Tina

Medlemmer
  • Content count

    169
  • Joined

  • Last visited

About Tina

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 05/16/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Tinas træningslog

    Træning fra den 24 april Step 6 min Mave på bold 3x20 Mave på måtte 2x30 Powerclean 0/15 15/8 15/8 15/8 15/6 Skrå bænkpres 0/12 5/8 5/8 5/6 5/6 Pullover 12½/15 15/10 15/10 15/10 Bænkpres 10/10 10/8 10/8 Dumbbell flyers 2x8/8 2x8/8 2x8/8 Dumbbell laterals 2x4/8 2x4/8 2x4/8 Squat 0/12 0/12 0/12 0/12 Biceps med stang 0/15 5/6 5/6 5/6 Push down 20/15 30/8 30/8 30/6 Løb 800 m 5 min Træning fra den 25 april Løb 700 m 4,2 min Mave på bold 3x20 Mave til side med vægt 10/15 10/15 10/15 Bend over rowing one arm 10/15 12½/10 12½/10 12½/10 Goodmorning 0/15 0/15 0/15 Dødløft 20/12 20/12 20/12 Træk til bryst 25/15 30/10 30/10 30/10 Træk til hage 20/12 20/10 20/9 Dumbbell biceps curl 2x7/12 2x8/8 2x8/8 Dips 3x8 Læg 80/15 80/15 80/15
  2. Tinas træningslog

    Har slet ikke været god til at updatere min træningslog. Træningen har også haltet lidt, men har været sindsyg træt for tiden og slet ikke haft den optimale overskud til at træne. Øv øv øv. Træning den 10 april Romaskine 5½ min 1000 m Træk til bryst 2/15 30/12 35/8 35/6 Træk til nakke 30/10 30/10 35/6 Rowing 30/8 30/8 30/8 Mave på bold 3x15 Squat 0/10 0/10 0/10 Træning den 11 april Stepmaskine 5 min Mave på bold 3x20 Powerclean 0/20 20/5 20/5 20/5 20/4 Dødløft 20/12 30/8 30/6 Goodmorning 5/10 5/10 0/12 Bend over rowing one arm 10/12 12/12 10/10 Dips på bænk 8 8 8 SS med Dumbbell one arm triceps ex 5/10 5/10 5/8 Bænkpres smalt greb 0/10 5/6 5/6 Løb 1 km 5,4 min Træning den 14 april Træningscenteret var lukket, så det blev en løbetur i det fri Træning den 16 april Løb 1 km 6 min Mave på bold 3x20 Mave til siden med vægt 10/20 15/12 15/12 15/12 Bænkpres 15/6 15/6 15/5 15/5 15/4 Skrå bænkpres 5/10 5/8 5/8 5/6 Pec deck 20/10 20/10 20/8 Dumbbell biceps curl 2x8/8 2x8/8 2x8/8 SS Dumbbell laterals 2x3/12 2x4/10 2x4/9 Dips på bænk 8 8 8 Træning den 21 april Løb 1 km 6 min Mave på bold 3x20 mave på madres Mave på bænk 20 20 20 SS med Cable cross 10/15 10/15 10/15 Rowing 25/15 30/12 30/10 Træk til nakke 30/8 30/8 30/8 Goodmorning 0/15 0/15 0/15 SS med Dumbbell biceps curl 2x7/12 2x7/10 2x7/10 Bend over rowing one arm 15/8 15/8 12½/8 Dips på bænk 8 8 8 Løb i det fri, ved ikke hvor langt Mål fra i dag V. Overarm 27 cm H. overarm 28 cm V. underarm 21½ cm H. underarm 22½ cm Talje 68 cm Hofte 85 cm Røv 93 cm H. lår 52 cm V. lår 52 cm H. læg 35 cm V. læg 34 cm
  3. Tinas træningslog

