MadMan

Medlemmer
  • Content count

    200
  • Joined

  • Last visited

About MadMan

  • Rank
    el hombre loco
  • Birthday 01/01/1967

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Sted
    Risskov

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Sundhed, styrke
  1. Den Grønne Slagter - Bayerske Pølser

    Nej, ikke ulækkert - men som mdk siger; nærmest af ingenting .... hvilket ikke er en smagsoplevelse som er en grill-aften værdig :( Gril / køb én god pølse i slagtermester-kvalitet og se på helheden i måltidet ... drop eventuelt et stykke kylling istedet. Hvis man altid sidder og føler man skal gå på kompromis med alt så vil kostændringen / kuren uværgeligt falde fra hinanden på et tidspunkt.
  2. Den Grønne Slagter - Bayerske Pølser

    Til gengæld smager de så gennemført rædselsfuldt at jeg hellere helt vil undvære pølser :(
  3. Jøgge

    Så må du håbe vejret bliver godt (læs: varmere) ... :boobs: Skal du ikke snart op på 5x5 ... så har jeg noget at sigte efter igen ;)
  4. Jøgge

    Hmmmm ... du kan låne de to 42 kg's håndvægte nede fra os - ihvertfald indtil vi bliver store nok til at løfte dem ned fra stativet ;)
  5. Lidt billeder fra CPH GP

    Så vil jeg osse stille op og vinde...... Der går vist lige et par år inden du kan stille op i masters ... ;)
  6. Jøgge

    ... er det, det dér "percussion dance" ... ? Cardio-prins [FACT] Mit indlæg nr. 500
  7. Fremgang

    Sludder ... tror du også på nisser ?
  8. Jøgge

    Det kan jeg bekræfte ... men kun i højre :lol:
  9. Jøgge

    Min højre skulder er helt smadret af DOMS ... det var vist de DB snatches ;) Ja ... øv - så kan ikke mere gå i den naive tro at jeg kan nappe dig i dén konkurrence ;) Og det duer jo heller ikke at udfordre dig i one arm push-ups Det skal jeg nok .... har dog kun talt med to af dem (hvoraf den ene ikke deltog i træningen) men de var begge meget positive og synes du havde givet dem både ny inspiration og ikke mindst stof til eftertanke vedr. intensiteten. Personligt kendte jeg jo mange af de teorier du luftede, så det virkeligt interessante for mig var at se / prøve de lidt mere alternative øvelser. (DB snatch, AB wheel og Full contact twist) Dagens negative oplevelse var at opdage, hvor svage mine ben var blevet af 9 mdr. manglende træning ... det var lige før jeg græd mig i søvn :( Min benstyrke har altid (tidligere) været min stolthed. Har iøvrogt skrevet til 'arrangørene' og rost dem - samt opfordret dem til at gentage det igen senest næste år :)
  10. Jøgge

    :4thumbup:
  11. Jøgge

    Hov ... du glemte chins Ellers er det godt nok nogle imponerende løft / træningsrunder du fyrer af for tiden ... er det en midt-livs krise der trykker :lol:
  12. Tab af fedt

    Det er ret forskelligt fra person til person ... de fleste oplever at de har et specifikt sted, hvor fedtet slipper sidst og kommer igen først ;)
  13. Så er smøgerne kvittet!

    Hvad er det for nogle sikkerhedsregler ... hvis det er almindelige søsportsregler er det vel fornuftigt nok - ingen grund til at medlemmerne drukner ;) Det kan være svært at tabe sig med sport / motion alene ... kombineret med en (større eller mindre) kostomlægning er det dog en vinder :) Start forsøgsvist med at skære 200-300 kcal i den daglige kost - det er ikke så meget at det føles som et afsavn. Kombineret med den øgede træningsmængde bør der kunne præsteres et ugentligt vægttab på ca. ½ kg. God fornøjelse :lol:
  14. kanel

    Kanel burde hedde "Cinnamon" ... men den er ikke på siden - måske fordi kanel ikke er en urt ;)
  15. Plan for hjemmetræningscenter

    Hmmm, Ronnie99 ... nu er dips og chin-ups jo ikke helt det samme ... (hint: læs mit spørgsmål igen) ;) Jeg mente (naturligvis) dén her :