Gregers TF

Medlemmer
  • Content count

    11,896
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    96

Gregers TF last won the day on September 5

Gregers TF had the most liked content!

About Gregers TF

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 09/12/1969

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Avedøre

Recent Profile Visitors

17,204 profile views
  1. Langt pokker i MOL

    Hovedet var slet ikke med men fik kørt to blokke 15/15 alligevel.
  2. Langt pokker i MOL

    Nåja,.. læggene er jo nogle genstridige sataner, så de skulle lige kværnes igennem inden hviledagen i morgen. 4 x 20 på et ben, ekstra super langsomt ned 100 på to ben, også noget langsommere end vanligt. De plejer at se en del større ud efter sådan en omgang, så jeg svang lige målebåndet for at se om det var reelt eller placebo. Der løber sgu 1,5 cm pump på. Det var en sjat mere end forventet. “Sjovt” nok bliver venstre Soleus ikke rigtigt aktiveret, så de er meget forskellige at se på, bagefter.
  3. Langt pokker i MOL

    Puh, jeg er slidt og en nuldag virkede tiltrængt. Omvendt var det nok sidste gang i år, jeg kunne køre i kort/kort, så jeg hoppede alligevel på cyklen og kørte de vanlige 70km om Ll. Skensved. Heldigvis var hovedet indstillet på at jeg ville køre som en pose nødder, så det var ingenlunde frustrerende. Udturen i fæl modvind gik nogenlunde men den tappede den smule juice der var. Fik derfor kun kørt en skiltespurt og en stående start (sjovt var der sgu fint drev i dem) men ikke noget fartleg mellem kryds og rundkørsler. Nå, men i morgen skal jeg ikke motionere.
  4. Langt pokker i MOL

    Her før Huset på Christianshavn hoppede jeg paa Turbotræneren. Jeg ville have kørt før men et Metro-tog afsporede tidligere i Dag og da Søforklaringerne fra deres Pressevagt er langt ude, saa har vi haft lidt Spas i Fjæsgruppen for Lokoførere. Det er vist ikke mere i det end Billedet viser.
  5. Langt pokker i MOL

    Før Træning i gaar i FW Vallensbæk, fik Læggene en Tur hjemme: Taahævninger på et Ben: 4 x 25 , Fokus på TUT Taahævninger på to Ben: 100 FW - noget var supersættet men husker ikke hvad. Hexbarsquat: 20x60, 10x80, 3 x 10x90, stadig indlæring af Bane og Teknik Squat: 10x40, 10x60, 2 x 10x70 Hacksquat: 3 x 10x40 Siddende laarcurl: 3 x 15x50 Kropshævninger, bredt neutral Greb: 2 x 10 Upper back: 2 x 15x40 Bicep curl: 2 x 10x18 Bænkpres: 2 x 12x28 Tricep pushdown: 2 x 12x27,5 Mavebøjninger: 2 x 20 Hyperextensions: 2 x 20 Planen var at komme paa Turbotræneren efter jeg var kommet hjem fra Kageorgie og faa Forbrændingen op men jeg var for træt.
  6. Langt pokker i MOL

    Nu jeg er inde i en dårlig stime, så tog jeg i Heino på vej hjem fra tandlægen og købte endnu et par Assos S9 - altså samme slags bibs, som jeg fik bumser i måsen af. Pudens overflade er dog anderledes, så jeg gætter på at det første par har været en fejlproduktion. Jeg plejer altid at vaske gift ud at tøj inden jeg har det på første gang men jeg var nysgerrig og trak i dem og besteg jernhesten. Jeg lagde ud med et par spurter. Dernæst en 40/20 (selv med 460w lå jeg på snoldede 27-28km/t i modvinden ude på diget med hænderne ned i bukningen). Holdt en pause og vendte rundt og lagde den i toppen af vo2max. Var pausen for kort eller.... jeg blev sgu en smule utilpas, sådan lidt diffust. Jeg stoppede med at køre intervaller og satte kursen hjemad. Jeg kom til at køre et fint antrit og en stående start fra rødt lys. 10-15 sekunder efter, hilser maveindholdet på og jeg kan ikke nå at synke, så brækker mig på trøjen. Heldigvis er jeg hjemme 5-6 minutter senere, så timingen var egentlig heldig nok. Jeg er super dejlig kvast stængerne, så den blev nok kørt til kanten.
  7. Langt pokker i MOL

