Shulman

Medlemmer
  • Content count

    27
  • Joined

  • Last visited

  1. Skulderklinik i Viborg

    Fandt det selv www.skulderklinikkenviborg.dk
  2. Skulderklinik i Viborg

    Hej Jeg kan huske at jeg på et tidspunkt læste i en avis at der åbnede en ny skulderklinik i Viborg. Det må efterhånden være over et halvt års tid siden at jeg læste det, og det var i forbindelse med åbningen af klinikken. Nu kan jeg imidlertidig fået brug for selvsamme klinik, men jeg kan ikke huske hvor der stod der lå. Jeg har prøvet de gule siden uden det store held, så hvis der er nogen der har adressen ville det være dejligt
  3. Begynder nok at træne igen

    Kan man skifte High Pulls ud med noget andet? Tror ikke de bliver så glade for alt det kasten rundt nede i centeret
  4. Plakat med aminosyrene?

    http://www.chem.agilent.com/cag/wad/toaa/prot_toaa.asp
  5. Ømhed i skulderen - bænkpres

    Jeg har været hos min læge for at få skulderen undersøgt. Han anbefalede bare at jeg trænede med lav intensitet og ventede på at det gik væk af sig selv, men det lader ikke rigtig til give resultat. Det er godt nok blevet bedre, efter at jeg er begyndt at arbejde med min bænkpres teknik, men jeg kan stadigvæk føle ubehag i skulderen i løbet af træningen, og det kan også dukke op tilsyneladende uprovokeret. En par andre små irriterende ting: Hvis jeg tager hånden om bag hovedet kan jeg tit få en fornemmelse af at der er et eller andet som kommer i klemme inde i skulderen. Det gør egentligt ikke ondt, men det er heller ikke rart. Derudover, hvis jeg strækker armen lodret op i luften, og fører den frem og tilbage derfra, eller fra side til side, så kommer der også et "klonk" i skulderen, og armen falder ufriviligt en halv centimeter i den retning som jeg nu er ved at føre armen. Håber det er til at forstå hvad jeg prøver at forklare Overvejer at prøve Ibumetin samt et par ugers pause Nogle gode råd? Skal jeg følge lægens råd og træne med lav intensitet eller noget andet? EDIT: Har i øvrigt helt droppet alm. flad bænkpres, i hvert fald indtil min skulder er tilbage til fuld styrke, så indtil videre bliver den erstattet af Incline BB bænk og dips
  6. Samme kost hverdag under bulk?

    Se at få noget sund fedt ind Kunne være nøder, olier, fede frugter etc.
  7. Tilretning af squat, bænk og dødløft.

    Der står bare at du skal trække dine skulderblade sammen, og presse dem ned i bænken :)
  8. Kritik til kostplan - BULK!

    Du får i hvert fald ikke dækket dit behov for gode fedtsyrer Hvad med at spise nogle nødder eller supplere med gode olier (Udo's choice eller Perfect Ballance etc.) Eller bare rapsolie/olivenolie/hørfrøolie osv. Så behøver du hellere ikke at smide så mange kcal ned vha. shakes
  9. Mange kalorier gør mig træt....

    'Rest and Digest' som man siger I øvrigt lyder din diæt også forholdsvis voluminøs. Nogle gange ender jeg også selv med at smide nogle kalorier ned med en masse mælkeprodukter, men jeg synes egentligt det mætter for alt for meget Tag og få fat i nogle gode olier hvis du ikke allerede har det, og spis nogle forskellige nødder :4mewantfood: Det er en nem måde at få smidt nogle kalorier ned, uden at man behøver at være overmæt hele tiden, og så kan man jo samtidig få dækket sit behov for sunde fedtsyrer I øvrigt kunne det lyde som om du er insulin ufølsom, og derfor bliver træt efter dine carb måltider, men det er jo lidt forenklet, og svært at sige ud fra det du oplyser. Massive Eating - Part I Massive Eating - Part II Så er der også lidt, i øvrigt glimrende, ferielæsning
  10. Vægtvogterne "kostplan"

    Efter den hårde kur er der blevet opbygget en masse indestængt appetit, som resulterede i et aftensmåltid på 10 kg pasta med tilhørende 10 kg kødsovs
  11. Raceindflydelse på muskelvækst

    Bare fordi menneskeracen imellem har forskellige fænotyper, er vi stadig én og samme race. Den gode Hr. Mendel har for efterhånden mange år siden leget med ærteplanter, hvor han delte rynkede og runde ærter op, indtil han opnåede 2 forskellige rene arter, indtil han havde rene linjer Bare fordi de nu var delt op i forskelligt fysisk udseende, ligesom i dit eksempel, så tilhørte alle ærterne stadig den samme race
  12. Hjælp til 2 spilt

    Det ser ud somom du har styr øvelsesvalg ovs. så jeg synes bare jeg ville henvise dig til en god artikkel som du kan kigge på i første omgang, hvis ikke du allerede har været der THE BASICS OF HYPERTROPHY TRAINING <-- Der er et eksempel på et 2-split som er bygget op over basisøvelserne Med hensyn til benøvelserne synes jeg at dine ben er meget godt med hvis du har squat og eventuelt noget calf raise Jeg kan se at du har lagt noget trænings af rotator-manchetten ind, så dit problem omkring skulderstabilitet burde blive afhjulpet nok på den måde (alt afhængig af hvad det er for nogle øvelser selvfølgelig) Til skulderen ville jeg nok tage noget rear lat raise / lat raise, men jeg kan ikke se hvorfor du skulle have flere tricepsøvelser Til træning af maven kan du prøve dragonflags http://www.motion-online.dk/fora/index.php...hl=dragon+flags Held og lykke med det hele
  13. Kan man tabe sig ved at svede?

    Jeg synes næsten produktbeskrivelsen taler for sig selv.
  14. Squat

    Nope, du har vist forstået mit problem meget godt
  15. Squat

    Skal love for der ikke bliver lagt fingre imellem Tak for rådene ellers, så skal jeg måske bare acceptere at jeg ikke kan ungå at få knæene lidt ud over