Bo th

Medlemmer
  • Content count

    950
  • Joined

  • Last visited

About Bo th

  • Rank
    FamilyMan
  • Birthday 02/07/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.skakmat.webbyen.dk

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Hvidovre
  • Interesser
    sports Klatring, Jiu-jutsu, Judo, vægttræning, løb, Chin-ups

Previous Fields

  • Træningsformål:
    gøre det der gør mig glad :-)
  1. Vægtvest

    og det klassiske svar, æd mere mad, og smid så noget vægt om 1½ år :-)
  2. Træning af underarme

    for 10 år siden trænede jeg underarme regelmæssigt hver uge, isoleret men uden nogen nævneværdig fremgang i styrken i de øvelser jeg lavede. Men for ca. år siden, begyndte jeg at lave en del excentrisk set. tidsmæssigt set ca. 20% af træningen. Det boostede styrken gevaldigt oplevede jeg.
  3. kvalitet af udstyr?

    vigtigste element: må ikke bukke ved belastning under 200kg. hvad er jeres erfaring med styrken i stænger til hjemmebrug.
  4. kvalitet af udstyr?

    har du selv erfaring med stangen?
  5. kvalitet af udstyr?

    https://www.billig-fitness.dk/collections/vaegtstaenger-og-vaegtstangssaet/products/vaegtstangssaet-125kg tænker på at købe sådan et sæt. det skal bruges til simple øvelser i hjemmet. som dødløft o.l. hvor stangen starter og ender på gulvet e.l. jeg spørger til det, fordi jeg jo ofte har set bukkede stænger i nogle centre, og det vil være kikset at opleve hjemme. det er også vigtigt for mig, i nogle af øvelserne. At det r gode lejer, i enderne, så skiverne kan rotere frit med enden, uafhængigt af selve stangen.
  6. Løb hver dag

    dine handlinger skal afspejle målet - hvad er målet? overvej andre sportsgrene... al ens fysiske udfoldelse behøver ikke at holdes til en aktivitet.
  7. Pull ups på ferie

    en "let" måde at forbedre sin præstation i så simpel en øvelse, kan være GTG..... greese to groow (vist nok?) måden er at få en pull-up stang til en dørkarm i dit hjem. og snup så ca. 50% af dit max. og gør det min. 10x pr. dag. gerne 15-20 set pr. dag... men det kræver at det er en øvelse og belastning man er vant til gennem længere tid. 7 dage i rap. 1 dags hvile 7 dage mere og så test dit max. evt. snup 2-4 set af 50% den sidste dag inden test dagen
  8. S: Fat Gripz

    hvor henne i landet kan de afhentes?
  9. Mangler styrke til høje spark

    smidighed 1 time min. 3 x pr. uge - kun for ben og hofter. og så lige en note store muskler der strækker benene er ikke super nødvendigt da det er knæløft der skal til. split og spagat er en god målestok, det er ofte manglende smidighed i split, der gør folk dårlige til at sparke. træn smidighed mere en squat o.l. og så træn benløft med strækte/stive ben, så du træner de muskler der ret praktisk løfter benet under sparke udførelsen. og så massere af teknik træning. massere af mobilitets træning/teknik og fokus på alsidighed i kropsbevægelse. rygsøjlens smidhed og mavemusklernes hurtighed er også meget vigtige. mit bedste bud at i 3-5 mdr. drop al vægttræning og helt specifikt brug de timer du sparer på sparketræning. og kom alle momenterne igennem i størstedelen af hver træning.
  10. Træning for at blive hurtigere

    hvad er løbe målet? en masse forskning tyder på høj volume og lav intensitet. for at øge løbeøkonomien og selvf den aerobe udholdenhed.
  11. Feber / Smerte efter bentræning

    www.dr.dk/levnu/krop/spis-rigtigt-og-traen-bedre
  12. Feber / Smerte efter bentræning

    hvordan ser hendes ben træning ud? dyrker hun cardio? obs på om der er restitution nok, til det går fremad og ikke nedad pga. for megen træning, for lidt næring og restitution. og obs. kost - det sundeste vil sikkert være at spise normalt og varieret! men blot mindre! altså husk nok kulhydrat og rigeligt med vand.
  13. Feber / Smerte efter bentræning

    kulhydrat? væske og vitaminer
  14. Chin-ups og sports klatring

    fra en Tanita vægt: vægt: 66,1kg. fedt 9,2% / 6,1 kg. muskel 57,0 kg. knogle: 3,0kg. bmi. 22,3 metaboliske alder 20 ( dog 35 på papiret...) muskel fordeling: højre arm 3,3kg. venstre 3,4 kg. højre ben 10,0kg. venstre 9,4 kg. korpus 30,9 kg. fedt fordeling: korpus 9% venstre arm: 11 % højre 11,2 % højre ben: 8,7% venstre 10,4 viceral fedt rating: 2