M!

Medlemmer
  • Content count

    79
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by M!

  1. Træning af vinger....?

    Proneret = overhånd Suppineret = underhånd
  2. Træning af vinger....?

    Jeg mener også at; Pullups: proneret greb Chinups: suppineret greb Og m.h.t. Debskis spørgsmål om hvad der træner vingerne bedst, vil jeg også helt klart anbefale disse to øvelser. Og hvis du er i tvivl så prøv at læse denne artikel: Back to basics :)
  3. øvelser

    >playart Svar Fra Testosterone-mag D.v.s. Chin-ups er med underhåndsgreb og pull-ups er med overhåndsgreb. Dog er der sikkert stor uenighed om hvad der er hvad. I øvrigt en god artikel ;)
  4. Opvarmningsprogram til bænkpres

    Her er et opvarmningsprogram til 1RM i bænkpres taget fra ironmagazine.com Dette inkluderer også rotatorcuff øvelser
  5. Min brystmuskel

    >Roland Mit forslag til dig vil være at træne med håndvægte og sørge for at du belaster begge sider lige meget. Før jeg trænede, var min højre side også mere fremhævet end min venstre side. Det var mest tydlig ved biceps. I dag er der stadigvæk lidt forskel i bicepsstørrelsen men ikke styrken. Der er en cm forskel mellem mine arme, og det ses næsten ikke da de er vokset noget. Er der forskel i din styrke mellem højre og venstre side? For hvis det bare er det, så vil det nok ændre sig efter noget tid. Hilsen M!
  6. Styrketræning med vægte

    Hej MHJ Prøv at læse denne artikel om træning med håndvægte. Har du en bænk og hvor mange skiver har du? Hilsen M!
  7. Edward Norton

    sas: prøv at se tidligere indlæg Der henviser jeg faktisk til en side hvor det står. Sådan som det står skrevet, ser det ud til at være taget ud ad hans egen mund. Det behøver selvfølgelig ikke, at være noget endegyldigt bevis.
  8. Edward Norton

    Man må vel gå ud fra, at Edward Norton var på steroider når han selv indrømmer det, og citatet står på hans egen hjemmeside. :confused2: Det kan ikke lade sig gøre at tage 30 pound muskler på i tre måneder naturligt uden at have utrolige gener, men han er jo en pind i alle andre af sine film.
  9. Edward Norton

    Edward Norton var vist på en enkelt kur op til American History X Det forklarer også hvorfor der er så stor forskel i hans fysik i forhold til Fight Club og andre film. Kilde: http://www.edward-norton.org/articles/nort...nsextremes.html
  10. Hvad mangler jeg i mit center

    hvorfor det? Scorpi har jo faciliteter til at lave chins, og det er mere effektivt end Pulldowns.
  11. Hvad mangler jeg i mit center

    Det ser rigtigt fedt ud Scorpi ;) Der er jo nok udstyr til at træne hele kroppen Har du skiver nok? Og hvad har hele molevitten kostet(ikke tøj osv.)? >micheal og Jarl Hvad skal man bruge et træktårn til når man kan lave barbell / dumbell rows? Hilsen M!
  12. Cutting!

    Læs denne artikel. Det vil måske hjælpe dig
  13. Chin-ups og pull-ups

    Hvis det skal være helt rigtigt så er chin-ups med håndfladerne mod dig, og pullups med fladerne væk fra dig. Jeg mener nok at jeg har læst det inde på Testestorone mag, men der bliver konstant byttet rundt på udtrykkene.
  14. Tip top øvelser

    Hvis du vil have en større overkrop, skal du bare sørge for at træne rigtig meget ryg med øvelser som pullups og rows. Det er, det der gør en bred, og det får også ens røv til at se mindre ud. :lol:
  15. Tip top øvelser

    Du mangler vist også noget military press, Bent rows og meget vigtigt pullups!
  16. Når jeg starter HST igen kommer det til at se ud som følgende: Dødløft, squat, bænkpres, barbell rows, militay press, pulldowns/pullups, dips, chinups, barbell curls og shrugs. Jeg vil træne efter det originale koncept med 15, 10, 5, 5 eccentrisk. Og så vil jeg køre med 3 sæt i vigtige øvelser og 2 sæt i mindre vigtige øvelser.
  17. Hvilke mærker er gode

    Jeg vil give XAX og MASS ret i, at Vikings protein er rigtigt godt. Absolut min favorit - især med chokoladesmag. Det er let at blande op, billigt og jeg synes at det smager bedre end Nutrisports som er lidt klumpet.
  18. Er Christina Vilsøe for tynd?

    Normalt synes jeg, at Christina Vilsøe har en meget pæn figur. Men på ekspeditionen er hun blevet pænt udmagret og det er overhovedet ikke pænt, at man kan se knoglerne i skuldrene osv. :o
  19. Hva træner du?

    Lige nu træner jeg ikke noget specielt, men jeg starter snart også på et HST program for at få styr på et par skader. Herefter skulle jeg meget gerne i gang med noget styrkeløft så jeg kan blive rigtigt stærk
  20. link til øvelsen

    Er frivend egentlig íkke det samme som træk?
  21. >Jøgge: nej det gør jeg ikke
  22. Protein pulver

    Jeg har lige købt et kilo Viking Protein med chokoladesmag fra Getbig uden labels, og det har jeg ikke fortrudt. Jeg stoler da på at det er det rigtige indhold. Udover det så synes jeg det smager meget bedre end Nutrisport og det er uden klumper, så jeg regner med at jeg snart bestiller 5kg uden labels pga. smagen og prisen.
  23. jeps, jeg træner ved rebæk søpark
  24. Mine mål for 2003: 1) En total på helst over 450kg (nuværende 345kg). 2) At kunne tage hele stakken i pulldowns og cablerows (tror vist at der er 130kg). 3) Presse 90kg over hovedet (65kg nu). Og så ellers forholde mig skadefri B)