Gregers TF

Medlemmer
  • Content count

    11,475
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    74

Gregers TF last won the day on October 9

Gregers TF had the most liked content!

About Gregers TF

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 09/12/1969

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Avedøre

Recent Profile Visitors

14,361 profile views
  1. Langt pokker i MOL

    Tåhævninger: 50 (tut over 4 minutter) Tåhævninger på et ben: 15, 20, 20, 20, 20 Tåhævninger på hug: 20, 20, 20, 20 Tåhævninger (gulv, ej trappe som øvrige): 50, 50 Hurtig bad og omklædninger og i FW: Stepups: 10, 10, 10 Frontsquat: 5 x 8 x 60 Benpres et ben: 5 x 9 x 105 Glutes-maskine: 5 x 8 x 165 + halv plade Liggende lårcurl: 5 x 8 x 105 + halv plade Hurtigt hjem og Turbotræner: 30 minutter zone 2
  2. Langt pokker i MOL

    Det kunne man jo håbe men det blev ikke i dag. Den skal lades op 5 timer før første ibrugtagning og det havde jeg ikke sat tid af til. Kunne i øvrigt være, jeg skulle få den i opladeren (jeg er nået en alder hvor det at sætte nyt elektrontjavs op, rangerer på linie med at pudse vinduer). Her til morgen en tur på cykelbanen. Vi havde trænervikar, så anderledes indhold end det sædvanlige, Lang opvarmning, der gik direkte over i holdløb. 6 x 40/20 Scratch 20 omgang (tror jeg nok) 15 omgange progressivt med all-out på sin sidste føring 18 omganges pointløb med spurt på hver tredje omgang (ægte løb, da der ikke skulle samles op efter hver spurt) 15 minutters afrulning.
  3. Langt pokker i MOL

    En tur i FW: Læg i benpres: 6 x 8 x full stack Kropshævninger neutralt greb: 7, 7, 7, 5 Rear Deltoid: 4 x 8 x 34 Bænkpres DB: 4 x 8 x 30 Bicep curl: 4 x 8 x 17,5 (første to sæt hammercurl) Arnold pres: 4 x 8 x 15 Fransk pres DB: 4 x 8 x 10 Mavemaskine: 4 x 8 x fullstack Hyperextensions:. 4 x 12 Soleus: 4 x 50, dropssæt til fail (60, 50, 40) I morgen en velfortjent og tiltrængt hviledag
  4. Langt pokker i MOL

    Jeg kom til at købe ny cykelcomputer i dag. Noget ikke-almindeligt: Xplova X5 evo - sat ned med en tussebasse. Jeg har dog dog end ikke pakket den ud, for hold nu fast jeg er kørt i sænk. Jeg synes ellers plejer at være nogenlunde hårdfør hvad omfangsrige træningspas angår men... puha Tacx Neo: 30 minutter zone 2 Tåhævninger: 50 (tut over 4 minutter) Tåhævninger på et ben: 15, 20, 20, 20, 20 + 20 kun venstre Tåhævninger på hug: 20, 20, 20, 20 Tåhævninger (gulv, ej trappe som øvrige): 50, 50 (23 minutter) Hurtig bad og omklædninger og i FW: Stepups: 10, 10, 10 Frontsquat: 5 x 8 x 60 Benpres et ben: 5 x 9 x 105 + 9 x 105 kun venstre Glutes-maskine: 5 x 8 x 165 Liggende lårcurl: 5 x 8 x 105 + halv plade (58 minutter) Hurtigt hjem og Taxc Neo: 30 minutter zone 2
  5. Motion i balance™

    Looooool gange rigtig mange
  6. Motion i balance™

    Usynlige hundesnore på tværs af stierne er desværre ikke ualmindeligt. Eller den klassiske er at de går midt på stien indtil man møder dem og så trækker hunden til den ene side og i stedet for at ejeren følger efter, går han/hun over i den modsatte side. Og så er jeg lidt overrasket over hvor mange hundelufter der ikke har reflekser på, nu vi kommer til den mørke tid.
  7. Got legs?

    Hvis du stadig læser med her, så 1000 tak for linket til fascat i din insta, i forgårs. Efter over 10 års søgen, fandt jeg endelig et konkret oplæg til hvordan styrketræning og cykling kan blandes. Ikke at jeg kan/vil bruge det direkte pga andre træningsprioriteringer men virkelig lækker inspiration og grundskabelon.
  8. Langt pokker i MOL

