Nexus

Medlemmer
  • Content count

    981
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Nexus

  1. Fordrag med et ex-krudthus

    En fyr der holder fordrag efter han for ca for 20 år siden stoppede med krudt pga af følgevirkninger. steroidsviciouscycles.com
  2. Hvor meget af her ?

    Jeg syens da slet ikke du skal tænke på at tabe dig. Det lyder som om du har gode forudsætninger for at vokse og gaine med din træning - hvorfor ødelægge det ved at state med at cutte. se hellere at få opbygget noget muskelmasse så du har lidt at jonglere med
  3. Fordrag med et ex-krudthus

    det var bare for at sementere karma-effekten ved at gøre det - nemesis og alt det der
  4. Købes: Kobber

    Hvis der nogen af jer der har noget kobber liggende som i ikke bruger eller ved hvor man kan få fat i noget, så vil jeg meget gerne snakke med jer
  5. Købes: Kobber

    jeg skal bruge forskellige dimensioner - klodser, så jeg skal helst kunne shope lidt. har i øvrigt prøvet hos de forskellige skrothandlere i odense og omegn - kobber er rigtig svært at få fat på :confused:
  6. Crawdaddy

    F*** mand de billeder fra den 22 nov er heftige - du har har godt nok ramt en fantastisk form. Har ikke selv trænet i snart 8 md. pga skade - men guleroden og lyset så jeg i din log. Du er HARDCORE - held å lyk i sverige
  7. Pyramide-træning

    Ja, nu har jeg gået og undret mig lidt - at det tilsynesladende efterhånden betragtes som et dogme, at pyramidetræning er noget skidt. Hvad forståes der egentlig ved pyramidetræning? er det: eks: 1s x 8r x 40 1s x 8r x 50 1s x 8r x 60 (hvis vi siger vi kører omkring 75-80% af 1 RM) 1s x 8r x 50 1s x 8r x 40 eller er det eks: 1s x 8r x 40 1s x 6r x 50 1s x 5r x 60 (hvis vi siger vi kører omkring 75-80% af 1 RM) 1s x 5r x 50 (bør dette sæt undlades??) Det kan også være begge eks. betragtes som pyramidetræning!? Jeg kan forestille mig at det har noget at gøre med uhensigtsmæssigt udtømning af ATP resourcer i musklerne. jeg ved der er blevet "nævnt" mange gange, men hvad er selve forklaringen? - at pyramidetræning er skidt altså ;)
  8. myg??!!

    Mygs syn reagere på termisk stråling eller varme emittering, det er derfor myg altid tiltrækkes af lys osv. Dvs at det er lidt ligemeget hvilke slags tøj du har på, for du vil altid emittere varme som myggene vil gå efter. men jeg læste i et lystfiskerblad at man kan få piller som virker i løbet af 3-4 dage hvilket gør, at du for myggene udsender en skræklig duft så de bliver aldeles uinteresseret i dig - denne dusf kan ikke lugtes af mennesker. så vidt jeg husker kan det fåes på apoteket
  9. Ligevægtsindtag

    Tjek denne MOL-tråd Det skal dog nævnes at activity faktorene der er angivet, kan være benævnt med en usikkerhed på helt op til ca. 20-30 % Men selve Udregningen af basal-stofskiftet tror jeg godt man kan nognelunde med En anden måde (som dog ligner den første) at udregne sit samlede Kcal forbrug ud på: Energiforbrænding ved forskellige motionsformer energiforbrændingen ved forskellige motionsformer findes ved at gange nedenstående faktore med sin vægt og den tid der trænes (minuter) Løb 14 km/t = 0,266 11 km/t = 0,208 8 km/t = 0,166 7 km/t = 0,133 Spinning Begynder = 0,133 Spinning 1 = 0,166 Spinning 2 = 0,208 Spinning 3 = 0,266 Gang Langsom = 0,041 Moderat = 0,058 Aktiv = 0,066 Fitnesswalk = 0,16 Vægttræning Moderat = 0,049 Hård = 0,099 Svømning Let = 0,099 Bryst = 0,133 Crawl = 0,166 Aerobic Low impact = 0,12 High impact = 0,18 værdierne er relative og tager formentlig ikke højde for folks "fitness level". Men det tror heller ikke formlen for udregning af basalstofskifte gør. Basalstofskiftet lægge man så bare sammen med de motionsformer man dyrker resultatet vil svinge, med denne metode i forhold til at gange med activity faktoren fra MaxP's indlæg - det kan også nævnes at det er afrundede værdier der er brugt i indlægget informationerne er fra en bog af Charlotte Bircow - titlen er "Sådan".
  10. Alt hvad du skal vide om skulderen!

