Fitness C.Heidemann

Medlemmer
  • Content count

    55
  • Joined

  • Last visited

About Fitness C.Heidemann

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 08/25/1984

Contact Methods

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Frederikshavn (Ezeefitness)
  • Interesser
    Træningsleder/koordinator i Ezeefitness Frederikhsavn og Hirtshals.

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Forhåbentlig atlet indenfor fitness.
  1. Til de intiligent moller.

    Nej, det er problematisk at der ikke findes flere studier omkring denne sygedom. Men mit store spørgsmål er, om der ikke kan gøres noget aktivt for at reducere atrophyen muskulaturen? Jeg tænker selvfølgelig på en aktiv behandling i form af styrketræning, hvor man evt. kunne lave hypertrofi træning for at reducerer nedbrydelsen... Men 1000 tak for svaret gribben. :4thumbup:
  2. Til de intiligent moller.

    Til de intelligent moller. Jeg står i en trist situation, hvor min faster har fået stillet diagnosen Inklusionslegeme myosit… Jeg har prøvet at søge på nettet omkring denne muskelsygdom, men studier omkring denne sygdom er minimal. Jeg kan umiddelbart ikke finde det engelske ord på sygdommen, så må man kunne bruge pubmed.com Håber på lidt hjælp Mvh Christian Heidemann. P. S Lidt info omkring sygdommen http://forlag.fadl.dk/sample/87-7749-422-9...kelsygdomme.pdf
  3. Uenighed om øvelse

    Hvis jeg ikke tager helt fejl er det Kim Lynge! Fra træner akademiet, han er en kompetent mand, så ingen ko på isen dér
  4. Slapt maveskind

    Jeg kom lige forbi min gamle tråd. Jeg er nu begyndt på min cutteperiode op til sommer, nu skal det underhudsfedt bare væk engang for alle. Jeg vil derfor følgende prøve at holde jer opdateret igennem perioden der strækker sig over 4 måneder. På nuværende tidspunkt er min BF på ca. 10% og regner med, at cutte indtil at jeg ender på 4-5 stykker. Nuværende stats BF: 10 % Højde: 174 Vægt 86,5 Ugentlig trænings forløb. Seks instruktør timer i spinning om ugne. Styrketræning 3 split = 6 dages træning.
  5. Øvelser til skuldermuskler

    Flinke9, du biver nødt til at se på de fysiologisk krav for hypertrophy. Der hvor musklen har størst potentiale for muskeltilvækst er ved 70-80 % af 1 RM.
  6. Opvarmning til program

    En opvarmning skal gerne være praktisk og selve udførelsen af den dynamisk opvarmning på vidoen, er og bliver ikke praktisk opvarmning i et center... Og selve den dynamiske opvarmning han laver på vidoen er HIGH impact, og derfor ikke en gradvis opvarmning. Hvis man skal se på en funktionel opvarmning til centermilijøet, er det gradvis opvarmning på en cardiomaskine, hvor overekstremiteterne helst skal være aktiveret... Derefter lav nogle hurtige dynamisk stræk og en progresiv opvarming via styrketræning, som også er nævnt tidligere.
  7. øvre pec

    Jeg faldet for et stykke tid siden over nogle iEMG målinger, der viste aktivitetsforskellen i mellem calvicula head og sternal head. Selve aktivitets niveauet i mellem bench press og incline bench press var på 2 %... Så hvor meget ekstra hypertrophy, man kan opnå på den enkelte muskel er vel minimal, men i bb sammenhæng er det vel marginalerne der tæller.
  8. Motion virker appetitregulerende

    Hvordan ligger din energifordelling i diæten ?
  9. Slapt maveskind

    1000 tak for svarene! Selve sammentrækningsprocessen er godt nok langsom, men billedet er som sagt også to år gammelt og det er også blevet lidt bedre med årene.... Nu må vi se om en hård diæt kan gøre værket... Go weeeeekend!
  10. Slapt maveskind

    Mit maveskind hænger ikke i ruder, hvis det er det du fisker efter... Dog binder jeg stadig lidt uderhudsfedt, men det kan muligvis cutte´s væk igennem en længere diæt periode. I min årsplanlægning begynder jeg også at cutte i midten af april!
  11. Slapt maveskind

    Jeg står overfor en virkelig svær beslutning i mit liv syntes jeg... Jeg har for 2½ år siden reduceret min BF relativt meget, jeg startede med en relativ høj BF på ca. 24 % efter godt og vel 1 års træning havde jeg opnået en fedtprocent på ca. 5 procent. De efterfølgende 1½ år har fedtprocenten ikke oversteget 12% . Jeg står den dag i dag i situationen og har overskydende hud i den abdominial region. Jeg har igennem flere år trænet målrettet til Mr. Fitness eller AF, og drømmen skal bare udføres, men mangler den lille sidste detalje. Jeg tilladder mig hermed at poste et billede, billedet er ca. 2 år gammelt. Heldigvis er der kommet mere masse på rammen siden ca. 12 kg og stadig med en bf 12%.. Hvor der er vilje, er der vej! :4thumbup:
  12. Crosstrainer.....Er dyere altid bedst?

    Der er ingen tvivl om, at man får hvad man betaler for. Jeg har prøvet en del discount modeller og jeg ville helt klart råde dig til, at nøjes med den du har i dit lokale fitnesscenter. Men køb endelig en, der har forholdvis god stabilitet, det hopper lever jeg som særdelles vigtigt samt omløbet. Held og lykke med det !
  13. fodbold - platfodet

    En del knæskader opstår ved ukorrekt fodstiiling, derfor vil jeg råde dig til at træne muskulaturen under foden og få lavet nogen indlæg der passer til din støvle… Begynd at lav gribbeøvelser med tæerne og løfte genstande op fra gulvet ved hjælp af dine tæerne eks. et håndklæde, små glaskugler osv.
  14. Mr. Fitness 2007!?

    Bliver det virkelig slaaet sammen i aar :4thumbup: Det bliver et alt for fedt show!
  15. Fedtprocentsmåling

    I går startede vi vores nye koncept Ezee Wieght, jeg havde 14 igennem en fedtprocentmåling og vil selv vurderer at min erfaring indenfor fedtprocentmåling er rimelig, men åbenbart ikke! Jeg havde nogle store mennesker igennem målinger, en var så kraftigt bygget at han skulle bruge to badevægte. Nu kommer min problemstilling, ekstremt overvægtige personer har hofte hænge bug, men hvordan måles den? Det virker virkelig uoverskueligt for mig og ikke særlig motiverende for dem, at tangen knap nok kan nå rundt + at jeg er 100 på, at resultatet blev monster unøjagtig ved de største!