The Bear

Medlemmer
  • Content count

    924
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by The Bear

  1. Hjemmegym

    Hej Spock Jeg ville købe det her. Bænk - justerbar og squat rack, samt kilo: Mit link Justerbare håndvægte: Mit link Gummibelægning til gulv: Mit link Samlet pris under 10 k Vh Kasper
  2. Joakims Crossfit Madness

    Hej Champ For en god ordens skyld så var jeg ikke ude på at hate - tværtimod. Som jeg også skrev så synes jeg dine cuts er super gode. Det eneste jeg stillede mig en smule undrende overfor, var om man kunne spise lidt proteinpulver ved siden af, da mange jo får en del af deres proteiner fra mejerprodukter, som jo ikke er paleo style. :)
  3. Joakims Crossfit Madness

    Hej Joakim Tak for svaret. Det lyder virkelig spændende, men jeg synes stadig det ser ud som om der ikke er meget protein i den kost. Hvad med proteinpulver og kreatin? ER det bandlyst. Det græsk youghurt du spiser er vel ikke helt tilladt? Tørret frugt er vel heller ikke godt - det er jo nærmest rent sukker. Men en blanding af masser af kød, æg og grøntsager samt nødder kan jeg sagtens sætte mig ind i, og så ingen kulhydrater minus det man får fra frugt og grøntsager - det lyder all good! :)
  4. Joakims Crossfit Madness

    Hej Joakim Nu har hjeg tjekket nettet omkring the paleo diet, og jeg kan se at det handler om at spise som en "hulemand", altså nødder, kød, grøntsager, - ikke forarbejdet mad, men kan du ikke konktretisere det ved at skrive lidt om hvad du spiser og ikke spiser, når du følger diæten :) Paleo: kød, æg, grøntsager, nødder - æd det du kan jage eller plukke Ikke paleo: Mejeriprodukter, forarbejdet mad, sukker, pasta, ris, osv Men hvad med proteinpulver, og hvad med alt det gode ikke - paleo mad, fx. fromage freis, havregrød, hytteost, fuldkorns rugbrød, og den slags som virker for tusinder af folk som bodybuilder, styrketræner, hyggetræner, osv?
  5. Joakims Crossfit Madness

    Jeg ville forresten virkelig gerne se: 1. Most muscular 2. Dobbel biceps 3. Ryg Dobbelt biceps Alle taget lige fra, og ikke taget fra siden :) - Tror det bliver gode billeder.
  6. Joakims Crossfit Madness

    Joakim: Super flot - det er klart det mest CUT jeg nogensinde har set dig. Hvad siger vægten? Dine abs er for vilde på det sidste billede og generelt er arme, skuldre og maven super flot. Virkelig en "flotmandsform"! Det er efter min ærlige mening, den bedste form jeg har set dig i. Crossfitt Rocks!
  7. Joakims Crossfit Madness

    Hej champ, træls med anklen, men det er da også det glade vanvid at løbe en dag som idag. Herude var der ihvertfald ekstremt meget sne! Tak, er ok tilfreds med formen, dog vil jeg gerne være en del mere ripped til sommer. Jeg har kørt kcal overskud i ca. 4 måneder, dog med udsving, da jeg som bekendt er ektremt fedtforskrækket, så hvergang vægten steg lidt for meget slog jeg bremsen i mht til mit kcal indtag - desværre... Tak igen. Jeg er også ok tilfreds, dog synes jeg mine traps er meget små... Hmm, der var en del andre nede i centeret, og jeg synes det var lidt pinligt/mærkeligt at stå og filme alt for meget, derfor den lidt pludelige slutning. Næste gang tager jeg tid til at lave flere film, også med benene - (ohh the horror).... :) Vægten ligger på 67 som morgenvægt, så tung er jeg ikke ligefrem ;) Vh kasper
  8. Joakims Crossfit Madness