    Træning den 3 april Løb 1 km 6 min Mave på bold 3x15 Mave til siden 10/15 10/15 10/15 Goodmorning 0/15 5/12 5/10 Dødløft 5/15 20/12 30/8 30/8 Bend over rowing one arm 12½/10 12½/10 12½/10 Træk til nakke 30/10 30/10 30/10 Romaskine 7 min 1200 m Træning i dag Løb 1 km 6 min Bænkpres 0/20 15/8 15/8 15/6 Skrå bænk 5/10 10/6 10/6 10/5 Cable 10/12 13/8 13/8 13/8 Dumbbell flyers 2x10/10 2x10/10 2x10/8 Pullover 15/10 15/10 15/10 Mave til siden 12½/12 12½/12 12½/12 Mave på bænk 20 20 20 SS Dumbbell biceps curl 2x7/12 2x8/8 2x8/8 Biceps stang 2½/8 2½/8 2½/8 Dips på bænk 10 8 8 Mave på bold 3x15 God påske til alle......
  4. Tinas træningslog

    Har slet ikke fået skrevet log det sidste stykke tid. Holdte også en uges pause fra træning. Følte min krop trængte til det. Træning den 26 marts Løb 2 km 11½ min Bænkpres 0/20 15/7 15/6 15/6 15/6 Pullover 10/15 17½/8 17½/8 17½/6 Flyers 2x8/10 2x9/8 2x9/8 2x98 2x10/6 Pecdeck 20/10 20/10 20/8 Cable cross 10/8 10/8 10/8 10/8 Push down 20/8 20/8 20/8 Dumbbell laterals 2x4/10 2x4/10 2x4/10 SS dips på bænk 8 6 6 Mave Træning den 28 marts Løb 1½ km 8½ min Goodmorning 0/20 5/12 5/12 5/12 Dødløft 5/20 25/10 25/10 25/5 Rowing 25/12 30/9 Blev svimmel under træning, og måtte stoppe.... Havde ellers fået væske og mad nok....ved ikke lige hvad det var Træning den 29 marts Løb 1,4 8 min Træk til nakke 30/15 35/8 35/8 35/8 Rowing 30/8 30/8 30/8 Træk til bryst 30/7 25/12 25/12 30/6 Læg 100/12 100/10 100/10 Squat 5/12 5/12 5/12 5/10 Dumbbell laterals 2x3/10 2x4/8 2x4/10 2x4/10 1arm rowing 10/12 12½/8 12½/8 12½/6 mave på bænk 20 20 20 SS Dumbbell biceps curl 2x7/10 2x7/10 2x7/10 Mave til siden 10/12 10/15 10/15 10/12 SS Bicepscurl m. stang 0/10 0/10 2½/8 2½/8 Træning 1 april Løb 1,5 km 9 min Mave på bold 15 15 15 Benløft 10 10 10 Mave til siden 10/15 10/15 10/15 Squat 0/15 0/15 0/10 Bænkpres 0/20 10/12 15/6 15/6 15/6 15/5 Skrå bænk 5/8 7½/8 10/5 10/5 10/5 Pecdeck 20/8 20/8 20/8 20/7 20/7 Cable cross 10/8 10/10 10/10 10/10 15/5 Flyers 2x9/12 2x10/8 2x10/8 2x10/8 Pullover 15/10 15/10 15/10 SS dips bænk 5 4 4 Triceps overhovedet med tov 15/8 15/6 15/6 Push down 20/5 15/10 15/10 15/10
  5. Tinas træningslog

    Træning i dag Løb 1 km 5,45 min Læg 90/12 100/10 100/10 100/10 Squat 0/15 5/12 5/10 5/10 Goodmorning 5/12 5/10 5/10 5/10 Dødløft 5/15 30/10 30/8 35/6 35/5 Bend over rowing one arm 12½/10 12½/10 12½/10 12½/8 Træk til nakke 35/7 35/6 30/10 30/10
  6. Tinas træningslog

