LowDog

Medlemmer
  • Content count

    57
  • Joined

  • Last visited

  1. Krop og Kost Alternativ?

    Kan ikke få krop og Kost programmet til at virke i det nye Excel, udover det er det vel ved at være lidt forældet? Er der nogen alternative programmer til at lægge kost plan i? Helst på Dansk.
  2. Store traeningskaeder

    Tak for dit svar, lige saadan noget jeg ledte efter. Jeg gaar og snuser lidt efter at aabne et traeningscenter (dog ikke i DK), saa alle krav er gode. Hvor stort er Crossfit i Skandinavien? Herovre er det kaempe stort (USA). Jeg har en ide til et godt koncept. Men jeg er stadig ikke sikker paa om franchising en af de stoerre kaeder ville vaere bedre.
  3. Store traeningskaeder

    Hvordan kan det vaere der ikke findes nogen Golds Gym, Crunch, LA Fitness, 24 hour fitness osv i DK? Hvilket center ville i helst traene i hvis ovenstaaende ogsaa var en mulighed? Hvad er de vigtigste aspekter for jer naar i vaelger gym?
  4. Keto kur

    Fed 1. post. du er vist den generation som er med til at MOL er ved at blive forladt. Men tak for hjaelpen
  5. Keto kur

    OK har lige vejet mig igen, har tabt 7 lbs / 3.5 kg paa 9 dage nu. Ved ikke om jeg er helt tilfreds, ville gerne ha tabt 5kg men det er ik kun det det kommer an paa, jeg er heller ik tyk eller noget alligevel saa gaar nok lidt langsommere samt muligvid lidt af det er muskler der er roeget paa.
  6. Keto kur

    For at fylde glycerin depoterne op igen og proeve at bevare muskelmasse. tak for tippet med fedten! Kapper86, han skriver en masse ting men der er ingen links eller kildeangivelser hvor han har den info fra. Nu kender jeg ikke ham som har postet det, saa skal ik ku sige om han er professer eller hvad han er. Men facts taler for at jeg har set utroligt mange folk rose keto kuren/cdk. saa kan ikke rigtigt se hvad en mand jeg ikke kender skulle faa mig til at taenke anderledes for. Og pulverkure? Jeg har ikke haft brug af noget pulver. Aeg, kylling/fisk som er right paa olie, noedder, broccoli og andre groenne groentsager. Kan ikke se noget usundt i det. En jeg kender har endda faaet saenket sit kolestorol tal efter en south beach diaet som ogsaa har udgangspunkt i low carbs. og det er testet ved doktormanden.
  7. Keto kur

    Du maa gerne uddybe hvorfor du synes den er taabelig? Det er i bund og grund CDK diaeten/Atkins som nok er en af de stoerste Diaeter i verden. Kan ikke bruge dit indlaeg til noget som helst?
  8. Keto kur

    Er der nogen herinde som har erfaring med ketosis? Jeg startede sidste mandag. Roeg i ketosis onsdag, og har vaeret i ketosis hver dag (testet med ketostix) indtil idag torsdag (8 dage i keto). Jeg er kun gaaet fra 220 lbs til 214 lbs, hvilket er omkring 3kg. I starten pissede jeg konstant (som er normalt), Saa ved ikke hvor meget af det som er vand. Men efter de foerste par dage tisser jeg ikke saa meget mere men mit vandindtag er ca. det samme. Min kost har en del sodium i da det er svaert saa jeg overvejer om jeg bare har retainet en del vand ?! Jeg ligger paa under 2000 kcal om dagen, under 30g carbs. Normalt mellem 10-30. 200g protein og PROEVER at holde fedt paa 150g men er ofte kun 100g. Jeg er 185cm hoej og vejede 100kg ved start. I denne weekend har jeg min foerste carb up periode, nogen som ved om jeg skal koere det i 24/48 timer? Hvor mange carbs maa jeg indtage? Skal jeg holde fedt paa et minimum imens, og hvad med kalorier?
  9. Havregrød

    1 kop havre til 2 kopper vand. smider splenda, rosiner og cinnamon paa, nukes i microovnen i 3 min. Synes dog stadig det smager af ****. Kan sagtens spise normal havregryn, men proever at holde mig fra maelkeprodukter pt.
  10. Syre i skinneben

    Hvis kenyanernee kan, kan jeg vel os
  11. Syre i skinneben

    Hehe ja maa lige faa koebt nogen. Men synes bare jeg har hoert foer at barfoedet er bedre end med sko alligevel. Og saalaenge det er paa loebeband goer det jo ikke daarligt underlag.
  12. Syre i skinneben

    Ingen? Gaar self. ud fra det er belastningen i led osv. som goer det, men hvordan traener jeg det op? Jeg loeber forresten barfodet hvis det har noget at sige.
  13. Syre i skinneben

    Halloej. Jeg "loeber" hver dag omkring 5km/30min paa en crossramp maskine (kunne sagtens loebe mere, synes bare det er kedligt i laengden) Vil saa gerne igang med loebebaand. Nu har jeg proevet 3 gange paa en uge a 5min. og efter de 5 min er mine skinneben saa mega syret til samt foedder/ankler. Holder saa en pause paa et par min. og saa kan jeg loebe 2-3 minutter igen. Jeg har kondi til mere end 5min (haaber jeg da) men kan simpelthen ikke fortsaette med det syre. Hvad er det lige jeg goer forkert her ? Og hvordan kan jeg traene mig op?
  14. Comments til mit program

    Hej, Jeg ved godt jeg selv spoerger om raad, men jeg er ikke helt enig. 5 split er normalt en meget god traening og goer det noget lettere at fokusere paa hver enkelt muskel gruppe. Taenk paa hvor meget det oedelaegger din ryg traening at du lige har koert din bicep i smadder fx. Jeg er bare lidt i tvivl om hvordan jeg faar det sat op saa hver muskel faar mest mulig hvile. Ang min skulder saa er skulderoevelser faktisk ikke haardt ramt, det er mere brystoevelser fordi min skulder kommer i en dum position.
  15. Comments til mit program

    Okay jeg har nu aendret programmet lidt. Kan i ikke skrive om det ser dumt eller fornuftigt ud? Er lidt i tvivl om jeg skal placere noget anderledes ift. restuation. Dag 1: Cardio - Ryg - Cardio Dag 2: Let Cardio - Ben + Mave Dag 3: Cardio - Triceps - Biceps Dag 4: Cardio - Skulder Dag 5: Cardio - Ryg Dag 6: Cardio/Hvile Dag 7: Cardio/Hvile. Overvejer ogsaa om jeg kan flette skuldre ind paa Dag 2 samtidig med at koere det dag 4 da jeg synes de halter lidt.