Gregers TF

Medlemmer
  • Content count

    12,037
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    103

Gregers TF last won the day on January 6

Gregers TF had the most liked content!

About Gregers TF

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 09/12/1969

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Avedøre

Recent Profile Visitors

18,814 profile views
  1. Langt pokker i MOL

    Virkelig dejlig umph-træning med ild i øjnene i DSBs jernkælder. Det ER altså bedst at træne alene, så man kan grynte og lave sjove grimasser, uden folk synes man er en gammel idiot (det gør de nok alligevel men så er man i det mindste en stille idiot) 2 sæt rows 2 sæt træk til bryst m underhåndsgreb 3 sæt bænkpres 5 sæt biceps 3 sæt fransk pres 3 sæt skulderpres 2 sæt laterals 2 sæt hyperextension 2 sært mavebøjninger på bold
  2. Langt pokker i MOL

    Samme 2 x 15 min i FPT som i søndags. Væsentlig lettere denne gang (bortset fra min bagdel) men nu havde jeg jo heller ikke kørt intervaller dagen forinden i dag. Ingen pulskurve, da dette skrives fra toget på vej til arb, da jeg ikke kunne nå det hjemme - jævnt panisk med at komme i bad osv. Jeg fik dog en tanktop med i tasken, så jeg måske kan få trænet lidt overkrop i den længste pause - eller lidt i dem begge. Hvis alt flasker sig, håber jeg at komme på landevejen i morgen. Sidst jeg checkede vejrudsigten virker den helt hæderlig.
  3. Langt pokker i MOL

    Nej, jeg bør nok ikke give op så hurtigt. Det har kørt stringent den sidste uge og sporadisk en håndfuld dage forinden. Jeg har også tænkt på det med mad i kroppen men min mave fungerer fuldstændigt på samme måde nu som før - jeg kan stadig næsten stille uret efter den. Egentlig lidt underligt men jeg håber at kunne tolke det derhen, at der har været fibre osv nok i kosten i forvejen. Måske skal jeg gå kun spise på den ny måde, når jeg har fri og er rastløs og keder mig. Det er nok der, det er en fordel at få smagssanserne stimuleret. På arbejdsdagene kan jeg sagtens holde kalorieunderskud når jeg prøver på det.
  4. Langt pokker i MOL

    Jeg ville haver kørt en kort let omgang på turboen men jeg endte i stedet i et politisk ukorrekt langt varmt bad. Kroppen er pænt træt, så det var hvad det blev til. Jeg overvejer kraftig at droppe projektet med de anderledes og ekstra grøntsager. Vægten ligger stadig og roder mellem 93 og 94kg - meget irriterende, nu man prøver at dreje på en af de rigtige knapper.
  5. Langt pokker i MOL

    Man er ved at lægge infrastruktur til de førerløse tog ned mod mig, så der er færre tog. Jeg brugte ventetiden til et hurtigt improviseret visit i DSBs jernkælder. 3 Sæt bulgarsk split squat 2 sæt træk til bryst 2 sæt bænk 2 sæt skuldepres - en arm ad gangen 2 sæt bicepcurl 2 sæt fransk pres 2 sæt mavebøjninger på bold 2 sæt hypers alt 10 reps undt andet sæt bænk hvor jeg failede Da jeg kom hjem fik læggene 2 x 30
  6. Langt pokker i MOL

    Jeg er stadig i chok over hvor ringe det gik på landevejen, så... en tur med lidt mere varighed og basis end vanligt. Det var en af de gode dage på datojagt i Netto. De har bakker med 400 gram tern-skåret melon, ananas, æbler og vindruer. De normale 28 kroner er jeg for nærig til men 15 dask er en fin pris. Og super dejligt at hoppe varm af turbotræneren og gnaske kold frugt, bagefter
  7. Got legs?

    Er squatten sat på pause eller skal den klemmes ind oven i det andet? Egentlig meget sjovt med et træningsprogram der dikterer zone 3. Nogle steder er zone 3 nærmest forbudt.
  8. Langt pokker i MOL

    Idiot, mand!!! Efter ovenstående skriv, skulle jeg købe lidt grønt til madpakkerne og ser på opslagene, at der først er lukket for vandet om en uge. Med adgang til bad, hoppede jeg på turbotræneren men nu ikke for at træne. Den er flyttet væk fra altandøren, hvor den dels ragede godt ud i stuen og dels har jeg “sparket” til de mange ventilator-ben utallige gange. Nu er den røget ind i et hjørne. Det er smalt men frigiver en masse gulvplads og altandøren er fri. Så jeg skulle lige bruge lidt tid på at få den optimale køling med det smallere placering af blæserne. På arbejdet var det ren hygge, da det var alle “de gode” kolleger som holdt pause og jeg valgte at nyde selskabet og træne efter fyraften. 45 minutters fullbody minus lægge som må vente til i morgen - jeg gider ikke nu. Det bliver også den eneste træning, da jeg skal få styr på cyklen. Den ligner en bunke møg, efter i går.
  9. Langt pokker i MOL