    Træning i dag Løb 1,4 km 8 min Powerclean 2½/15 12½/10 12½/10 12½/10 Bænkpres 0/15 10/12 15/6 15/6 15/5 Cable cross til bryst 1 arm 10/10 10/10 10/10 10/8 Skrå bænk 5/10 5/10 5/8 5/8 Pec deck 20/8 20/8 20/8 20/8 Dumbbellflyers skrå 2x8/10 2x8/10 2x8/9 2x8/8 Pullover 15/12 17½/8 17½/7 17½/6 Biceps m stang 0/12 2½/8 2½/8 2½/8 Mave til siden m vægt 10/12 10/12 10/12 Dumbbell biceps curl 2x7/10 2x7/10 2x8/6 Løb 1 km 5½ min Mave
  7. Tinas træningslog

    Træning i dag Løb 2 km 11½ min Squat 0/12 5/10 5/10 5/10 Goodmorning 5/10 5/10 5/10 5/10 Dødløft 5/15 30/8 30/8 30/8 Rowing 30/10 30/10 30/10 35/6 Træk til nakke 30/10 30/10 35/7 35/6 Læg 0/12 90/12 90/12 90/11 Træk til hage 20/10 20/10 20/10 20/10 Dumbbell laterals 2x3/10 2x3/10 2x3/10 SS dips 8 6 6 Dumbbell one arm triceps ex 5/10 5/10 5/10 Dumbbell biceps curl 2x8/10 2x8/7 2x7/6 SS med mave på bænk 25 25 20 Mave
  8. Tinas træningslog

    Åhhh du er også så skide fornuftig...... Gider ikke leve af kylling og grøntsager hver dag, det er kedeligt..... Og de øl der... tjo du har hel ret, men jeg har det jo lige så sjovt....... Træning den 11 marts. Glemte min notatbog, så kan ikke huske i detaljer min træning. Det var rygdag, så div. rygøvelser jeg plejer, og lidt arme/skuldre. Træning i dag. Løb 1 km 6 min Bænkpres 0/15 10/10 12½/10 15/7 15/6 Skrå bænk smith 5/12 7½/8 7½/8 7½/6 Pec deck 18/10 18/10 18/10 18/8 Pullover 17½/10 17½/8 17½/6 Cable cross bryst 1 arm 10/8 10/8 10/8 10/8 Dumbbellflyers skrå 2x7/12 2x8/8 2x8/8 2x8/6 Mave Løb 2 km 12 min
  9. Tinas træningslog

    Træning i dag Stepmaskine 5 min Powerclean 0/15 10/10 12,4/8 12,4/8 12,4/8 Bænkpres 0/15 10/10 10/10 12,4/6 12,4/6 Cable cross bryst 1 arm 10/10 10/8 10/8 10/8 SS mave bænk 25 25 20 Pullover 15/12 17½/8 17½/8 17½/6 Dumbbellflyers skrå 2x6/10 2x7/8 2x7/8 2x7/6 Pec deck 15/12 12/12 18/8 Løb 1 km 6 min Mave Er blevet fast besluttet på de sidste fedt lige SKAL ryge. Det er bare så fandens svært når der ryger en masse øl ned hver weekend Spiser dog forholdsvis sundt i hverdagene. Har taget en del på efter vægten i træningscenteret. Mener dog de har skiftet den ud, siden jeg vejede 55 kg. Er oppe på ca 58-59, men det er en røvdårlig gammeldags badevægt, så hvor præcis den er, har jeg ingen ide om??
  10. Tinas træningslog

    Træning i dag Løb 3 km 18 min Mave med en del flere øvelser end normalt Biceps og triceps. Træning blev ikke skrevet ned i dag, da det var meningen det bare skulle være cardio, men man kunne jo ikke holde sig helt væk fra vægtene....
  11. Tinas træningslog