    Hele dagen ventet på at det skulle blive tid til banecykling - den åbne træning hvor der også kan sprinttrænes. Opvarming. Herefter laaaaang ventetid, før der var plads på banen. I omegnen af 45 minutter. Så skulle jeg og makker kører 150 m meter eksplosivt i halvlavt gear men med roligt 200meter indløb. Han kører desværre markant langsommere oppe ved barrieren end jeg har mod til, så jeg lod mig dumpe ned og fik ikke kørt intervallet. Der var andre på banen og jeg kunne ikke lige få det timet at genstarte indløbet. Det næste interval stod jeg over, for ikke at flette end mellem Mørkøv, Stenberg og et par stykker mere. Hovedet tog hjem og sko og handsker røg i tasken og hjelmen ditto. Så blev der tomt på banen men det var over halvanden time siden jeg opvarmningen sluttede, så nu kunne det også bare være lige meget. Den kage jeg ellers havde med, kom med hjem så nu har jeg lige kværnet 300 gram fedt og sukker. Fuck en lortedag og skal til tandlæge i morgen. Det er fanme lort med lort på
  8. Langt pokker i MOL

    91,8 kg (91,5 i går) Den første af 9 feriedage brugt på den korte runde med kollega. Det gik pænt tjep ned til ham men derfra var der ren snakketur - vi kørte ikke gang nogen af spurterne i dag. Jeg var lige inde og tylle en kop kaffe hos ham, inden jeg vendte hjemad. Det passede mig faktisk fint at han ikke gad give den gas i dag, så har kroppen to rolige dage i træk til at komme mere i bund med restitutionen.
  9. Motion i balance™

    A propos Kystholmen. Der er lige to af HvidovreCKs ryttere der er smasket brutalt ind i siden på en bil, der skulle på genbrugsstationen og kørte tværs over Kystholmen uden at overholde vigepligten. Ham der fløj over bilen fik brud på hoften og den anden frit kig ind til knæskallen.
  10. Langt pokker i MOL

    Morgenvægt 91,81kg. Panik: jeg troede jeg skulle møde 12:43 men det var ændret til 12:05 og det opdagede jeg først efter jeg vågnede 9:30. Så under 40 minutter senere stod jeg i FW, Biblioteksvej. Flere øvelserne mistede den sædvanlige fokus på TUT, for jeg havde ganske enkelt ikke tid i dag: Tåhævninger på et ben hjemme i morgenbadet: 30, 30, 25, 25 FW: Hexbarsquat: 20x60, 15x80, 3 x 10x90 Frontsquat: 2 x 10x60 ss Chinups: 2 x10 Bulgarsk split squat: 2 x 10x15 Jumpsquat: 2 x 10 Tåhælvninger på to ben: 100 Liggende lårcurl: 2 x 15x90 ss Bagskuldermaskine: 2 x 18x27 Bicepcurl: 2 x 10x17,5 ss Bænkpres DB: 2 x 12x27,5 Hyperextensions: 2x20 Tricep pushdowns: 2 x 10x27,5 ss Arnold Press: 2 x 10x12,5 Mavemaskine: 2 x 20x55 + halv plade planlægger nuldag i morgen - kroppen føles slidt
  11. Langt pokker i MOL

    Den sædvanlige korte runde med kollega. Pga vejarbejde (lukket for biler men en lille sti åben for gående og cykler) kunne vi køre vores spurter side om side. Vi kører helt ens de første 5-8-sekunder, så pisse fedt at ligge side om side uden at kunne gøre andet end at smadre igennem. Mit held er at jeg kan holde den lidt længere. På vej hjem noget vo2maxfræs mellem rundkørlserne. Gode watt i dag - nærmer sig sidste efterår. Benene ikke lige så ømme som sidst.
  12. Langt pokker i MOL

