ATP

Medlemmer
  • Content count

    3,399
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    48

ATP last won the day on February 6 2017

ATP had the most liked content!

About ATP

  • Rank
    Medlem

Recent Profile Visitors

2,744 profile views
  1. Hej! Har brug for nogle gode kvalitetsskiver (gerne omkring 150 kg. i alt), en vægtstang og et stativ som kan bruges både til blnkpres og squat.
  2. Er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

    1. Thorhauge

      Thorhauge

      Er det nu jeg skal skrive noget?

    2. Paideia

      Paideia

      RIP Simon Haugaard (Matador fra Indiana Jones)

  3. Mr. Olympia 2014

    Jeg synes at "magien" omkring Mr. O er forsvundet. Ved ikke helt, hvad der mangler, men synes det er meget kedeligt. Jeg var så "heldig" at se nogle af deltagerne IRL i fredags (lokal tid), men der var slet ikke den wow-effekt over dem, som jeg forventede. De er brede drenge, bevares. Men pga. deres højde blev jeg ikke ligefrem overvældet af deres fremtoning.
  4. Massive bivirkninger

    Enig. Så ved man fremadrettet, at det ikke er værd at bruge sin tid på medlemmet.
  5. Massive bivirkninger

    Undskyld min nysgerrighed, men hvad baserer du det på? Manden var jo gentagne gange i mediernes søgelys, fordi han havde udført utroligt sjuskede operation med store konsekvenser for de pågældende "patienter". Han fik for helvede frataget sin licens til at opere pga. det! Dette skal ikke menes nedsættende, men tror du ikke du generelt set skal sætte lidt mere tid af til at undersøge ting, inden du kaster dig ud i diverse projekter? Jeg mener, det kan da heller ikke komme som nogen som helst overraskelse, at store mængder exogen testosteron giver kvinder forstørret klitoris. Det er jo almen kendt. Men hvis du bare troller, så good one.
  6. Simpelt opstillet, så vil din krop bruge de "brændstoftanke", som den har til rådighed. Glykogen (kulhydrat) er kroppens fortrukne brændstof. Nu får du ikke rigtigt noget glykogen ind via kosten, men din krop vil stadig danne glykogen ud fra det kulhydrat du får fra mælken samt at protein også vil blive "konverteret" til glykogen. Dog vil du pga. din kost også bruge dine fedtdepoter som brændstof, men pga. dit store energiunderskud, vil den langsommelige process nok også gøre, at dine muskler nedbrydes til brændstof. Med tiden vil din krop "lære" at bruge protein mere som brændstof end som "byggeklods", og det er ikke hensigtsmæssigt. Hvis du tror på, at holde dig fra kulhydrater, er vejen frem, så vil jeg anbefale dig at tilføje noget sundt fedt til din kost og tilpasse dit samlede energiindtag herefter. Pas på med at blive alt for glad for dit vægttab indtil videre. Størstedelen er helt sikkert væske, nu hvor du har lukket ned for kulhydrat- og saltindtag. Dit stofstifte vil helt sikkert også sænkes betydeligt med tiden, og du vil nok opleve en stagnering i vægttabet. Din fremgangsmåde er IMO langt fra optimal. Din krop får slet ikke de næringsstoffer, som den har brug for, du vil føle mere ubehag en nødvendigt og det er ikke en effektiv måde at reducere fedtmassen på - og når der er gået 12 uger, hvad så? Vender du tilbage til samme måde at spise på som tidligere, er arbejdet spildt og du har udsat din krop for et stort pres til ingen verdens nytte. Få da helllere en masse kød, grønt og sundt fedt indenbords, og ryk målet fra 32 kg. på 12 uger til 32 kg. på 32 uger.
  7. ATP's Crossfit og andet gøgl

