MaximusMaximus

Medlemmer
  • Content count

    654
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by MaximusMaximus

  1. alternativ kødsovs uden tomater

    Jeg har længe haft den go gamle pasta og kødsovs med på arb, og søger en alternativ kødsovs uden tomater. Er lidt ukreativ pt, nogle forslag?
  2. Lazyness 1.0.1™

    Quickie At Energym 21/8/9 Benchpress 8x60kg 8x90kg 8x90kg 8x90kg Legpress 8x100kg 8x150kg 8x170kg 8x170kg Lorte maskine, plate loaded var optaget. H-grip pulldown 8x60kg Chin up'ed 8x70kg 8x75kg 8x75kg Idag hader jeg min chef endnu mere end før! Cocksucker!
  3. Kan man spise for meget fiskeolie?

    Er forvirret over hvor meget fiske olie man skal ta afh til inflamation, det skal jo helst ikke fremmes.
  4. Kan man spise for meget fiskeolie?

    Jeg har haft svært ved at finde kilder omring "pro-inflamatorisk" mad som man feks burde undgå afh til bumser. Nogen der kan hjælpe? Også gerne afh til antiinflamatorisk madvare.
  5. Mere masse på traps

    Jeg vil gerne ha mere masse på øvre traps. Vil de reagere på noget som 5X5 eller måske high reps?
  6. AxBard

    Hej, faldet over din albue problematik. Har selv problemer med især den ene der knaser og låser lidt. Hvad er det din fejler?
  7. Lad mig få bryster ;)

    Mindre heldig titel ja
  8. Første 2-Split Program

    Det kræver noget tid at finde ud af et prog der fungere for dig, der har lidt balance mellem forside og bagside af kroppen. Du skal simpelthen prøve og fejle og prøve igen ind til du har noget godt.
  9. Lazyness 1.0.1™

    Workout of the day. at Energym 16/8/9 Dips 8xBW 8xBW 6xBW + 20kg 4xBW + 45kg 3xBW + 45kg 10xBW + 25kg 8xBW + 25kg 10xBW + 25kg SLDL from 2 plates 8x60kg 6x100kg 6x120kg 6x120kg 6x120kg 6x120kg 6x120kg Sej omgang Chest supp. row 8x22kg 6x42kg 6x42kg 6x42kg 6x42kg DB Shrugs 6x22kg 6x63kg 6x63kg 6x63kg Wow der var doms i traps næste dag! Længe siden jeg har været øm i det hele taget
  10. Første 2-Split Program

    Hvad med noget ala det her.... Bryst, skulder, triceps & mave BB Bænkpres
5*5 BB Incline bænkpres 5*5 eller inc DB press eller Dips 3x8 BB military presses eller BB shoulder press 3x8 Lateral raise 3x10 Cabel Pushdown eller close-grip bænkpress 3*10 MaveØvelser Crunches/dragonflages Hanging leg raise.. ---------------------------------- Tirsdag / fredag: Ben, ryg & biceps Squat eller Front Squat eller Dødløft 5*5 eller lunges 3x10 Stiff legged deadlift 5x5 eller leg curl 3x8 Calf-raises (stående BB) 3*10 Bent over Rows eller yates row (har taget BB men skifter måske til DB) 3x8 Chin-ups eller Pulldown/pullups 3*10 Rear Delt 3*10 DB hammer Curl 3*10 BB Curls eller Preacher curls 3*10
  11. Aminosyre

    Du vil nok ha brug for lidt mere alt efter mål.
  12. Lazyness 1.0.1™

    De la workout at Energym 12/8/9 Benchpress SS with Standing calf raise 8x60kg + 8x120kg 8x60kg + 8x120kg 3x105kg + 6x170kg 3x105kg + 6x170kg 3x105kg + 6x170kg 3x105kg + 6x170kg Plate loaded Legpress SS with Lateral raise 10x80kg + 10x10kg 8x170kg + 10x10kg 8x170kg + 10x10kg 8x170kg + 10x10kg Yates row 8x60kg 8x100kg 5x110kg 5x110kg BB Shrugs 5x100kg 5x135kg 5x135kg 8x135kg For nemt jo! 5x145kg 5x145kg Jeg tror 140kg er godt til 5ere.
  13. Lazyness 1.0.1™

    Light day at Energym 9/8/9 Benchpress SS St calf raise 8x60kg SS 8x120kg 8x60kg SS 8x120kg 8x80kg SS 8x120kg 8x80kg SS 8x120kg Calf raise er ikke godt i klip klapper SLDL 8x60kg 8x80kg 8x90kg No straps and no plates. H-Grip Pulldown 8x70kg 8x70kg 8x70kg BB Shrugs 8x90kg 15x90kg 15x90kg DB Laterals 8x10kg 8x10kg 8x10kg Light trænings dag, det sku ok ind i mellem.
  14. Lazyness 1.0.1™

    Guns efter arb 7/8/9 Preacher curl SS with Incline CG benchpress SS with barbell curls 10x27,5kg + 10x50kg 10x27,5kg + 10x50kg 8x37,5kg + 10x50kg 5x47,5kg + 8x60kg 8x37,5kg + 6x60kg +15x26kg ...............................15x26kg ...............................10x36kg ...............................10x36kg
  15. DM i BB og Fitness '09

