Neverbeencool

Medlemmer
  • Content count

    45
  • Joined

  • Last visited

  1. Juice i post work OUT Shake?

    Tak for svaret. Var kun i tvivl om GI værdien er høj nok til at påvirke kroppen hurtigt og effektivt i forhold til at frigive insulin? Spiser altid 1-2 timer efter træning og shake.
  2. Har nu tabt 20 kilo siden Januar.. Puha!

    1. Show previous comments  3 more
    2. Neverbeencool

      Neverbeencool

      Tak:) Der skal nok komme billeder om 5 kilo

    3. Deppe

      Deppe

      Jeg tror jeg har fundet dem!

    4. kaoshjerte

      kaoshjerte

      Stærkt gået!

      Og lol @ Deppe :D

  3. Bodybuilding, hvorfor?

    Der er vel mange grunde. Mine er eks: Jagten på nye mål og udfordringer. Styrketræning er spændende fordi du med et rigtigt mind-set og vedholdenhed kan udvikle din krop. Tøj sidder bedre. Man føler sig bedre tilpas på stranden. En sund og ekstrem stærk krop fjerner begrænsninger i hverdagen. Kan tilmelde mig DHL og vide jeg kan gennemføre dig uden problemer. Kan klatre, svømme og løfte de fleste ting hvor andre giver op. Til sidst er det et spørgsmål og at holde sin krop sund. Synes ikke styrketræning og motion hver dag er ekstremt. Synes bare standarden for sundhed er ekstremt LAV. Er imponeret over kollegaer der spiser boller med smør til morgenmad. Sovs og fedt kød i kantinen og kage for resten inden de kommer hjem til mere klam mad og slik om aftenen. Drikker ikke og holder mig for stoffer af samme grund. Har grundlæggende mere respekt for folk der går 200 % op i træning, kost og motion og tilføre kroppen ulovlige stoffer end hr. og fru danmark der smadre deres krop med dovenskab, fed mad smøger og rødvin. Er sikker på en ærlig læge efter mållinger ville konkludere det samme. Dog er den clean livstil helt klart mest at beundre!
  4. Juice i post work OUT Shake?

    Hej alle Har købt en dymatice whey pina colada. Ved det smager fantastisk med juice Juice indeholder sukker som er godt efter træning, men er der nogle ulemper ved det?
  5. Vejen til sommerform fra 113 kg

    Hurtig log d. 4 Ingen træning! Kunne knap nok gå:) d. 5 Vægt: 109,6 - Tabt næsten et kilo til:S Trænede om aften bryst+skulder Det bliver cirka-tal på gentagelser for gider ikke skrive ned når jeg træner Bænk: 7x115 kg 6x115 kg 5x115 kg Incline bænk i smith stativ: 8x85 kg 8x85 kg 8x85 kg Flyers: 10 x 22 kg 10 x 22 kg 8 x 26 kg - Lidt mindre koncentreret Maskine techno gym alla bænk 100 kg 3 sæt af mange (sætter den bare i bund og kører koncentreret) sideskulder med håndvægt 10 x 14 kg 10 x 14 kg 10 x 14 kg Bagskulder med vægt 6 x 20 kg 6 x 20 kg 6 x 20 kg Kørte til sidst 6 sæt i maskinen hvor jeg bare kørte indtil jeg var nede på 50 kg og ikke ku mere:) 3 sæt mavebøjninger på bold 3 sæt benhævninger liggende på gulvet. d. 6 Vægt: 110,2 Har taget lidt på igen. Aner ikke hvorfor. Vægten her til aften hedder 110,1 så har helt sikkert tabt mig i morgen. Trænede ryg Bliver highlights:) Dødløft: 5 x 135 kg 2 x 145 kg Løb: 30 minuter, cyklede 10 og løb 10 igen. ENDELIG CARDIO:) Er helt færdig nu! kostplan har været det samme som den første dag.. Er snart træt af gulerødder;)
  6. Vejen til sommerform fra 113 kg

    Alle billeder er blandet for de sidste 3 somre. De billeder hvor jeg er mindst vejer jeg 89-93. De andre omkring 95. Lige nu vejer jeg ca. 110 og det er ikke blevet til mere end måske 2-3 kilo mere muskel, så fedtet sidder godt;)
  7. Vejen til sommerform fra 113 kg

    Dagsvægt: 110,3 Lidt bekymrende at vægten på en dag er faldet 1,2 kilo, men synes jeg altid sker i starten. Kan være mavesækken har lidt mindre indhold grundet mindre madindtag? Trænede i øvrigt Ben+Mave i går. 10 sæt benpres 3 sæt squat i tårn 3 sæt stående læg i tårn 3 sæt spuat frit 3 sæt lunges 3 sæt mavebøjninger
  8. Mad med mange kcal

    Christ all mighty.. Der er logisk nok rigeligt kulhydrat i en serving, men en meget lille andel sukkerarter af den mængde kulhydrat. Giver det mere mening? Er ikke ude på at reklamere men tænkte det var smart!
  9. Vejen til sommerform fra 113 kg

    Nu med lidt blandede billeder fra de sidste somrer:) Tager nok billede hver 14 dag så man kan følge fremskridt!?!?!?!
  10. Mad med mange kcal

