Thunda

Medlemmer
  • Content count

    60
  • Joined

  • Last visited

About Thunda

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 03/31/1984
  1. billigt designerprotein.

    På grund af de 'fancy' labels!!! B) ;)
  2. VL + BB?

    Hvad vil i foreslå man skal gøre hvis man ikke har mulighed for at få en "sagkyndig" til at tjekke ens teknik?? Bare nærstudere nogle videoer, og så håbe på man har fattet det...? :)
  3. Protein pulver

    "Dette har i bakspejlet været en fejl som vi beklager og derfor har rettet op på nu så alle for fremtiden får sendt datablad med." Bemærk venligst at han skriver alle! Jeg har ikke bestredet at det skulle være lovligt at undlade at informere køberen om indholdet af potionen i form at en varedeklaration...! Og jeg er udenmærket klar over at Getbig burde gøre dette i henhold til den danske lovgivning!! Garantien jeg refererer til er ment som hans personlige garanti på at der for fremtiden vil blive leveret et datablad med til alle... For mig at se virker det som om du totalt overser at webbie skriver det med at alle fremover vil modtage databladet, hvilket du også selv giver udtryk for i indlægget lige under det omtalte: Webbie: "Dette har i bakspejlet været en fejl som vi beklager og derfor har rettet op på nu så alle for fremtiden får sendt datablad med." Nissen: "faktum er jo åbenbart at der kun medfølger det, hos dem som har bedt om det, og ikke (som loven foreskriver) samtlige forsendelser......." Var også derfor nævnte at du ikke havde læst tråden igennem, ikke fordi jeg ville angribe dig på noget som helst plan, hvilket jeg næsten får indtryk af at du tror!!
  4. Protein pulver

    Hvis bare du havde gidet læse den tråd færdig, som jeg regner med du har dette fra ville du vide at det er en "garanti" som gælder fra dags dato... De har erkendt at de har været lidt sløve til det tidligere!
  5. Hvad mangler jeg i mit center

    Hvorfor skulle man ikke kunne træne ryggen med fri vægt uden at benytte et stativ? Jeg vil nu påstå at fri vægt er ALLE maskiner overlegne! - Lige meget hvilken del af kroppen man gerne vil træne!!
  6. Form og fitness

    Det du tænker på hedder 'mixed grip'. Når jeg træner dødløft (med flere sæt) starter jeg fx. med at træne med "normalt" overhåndsgreb op til ca. 110kg hvor mit greb langsomt begynder at svigte, så skifter jeg til mixed grip, og træner færdig med det...
  7. Thomas J

    Du får lige endnu et tillykke! :) :jodler:
  8. Hvorfor startede du med at styrketræne

    Nu har jeg altid været så heldig at se pisse godt ud B), så jeg behøvede ikke have kropsbygning som hverken strandløve eller BB'er for at vække det andet køns interesse, så da jeg startede med at træne var det for at blive stærkere! - Så jeg har stemt "styrkeløft"... Også selv om jeg først for nylig er begyndt at træne rigtig styrkeløft! :)
  9. Styrk og masse

    Så grundlæggende mener du at *jeg* aldrig bliver verdensmester?? :D ;) (Narcissisme af første grad... :))
  10. Styrk og masse

    Hehe, jeg har dødløftet i en måned, og allerede nu kan jeg næsten dødløft "2xMig selv"... :D Så den holder vist ikke helt!! :)
  11. TJ-Hvilke?

    Er det et tilbud som også gælder andre fortabte sjæle som ikke rigtigt fatter at sammensætte deres eget onde styrkeløfter WSB program?? :mellow: :bblush: :dontgetit:
  12. Træning af greb styrke

    Mener du ikke 'et'? ;)
  13. Thomas J

    Moooar, kommer jeg også til at kunne løfte en halv bobbel når jeg en dag bliver stor???? ;) Jeg er røv misundelig på dit dødløft! :)
  14. Mit prpgram

    Vil du slet ikke køre noget bænkpres? Nu skriver du jo godt nok at du ikke har mulighed for at bruge en barbell, men hvis der er masser af (tunge) håndvægte burde de kunne holde dig beskæftiget i et godt stykke tid! http://www.exrx.net/WeightExercises/Pector...BenchPress.html Med hensyn til dine 'omvendte mavebøjninger' så vil jeg råde dig til at droppe dem!! Har kun dårlige erfaringer med den øvelse! Hvis du tør (;)) kunne du jo dødløfte lidt... Og ben pres? Hvad er det nu for noget stads???? Man kører da squat!!!! :D ;)
  15. Hvad kan du ta i military press

    Nej, tværtimod. Det ville være en meget dårlig idé at starte med siddende skulderpres. Af to grunde: 1) Military Press er bedre end siddende skulderpres, da man bruger hele kroppen i MP. Se Thomas J's beskrivelse ovenfor. Så hvorfor starte med det næstbedste? 2) Siddende skulderpres indebærer risikoen for at miste kontrollen med en håndvægt, hvis man ved et uheld kommer til at flytte tyngdepunktet bagved nakken. Stående kan man træde et skridt baglæns, men siddende sidder man fast, mens håndvægten falder bagud. Og så ødelægger man skulderen. En veltrænet udøver med stærke skuldre kan måske klare det, men som begynder har man slet ikke den komplette skulderstyrke, som kræves for at redde situationen. Så drop siddende skulderpres og lav øvelsen som en mand. Stående ;) . Tak for svaret! :)