Spock

Medlemmer
  • Content count

    5,185
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Spock last won the day on October 14 2018

Spock had the most liked content!

About Spock

  • Rank
    Aspartam Junkie
  • Birthday 04/28/1969

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    København

Recent Profile Visitors

1,747 profile views
  1. Spock 2018

    Fredag d. 18. januar 2019 Program A Main: Strict OHP: 4 x 8 @ 41kg Squat: 4 x 8 @ 41kg Rows: 3 x 10 @ 56kg Pullups: 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 2, 3, 4, 5, 6 Accessories: Lateral Raise Bagskulder German Hangs Hofte øvelser Splits Faneme pinligt at jeg strict overhead presser det samme som jeg squatter, lmao.
  2. Spock 2018

    Torsdag d. 17. januar 2019 Rehab Pullups: 5, 5, 6, 6, 6 German Hang Skulder mobilitet Split træning
  3. Spock 2018

    Onsdag d. 16. januar 2019 Program B Bænkpres: 4 x 8 @ 71kg Pullups: 5, 5, 5, 6, 6 reps Front Squat: 4 x 8 @ 41kg Dips: 3 x 10 @ BW+5kg Dødløft: 10 @ 50kg, [email protected], [email protected] Accessories
  4. Spock 2018

    Tilbage fra Rio, været på 2 rejser til Jylland og Norge, været syg, så træningen er reset. Vi kører på. Programmet bliver opdateret. Lørdag d. 12. januar 2019 Bænkpres. 4 x 8 @ 70kg (reset af vægt og rep range, ny progression) Pullups: 5 x5 Front Squat: 4 x 8 @ 40kg Dødløft: 10 x 40kg, 10x50kg Søndag d. 13. januar 2019 Rehab Pullups: 5x5 @ 6kg Mandag d. 14. januar 2019 OHP: 4 x 8 @ 40kg (reset af vægt og rep range, ny progression starter) Pullups: 5 x 5 Squat: 4 x 8 @ 40kg (reset af vægt og rep range, ny progression starter) Rows: 4 x 10 @ 55kg
  5. Spock 2018

    Mandag d. 10. december 2018 Paused Skulderpres: 10 @ 40kg 3 x 8 @52kg [email protected] Dammit, missede sidste rep på sidste sæt.. samme vægte igen næste gang Back Squat 3 x 10 @ 34kg Gym Rings Pullups 5 x 5 @ 10kg Accessories
  6. Spock 2018

    Lørdag d. 8. december 2018 Bar Pullups Ladder: 1,2,3,4,5,6,7,8 Accessories
  7. Spock 2018

    Fredag d. 7. december 2018 Paused Bench - 10 @ 80kg - 5 @ 88kg - 5 @ 88kg - 5 @90kg PR - 6 @90kg PR Svært at sige om det var legit PR, da vægtene er lidt fluffy her - bl.a. er stangen en 10kg-stang.. But I'll take it Gym. Ringe pullups 5 x 5 @ 10kg Front squat 3 x 10 @ 32kg
  8. Spock 2018

    Er stadig i Rio så loggen er lidt ustadig, men der trænes skam. Torsdag d. 6. december 2018 Paused Shoulder Press: - [email protected] - 4 x [email protected] Jeg kører 4x8 indtil det failer 2 træninger i træk, hvorefter jeg går over til 5x5 Weighted Gymnastics Rings Pullups 4 x 5 @ 10kg Styrken går fint op i denne disciplin Back Squat 3 x 10 @ 32kg Lige nu træner jeg hhv back squat og front squat på forskellige dage, øger med 1-2 kg hver gang indtil jeg failer på 3x10. Derefter 4x8 Hoften er lidt i bedring efter en tilbagegang, så jeg fortsætter squatten. Accessories: - DB Lateral - DB Bagskulder - German Hangs - Skulder mobilitet - Splits - Hofte rehab - Skulder stabilitet
  9. Spock 2018

    Søndag d. 11. november 2018 Mest mobilitet og kondi-dag, må starte at løbe så småt. L'øbebånd: 3 x 1 min @ 8km/t (1 min pause imellem) Alt for hårdt for hoften, gjorde virkelig ondt så jeg venter en uges tid før jeg prøver igen. Pullups: 5 x 5 Elendig bar at holde på - den er for tynd og man holder allllllt for bredt.. Squat: 3 x 10 @ 14kg Front Squat: 3 x 10 @ 14kg Mine lår begyndte at krampe i 2. sæt, lmao.. Back squat gør en smule ondt i hoften, men front squat volder ingen problemer endnu. Vi øger med 2 kg næste gang.
  10. Spock 2018

