klausjensen

Medlemmer
  • Content count

    9,511
  • Joined

  • Last visited

About klausjensen

  • Rank
    Galning

Profile Information

  • Køn Mand
  • Sted Malta

Recent Profile Visitors

868 profile views
  1. [kompliceret] Nybegynder træningsprogram?

    Hej, Jeg synes det lyder som om, at du har så specielle behov, at din initielle genoptræning bør koordineres af en professionel, f.eks. en god fys. Hvis du går til genoptræning med skulderen hos en allerede, og du har tillid til den person, så det er ikke det ringeste sted at starte. Ellers kan du skrive hvor i landet du hører hjemme, så kan andre sikkert hjælpe med at finde en god fys i nærheden.
  2. Preworkout, virker der og hvorfor?

    Tak for rådene. Jeg endte mere eller mindre tilfældigt med en bøtte Optimum Nutrition Amino Energy, som har de samme komponenter som alle de andre lignende produkter. Jeg må sige at det (mod forventning, hvis jeg skal være ærlig) giver et mærkbart boost af energi efter ca. 30-45 min, og det var lige det jeg ledte efter. Det har nedsat antallet af gange jeg skipper træningen og jeg har mere at skyde med, når jeg er der. Jeg er hooked.
  3. Preworkout, virker der og hvorfor?

    Mange tak - det var lige sådan et svar jeg håbede på. :) Jeg har fundet et produkt jeg kan købe fra den lokale protein-pusher biks, som har alle de tre ingredienser du nævner.
  4. Preworkout, virker der og hvorfor?

    Jeg snakkede med en kammerat, som sagde han havde kæmpe effekt af en preworkout produkt - endda på trods af han er en stor kaffedrikker. Nu er han ret ny og det kan 100% være placebo, men det fik mig til at tænke... Er der en reel effekt kort tid efter af deciderede pre-workout produkter, som går ud over koffein, carbs - og måske kreatin (som ingen øjeblikkelig effekt har, mig bekendt)? Hvilke stoffer er det, som giver den effekt - og er det dokumenteret? Er der nogen der har konkrete, gode erfaringer med pre-workout produkter?
  5. Skade i knæ kan ikke diagnosticeres

    Du skal presse på for at få det korrekt diagnosticeret. Og det er nødvendigt du selv presser på. Om du skal træne eller ikke tør jeg ikke rådgive om. Jeg ville selv træne så meget/længe det ikke gør ondt - og så stoppe.
  6. Manglende energi

    1. Sørg for at få noget at spise om eftermiddagen, så du ikke er på tom tank når du skal vælge træningen til - og trænes. 2. Lav en ikke for ambitiøs plan om dine ugentlige træningsdage, hvor du kalender-sætter din træning. Så er det mere automatisk (sådan virker det for mig i alt fald). At starte nyt job eller på anden måde pludselig skal bruge meget mere energi på et eller andet, det giver bare en periode hvor man lige skal justere sin mentale og fysiske energi lidt ind. Det bliver bedre. :)
  7. Trådløse høretelefoner?

    Det er efter sigende de bedste. Det er dem jeg ville købe, hvis det var mig.
  8. Welcome back! :) Mvh Den Blegeste Afrikaner
  9. Loaded Cup 2015 (Ringsted) - livestream

    Guld-masskinen! Søren Møller vandt 100+!
  10. Loaded Cup 2015 (Ringsted) - livestream

    Ud fra programmet er det ikke åbenlyst for mig, hvornår MASSKINEN skal på. Ved du det, KK?
  11. Protein uden Pulver

    Spis proteinholdig kost. Der er f.eks. ca. 11g protein i en æggehvide og 21g i 100g kyllingebryst.
  12. Carl Yngvar Christensen squatter 490kg

    Fedosienko er taget for doping, så i mine øjne er han bare en snyder.
  13. De ser mig lidt mørk ud, Frk. P. Nu er De vel ikke neger?
  14. Carl Yngvar Christensen squatter 490kg

    Vi må alle tro hvad vi vil. Jeg tror personligt Carl Yngvar er clean, baseret på hvad jeg ved.