BA

Medlemmer
  • Content count

    31
  • Joined

  • Last visited

About BA

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 06/28/1977
  1. Hej Jeg har en forfærdelig masse udstyr jeg ikke har plads til længere, derfor sælges det. Alt er købt hos www.bm-fitness.dk, så der kan i finde flere informationer. Udstyret er følgende: Proteus B-2100 skråbænk Proteus B-2200 Squatstativ B-2000-D dipstativ VGT-22 håndvægtssæt OL-140 Olympisk vægtsæt 140 kg. Dipbælte EZ-curlstang+skiver omkring 30 kg. Sælges kun samlet og befinder sig lidt nord for Frederikshavn. Mail et bud eller for yderligere info. Med venlig hilsen Brian Andersen [email protected]
  2. Inzer standard bælte

    Hvis det ikke er solgt, er jeg interesseret!
  3. Nice and clean power building

    Som Thomas J også nævner er hverken styrkeløft eller BB en sport hvor det er nødvendigt at se bort fra alt det andet gode i livet. Det drejer sig om et par timer i centeret tre gange om ugen. Hvis man ikke kan overkomme det med en smule planlægning, ja så ved jeg snart ikke hvad man kan overkomme. Til gengæld kræver det at man er 100% "på" til hver træning samt, at man ikke finder alverdens undskyldninger for hvorfor man ikke lige kan træne idag. Dette skal stadig ses som et forsøg på at hjælpe, og er ikke for at gnide salt i såret.
  4. Nice and clean power building

    Jeg kan ikke se hvordan mine resultater er vigtige i denne sammenhæng, men lad nu det ligge. Det var heller ikke for at være en led stodder jeg skrev indlægget, blot et forsøg på at pisse dig lidt af så du fik lidt gang i træningen igen. Det lykkedes jo åbenbart :D
  5. Nice and clean power building

    VH- [email protected] Modgang knuser de små, Men gør de store stærke. FAILURE IS NOT AN OPTION Tror snart du skulle ændre det, du har sgu ikke efterlevet det meget på det sidste :ugone2far:
  6. Regneark med styrkeløft-programmer

    Du er en skat Klaus
  7. 1-2 sæt

    Det kommer vel også lidt an på valget af øvelser. Jeg vil køre et back-to-basic program som det du også beskriver på Getbig. Programmet er bygget om omkring bænkpres, dødløft, squat og lidt Military Press. Jeg skifter dog mellem dødløft og squat hver træningsdag. Hvordan er din holdning til øvelsesvalg. Skal man benytte sig at flere forskellige øvelser i en HST-cyklus eller kan man beholde de samme øvelser i en hel cyklus og så skifte nogle af øvelserne ud i næste cyklus. Eks. bænkpres skiftes med Incline Bænkpres, Bent-Over-Row med Yates Row osv. Det er ihvertfald det jeg har i tænkerne.
  8. 1-2 sæt

    Hvad med 3 sæt, vil det være for meget? Jeg overvejer nemlig at køre et program med kun én øvelse pr. muskelgruppe og 3 sæt.
  9. Squat til bænk

    Jeg har i efterhånden lang tid kæmpet med dybden og stilen generelt i squat, og var så småt ved at opgive øvelsen. Som et sidste forsøg prøvede at at squatte ned til en bænk. Jeg sætter mig ikke på bænken men går ned til jeg lige akkurat kan mærke den. Jeg bruger den altså til at få den samme dybde i løftet hver gang. Desuden synes jeg også min stil er blevet markant medre, det er meget nemmere at "sætte sig tilbage" når jeg ved bænken er der. Det er selvfølgelig min plan at bænken skal fjernes når løftet er inde på rygraden. Jeg har mange gange læst at man endelig ikke må squatte til en bænk, men har egentlig aldrig fået en forklaring på hvorfor. Jeg synes udelukkende det har gjort gode ting for mig, og det hjælper mig til at få lært løftet ordentligt. Mit spørgsmål er: hvorfor anbefaler "eksperterne" at man ikke skal bruge bænk i squat?
  10. ABWHEEL

    Jeg er også interesseret i at købe et hvis kvaliteten er i orden.
  11. Nutrisport

    Hvis det er deres Whey protein du har så er der ikke ærteprotein i, mener kun det er i den billigere 90+. Bruger også selv deres Whey og er også godt tilfreds.
  12. For højt blodtryk?

    Lige et tillægsspørgsmål: Jeg har læst mig frem til at man så vidt muligt bør undgå mælkeprodukter hvis man har forhøjet blodtryk. Gælder det også nu hvor der er kommet både minimælk og masser af fedtfattige yoghurter, eller var det bare i "gamle dage" hvor mælkeprodukterne var fyldt med fedt. Jeg har nemlig at rimeligt stort forbrug af disse produkter, da det er en god og nem måde at for dækket sit proteinbehov på.
  13. For højt blodtryk?

    Hej alle, og tak for svarene. Grunden til at vi havde lånt apperatet var for at måle min fars blodtryk. Han ryger som en skorsten og får meget lidt motion. Så jeg fik en lille overraskelse, da han havde et perfekt blodtryk, og mig der lever sundt osv. havde et mindre forhøjet boldtryk. Alle andre i min familie havde også et normalt blodtryk. Min mor er sygeplejerske, så hun ved meget om emnet, men jeg ville nu gerne have jeg eksperter til at give jeres vurdering af sagen, specielt i forbindelse med styrketræning. Jeg har nu bestilt en blodtryks måler selv, jeg vil være mest tryk hvis jeg kan måle det engang imellem. Jeg har tænkt mig at måle det på forskellige tidspunkter af dagen i en uge. Hvis det stadig er forhøjet går jeg til lægen og hører om han mener jeg skal i behandling. Mht. cardio har jeg i det sidste ½ år bevidst forsømt det, da jeg forsøger at tage nogle kilo på. Det skal dog siges at jeg hverken ryger eller drikker. Men jeg har fra idag af tænkt mig at gå 5 km i raskt tempo de dage hvor jeg ikke styrketræner. Hvad siger i til det?
  14. Film med Coleman download

    Jeg har også lige set filmen, og må da også indrømme at jeg blev skuffet da jeg så på hans udførelse af øvelserne. Jeg havde egentlig regnet med at man kunne bruge hans video som retningelinje for udførelsen af øvelserne, man det kan man vist langt fra. Desuden synes jeg hurtigt man bliver træt af at høre på sætningen "light weights baby, yeah", tror han siger det 100 gange i filmen. Men må sgu sige han er enormt stor. Det er hans mave dog også. Se i sær der hvor han tager sin politiuniform af, det er noget af en sæk han render rundt med der:-)
  15. For højt blodtryk?

    OK, tror dog lige i første omgang jeg vil låne apperatet med hjem til mig selv for at måle blodtrykket der. Jeg vil også måle det om morgenen for det er vel også der det er mest korrekt at måle det. Jeg tror også, at nervøsitet havde lidt med de høje tal at gøre. Efter den første måling kunne jeg ved de øvrige målinger tydeligt mærke, at jeg var lidt nervøs. Dette afspejlede sig også i min puls som var 81 på trods af at jeg havde lagt på sofaen den sidste ½ time.