    Fredag d. 9. november 2018 Bænkpres: 5 x 5 @ 80kg Gymnastics Rings Pullups: 5 x 5 @ BW+2kg Squats: 2 x 10 @ 10kg (stangen) Front Squat: 2 x 10 @ 10kg (stangen) Starter nu stille og roligt med squat variationer og ser hvordan hoften reagerer. Kører langsom progression.
  11. Spock 2018

    Torsdag d. 8. november 2018 Efter 24 timers rejser (fucking Air France) er jeg kommet til Rio. Træner i det lokale lille mini-gym vi har i bygningen. Eneste brugbare materiale er en 10kg stang, samt nogle vægtskiver. Programmet bliver lidt anderledes mens jeg er her i 5 ugers tid. Mindre full body, mere split, men stadig med fokus på at bruge hele kroppen hver gang. Dropper tilbage i modstand/vægt så jeg starter på et fornuftigt niveau her, og kører progression derfra. Jeg benævner kun de største øvelser her, da accessories er kedeligt og ligegyldigt for loggen her. Standing Paused Shoulder Press 5 x 10 @ 40kg Gymnastics Rings Pullups: 5 x 5 @ Bw
  12. Spock 2018

    Mandag d. 5. november 2018 Program B Jeg skal rejse tirsdag så trænede igen her dagen efter Program A. Derefter kommer et par dage uden træning pga rejse og og arbejde. Derefter bliver træningen med andre vægte, skiver osv - så bliver svært at sammenligne - men forsøger. Standing Paused Shoulder Press 10x40kg 10x40kg 10x40kg 10x40kg 10x40kg Gymnastics Rings Pull Up 5 reps 5 reps 6 reps 6 reps 6 reps German Hang 3 sæt Accessories - planken - leg raise - skulder mobilitet - bagskulder/lateral skulderløft Næste træningspas bliver i Rio i det lille lortetræningslokale vi har i bygningen vi bor, eneste ting der kan bruges er en 10kg stang. Der er intet rack.
  13. Spock 2018

    Søndag d. 4. november 2018 Program A Kom i seng kl 06 og fik kun et par timers søvn, hvorefter jeg havde tømmermænd.. men en kammerat kontaktede mig og insisterede på at komme og træne, og det endte med at blive en god træning after all: Narrow Grip Paused Bench 5 x 70kg 5 x 89kg 5 x 89kg 5 x 89kg 5 x 89kg 5 x 89kg Griiind på sidste rep men fik dem mirakuløst ! Ny PR Når det bliver meget tungt på sidste rep har mine albuer en tendens til at flare ud og det er virkelig dårligt for skulderen - så jeg er på limit. BW Pull Up 10 reps 7 reps 7 reps 5 reps Weighted Dips 10 x 7,5kg 10 x 7,5kg 10 x 7,5kg Mere vægt næste gang Gymnastics Rings German Hang 3 sæt Accessories: - hanging leg raise (3 sæt) - planken (3 sæt) - Skulder mobilitet og stabilitet
  14. Mugges log

    Ja det er Golfalbue. Jeg har det også. Et bind lige under albuen gør underværker. Og så straps til pullups og alle træk-bevægelser, som f.eks. dødløft og rows. Det sucks virkelig men på den måde kan du træne det.
  15. Spock 2018

    Torsdag d.1. november 2018 Program B Besluttede allerede at træne idag, dagen efter Program A. Min krop er ved at være udtømt/syg så jeg tager nogle dages pause. Derfor besluttede jeg at få træning B overstået. Standing Paused Shoulder Pres 10 x 38kg 10 x 38kg 10 x 38kg 10 x 38kg 10 x 38kg Stadig let, vi øger stadig. Planen er fortsat at fortsætte med 10 rep sæts indtil jeg failer, derefter fortsættes med 4x8 og senere 5x5. Gymnastics Rings Pull up 5 reps 5 reps 5 reps 5 reps 5 reps Gymnastics Rings German Hang 3 sæt Barbell Row 20 x 40kg 20 x 40kg 20 x 40kg Syre træning, stadig let pga. hoften. Accessories: - Skulder mobilitet - Splits - 3 x Planken - 3 x Hollow body hold - Lateral Raise - Bagskulder m. vægte + kabel-øvelser