    Nightbringer-> et godt link du gav os. næste version update skal de bare lave sådan at man ikke behøver streame i real time - så kan man udnytte sit 1 Mbit hul, sådan som det er nu tager det jo en krig
  11. hvilke motion er mest effektiv?

    Calories burned during exercise - specs for you
  12. Ekspert i fysisk træning søges

    På den anden står meget af det oplysnings-arbejde du har gjort herinde og på GB vel for sig selv. Hvis du havde fået en krone for hver post, som sagde tak for den mening du bidrog med i den pågældende debat, ville du jo være en holden mand. Jeg ved det!! Jeg har været med næsten fra starten ;)
  13. Samspillet mellem motion og vægttab

    Beklager OT - men hvor er den printervenlige version?? ;)
  14. Damn it!! Det er jo selvfølgelig ikke sikkert........vær venlig at læse vidre Jeg fik besøg af min far den anden, han bekendtgjore mig med en artikel han havde læst om oste-produkter. I denne artikel påstod han at have læst, at stort set alle produkter fra oste produktion havde koagulations-forøgende effekt (dvs. at blodet bliver tykkere, og man lettere ved at få en blodprop). Ærlig talt var jeg, og er det stadig, ret skeptisk over for denne påstand. Jeg mener, der garanteret lagt masser af timer i forskning bag osteprodukter og hvorvidt disse skulle være farlige for mennesker. Men jeg må også indrømme at jeg ikke er 100% sikker (bare ikke over for ham ). Men måske nogen af jer kan kaste lidt lys over denne sag. MVH PS: der gik lidt koks i indlægget
  15. Therma power

    Jeg har ladet mig fortælle at de har stoppet produktionen af therma power - nogen der har hørt noget om det?? samme person fortalte mig også at fatburners i det hele taget er blevet forbudt i hele EU - kan er det være rigtigt??
  16. Fast numse....*SS*

    Jeg er mest tilbøjelig til at give jsc ret, squat aktivere dine glutes, men personligt synes jeg ikke at squat og dødløft rammer glutsne særlig godt, hvorsom lunges, stiff leggede deads og et-bens squat giver mig mega doms i røveren - hviket jeg plejer at se som en god indikator for aktivering af den pågældende muskel. held og lykke - og welcome aboard
  17. Ny olie på markedet!

    Det eneste jeg ikke bryder mig om ved dette produkt, er flaskens lukkeanordning. Det er en underlig prop der ikke kan strammes særlig meget uden af den smutter over gevind. jeg plejer at tage noget vita-wrap og en elastik - det gælder jo om at holde beholderen så lufttæt så muligt, så olien ikke bliver harsk :graduate: :D
  18. Hypnoterapi

    typisk omkring 400 kr,- for 15-20 min selvsuggetion - hvis jeg husker korrekt
  19. Thomas J - 2004

    hehe - hvordan arrangere man lige en håndvægt på 100 kg.??
  20. Henning Friis - 2004

    Hyggeligt at hilse på dig i går, snakkede lige lidt med hurra efter du var gået. vi ses deroppe så kommer jeg hen og kigger på :D :wave:
  21. Crawdaddy

    Fedt at se dig kører squat i fredags - Det er et syn der indgyder respekt :respekt:
  22. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Imponerende bænkpres - intet mindre.........:respekt:
  23. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    synes sgu det er i orden bare at smide trøjen oppe i OBBC :respekt:
  24. ANGEL

    Tilykke med eksamen. slut februar!! det er noteret - er der en tråd hvor arrangemenet bliver vendt??
  25. ANGEL

    Honing går jeg ud fra er henning, og ja, hvor er han egentlig henne - jeg synes det er lang tid siden vi har set ham på boardet