    Cykelcomputeren virker igen og viste 29,8km efter aftenens banecykling. Kort individuel opvarmning og så i 4-mandshold og det gik lidt op i hat og briller med at få samlet hold, mens vi kørte. Kombiinterv - alm pointløb og 20 omganges scratch. Da de hurtige havde brændt krudt af på de første 3 spurter, lå jeg fornuftigt i gruppen og hapsede de sidste 2. Var derefter i iltgæld i scratchen hvor jeg bare sad på smækken, udover et lille udbrud jeg var med i men som hurtigt blev spolet ind. Italiensk forfølgelsesløb. Folk snakkede for meget inden, så rækkefølgen var helt tilfældig. Jeg sad 6 af 9 og lige det passede næsten. 6 min spurt på 12 minutter, mine VMO'er nåede grænsen og begyndte at brænde når jeg pressede igennem. Forfølgelsesløb. Jeg lå bagerst i feltet og efter 4 udskilninger var jeg reelt bagerst og havde gang i en spurt hver omgang, indtil vi var 4 tilbage. De 3 var for hurtige til mig - tempoet opskruet og derfor ikke spurtvenligt til min fysik, der desværre kræver at jeg får suget luft inden jeg skal lukke op, så jeg opgav. Bagefter irriterende, at jeg ikke kastede det sidste ind i en desperatoforcering. Afrulning ... Jeg har erhvervet min lidt ny "viden" og derfor er mine planer for resten af måneden ændret en smule og jeg har faktisk en plan for resten af vinteren, inddelt i faser. Jeg håber det for en gangs skyld lykkes at holde fast i, i hvert fald, grundprincipperne.
  9. Langt pokker i MOL

    En lille time på cyklen rundt om fælleden. Det blev en del hårdere end sone 2, da min cykelcomputer vist for 5te gang i år, nægtede at tænde og tog noget af tiden og jeg nå det inden arbejde. Denne gang kan så ikke resette den, så den virker. Nogle gange er jeg pænt træt af Garmin. Det er svinelækkert når det virker men er ustabilt som et italiensk dieseltog. Har heldigvis fri i morgen, så jeg kan køre ud efter en ny hvis jeg heller ikke får den til at virke i aften.
  10. Langt pokker i MOL

    Som ventet var jeg sløv og tørstig efter fyraften, så kom ikke i FW. Meeeen, jeg har trænet lidt herhjemme. Tåhævninger, fra trappetrin: 50 m pause i bund og top - tut godt 4 minutter Tåhævninger på et ben, fra trappetrin: 4 x 15 Tåhævninger på hug: 4 x 15 Tåhævninger, fra gulv: 50 Kropshævninger i ringe: 7, 7, 7, 5 - fik gjort dem for langsomme og visnede Dips med dobbelt elastikker: 15, 11, 7 og ?? reps uden elastikker
  11. Langt pokker i MOL

    Arg for... jeg skulle første have været mødt 13:32 - jeg havde glemt at rette min væg-kalender til med de vagter jeg byttede for et par uger. Og i går kørte jeg den forkerte vej i toget. Gæt hvem der skaber højt humør på stuen.
  12. Langt pokker i MOL

    Oppe ved vækkeur efter et par snooze “allerede” 9:20. Stille morgen indtil jeg opdager at jeg skal på arbejde allerede 12:22. PANIK. Jeg ved at jeg er sløv efter fyraften og nu havde jeg et skud travlhedsadrenalin, så smuttede i FW for at træne lår. Så kan resten komme i aften og ellers pyt. Små stepups: 3 x 10, begge bokse optaget, så kun på bænk. Frontsquat: 4 x 8 x 60 Glutes: 4 x 8 x 165 Benpres et ben: 4 x 8 x 105 Liggende lårcurl: 4 x 8 x 105 + halv plade Leg extensions et ben: 4venstre/3højre x 15 x 90 Jeg skrev en gang om to programmer at veksle imellem men kører jo kun det ene. Dels for at skåne min diskusprolaps - også derfor jeg ikke øger i frontsquatten før om 14 dage - så håber jeg at den er helt på plads. Men mest, så har jeg fundet en lårrutine der virker og tør næsten ikke fravige den. De gror lystigt og især venstre lår som altid hænger bagud, er ved at komme efter det.
  13. Spock 2018

    Herligt hjemmeudstyr. Meget misundelig!!!
  14. Langt pokker i MOL

    Sikke et vejr. Bare træls at arbejde 8:15-16:08. Men det lykkedes mig at få afspadsering på det sidste kørsel, så hjem i en ruf. Et hurtigt skriv til sædvanlige kollega om han ville trille med og så kørte vi vores sædvanlige runde. Da jeg havde "fulgt ham hjem" tog jeg runde om fælleden, inden jeg var hjemme små 10 minutter efter solnedgang. Lygterne sidder heldigvis permanent på sommercyklen - så kan jeg altid improvisere en omvej som i dag og udnytte det lune vejr til det aller sidste. I alt 72,8km. Det blev dog ikke helt i zone 2 men lå også en del tid op mod zone 3. Det var fint nok da vi kørte og snakkede men kors, det er er ellers dræbende kedeligt at snøvle nidkært i zone 2. Og hårdt for røven, når der slet ikke er pres i pedalerne der tager lidt af vægten. Det sidste stykke, sovsede lænden til - mgl lange ture og så styrketræningen oveni
  15. Hver dag er hver dag!

    Ubeha´li´