    Morgenvægt 92,1kg. FW, Biblioteksvej: Hexbarsquat: 20x60, 15x80, 3 x 10x90 ss Tåhævninger på et ben: 30, 30, 24 (fail på venstre), 20 Frontsquat: 2 x 10x60 ss Tåhævninger på to ben: 100 Bulgarsk split squat: 10x10, 12x10 Jumpsquat: 2x10 Kropshævninger, neutralt greb: 2x10 ss Liggende lårcurl: 2 x 12x90 Bagskuldermaskine: 2 x 16x27 ss Bicepcurl: 2 x 10x17,5 Bænkpres DB: 2 x 12x27,5 ss Hyperextensions: 2x20 Tricep pushdowns: 2 x 10x27,5 ss Laterals: 2 x 10x8 Mavemaskine: 2 x 20x55 + halv plade Bonus: En lille fiber i venstre balle. Jeg mærker den heldigvis kun efter jeg skal mugge bagdelen på plads, hvis jeg er plumset skævt ned i førerstolen i toget. Målebåndet har været i sving to gange. Lidt overraskende er jeg mindre i omkreds om maven end samme tid sidste år. Hvad jeg derimod sagtens kan se, er at både lår og lægge er en cm større. Arme også marginalt større. Tager et par kontrolmålinger mere, inden de gemmes til sammenligning en gang i foråret.
  13. Motion i balance™

    Det med at kroppen ikke gider køre hurtigt når man er +40, er det ikke normalt? Jeg er ret sikker på at jeg læste en artikel om det for nogle måneder siden. De helt unge bokser efter alle byskiltene. Så gider man gider ikke det længere men kører med i intervallerne og efterhånden når man et stade, hvor man ligger og kører felt og lader de andre om at “te sig tosset”. Jeg kan også godt mærke at jeg selv er fanget i det. Også derfor jeg har så mange DDR-intervaller i min træning, for så er der ingen vej udenom. Men grundlæggende er det med tiden blevet lettere at ligge og køre halvhurtigt hele tiden og man skal æde sig selv mere for at holde pulsen oppe. Det skrevet, så har jeg ret stor forskel i pulsen på målt på håndleddet og pulsbæltet.
  14. Langt pokker i MOL

    Jeg faldt aldrig i søvn. Men det er jo ingen undskyldning. Det tog dog sin tid at tage mig sammen før jeg kom på cyklen. Planen var turen om Ll Skensved. Benene var egentlig ikke ømme (ballerne var) men de var visne og jeg kunne ikke overskue at køre i over to timer. Lidt naivt finder jeg på at køre ud på diget for at køre kamikaze-30/30 (altså ikke efter watt bare generelt for hårdt udlæg). Igen var diget spærret - denne gang var TV2 ude og optage. Jeg måtte bruge en af de andre stier men der var heldigvis ikke meget trafik i dag, så intet problem i det. Puha - de 10x30/10 var godt nok fæle men hvad havde jeg egentlig også forventet, når jeg ikke magtede at “køre tur”? Efter ti minutters pause, kørte jeg 10x6/54 i lavest gear for at træne legspeed. Og det får jeg bekræftet er nødvendigt for i den sædvanlige skiltespurt hjem, spoler jeg ud i medvinden. At benene ikke var ømme inden jeg kørte blev der lavet om på, for NU kan de mærkes.
  15. Langt pokker i MOL

    Lidt efter kl 22 i går, kørte bilen mod FW på Biblioteksvej, så ratholderen kunne træne en gang fullbody. Jeg havde squatskoene med og fik frontsquattet helt uden knæet gjorde væsen af sig. Hexbar squat: 20x50, 3 x 15x80 ss Tåhævninger på et ben: 3x25 Frontsquat: 2 x 10x40 ss Chinups: 2x10 Bulgarsk split squat: 2 x 15x5 Jumpsquat: 2x10 Tåhævninger på to ben: 100 Liggende lårcurl: 2 x 15x75 + halv plade ss Bagskulder: 2 x 15x27 Bicepcurl: 2 x 10x17x5 ss Bænkpres DB: 2 x 12x27,5 Triceps pushdown: 2 x 12x25 ss Laterals: 2 x 10x8 Mavemaskine: 2 x 20x55 ss Hyperextensions: 2x20 45 minutter hvor benene var med og små 20 minutter til resten. Fin fordeling af tiden og dejlig når der er plads til at supersætte og spare tid. ... 92,1kg til morgen. Jeg vågnede med at solen vækkede mig, så kom op før jeg var færdig med at sove. Spurgte om kollega ville med ud at cykle en lille tur men han bed ikke på. Nu venter jeg på et slumreanfald (Garfield-retorik), så jeg kan sove færdig. Håber at komme på landevejen bagefter. Lige nu er jeg træt som efter en nattevagt.