søren

Medlemmer
  • Content count

    1,051
  • Joined

  • Last visited

About søren

  • Rank
    Medlem

Contact Methods

  • MSN
    sørenb
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Interesser
    bb/styrketræning, +lidt af hvert

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke, masse, sundhed
  1. Jeg træner mit eget hjemmestrikkede styrkeprogram, som kort forklaret er bænkpres, squat og dødløft , med lidt hjælpeøvelser. Ved siden af dette crossfitter jeg en del. Jeg er på jagt efter et program der kan forbedre mange af de VL løft der er i de fleste crossfit programmer, men som også forbedrer min styrke i de 3 store styrkeøvelser (sq, dl, bp). Jeg har læst lidt i forskellige tråde (bla. http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=59965), og er klar over at teknikken og masser af god vejledning er super vigtig for at blive skarp. Men hvilket program ville i anbefale?
  2. træningslog

    9/12 BP: 4 x 12 x 80 Benpres: 4 x 15 x 170 CG-PULLDOWN: 5 x 5 x 90
  3. træningslog

    7/12 BP: 5 x 3 x 120 Benpres: 5 x 8 x MAX WG-PULLUP: 4 x 13 x KV
  4. træningslog

    5/12 BP: 4 x 12 x 80 Benpres: 4 x 15 x 170 CG-PULL: 5 x 5 x 85
  5. træningslog

    30/11 BP: 5 x 4 x 115 Benpres: 5 x 8 x MAX CG-PULLDOWN: 4 x 12 x KV
  6. træningslog

    28/11 BP: 4 x 12 x 80 Benpres: 4 x 15 x 170 CG-PULLDOWN: 5 x 5 x 97,5
  7. træningslog

    27/11 BP: 5 x 3 x 115 Benpres: 5 x 8 x MAX PULLUPS: 3 x 12 x KV LÆND:
  8. træningslog

    23/11 BP: 3 x 12 x 80 Benpres: 3 x 15 x 160 ROWS: 5 x 5 x 85 LÆND.. + 20 kg
  9. træningslog

    21/11 BP: 5 x 3 x 115 Benpres: 5 x 8 x MAX Pullups: 3 x 13 x KV LÆND.. 3 x 20 + 10 kg
  10. træningslog

    14/11 BP: 5 x 3 x 115 Benpres: 5 x 8 x MAX Pullups: 3 x 13 x KV LÆND.. 3 x 20 + 10 kg
  11. træningslog

    11/11 BP: 4 x 14 x 70 Benpres: 3 x 15 x 140 ROWS: 5 x 5 x 80 LÆND.. + 20 kg
  12. træningslog

    9/11 BP: 5 x 4 x 110 Benpres: 5 x 6 x MAX Pullups: 4 x 13 x KV , -2..3 LÆND.. 3 x 20 + 10 kg
  13. træningslog

    7/11 BP: 4 x 14 x 70 , - 1..3 Benpres: 3 x 15 x 140 FP-wg: 5 x 5 x 90 LÆND.. + 20 kg
  14. træningslog

    4/11 BP: 5 x 3 x 110 Benpres: - FP-cg: 4 x 15 x 70 , - 2-3 LÆND.. 3 x 20 + 10 kg
  15. træningslog

    2/11 BP: 4 x 15 x 70 , - 0..5 Benpres: 3 x 15 x 140 FP-wg: 5 x 5 x 90 LÆND.. + 20 kg