startet bænkpres igen men kører smalt greb og fokuserer på teknik. Mine skuldre ville gå i stykker på ingen tid hvis jeg gik tilbage til formen da jeg var 30. Bliver 50 næste gang så jeg har ikke råd til langvarige skader.
  16. Nice and clean power building

    Helt konventionelt. Ingen bælte, ingen stropper, ingen Sumo, og ingen mad i maven Jeg er slidt for tiden 17 Oktober 2018 Boksen Dødløft 5x130 5x150 5x160 5x170 5x180
  17. Mugges log

    Træning i FW Lat pull downs 3x8x55 kg Squat 5x10x57,5 kg-oprejst overkrop-lav dybde Horisontal benpres 3x8x 40 kg i hver side Milipres 2x7x42,5 kg 2x6x42,5 kg BOR 5x5x60 kg Triceps pull downs 2x8x30 kg
  18. Motion i balance™

    Looooool gange rigtig mange
  19. Motion i balance™

    Sådan helt generelt er jeg overrasket over, hvor mange, der primært er ude at gå tur med deres mobiltelefon og så bare ved et tilfælde også har deres hund eller barn på slæb, nogle gange begge dele. ... sagde den sure, gamle mand :)
  20. Motion i balance™

    Ja, kombinationen af en lang usynlig snor og uopmærksomme hundeejere er ikke nogen god cocktail :)
  21. Motion i balance™

    Godt du ikke kom noget til Henrik. De moderne yo-yo hundesnore kan være svære at se på afstand.
  22. Mugges log

    Tak Henrik. Godt at høre, det ikke kun er min.
  23. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Li meget hva du gør er jeg fan.. Sådan noget her er jeg mega fan af: https://www.bodylab.dk/blog.asp?id=163&utm_source=Denmark_bodylab.dk_bodylab.dk&utm_medium=CPC_CPA_CPIA_CPS_CPIS&utm_content=text_web_22C_BID202649&utm_campaign=AID_bodylab.dk_CID4121#
  24. Motion i balance™

    Usynlige hundesnore på tværs af stierne er desværre ikke ualmindeligt. Eller den klassiske er at de går midt på stien indtil man møder dem og så trækker hunden til den ene side og i stedet for at ejeren følger efter, går han/hun over i den modsatte side. Og så er jeg lidt overrasket over hvor mange hundelufter der ikke har reflekser på, nu vi kommer til den mørke tid.
  25. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Torsdagstræning i fitness World: Løbebånd - 1time (5,5km/t og 5,5%. Hældning) Passede med at jeg kunne hører en podcast med Brian Shaw og Terry Holland samtidig med.
  26. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Det er desværre langt fra alle pas hvor energi og volumen er så god som igår. Så håber mindre kan gøre det :-) Sådan som the Rhino gør fungere ikke for mig grundet opvarmning. Og selv med 10min træning kræver det så bad bagefter.
  27. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Så længe det er pas som det forrige du laver er jeg overbevist om at du ka bygge kød og styrke! stan efferding er begyndt at lave 10min træninger to gange dagligt til pressede perioder. Go inspiration hvor han nærmere tæller i sæt til nær udmattelse fremfor intensitet osv.
  28. Mugges log

    Ja, jeg ved ikke, hvorfor de der pulsmålere får et chok i starten og viser vanvittige målinger, men mine gør det også.
  1. Load more activity