JesperT

Medlemmer
  • Content count

    2,381
  • Joined

  • Last visited

About JesperT

  • Rank
    Inseason
  • Birthday 01/27/1973

Contact Methods

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    OBBC

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Funktionel styrke
  1. Focus on high quality local food and avoid anything that has a trademarked name. Eat like an adult – it’s really that easy. Vegetables. Eat as much as you can. No less than 500g a day. Avoiding refined sugar. This includes most weightgainers. Gluten. Bread is delicious and easy to make. Gluten will not kill you. Don’t eat white bread regularly though. Getting a decent amount of protein in you. It’s really not that hard – 500g of meat, 1L of milk are you’re pretty close to home without even supplementing. Drink water. Lots of it. Don’t smoke. Cutting down on supplements. If you take more than a handful different supps you’d probably be better off spending your money elsewhere. Put full fat cream in your coffee. Just a little bit. Why? Because it tastes great. Obviously we’re talking really strong good coffee. Get yourself a stovetop and a grinder if you can’t afford a real espresso machine. It makes great coffee. 1, 3, 6 er ævl. Nr 9 - what?? BCAA og vitaminer er helt fint, men det er ikke der man skal starte.
  2. MOLs Uofficielle Styrkeliste

    Ingen der opdaterer denne længere? :)
  3. Kørt det ca igennem et år og går aldrig tilbage. Min fedtprocent er lavere end nogen sinde, min muskelmasse er større end nogen sinde, og jeg har det bedre end nogen sinde.
  4. Kviksølv i fisk

    Max 300 gram om ugen fordelt på 3 forskellige fisketyper
  5. Tage på

    Du spiser IKKE 1600 kcal om dagen! Jeg spiser 1789 kcal når jeg cutter ned til 75-76 kg, og jeg løfter tunge vægte samtidig.
  6. Tage på i vægt! Hjælp!

    En Big King XXL burger fra Burger King = 1020 kcal så drop nu det der med at man ikke kan tage på.
  7. Tage på

    Der er ikke noget magisk over det. Mængden af kcal du spiser har direkte sammenhæng med din kropsvægt hvilket du som annoretiker ved alt om. Hvis du virkelig vil tage mere på, skal du spise mere mad - så simpelt er det. Og jeg kan garantere dig at med en kropsvægt på 39 kg spiser du stort set intet! Det er lige før at 2 grovboller med ost er nok.
  8. Fornuftig nok kostplan?

    Drop alt frugt og spis grøntsager i stedet (hold lidt igen med gulderødderne pga et meget højt GI) Drop alle kulhydrater fra ris, pasta osv. Kulhydrater skal du have via grøntsager. Spis mere kød (hold igen med det røde) Plantemargarine?? Jesus! Og 7 måltider om dagen? Spis færre måltider og brug din tid på noget andet end mad.
  9. Kolesterol, hvor hurtigt justeres?

    http://www.charlespoliquin.com/ArticlesMultimedia/Articles/Article/783/The_Truth_About_Heart_Disease_and_Cholesterol.aspx
  10. Kolesterol, hvor hurtigt justeres?

    Kolesteroltallet kan ikke bruges til noget fornuftigt. Nyeste undersøgelser påviser at kolesteroltallet og hjertelidelser ikke har nogen sammenhæng. Forholdet mellem LDL og HDL er derimod en helt anden sag.
  11. HJÆLP! - Løs hud efter mit vægttab

    Det skal nok trække sig sammen - tålmodighed. Jo ældre du er jo længere tid går der.
  12. Overskud på træningsdage, underskud på off dage

    Det vil være en fin måde at gøre det på (altså den første model)
  13. Træning efter operation, erfaring?

    Man har sindssygt gode erfaringer med triggerpointterapi mod karpaltunnel syndrom. Hvis jeg var dig ville jeg asap. opsøge en terapeut. Du skal være velkommen til at pm'e mig hvis du vil vide mere.
  14. Træning efter operation, erfaring?

    Operation for karpaltunnel syndrom?? Så har du naturligvis prøvet triggerpointterapi uden virkning først??
  15. Opvarmning

    Foam roller - 5 min Dynamisk udstrækning 25 min Submaksimale vægte på de tunge øvelser 10 min (udføres lige inden selve øvelsen, naturligvis)