Nick_BB

Medlemmer
  • Content count

    2,238
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Nick_BB last won the day on November 14 2011

Nick_BB had the most liked content!

About Nick_BB

  • Rank
    Ok hej
  • Birthday 04/30/1991

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    The Gym

Recent Profile Visitors

1,501 profile views
  1. Må man træne dagen efter en tatovering? Den er placeret på oversiden af venstre underam.

    1. Show previous comments  3 more
    2. ThomasNA

      ThomasNA

      Ingen grund til at hive i huden. Giv såret ro til at hele.

    3. Nick_BB

      Nick_BB

      Et forsinket tak for jeres svar!

    4. Spock

      Spock

      Absolut ikke nogen træning til dig!

  2. Krav Maga/Thaiboksning

    Hej Mit mål er selvforsvar/gadekamp. Jeg har læst mig frem til, at Krav Maga er det jeg søger. Er der nogen, der har erfaringer med henholdsvis Krav Maga og thaiboksning? Nogen der kan anbefale klubber(især Krav Maga) i kbh? På forhånd tak. Edit: Gerne hvor der også er et vægtlokale af en art til rådighed.
  3. lol Hej Rana lol

  4. Made in The Gym®©

    Reps of d00m DB Shoulder Presses 25 x 8 kg 25 x 8 kg 25 x 8 kg 25 x 8 kg 25 x 8 kg Lateral Raises 20 x 8 kg 20 x 8 kg 20 x 8 kg 20 x 8 kg 20 x 8 kg Front Raises 20 x 6 kg 20 x 6 kg 20 x 6 kg 20 x 6 kg 20 x 6 kg Rear Lateral Raises 15 x 6 kg 15 x 6 kg 15 x 6 kg 15 x 6 kg 15 x 6 kg V-Bar Pushdowns 25 x 40 25 x 40 25 x 40 25 x 40 25 x 40 Reserve Pushdowns 25 x 25 25 x 25 25 x 25 25 x 25 25 x 25 Hammer Curls 25 x 10 kg 25 x 10 kg 25 x 10 kg 25 x 10 kg 25 x 10 kg - Herefter var mine arme ved at falde af. Crunches 20 15 15 Cardio: 15-20 [email protected] på sandsæk.
  5. Made in The Gym®©

    I går: Barbell Squat 8 x 60 kg 6 x 80 kg 6 x 80 kg 6 x 80 kg 8 x 80 kg - fuck de rev Glute Ham Raises - blue band 8 8 10 10 5 - fuck de rev. Powerwalk: 30 [email protected] kcal.
  6. Made in The Gym®©

    Min højre forskulder fucker stadig og vil ikke risikere en skade, så holder pause fra (tung) pressetræning i 1-2 uger afhængigt af, hvordan skulderen føles. Det giver plads til øget fokus på rygtræning og blandet "rehab" af skuldrene. Det er muligvis balancen mellem mine skuldertræninger og rygtræninger, der kan være synderen - træner mere bryst end ryg, da jeg elsker at bænke. Men det må der laves om på. Altså ikke at jeg ikke længere skal elske at bænke, men at jeg skal træne mere ryg. Dagens træning bød på guns. Karl Æg var(/er) pormed og der var en masse styrkeløftere til stede. DB Curls 10 x 16 kg 8 x 18,5 kg 10 x 18,5 kg 10 x 18,5 kg 15 x 16 kg Rope Pushdowns 10 x 100 15 x 80 15 x 80 15 x 80 15 x 80 Seated DB Curls 10 x 10 kg 10 x 10 kg 15 x 10 kg 15 x 10 kg Jeg har seriøse DOMS i traps fra i går og har allerede DOMS i biceps. Super.
  7. Made in The Gym®©

    Dagens træning: Skulle have startet ud med brysttræningen, men højre forskulder er stadig irriteret, så det blev til ca. 4-5 sæt rotator cuff i stedet. Rack Pulls - 3. hul 10 x 60 kg 10 x 100 kg 10 x 100 kg 5 x 120 kg 6 x 120 kg Herfra straps: 8 x 150 kg 10 x 150 kg Rep PR 10 x 150 kg 8 x 150 kg 10 x 150 kg 15 x 120 kg - Efter det næstsidste sæt havde jeg det lidt dårligt og rystede endda lidt. Awesome. One Arm Horizontal Cable Rows 15 x 40 10 x 45 10 x 45 10 x 45 10 x 45
  8. Made in The Gym®©

    Træningen fra i lørdags, hvor jeg desuden fyldte 20 :)) Begge skuldre var irriterede, så skruede ned for vægtene til fordel for flere reps. 2 sæt rotator cuff. Bench Presses 10 x 60 kg 10 x 80 kg 10 x 80 kg 10 x 80 kg 15 x 60 kg 15 x 60 kg 15 x 60 kg 15 x 60 kg 15 x 60 kg 15 x 60 kg 15 x 60 kg 15 x 60 kg 15 x 60 kg 15 x 60 kg 15 x 60 kg Incline DB Presses 10 x 21 kg 10 x 21 kg 10 x 21 kg 10 x 21 kg 10 x 21 kg Mere blev det ikke til.
  9. Made in The Gym®©