    http://www.youtube.com/watch?v=94-o6KbR_PQ Altså, der mangler jo overall masse for vildt, men jeg tror det snyder en smule, fordi videoen ligesom er filmet nedefra, men der SKAL noget mere masse på rammen.... :)
  9. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Hold da kæft en super flot debut! To vundne og et meget knebent nederlag, og så en bronzemedalje til dit første stævne, det er da vildt flot! Respekt!
  10. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Hej Troels. HEld og lykke med stævnet. Jeg synes, det er super fedt med din transformation fra styrkeløfter til kampsportsudøver og jeg glæder mig virkelig til at høre, hvordan det går til stævnet.. Lige et spørgsmål. Nu er jeg jo ikke ret godt inde i kampsport, så det stævne du skal til er det fuldkontakt, hvor I må slå, sparke og brydes på gulvet, eller er der helt specifikke regler, som at man fx ikke må slå 1 der ligger ned eller lignende?
  11. Joakims Crossfit Madness

    Hej Joakim, det ville være en fryd at se dig på scenen engang! Lifetime clean, men med masser af motivation. :) Jeg træner en del cardio. Da jeg trænede 6 dage om ugen, cyklede jeg 20 minutter på kondicyklen hver aften, men nu hvor jeg kun træner 3 dage FB om ugen, tror jeg, at jeg vil sætte mit cardio op, så jeg på nogle af min off dage cykler noget mere :) Jeg tror btw at Crossfit ville være noget for mig, da jeg elsker den slags alsidig træning, desuden tror jeg min lave kropsvægt ville være en stor fordel i de mange bodyweigt øvelser :) Hvis det er ok med dig, kan jeg evt. lave en film af min nuværende form og smide den her i din log en af dagene, så kan du se og kommentere lidt, og så sletter jeg den igen efterfølgende :) Vh Kasper :)
  12. Joakims Crossfit Madness

    Hej Champ Det lyder super fedt med det crossfit! Jeg kunne saggtens se dig på scenen, du har helt klart den rette indstilling, men jeg tænker på om det er realistisk, når man som os ikke snyder med steorider eller andet ulovligt - her tænker jeg mest på BB, bodyfitness er nok ikke så slemt, da deltagerne alt andet lige er noget mindre. JEg ved godt, at der er folk som Crawdaddy, som mig bekendt ikke har snydt, men hånden på hjertet, så er det meste af feltet sgu nok mere eller mindre "dopede" ? JEg træner selv på livet løs, de sidste to måneder 6 gange om ugen udfra et 3 split. Det er super fedt og jeg er gået frem i styrken, bl.a tager jeg 3 x 10 x 40 kilo i db press, og 1 x 10 x 42,5. JEG har også squattet 3 x 5 x 100, hvilket er ret meget for mig, som jo er epic weak i benerne ;) JEg er dog lige skiftet til et 3 gange fullbody om ugen, simpelthen for at afveksle min træning, og det føles allerede super godt, med gode doms og god motivation... JEg mener virkelig at begge træningsformer har sine fordele: splittet er fedt, fordi du træner så ofte, relativt kort tid af gangen og kan lave mange øvelser pr muskelgruppe... FB er fedt, fordi du rammer de store øvelser til hver træning, og hver træning er vandvittig hård! Men jeg tror det allerbedste er at veksle imellem de to, for at udfordre kroppen mest muligt... :) Vh Kasper Bliver spændende at følge dig CF eventyr!
  13. Joakims Crossfit Madness

