Philip V

Medlemmer
  • Content count

    35
  • Joined

  • Last visited

  1. fullbody overvejelser

    Meningen er jo netop, at du ikke skal for højt op i vægt i isolationsøvelserne. Fokus er her på isolation og mange gentagelser i stedet
  2. Bryst under HST

    Læs aldrig noget af den person, som har skrevet det, igen.
  3. Ultimative kost til min træning

    Prøv at nu at høre efter, i stedet for at blive ved med at stille de samme spørgsmål, indtil du får det svar du ønsker dig. Keki har lige svaret, at du skal holde dig til det simple i starten. Proteinpulver vil på ingen måde gøre det op for din crappy kost. Du har fået facitlisten, jo bedre du overholder den, jo bedre resultater vil du få. Citerer keki: Kræver bl.a. * KalorieOVERSKUD * Et ordenligt træningsprogram (et fundament fullbodyprogram passer godt til dine tre træningspas om ugen). * Restitution * Tålmodighed
  4. Hard gainer *Hjæææææælp*

    Hvori består din forvirring? Du spiser jo ikke særligt meget...
  5. Ammonium carbonat

    Hvis du har brug for andre midler end din glæde for spillet, burde du efter min mening finde en anden hobby. Hvis ikke man kan tænde op under sig selv, eller i det mindste levere en seriøs indsats med vilje på, er man ikke skabt til idræt over motionsniveau.
  6. armbøjninger..

    JA! Start med at tage den ene arm ind under din torso, således at du føler, at det er den arm der primært skal bruges. Tag den anden arm længere bagud og stræk fingrene under løftet. Dette gør, at du tydeligt kan mærke, hvor meget du hjælper med din "hjælpearm". Du skal samtidigt sprede benene en smule og dreje let i kroppen, over mod den arm som er din primære "løftearm". Metoden med at strække fingrene i hjælpearmen er supergod til at se hvor meget man egentlig hjælper :xmas:
  7. Bedst for en studerende?

    Det er en mild underdrivelse, at kalde kosten for relativ vigtig i forhold til muskelopbygning..
  8. Hjælp til den fodbold opstarten

    Mht. til springstyrke er der adskillige eksperter i plyometrisk træning og tung styrketræning, så det vil jeg trygt overlade til dem. Men mht. til din skudstyrke, så vil råstyrke i benene helt sikkert være en fordel. Men smidighed og teknik er klart det vigtigste. At sparke lange præcise spark, handler utroligt meget om sparketeknik. Hvis du forstår at "føre benet igennem" og ramme bolden rigtigt, så behøver du ikke bruge nogen videre krafter for at sparke en banelængde.
  9. bryst træning

    Det kan muligvis være, at du er genetisk betinget for at dit bryst ser mindre massivt ud i midten. In that case - live with it. Det mest sandsynlige er blot, at du mangler masse. Hvordan du skal tilegne dig mere masse er beskrevet i hundredvis af indlæg = SØG!
  10. bryst træning

    Spis som en viking. Træn som en viking
  11. Rotator cuff

    Cuban Press skal hovedsageligt ses som en skadesforebyggende øvelse, når man er skadesfri. Det er ikke en øvelse for en slemt skadet rotatercuff.
  12. Hoppetræning

    rettet
  13. Hoppetræning

    Hvad enten fritidsinteresser er at løbe rundt med en bold i hænderne eller det er at hoppe fra højhus til højhus, så synes jeg begge interesser er lige værdige til et godt råd. Er legen bedre fordi den foregår med en bold?? I min verden er det folks dedikation og engagement, der bestemmer, om de er værd at hjælpe og ikke hvad deres aktivitet består i. Sådan er det åbenbart ikke for dig.
  14. Reductil? Erfaringer evt?

    At du ikke vil tage kiloene på igen, kan jeg så ikke give dig ret i!! Alt den snak om at leve sundt eller usundt er fuldstændig irrelevant i denne sammenhæng. Sundt og usundt er individuelt definerede begreber, som i høj grad varierer fra person til person. Når vi har med vægt at gøre er der to ting, der betyder noget. Energiindtag og energiforbrug. Lige nu er din vægt stabil. Ergo svarer dit energiindtag til dit energiforbrug. Efter du fik din skade var dit energiindtag højere end dit energiforbrug, og din krop lagrede altså den ekstra energi, som 10 kg. (fedt). Hvis du tager disse slankepiller, og vi formoder, at de giver dig et vægttab på 10 kg. vil du skulle indtage mindre energi, end du gør nu for at holde den 10 kg. lavere vægt. Vægtstabilitet handler altså ikke om sundt eller usundt, men om energiindtag og energiforbrug.
  15. steroider

    Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvilke kure der er bedst, hvis man er 17 år, vejer 75 kg. og bare vil være så stor som muligt?? Skal lige siges at kuren er til en af mine mors venners bekendte. Prøver at tale ham fra det, men det virker sku ikke. :4thumbup: