mehateme

Medlemmer
  • Content count

    257
  • Joined

  • Last visited

About mehateme

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 05/12/1964

Contact Methods

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Interesser
    Træning, hvad skulle jeg ellers lave her?

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke - Vægtforøgelse
  1. Skade efter brug af Testeteron ...

    Det er pisse farlig og sprøjte sig med en "uren" sprøjte - Hvis den har været beskidt i enden, kunne det så ikke havde noget og sige? Men mærkeligt - Håber det kommer til og gå bedre.
  2. SAS-ligaen 2007/2008

    1. FCK - Under 70p 2. FCM - Under 65p 3. OB - Over 60p --- 4. FCN - Under 58 p 5. Aab - Under 56 p 6. Randers - Under 50 p 7. Esbjerg - Under 50 p 8. BIF - Under 40 p 9. Horsens - 30-35 p 10. Lyngby - Over 30 p --- 11. AGF - Under 30 p 12. Viborg - Under 22 p Det eneste som har betydning, dem i midten er jo nærmest lige meget, men har prøvet og sætte dem som jeg tror - Tror alle er enig i Viborg rykker ned. Begrundelse: - FCK tager den som altid, muligvis ikke hvis de ikke kommer vider i CL, FCM og OB er begge hårde konkurrancter til 2 og 3 pladsen, men tror på FCM tager anden igen. Håber FCN kommer ind og ligger sig foran Aab, men de 2 kan også pytte plads. Randers har styr på meget og sniger sig ind foran esbjerg, eller omvendt igen ;P . Bif og horsens kan også godt bytte plads. Men bif er bare på vej ned af listen stillet og roligt :) Tager bare max chancer :D Mit slutresultat til den her superliga :P
  3. Thai-, Motion- og/eller styrkecenter

    Keki, god guide :) - Dog kan jeg ikke se noget omkring Thaiboksning Mammut - Fjeren har kun deres thai om tirsdagen og torsdagen om aften . ---- Er det virkelig det eneste thai sted i randers?! :o - For kan sku da ikke passe - Synes bare ikke jeg kan finde noget på google under "Thaiboksning + randers" . Thaiboksning er protieres højst, hvis der er et thai sted uden styrke/motion centeret er det helt fint . Så styrketræner jeg bare i hadsten elller fjeren og tager thai for sig selv :) Bare vigtigt at det er thai, ikke forsent og skal være i randers. ---- Mange tak for de 2 svar :)
  4. Thai-, Motion- og/eller styrkecenter

    Nogen som ved hvor der ligger et motion/styrkecenter i randers (Så tæt på blommevej 40 - Randers teknisk skole - som muligt) ? Ikke noget af det der pis som fintess dk - Et godt lille styrkecenteret er fint - Så lidt maskiner som muligt, de siger mig ingenting. Og vil startet til thaiboksning, så må gerne være noget som enten ligger tæt på motion/styrkecenteret eller Blommevej, men nogen thai steder har vel også motioncenteret i sig selv, også er det helt lige meget med styrkecenteret :) Håber nogen evt kan hjælpe mig lidt - Kender overhovedet ikke randers så er lidt på bar grund ;(
  5. natarbejde

    Bare kig på lønnen ;)
  6. Tunge negative singles i bænkpres?

    Nemlig. For at træne styrke.
  7. From Russia with love

    Det er vel ham til højre, ikke?
  8. Progression! Kun i de store øvelser ?

    Jeg kører kun progression i de store, men køre self' ikke altid med samme vægt i de 7 uger mit skema nu varer.
  9. Mike Miller

    Takker mange gang. Da latterlig forbund. Nej, for det er den øverste del som skal derned ved 90grader, ikke?
  10. Mike Miller

    Nu har jeg søgt under Mike miller her inde og fandt ingen, men sikker på tråden er derude. http://www.powerliftingwatch.com/video/Mik...r-1220Squat.WMV Jeg bliver simplet hen nød til og vide. Hvad for et forbund dømmer den der okay? :o Har da altid troede vi snakke i 90grader på den øverste del af låret, og ikke den nederst som på hans video (Desværre meget dårlig kvali)
  11. Wrist wraps..

    Nu søgte jeg lige på wrist wraps, og faldte over den første side på google. http://www.prowriststraps.com/head_harness_weight_lifting1 Haha, fed ide! :o Men vider til dit spørgsmål. Jeg ved ikke om der er nogen beviser på at det skulle være dårligere og bruge dem hele tiden, men vil da mene at der ingen grund er til og bruge dem end i de store øvelser? Men vil da også sige at det ikke virker godt for håndleden og bruge dem hele tiden, eftersom det jo er support for dem hele tiden, og når den så ikke er der mere, så har de ikke den support mere.
  12. 4,8 på 22:10 min

    Ja, det er en god tid, altså langt vej til dem som tager 5,0 på 15 ... :o Men det er jo også drømmetiden ;) Keep going, og det er jo mest vigtigt at man føler man gøre det godt
  13. Program

    Træner du fullbody? Jeg træner også kun 4 øvelser per træningspas, men er også 2split, og simplet hen kun for styrkens skyld
  14. Måling af muskelstørrelse

    Du skal bruge målebånd, og er da ikke så svært? Du laver bare en cirkel rundt om armen. Fuldstændig ligemeget om du starte ved 0 eller 50. Så ser du bare hvor målebåndet krydser hinanden igen. I mit tilfælde mødes de ved 30 og 130 ... Altså måler min overarm 100 cm på det størrest punkt Håber du fanger hvordan man skal måle det. Skuldrebreden kan godt være svær, samme med rundt om brystet, men kan lagde sig gøre alene.
  15. DB BOR

    Ja, desværre en af de ting som man skal passe på med. Er det svært og vide hvis man trækker forkert?