    En temmelig rolig dag. Som jeg stræber efter, gjorde jeg som jeg havde lyst til, og havde ikke lyst til særlig intens træning. Så dagens fysiske aktivitet bestod af: - 3 km. gårtur med hunden. - 1 km. løb, derefter 3 eller 4 runder af 20 pushups med fødderne på blomsterbed og 20 situps uden pauser og derefter 1,5 km løb og 1,5 km. gåtur. Rart med lidt cardio i fornuftigt tempo, men blever nok nødt til at få gang i intensiteten. Håber jeg når at komme en tur forbi Nature Crossfit i morgen tidlig.
  8. ATP's Crossfit og andet gøgl

    Skulle have bilen til service i Tyskland, så blev kun til en morgen- og aftenløbetur. MORGENLØBETUR ca. 1,5 km. i stille tempo AFTENLØBETUR Ca. 1,5 km. gåtur med hunden, derefter ca 2 km. løb i moderat tempo m. ca. 200 m. spurt halvvejs og til slut på turen.
  9. ATP's Crossfit og andet gøgl

    DAGENS TRÆNING Sted: I haven og langs vandet, morgentræning. Ingen tid. Opvarmning: ca 1 km. gåtur med hunden WOD: 2*100*alm. sjippning efterfulgt af 20 pushups 2*100*alm. sjippning efterfulgt af 20 situps 100*alm. sjippning ca. 3 min pause til at få sko på. Derefter ca 1,5 km. løb.
  10. ATP's Crossfit og andet gøgl

    I går var der dømt hviledag, så dagen gik med havearbejde og oprydning. DAGENS TRÆNING Sted: Nature Crossfit i Roskilde, eftiermiddag, i alt 5 kvarter. Opvarmning: Div. rotationer, 4*tabata 20 sek og 10 sek hvile mellem "sæt". Derefter Snatch teknik træning. Super fed øvelse! Mere af den! WOD: AMRAP 15 min. 24 m. ballroll (sort bold) 2 gange løb rundt om centeret (ca. 300 m) 8*pullups Nåede 4 runder+24 m. ballroll. WOD'en blev lavet RX (uden skalering), men måtte dog gå lidt af vejen på den sidste runde, da jeg ikke kunne få vejret. Kunne godt have nået en enkelt omgang mere rundt om centeret efter den sidste ballroll, da der var 1½ min tilbage på uret, men var simpelthen for død på det tidspunkt. Alt i alt en god træning.
  11. ATP's Crossfit og andet gøgl

    Opvarmning: 2* løb op og ned af stejl bakke ca. 50 m efterfulgt af 10*boxjump og 10*squat. Dagens træning bød på en 3 km's løbetur med en runde på 10*pushups og 10'squats hvert 5 min. Tiden var 15:20. Jeg fik ikke lavet runde nr. 2, da jeg manglede luft. Så gik imens min kammerat lavede runden. Jeg var godt presset på kondien. Skyder skylden på meget fugtigt og lummert vejr.
  12. Hey MOL bro's! Denne log kommer ikke til at være lang og spændende. Kommer ikke til at logge alle mine træninger, men Benchmark WO's vil helt sikkert blevet skrevet ned, så jeg kan følge min egen fremgang. Min træningshistorie er, at jeg har trænet meget BB-orienteret fra jeg var ca. 15 år gammel til jeg fyldte 22. Derefter dalede motivationen for at træne, og fra jeg fyldte 24, har jeg ikke trænet overhovedet (er 27 år gammel i dag). Det skal der laves om på, så har kastet mig over Crossfit, droppet smøgerne og spiser igen sundt osv. Begyndte stille med lidt løb og træning udenddørs på legestativ osv. for ca 3 uger siden, men nu er der i dag kommet en seddel om, at bænken IKKE må bruges til at hoppe på og træne med, til trods for at jeg ALDRIG har set nogen bruge bænken eller legestativet . Valgte at lade folk være smålige for sig selv, og begav mig ned til min gode vens center i Roskilde (Nature Crossfit). Jeg kastede mig over Angie. Tiden var ca. 34:10 min. Lånte min kammerats ur, da han kørte en anden WOD på det store ur, og vi ikke startede samtidigt. Fjolset glemmer så alt om det, da han bliver færdig, og snupper uret. Måtte lede efter ham, før jeg kunne få tiden, men det blev estimeret. Tog det stille og roligt, men kunne sagtens mærke, at jeg havde presset mig selv til slut og bagefter. Der er plads til forbedring. Målet er at komme under 25 min. inden for rimelig tid. PULLUPS 10*strict 10*strit 5*strict og 5* med kip 10*med kip 5*med kip 5*med kip 10*med lilla elastik om ene ben 10*med lilla elastik om ene ben 5*med lilla elastik om ene ben 15*i ringe 10*i ringe Bemærkning: Fornuftigt tempo, men er p.t. for fed. Det tager meget tid. PUSHUPS 30*strict 20*strict 10*strict 5*strict og 5 kællinge 10*kællinge 10*kællinge 10*kællinge Bemærkning: Godt tempo. SITUPS 40 30 20 10 Bemærkning: Korte pauser. Måske for korte. Stræk gerne ud i pauserne næste gang. SQUAT 30 30 20 20 Bemærkning: Her blev jeg presset. Jeg gav den gas, men syren og kondien blev presset. Men jeg var dejligt tilpas presset.
  13. Total rebuild