    Hack Squat 10 x 160 8 x 240 8 x 240 8 x 240 6 x 300 6 x 300 10 x 300 Rep PR 10 x 300 10 x 300 15 x 200 SL DL 10 x 60 kg 10 x 80 kg 6 x 100 kg - straps 6 x 100 kg - straps 6 x 100 kg - straps Shoulder DB Presses 10 x 11 kg 6 x 28,5 kg 8 x 28,5 kg 10 x 28,5 kg Rep PR 6 x 28,5 kg 6 x 28,5 kg Lateral Raises 10 x 16 kg 10 x 16 kg 10 x 16 kg 10 x 16 kg 10 x 16 kg Ez Curls 10 x 35 kg 10 x 35 kg 12 x 35 kg 13 x 35 kg SS: French Presses 10 x 35 kg 10 x 35 kg 10 x 35 kg 10 x 35 kg Mener dog jeg lavede endnu et sæt i de sidste to øvelser, men er ikke sikker. Powerwalk: 31 [email protected] kcal.
  10. Made in The Gym®©

    I går: Bench Presses 10 x 60 kg 10 x 80 kg 6 x 100 kg 6 x 100 kg 6 x 100 kg 3 x 110 kg 3 x 110 kg 3 x 110 kg 3 x 110 kg 3 x 110 kg 3 x 110 kg 8 x 80 kg Incline DB Presses 6 x 36 kg 8 x 31 kg 8 x 31 kg 8 x 31 kg Rack Pulls - 3. hul 10 x 60 kg 8 x 100 kg 8 x 100 kg 6 x 120 kg 6 x 120 kg 4 x 150 kg - straps PR 6 x 150 kg - straps PR 6 x 150 kg - straps 10 x 120 kg - straps WG Cable Rows 10 x 50 10 x 60 10 x 60 10 x 60 10 x 60
  11. Made in The Gym®©

    Fik ikke logget sidste uges træning, men det var generelt lidt sølle, så det går nok. Nå, men jeg var lige nede i centret efter lukketid og lave cardio - dog var jeg ikke alene; der var et par af de sædvanlige mennesker til stede :) Powerwalk: 2 x 30 min. Samlet 860 kcal.
  12. Made in The Gym®©

    Rack Pulls - 3. hul 10 x 60 kg 10 x 100 kg 10 x 100 kg 5 x 120 kg 5 x 120 kg 5 x 140 kg - straps 8 x 140 kg - straps 8 x 140 kg - straps 20 x 100 kg - fuck - straps 20 x 100 kg - fuck - straps Sumo Deadlift 8 x 60 kg 8 x 60 kg 5 x 100 kg 5 x 100 kg 5 x 100 kg 5 x 100 kg Chest-Supported Ez Rows 10 x 30 kg 10 x 50 kg 10 x 50 kg 10 x 50 kg French Presses 8 x 40 kg 8 x 40 kg 8 x 40 kg 8 x 40 kg 8 x 40 kg
  13. Made in The Gym®©

    Torsdag d. 14: Bench Presses 10 x 60 kg 10 x 80 kg 6 x 100 kg 6 x 100 kg 3 x 120 kg 3 x 120 kg 3 x 120 kg 3 x 120 kg 3 x 120 kg 8 x 100 kg Incline Dumbbell Presses 6 x 36 kg 7 x 36 kg 6 x 36 kg 6 x 36 kg 6 x 36 kg
  14. Made in The Gym®©

    Hack Squat 10 x 140 10 x 200 8 x 240 - kramte i inderlår, lol 8 x 240 8 x 240 SL DL 10 x 60 kg 10 x 80 kg 10 x 80 kg 10 x 80 kg 10 x 80 kg 10 x 80 kg Leg Extensions 10 x 100 13 x 100 10 x 100 10 x 100 10 x 100 SS: Calf Raises 15 x 40 13 x 40 15 x 40 15 x 40 15 x 40 Military 10 x 30 kg 8 x 50 kg 8 x 50 kg 8 x 50 kg 8 x 50 kg Shoulder Presses 8 x 26 kg 8 x 26 kg 8 x 26 kg 8 x 26 kg 8 x 26 kg Lateral Raises 10 x 16 kg 10 x 16 kg 10 x 16 kg 10 x 16 kg 10 x 16 kg Rear Lateral Raises 10 x 11 kg 10 x 11 kg 10 x 11 kg 10 x 11 kg 10 x 11 kg Hammer Curls 15 x 11 kg 8 x 18,5 kg 8 x 18,5 kg 8 x 18,5 kg 10 x 18,5 kg 8 x 18,5 kg 10 x 16 kg 10 x 16 kg 15 x 16 kg Løbebånd: Denne gang med spurts. 30 min @ 380 kcal. ____________ Rigtig god træning, der dog tog lidt for lang tid.
  15. Made in The Gym®©

    Rack Pulls - 3. hul 10 x 60 kg 10 x 80 kg 10 x 80 kg 10 x 100 kg 10 x 100 kg 10 x 100 kg 5 x 120 kg 6 x 120 kg 5 x 140 kg - straps 5 x 140 kg - straps 5 x 140 kg - straps 5 x 140 kg - straps 5 x 140 kg - straps 5 x 140 kg - straps 10 x 100 kg - straps Chest Supported DB Rows 10 x 18,5 kg 10 x 18,5 kg 10 x 18,5 kg 10 x 18,5 kg 10 x 18,5 kg French Presses 10 x 30 kg 10 x 35 kg 10 x 35 kg 10 x 35 kg 10 x 35 kg