clayman

Medlemmer
  • Content count

    718
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by clayman

  1. jarvig 13 - 2006

    Well...bugger me with a fishfork, Jarvig træner! Held og lykke med knæet fremover.
  2. Træning med kropsvægt

    Hej J.B Nu har jeg med jævne mellemrum luret i din log, og jeg må sige, at jeg er imponeret over din fremgang. Virkeligt flot gået Hjemmetræning rules :4thumbup:
  3. Dronning Rivejern III

    Woohoo - You go girl !!! En skam der ikke må tackles i squash
  4. LungBrush

    Sikke noget hø! God bedring herfra. Hvis det virkelig kniber med kalorierne, så kan du eventuelt forsøge dig med sødmælksyoghurt, der er vist 900 kcal i sådan en én-liters børge.
  5. Center i kbh?

    Prøv WT-centeret på Vesterbrogade (ved den store Føtex). Ellers ligger der en Hard-Work i Valby (ca. 5-7 minutter på cykel fra Enghavevej).
  6. Hr. Kirchebrandts log

    Er det ikke meget normalt at resultatet bliver for højt hvis man er bare nogenlunde muskuløs?
  7. Svært at holde styr på kalorierne? -www.madital.dk

    Det ser rigtigt fornuftigt ud. Supergod side :4thumbup:
  8. Dronning Rivejern III

    Jeg forstår det heller ikke. Jo mere lodret din overkrop er, jo længere tilbage vil dit tyngdepunkt også være, og det bliver man nødt til at korrigere for med større knævandring for at undgå at ryge på :moon: Det er da ved at læne sig forover at man kan undgå knævandringen. Hvis du stræber efter at have så lodrette underben som muligt, er du da nødt til at få overkroppen frem.
  9. "Soya sause"

    Det er super godt til marinader :4mewantfood:
  10. Basal stofskifte

    Hej igen Mette. Jeg synes at Cilius forklarer det meget godt hér. Kroppen kan godt fungere ved indtag under hvilestofskiftet. Omvendt vil du miste muskelmasse selvom du er over (hvis du er markant under ligevægtsindtaget og hvis du ikke dyrker styrketræning). Tallet er ingenlunde 'magisk'. Det er muligt at du godt ved hvad hvilestofskiftet er, men hvorfor taler du så om dit aktivitetsniveau når dit spørgmål går på BMR? Men som sagt, jeg synes 1500 kcal er meget lavt sat for dig. Det kan meget vel resultere i træt- og ugidelighed samt for stort muskeltab
  11. Basal stofskifte

    Hej Mette Dit basalstofskifte er ikke det vigtige i denne sammenhæng, men derimod dit ligevægtsindtag, som burde, ifølge MOL's beregner, ligge i omegnen af 3000 kcal. Indtager du under dette vil du tabe dig. Derfor vil jeg også mene, at 1500 kcal om dagen er unødigt lavt sat. Hvis jeg var dig ville jeg indtage et sted mellem 2000 og 2500 kcal om dagen, og holde øje med vægte i en uges tid eller to, og så justere herefter. Jeg er bange for at et dagligt indtag på blot 1500 kcal ville kunne medføre et stort tab af muskelmasse (jeg forudsætter her at du ikke er fuldstændig ukritisk omkring typen af vægttab).
  12. Dronning Rivejern III

    Det mener jeg nu bestemt ikke er noget at være pinligt berørt over. Tag et smut ud til det lokale fodboldstadion en weekend, og du vil se granvoksne mænd tude over ting der er væsentligt mindre betydningsfulde (det tror da pokker som OB spiller).
  13. Dronning Rivejern III

    Hvis du har noget arbejdsmoral du ikke bruger til noget, så sig endelig til.
  14. LungBrush

    Det ser i grunden slet ikke så tosset ud. Især det midterste billede er godt, de to andre er dog en tand for mørke. Hvis du har mulighed for det kan du eventuelt prøve at tage nogle i dagslys næste gang. Det er tydeligt at der er høvlet noget spæk af - det er now't der batter på lee'hee' skalaen :4thumbup:
  15. Birgittes træning

    :jodler: Woo-hoo. Velkommen tilbage bls, jeg håber alt er godt hos dig. Nu skal den have gas i ze gym.
  16. Formel 1

    Bliver F1-sæsonen vist på en af de landsdækkende? Ellers er det endnu et argument for at anskaffe sig sådan en åndsvag TDC kabelpakke til en million
  17. LungBrush

    Enig, det ser sgu godt ud. Jeg havde regnet med der var længere ind til abs'ne. Det kunne være man skulle overveje powerwalk Hvad siger vægten for tiden?
  18. Incognito's log

    Enig! Du har dælme fået noget fornuftigt ud af det kalorieoverskud
  19. LungBrush

    Hva' så, cardioboy?! Er du blevet en pind? Hvad siger vægten? Flot med et par PRs i kalorieunderskud, det er now't der batter. Der en del der har nævt begrebet "diæthjerne", men nu har jeg aldrig rigtigt været på (længerevarende) diæt, så jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvordan det manifesterer sig. Er det koncentrationsbesvær, irritation/humørsvingninger, træthed, distræthed eller en kombination? Og er det kun ved 'skrappe' diæter hvor fedtprocenten skal pines ned, eller gælder det generelt for slankekure? Nu vil vi snart se billeder af hvor kååt du er blevet mvh. clayman Ps. Godt at se du stadig hiver Panterareferencer ud af ærmet
  20. Olympisk pres

    Der var fornyligt én der linkede til dette clean and press af Paul Anderson. Dér kan man tale om styrke. Er der nogen der har en idé om, hvor meget der er på stangen? Edit: 369 lbs står der vist på skiltet bagved
  21. Olympisk pres

    Jeg får nærmest ondt i ryggen bare af at se på billedet.
  22. SaintPauli

    Hej Pauli Rigtig gode billeder :4thumbup: Du er begyndt at se pænt massiv ud overall og delts'ne er jo enorme Hvis jeg må komme med lidt konstruktiv kritik, så vil jeg næsten give jhax ret. Dine skuldre er så massive, at hvis ikke der kommer lidt mere trapz med, så kan du risikere at komme til at se kantet ud. Men ellers en imponerende fysik - massemæssigt er du nær mit personlige drømmemål. Flot arbejde og held og lykke med konkurrencerne fremover Mvh. Clayman
  23. Incognito's log

    Du insisterer åbenbart på den havkat til morgenmad
  24. Dronning Rivejern III

    Jamen... du er jo snart dårligt andet end skind og ben kvindemenneske Hvordan bærer du i grunden dig ad med at få så meget protein? Jeg ligger konsekvent på en energi% på omkring 20, og det er endda med shakes.
  25. CSC smadrer alt i Qatar

    Blæret side !!! Den skal tjekkes med jævne mellemrum :4thumbup: Man må sige, at de satte alle andre eftertrykkeligt på plads.