    Jungle pecs, back n' delt workout á FW Viby. Layoutet i denne logning er uoverskuelig, fordi jeg skriver fra en HP Pentium II med Windows 98 (LOL)på, som ikke kan finde ud af at lave fed og ændre skriftstørrelse. Der var 40 min at træne overkroppen igennem på, hvilket blev gjort således: THE CHEST Bænk 20*25 60*13 100*10 100*8 90*8 Incline DB pres 30*10 30*10 30*8 Cable crossover 40*12 40*12 THE LATS Pullups BW*8 BW*8 Chins BW*6 BW*6 Rows i Cybex maskine 59,5*10 59,5*11 59,5*10 THE DELTS Military 20*15 40*15 40*10 40*8 Lat. raise 9*12 9*12 9*12 BO lat. raise 7*12 Derefter 2 shakes, og så en tur på Italia i Århus på Åboulevarden, som lavede superb mad og havde fantastisk service. Kan varm. Tror vi derefter tog på noget, der hed Globen til fad og cocktails og så en tur forbi La Belle stripklub, hvor Giovanni spillede live (Oh yes. I have pics.) Kan dog ikke uploade et billede på under 1 time fra denne computer. Århus er forresten en super fed by.
  14. Total rebuild

    Jyske bondemandsbens bodybuildingsmandstræning!!1!one! Der var lige 35 min. spildtid mellem fyraften og aftalt spisetid på hotellet, og det er tid nok til at squatte! Sted: Fitnessworld Viby J. Tid: 35 min. Fitnessworld i Viby J. er hvis muligt langt ringere end alle FW på sjælland. Der var 2 squatracks, 2 bænkpres, en incline bænk og en spulderpres. Det lyder jo ok, ikke? Ja, men ikke ok, hvis der kun er 2 vægtstænger i hele centeret!! Så folk måtte deles, og vi havde ikke tid til at vente, så måtte hoppe ind i smith-stativet efter en kort tur på en crosstrainer. Squat BW*25 BW*25 60*15 80*10 100*8 100*8 Cybex leg extention/cybex leg curl superset 40'15/40*15 50*12/50*10 50*10/50*10 50*10/50*10 50*10/50*10 Cybex rotary calf blokken*10 Blokken*10 Blokken*8 sluttede af med 3 sæt random mave. Derefter PW-meal: 1 shake, en gang tournedos, 2 Cola Light og 5 store fadøl på representationskontoen. Big-time corporations FTW! Så er det op og drikke dåseøl på værelset resten af aftenen.