    Hej Champ Godt at se, at du er vel hjemme i DK igen! Crossfit lyder utrolig spændende, jeg synes, det er meget tiltalenede med en træning, hvor man hver gang laver noget nyt, træner på hold og konkurrerer mod hinanden, og samtidig laver hårde/gode øvelser for hele kroppen. har du tænkt dig at lave crossfit som primær træning og så kun supplere med vægtene, eller bliver det mere 50/50? Hvad er fremtidsplanerne med træningen, er det stadig scenen engang, eller bare god allround form, som jeg selv praler af at have? ;) Vh Kasper
  14. Styrkeløft på fynsk

    hej Henning Tak for svaret. Jeg glæder mig til at komme igang med HST igen, det er et fedt program! Jeg vil træne det således: mandag: hvile tirsdag: HST onsdag: cardio Torsdag: cardio Fredag: HST Lørdag: Hvile Søndag: HST Samtidig vil jeg køre noget carb cyling, hvor HST dagene bliver high carb, cardio dagene bliver medium carbs og hvile dagene bliver no carbs. Her er carbs = stivelse. Jeg er meget spændt på dette program vh Kasper
  15. Styrkeløft på fynsk

    Hej Henning Jeg har lige et HST spørgsmål, som du helt sikkert er manden for at svare på :) Jeg går nu fra et program og vil til at træne HST, derfor skal jeg tage en træningspause inden jeg begynder på HST. Tager du alle de 9 dage, som HST programmet foreslår, eller vil 5 - 7 dage være nok? Er det ok at lave cardio i mens man holder træningspause? Vh Kasper
  16. Bear log2

    Tid til en ny log Jeg har ikke skrevet herinde længe, da jeg ikke har haft tid eller overskud. Dette skyldes, at jeg er blevet far til verdens sødeste og mest vidunderlige lille dreng :) Se avartar Jeg har desuden fået arbejde som skolelærer og er flyttet udenfor Århus. Der har altså været nok at se til, og træningen har da også været noget af det første, jeg droppede. Men nu er der blevet mere tid, og jeg er så småt begyndt at træne igen. Jeg træner i et meget meget lille træningscenter i en lille landsby, men der er faktisk alt man behøver: masser af frie vægte, håndvægte til 45 kilo, chin/dipsbar, osv. Jeg træner ca. 1 gang om ugen- fullbody, hvilket er ret usselt, men jeg opnår faktisk ok resultater... Hvad angår MOL så vil jeg fremover føre logbog og tjekke andre inspirerende logbøger, men så rækker tiden nok heller ikke til mere. Mål for fremtidig træning: At opnå en fornuftig form, både hvad angår styrke, kondition og udseende. At holde mig skadesfri At komme op på at træne 2 gange fullbody om ugen At komme igang med løbetræningen så snart det bliver løbevejr At reducere min fedtprocent - ren forfængelighed. Dagens træning: Chins: 3 x 10 Skrå bryst med håndvægte: kørte op til maks på 5 reps med 37,5 kilo Ez - curls: 40 kilo Dips: 4 x maks Dragonflags: 4 x maks supersetted med situps Hyperextensions: 4 x maks Pullups: 3 x 10 Overall: En fin træning, jeg er faktisk ret tilfreds med styrken - alt taget i betragtning.
  17. Bear log2

    Hviledag Cardio: 34 km kondicykel
  18. Joakims Crossfit Madness

    Hej Joakim, oh ak og ve. Jeg havde glædet mig som et lille barn til den ørred. Jeg var så glad for tippet og glædede mig til at smage vidunderet, men idioterne i netto i Rønde havde det ikke, og havde aldrig hørt om det................ Arghhh Så jeg må ind til Århus eller til en anden netto herude og købe det, så køber jeg sgu 5 pakker! Tak for super træningen, det skal vi helt sikkert gøre igen...
  19. Bear log2

    Hej Joakim. Ingen DOMS idag, jeg er et monster, hehe. Jeg fik også trænet en solid gang ryg idag. Tak angående min leaness, men du har evig ret i at 3-4 kilo ekstra lean masse ville pynte gevaldigt! Træning idag: Cardio: 5 km med babyjogger BB: Dødløft: 1x10x100, 1x5x105 1x5x110 1x5x120 1x5x130 DB rows - skrå bænk - strict: 3x5x48 Træk til hagen: 3x10x to bands Mave: Sitbends 3x10x30 kilo DB Shrugs: 3 x 10 x 30 kilo i hver hånd Reverse flyes: 3 x 10 blå band, 3 x 10 x rødt band Chins i mit garage tag: 3 x 8 x bw Så var der udsolgt
  20. Joakims Crossfit Madness

