Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 10/14/2018 in all areas

  1. 1 point
    Spock

    Spock 2018

    Søndag d. 14. oktober 2018 Program A Closed Grip Paused Benchpress 5 x 70kg 5 x 84kg 5 x 84kg 5 x 84kg 5 x 84kg 5 x 84kg 20 x 70kg (backoff) Øgede med et kg men føles helt på grænsen. Sidste rep i stort set hvert sæt var med lidt besvær uden dog at formen gik ned. Gode pauser i bunden. Eksperimenterede med 2-3 sec pauser i bunden et par gange (mod normalt 1-2), virkede ikke til at det ændrede det store. Weighted Pullups 5 x 1kg 5 x 1kg 5 x 1kg 5 x 1kg 5 x 1kg Dips 10 x 1kg 10 x 1kg 10 x 1kg Desuden core, skuldermobilitet/stabilitet Stille og roligt, men føler mig ikke fysisk på toppen. Set i det lys er jeg tilfreds med styrken. Det skal nævnes at jeg træner hjemme og ikke i gym. Mit setup: https://photos.app.goo.gl/3NpAhLLn4ZwtUPSx9 https://photos.app.goo.gl/YSmy5w2Vryp773on6
  2. 1 point
    BLACKICE

    Hjælp til at få styr på mit liv!

    Well at stramme op på sig selv som far og ægtemand er da ihvertfald nogle sympatiske ambitioner. Om kost og motion er en vigtig del af ligningen er måske svært umiddelbart at se, men hvis det handler om at få noget struktur på sig selv og hverdagen i nogle rammer som gør at man igen har selvtillid og livslyst i en grad der gør at man kan være noget for andre, så giver det straks mere mening. At spise sundt er uanset hvad dameblade og kulørte bøger hos Bog og Ide siger, ikke et spørgsmål om at lave smarter jucier med eksotisk frugt, ej heller at lave som stenaldermanden. For langt de fleste er det egentlig "blot" et spørgsmål om at fralægge de værste uvaner, og optimere en smule på blandingsforholdet af det der puttes i gabet. Feks, hvordan har i det med Sodavand, slik,Chips, is, kage? Er det noget der altid er i huset, som i måske ikke føler i spiser meget af, men lidt ryger der? Er lyst brød, pasta, ris hovedbestanddelen i jeres hverdagsmad? Helt basalt kan du jo arbejde på nogle af de værste kalorie kilder og så se hvad der sker. I forhold til træning kunne du sætte dig som et mål at enten du, eller i som familie kommer ud og går minimum 45min tre gange om ugen? Du kunne investere i en Slamball på 9kg og et par kettelbells i forskellige størrelser, og så kan du nemt komme i gang med noget der vil udfordre dig? Skal vi få gjort noget ved det?
  3. 1 point
    don155

    Full body ??

    Syntes 6 dage om ugen er meget for en person med 3ugers erfaring.. , antager din angivelser af f.eks. 10x3 er: 3 set m 10rm. Det bliver til 3 fullbody pas om ugen, hvilket ikke unormalt. Men ofte når man kører 2split er 4 pas= kroppen igennem 2gange om ugen almindeligt. Desuden er der kun squat og dødløft, og en masse overkrop.. Vil hælde til at 4 træningsdage om ugen er nok og mere ben.. evt så tilføj en speed/power dag, en mobilitets dag, eller en dag med cardio, hvis du partout vil starte med 6 dage om ugen. overvej et 2split m 4 dage om, der er masser af fine programmer at bruge. Hvis du klør på med 6 dage om ugen så vær obs på om du er frisk, løft kun med lækker teknik og overskud, ikke grinde, altid have et par rep i tanken det første stykke tid. My 5cents..