    Og det kommer jeg også, i det omfang vejret ikke er være end nu. Men det bliver aldrig noget jeg kommer til at elske Især ikke når jeg punkterer og bliver kold og slet ikke det rengøringscirkus der bare generelt følger med. Men det kunne være sjovt at starte tidligere og ikke toppe i september. Benene er virkelig off her til morgen så de har vist bedre af lidt restitution end at blive kørt længere ned med styrketræning. Jeg tager skiftetøj med på arbejde, for det fungerede egentlig fint, det jeg lavede sidst. Jeg skal sidde rådighed (stand-by) men kan se på vores morgenstatus, at der forventes aflysninger pga personalemangel, så jeg kommer nok en del ud. Men med lidt held, så bliver der en pæn pause mellem to ture og ellers træner jeg efter fyraften - har fri allerede 21:50 I stedet vil jeg bruge tid på at søge restferie på tirsdage til banetræning. Onsdagene er sene, nu jeg prøver at passe sengen og det er ikke helt så sjovt mere, nu basistempoet er hævet (og jeg er i kageform), så der ikke er overskud til andet at at følge med rundt.
  10. Drømmen om Mt. Elbrus juli 2020..

    Det var tydeligvis mandag d 13ende i går
  11. Langt pokker i MOL

    Dejlig start, da jeg vågnede ved 8-tiden og følte mig vågen og stod op. Fik hapset nogle af de gode ting billigt i Netto. Jeg fik også styr på det sidste i lejligheden. De sidste ledninger har fået skiftet stik, blevet trukket og alt er på plads (også routeren til internettet). Dog mangler en tur på genbrugsstationen men det gider jeg helst ikke, når det er koldt i vejret. Vintergeden blev hevet ind fra altanen og der blev sat skærme og pedaler på. Den kan dog ikke komme på computeren, da den ikke har flere ANT+pladser men pyt med det. Ud på eftermiddagen, da jeg var færdig med alt det praktiske, kom jeg ud for at køre “den korte”. Føj da. Udover at sadlen peger for meget nedad og der jo (havde jeg glemt) er vildt slør mellem pedaler og klamper, så var tempoet helt forfærdeligt. Virkelig deprimerende. Efter et af holdepunkterne jeg normalt når på ca 1t 15m, er jeg et kvarter bagud. Lidt efter punkterer jeg og da dækkene har siddet på længe er de nærmest groet fast, så jeg fedter længe med at løsnet det fra fælgen. Pissefryser om fingrene og har fået vejsnask på tøjet, så kommer også til at bruge 16kr på en maskinvask på at få det rent, nu en håndvask ikke nok. Jeg bliver ikke fan af vintercykling efter i dag. I morgen er her lukket for alt vand mellem 7:30 og 15, så det er oplagt at træne i FW og gå i bad der, så jeg er ren når jeg skal på arbejde.
  12. Langt pokker i MOL

    Ikke det mest interessante men jeg mangler “vist” noget grundlæggende træning
  13. Langt pokker i MOL

    Min hævn gik i vasken.... Underboen holdt fest - helt fair med irriterende støj fredag og lørdag nat, når man bor i lejlighed. Bortset fra at de ind i mellem bankede lyden af musikken grotesk op, så det lød højere end når jeg selv spiller. Bare 10-15 sekunder, så ikke fordi de skulle nyde et helt nummer. Bare være dumme. Modtageren til mit trådløse internet står i den ende ende af lejligheden, så når iPad’en er i den anden ende, så er wifi´en ikke stabil, så Jeg ville gerne have den flyttet ind i midten. Så ryger der nok lidt hastighed men pyt, hvis nettet så er stabilt. Klokken 9:01 i bore/banketid - men lur mig om de ikke stadig sov nedenunder - ville jeg fatte slagboret og bore hul i væggen ved trappen. Men ak - ingen ophængshuller bag i modemmet og jeg ville altså ikke bore huller bare for sjov. Jeg undlod også at stille min trådløse højttaler på trappen med opera. Mendes var sjovt i tankerne. Fik i stedet sat lidt mere på plads og tiden gik og pludselig nåede jeg kun en halv time på Zwift, da jeg skulle møde før 12 i dag.
  14. Drømmen om Mt. Elbrus juli 2020..

    Hvor hyggeligt at du også er tilbage i folden
  15. Langt pokker i MOL

    Det får jeg lige kigget på - tak for tippet Den gode lange pause holdt, så jeg fik trænet hele skroget igennem, minus lægge - dem ordner jeg når jeg er hjemme efter fyraften. Ellers 55 effektive minutter med alt indenfor 10 skridts afstand og derfor en masse supersættet. 2 sæt rows 2 sæt træk til bryst m underhåndsgreb 3 sæt biceps 3 sæt frontsquat - går fint i alm flade sko 2 sæt bulgarsk split-jumps 3 sæt leg extensions 3 sæt siddende lårcurl 2 sæt bænkbres, DB 2 sæt laterals 2 sæt fransk pres, DB 2 sæt mave 2 sæt hyperextension Satser på en hviledag i morgen men at få sat en masse møbler på plads.