    btw: Angående vores poseringer. Jeg synes din form er pisse fed, med trøjerne på ligner du, at du er mega meget mere massiv og stor end mig (hvilket du også er), men det er rigtigt, at et par kilo mere cut - så er den sgu lige i øjet mht strandformen. Men der er ingen tvivl om, at du har udvilket din fysik mere end mig, de sidste 3 år, min er kun blevet finpudset, mens din er blevet markant forandret og forbedret. Men det giver mig bare endnu mere motivation for, at få bulket de 10 kilo op, og se hvad det giver..... Vi ses champ!!
  21. Joakims Crossfit Madness

    Hej Joakim :smilie: Tak for en super fed træning. Det var pisse fedt at cath up og snakke lidt om gamle dage, om nutiden og ikke mindst at træne for sindsygt igennem i 2.5 time! Jeg fik 18 øvelser (som jeg kan huske), det er altså for sindsygt... Jeg skal ind og købe ørred i morgen - tak for tippet champ :4thumbup:
  22. Bear log2

    I går: Cardio: 5 km løb 20 minutter kondicykel Idag: Fantastisk træning. Den bedste i lang tid - i selskab med min gamle makker Juvic. Det var super hyggeligt, fedt og den absolut mest intense og fede træning i lang, lang tid!!! Vi lavede et utal af øvelser - og jeg er slet ikke sikker på, jeg kan huske det hele, men here we go: Bryst - db: 1 x 8 x 37 4 x 8 x 40 De var nemme Sideraises i cabel: 3 x 10 x 20 Frontraises i cable: 3 x 10 x 10 FAcepulls: 3 x 10 x 55 Decline bryst: 4 x 10 x 32,5 DB Flyes: 4 x 10 x 30 Chins: 3 x 10 x bw 1 x 15 x bw Triceps i cable: 3 x 10 x 70 træk til nakken 3 x 10 x 70 Shrugs med stang: 4 x 10 x 70 Mave: Crunches Dragonflags Push press med stang: 4 x 6 x 60 Sideraises med db: 4 x 10 x 12 Reverse flyes: 4 x 6 x 12 Cable rows: 4 x 8 x 80 Frontraises med DB: (Kørte makkerpar med Juvic, synkront og uden pause imellem sættene) 3 x 8 x 12 Push ups/jigsaw rows: Super fed og hård øvelse Juvic lærte mig - her fik jeg sved på panden... 3 sæt 18 øvelser!!! Hehe og en fed fed træning som tog 2.5 time, med masser af snak, poseringer og hygge. Det var super fedt. Hvis alle mine træninger var sådan her, ville jeg aldrig være hjemme, men tilgengæld blive en mean machine :smilie:
  23. Bear log2

    BB: Dødløft: 1x10x100, 5x5x110 10x1x120 DB rows - skrå bænk - strict: 3x5x48 Træk til hagen: 3x10x to bands Mave: Dragonflags og situps med vægt bag nakken - 3 x 10 Reverse flyes: 3 x 10 blå band Jigsaw rows: 3x6x32 Biceps curls: to bands 3 x 10 Pullups: 3 x 12 bw
  24. Bear log2

    Cardio: Spurter. BB: (bryst, triceps, skuldre) Swissball bryst: 2 x 10 x 32 3 x 10 x 38.5 Swissball flyes: 3 x 10 x 30 Skulderattack (Gigantsæt): Sideraises - dumbell, sideraises elastik, front raises, : 3 x 10 Push ups swissball + vægtvest : 3 x 10 Decline bryst dumbell: 3 x 8 x 32 Overhead one arm dumbell shoulder press: 3 x 6 x 25 Push ups standere og 10 kilos vægtvest: 3 x 10 Tid: Træning: 40 minutter Spurter: 15 minutter
  25. Bear log2

    Cardio: kondicykel 35 miuntter