    Ok jeg er med. Men når nu der ikke er brug for en kæmpe hall, så burde der være en hall i kbh feks til en atraktiv pris?
  16. DM i BB og Fitness '09

    Kender en tøs som skal med. Men bort set fra det, hvorfor bliver de der stævner så ofte hold langt ude på landet eller i jylland?
  17. Lazyness 1.0.1™

    De La Workout 5/8/9 at Energym Benchpress 8x60kg 8x60kg 5x100kg 5x100kg 5x100kg 5x100kg Plate loaded Legpress SS with Standing calf raise 10x100kg + 8x120kg 8x140kg + 8x150kg 8x160kg + 8x150kg 8x160kg + 8x150kg Kanon griner! Får ondt i knæet på vej til centret mens jeg cykeler Heldigvis var der ikke nogen smerte under træningen. Yates Row 12x60kg 8x90kg 5x110kg PR Mindes ikke at ha prøvet så meget vægt før. 5x110kg Dips 5xBW 10xBW + 25kg 8xBW + 25kg 8xBW + 25kg Nemt H-grip Pulldown Light 8x70kg 8x70kg 8x75kg BB Curl 10x40kg 10x40kg Lateral raise light 12x6kg 12x6kg DB Shrugs 10x50kg 12x53kg 6x63Kg PR Hell yeah baby! 50kg var utrolig nemt selv om det er hvad jeg plejer at bruge. Så tænkte jeg fuck det. PR med 10kg. 63kg Dumbbells i hver hånd! Shiat
  18. Lazyness 1.0.1™

    De la Workout at FW Frb 3/8/9 Retard træning med Kristian Benchpress 10x61kg 8x76kg 6x91kg 3x111kg 1x116kg PR PR uden hjælp Weee! 1x121kg Fail, den var der næsten......................................... One arm Pure Strength Row 8x40kg 7x60kg 7x80kg 5x90kg 7x80kg Elsker den her maskine Pure Streght Shoulder press 10x40kg 8x80kg 10x60kg Shoulder nono Rack pulls fra unde knæ 8x60kg 5x100kg 5x140kg 7x140kg Fint, skal ha mere vægt på en anden gang. Lying Pushdown 10x15kg 10x22,5kg 10x22,5kg DB Preacher Curl 6x14kg 6x18kg 6x20kg Faktisk nemt, det kan vi li. 6x20kg
  19. Aktivering af den nedre del af trapezius

    General Back http://www.exrx.net/Lists/ExList/BackWt.html#anchor125439 Pulldowns med 2 separate håndtag kan også være en fordel evt. Posterior Deltoid http://www.exrx.net/Lists/ExList/ShouldWt.html#anchor1934542
  20. Aktivering af den nedre del af trapezius

    Nedre traps får vist go arb ved div pulldowns.
  21. Lazyness 1.0.1™

    Biceps før arb 1/8/9 Preacher curl SS with BB curl 10x27,5kg 8x37,5kg 8x37,5kg 8x37,5kg + 6x40kg 8x37,5kg + 6x40kg 6x37,5kg + 6x30kg 6x37,5kg + 10x25kg PUMP BITCH!
  22. Lazyness 1.0.1™

    De La Workout at Energym 31/7/9 Benchpress 10x60kg 10x80kg 8x80kg DB Press 8x32kg 8x32kg Standing calf raise 8x120kg 8x140kg 6x170kg 6x180kg PR Deadlift 8x60kg 8x60kg 8x80kg 8x80kg Alm Deadlift er ikke noget for mig, leget bare med den idag. DB Row SS with DB Preacher curl 12x12kg 8x42kg 6x48 + 10x12kg 6x48 + 6x17kg Husker halvvejs jeg skal Superset lortet 48kg Var nemt, plejer ikke at lave DB Row. Kan evt prøve mere vægt næste gang. Lateral raise SS with Rear Delt 8x8kg + 8x8kg 10x8kg + 8x14,5kg 8x8kg + 8x14,5kg 8x8kg + 8x14,5kg Lidt ball crunches
  23. Hvad tager i efter træning

    Mad før eller efter, gerne en protein shake under træningen.
  24. Lazyness 1.0.1™

    Diego de la workout At Energym 29/7/9 Benchpress SS with St. C. R. 8x60kg + 8x100kg 8x60kg + 8x100kg 3x100kg + 8x160kg PR Ok 160kg er intet men bedre end ingen ting. Fuck det, styrken kommer. 3x110kg PR + 6x160kg 3x110kg + 6x160kg 2x110kg + 6x160kg Rep PR med 110 solo Tror at 105kg er perfekt til flere set. Plate loaded Leg Press SS with Lateral Raise 8x100kg + 8x10kg 8x180kg + 8x10kg 8x180kg + 8x10kg 8x180kg + 8x10kg Inc Chest Supp Row SS with Inc DB Curls 8x22kg + 8x14,5 6x42kg + 8x14,5 6x42kg + 8x14,5 6x42kg + 8x14,5 BB Shrugs 8x60kg 8x100kg 5x150kg PR Sidste rep var ikke så flot 4x150kg Så blev gulvet fixet i DB rummet Så jeg leget med dem til træningen. Min venstre albue er som den altid har været det sidste år, en bitchy luder efter træning! KNAS KNAS KNAS!