Rassi

Medlemmer
  • Content count

    407
  • Joined

  • Last visited

About Rassi

  • Rank
    Medlem

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Århus
  1. Hej. Kan nogen anbefale en kettlebellinstruktør eller et kettlebellkursus nær Århus? Jeg har en 16 kg og en 24 kg kugle og bruger mest den lille til de grundlæggende øvelser swing, c&p, tgu og goblet squat. Jeg er selvlært og hverken begynder eller øvet, men nu skal det være. Så jeg mangler en gut, der kan lære mig den korrekte teknik og bringe mig skridtet videre.
  2. 321's log - 2015

    Hej mester! Jeg forvildede mig lige ind på mol, og skulle selvfølgelig se, hvad der sker i din træning. Det er dælme spændende træning, du (er begyndt at) fyre op for Cool læsning, og cool, du har fundet motivationen igen. Men så ser jeg det med din sygdom. Møgærgeligt! Jeg føler med dig. Pas på dig selv - måske du skulle springe VUMB over.
  3. Per aspera ad astra

    Nej - ville bare høre din mening om århusklubberne.
  4. Per aspera ad astra

    God træning Spiller du egentlig i Århus?
  5. 321's log - 2015

    Jep - er ved at være i omdrejninger igen Jeg mener, at det er godt på mange måder at træne noget "alternativt" til løb, styrke mm. Jeg har kastet mig over havkajak!
  6. 321's log - 2015

    Hej mester Klatring er fedt - specielt udendørs. Spændende hvor langt du driver det - stadig Elbrus?
  7. KRF: Log 2015

    Go tur!
  8. 321's log - 2015

    Hej mester God træning Er du igennem Sealfit-programmet?
  9. SugarCake

    Dag 3 løber du korte eller lange intervaller eller bakkespurter. Dag 5 løber du langt (1-1.5 time i terræn) Det er nok. Du skal være trænbar og for alt i verden undgå skader. Men er du usikker på din form, så kunne du tage løbesko med i rygsækken, når du går march, og smide rygsækken undervejs og løbe lidt, eller løbe lidt bagefter. Det er en smart måde at få ekstra kilometer i benene.
  10. SugarCake

    Du får et træningsforslag af dem til prøverne. Jeg ville træne således: Dag 1: March Dag 2: Svømning (fokus: forbedring af 300 m crawl) Dag 3: Bronzecirkeløvelserne direkte efterfulgt af løb Dag 4: Svømning (fokus: uv-arbejde og udspring fra vipper) Dag 5: Løb langt i terræn Dag 6: March Dag 7: Fri
  11. SugarCake

    Få sendt den ansøgning
  12. 321's log - 2015

    Jeg overvejer selv at købe de sko, så kom endelig med en detaljeret beskrivelse.
  13. 321's log - 2015

    Er det xt wings s lab 4, du har købt?
  14. 321's log - 2015

    Din plan ser MEGET spændende ud Og Mt. Elbrus!?
  15. Peters log

    Hej Augustinus. Godt, at du logger lidt igen. Og rigtig spændende mål for 2012. Mht. til din træning, så fylder styrketræningen en del. Hvordan ser den ud for tiden? Vh. Rassi