    BAAH.. Jaja.. Men det smarte var at en serving indeholder 1200 kcal, 50 g protein og næsten ingen fedt og sukker. Synes bare det var smart!:) Jeg kan også anbefale en god omgang kødsovs med fuldkorns pasta.. Indeholder meget og glider let ned:)
  11. Vejen til sommerform fra 113 kg

    Det er til at finde ud af. Troede den ville ligge som attatchement hvis jeg gik den vej. Så bliver der lige tilføjet lidt billeder til tråden når jeg kommer hjem. Synes selv en tråd er langt mere spændende i billeder end med tekst.
  12. Mad med mange kcal

    Peanut butter indeholder meget protein og KCAL. Ellers ville jeg nok finde noget Weight Gainer. Min kollega har lige købt noget med 1200 kcal pr. serving
  13. Vejen til sommerform fra 113 kg

    Vægt til morgen: 111,5 kg. Ser ikke så skidt ud som forventet Kostplanen for i dag: Ernærings program 5.7.01 Vælg fødevare og mængde [g ell stk.] Beregnede værdier Fødevarer Mængde Prot. [g] Kul. [g] Fedt [g] Kcal ky Havregryn 90 11,9 61,4 5,9 345,7 Proteinpulver 80% 20 16,0 3,0 0,4 79,6 Skummetmælk 150 5,3 7,2 0,2 51,2 Sum for måltid 1 33,1 71,6 6,4 476,4 Gulerod 300 2,1 26,4 1,2 124,8 Proteinpulver 80% 50 40,0 7,5 1,0 199,0 Sum for måltid 2 42,1 33,9 2,2 323,8 Tomat 1stk. 4 2,8 22,8 1,2 113,2 Kylling filet 200 46,0 0,0 6,0 238,0 Olivenolie 5 0,0 0,0 5,0 45,0 Rugbrød, kerne 1 skive ca. 50g 1 3,0 18,0 3,0 111,0 Sum for måltid 3 51,8 40,8 15,2 507,2 Gulerod 300 2,1 26,4 1,2 124,8 Proteinpulver 80% 40 32,0 6,0 0,8 159,2 Sum for måltid 4 34,1 32,4 2,0 284,0 Gulerod 300 2,1 26,4 1,2 124,8 Proteinpulver 80% 50 40,0 7,5 1,0 199,0 Sum for måltid 5 42,1 33,9 2,2 323,8 Proteinpulver 80% 80 64,0 12,0 1,6 318,4 Havregryn 50 6,6 34,1 3,3 192,1 Sukker, stødt melis 20 0,0 20,0 0,0 79,9 Sum for måltid 6 70,6 66,1 4,9 590,4 Kylling filet 200 46,0 0,0 6,0 238,0 Kartoffel 180 3,4 32,9 0,5 150,3 Sum for måltid 7 49,4 32,9 6,5 388,3 Daglig total: [g] , [g] , [g] and [Kcal.] 323 312 39 2894 Energifordeling [%] 45 43 12 100
  14. Vejen til sommerform fra 113 kg

    Why? Så er jeg for første gang aktiv på motion online. Har brug for lidt sparring omkring min cutting mod sommeren. Desuden er en log som denne god til at holde motivationen ved lige. Håber folk vil kommentere og hjælpe mig lidt igennem:) History: Min træning startede som 14 årig hvor jeg fik konstateret soya-mand-ryg (aner ikke hvordan det staves og gider ikke slå det op!). Jeg begyndte i det lokale center og fik lagt et program. Kort efter trænede jeg fast 4-5 gange om ugen og har gjort det lige siden. Ved siden af styrketræningen løber jeg i perioder, men intet fast. Jeg har efterhånden styr på ligevægts-indtag og fornuftig træning. Har ikke været god til at holde min fedt% fast nede om vinteren, men har tilgængeld cuttet godt og grundigt i 3-4 år i træk. Det har gjort at jeg er steget i kilo og styrke fast hvert år. Er 24 år i dag. Vægt: 113kg morgen efter.. Bænkpres: 5x125kg uden hjælp. Er altid god indikator for hvordan styrken går. Lidt blandede billeder af de sidste år: Target: Jeg ligger med en alt for høj fedtprocent efter en god jul og en sommer hvor jeg ikke kom under 12%. Dette skyldes nok for meget hygge med kæresten. Sådan er det! Skal ned på 95kg inden sommeren og holde på massen. Vægt: 113kg morgen efter.. Bænkpres: 5x125kg uden hjælp. Er altid god indikator for hvordan styrken går. How: Træner som sagt 4-5 gange om ugen. Der skal nu supleres med cardio 3-4 gange om ugen. Vil prøve at undgå at gøre det i samme trænings pas. Jeg kører et 4 split: Bryst+skulder Ryg+lænd Biceps+triceps ben Poster min kostplan i morgen, men laver en ny næsten hver dag. Ellers bliver det for kedelig. Hvordan poster jeg i øvrigt billedet?
  15. Billigt protein pulver !

    Er det solgt? Ellers Vil jeg gerne købe det hele:)