    Træning i dag Løb 1,5 km 8½ min Læg 80/12 90/10 90/10 90/10 Squat 5/12 5/12 5/10 5/10 Bend over rowing one arm 10/10 10/10 10/10 10/10 SS goodmorning 5/10 5/10 5/10 5/8 Dødløft 5/15 30/8 30/8 30/8 30/8 Træk til nakke 30/12 35/8 35/6 35/6 Dumbbell laterals front 2x4/12 2x5/8 2x5/8 2x5/8 Træk til hage 20/10 20/10 20/10 Rowing 30/8 30/8 30/8 Mave
  12. Tinas træningslog

    Træning lørdag den 3 marts Løb 6 min 1 km Læg 70/15 80/12 90/10 90/10 Squat 0/15 5/10 5/10 5/10 Goodmorning 5/10 5/10 5/10 SS Bend over rowing one arm 10/10 10/10 10/10 Dødløft 5/15 35/6 35/6 35/6 Rowing 5/15 25/10 30/8 30/8 Træk til nakke 30/10 35/6 35/6 35/5 SS mave på bænk 20 20 20 Dumbbell biceps curl 2x7/10 2x7/7 SS Dumbbell laterals 2x3/ 10 2x3/10 Så var der desværre ikke mere tid Træning i dag Romaskine 5½ min 1000 m Powerclean 0/15 10/12 10/10 10/10 10/10 Bænkpres 0/15 10/8 10/8 10/8 10/8 Pullover 15/12 15/12 15/12 Skrå bænk smith 0/12 5/8 5/8 5/7 Bænkpres smalt greb i smith 0/8 0/8 0/8 0/8 Dumbbell one arm triceps ex 5/10 5/10 5/10 Dumbbell biceps curl 2x7/15 2x7/12 2x8/5 2x8/5 Biceps m stang 0/10 0/10 0/8 SS Dips 6 6 6 Løb 5,4 min 1 km Mave
  13. Tinas træningslog

    Træning i dag Romaskine 6 min 1000 m Bænkpres 0/15 10/10 10/9 10/8 10/8 Skrå bænk i smith 0/12 5/6 5/6 5/6 5/6 Pec deck 20/6 20/6 20/6 20/6 Pullover 15/12 15/10 15/10 Cable cross til bryst 1 arm 10/8 10/8 10(7 10/7 Træk til hage 15/15 20/8 20/8 20/8 Mave
  14. Tinas træningslog

    Træning i dag Step 4 min ( kun fordi løbebåndet var optaget) Løb 1 km 6 min Powerclean 0/20 12,4/8 12,4/8 12,4/8 12,4/8 Læg 70/15 80/10 80/10 80/10 Sqaut 0/12 0/12 5/10 5/10 Goodmorning 5/10 5/10 5/10 Dødløft 5/20 35/6 35/6 35/5 Bend over rowing one arm 10/12 10/10 10/10 10/8 Træk til nakke 30/8 30/8 30/8 30/8 Rowing 25/8 25/8 25/8 25/8 Push down 10/15 20/10 20/8 15/10 Triceps over hovedet i cable 10/6 10/8 10/8 Bænk i smith smalt 0/10 0/10 0/10 SS med mave på bænk 20 20 20 mave
  15. Tinas træningslog

    Træning i dag Løb 2 km 12 min Bænkpres 0/15 10/8 10/8 10/8 12,4/5 Cable cross bryst 1 arm 5/12 10/6 10/6 10/6 10/6 Skrå bænk i smith 5/8 5/8 5/7 5/7 Pec deck 15/10 15/10 15/10 Dumbell press 2x7/8 2x8/6 2x8/6 2x8/6 Pullover 15/10 17½/6 17½/5 Dumbbell biceps curl 2x7/10 2x7/10 2x7/8 2x7/8 SS Dumbbell laterals 2x4/10 2x4/8 2x3/10 2x3/10 Biceps m stang 0/12 2,4/6 2,4/6 2,4/6 SS Dumbbell laterals foran 2x4/10 2x4/10 2x4/10 2x4/10 Træk til hage 15/10 20/8 20/8 20/8 SS Mave på bænk 20 20 20 20 Løb 1 km 6 min Mave