Spock

Medlemmer
  • Content count

    5,177
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Spock last won the day on October 14

Spock had the most liked content!

About Spock

  • Rank
    Aspartam Junkie
  • Birthday 04/28/1969

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    København

Recent Profile Visitors

1,635 profile views
  1. Spock 2018

    Søndag d. 11. november 2018 Mest mobilitet og kondi-dag, må starte at løbe så småt. L'øbebånd: 3 x 1 min @ 8km/t (1 min pause imellem) Alt for hårdt for hoften, gjorde virkelig ondt så jeg venter en uges tid før jeg prøver igen. Pullups: 5 x 5 Elendig bar at holde på - den er for tynd og man holder allllllt for bredt.. Squat: 3 x 10 @ 14kg Front Squat: 3 x 10 @ 14kg Mine lår begyndte at krampe i 2. sæt, lmao.. Back squat gør en smule ondt i hoften, men front squat volder ingen problemer endnu. Vi øger med 2 kg næste gang.
  2. Spock 2018

    Fredag d. 9. november 2018 Bænkpres: 5 x 5 @ 80kg Gymnastics Rings Pullups: 5 x 5 @ BW+2kg Squats: 2 x 10 @ 10kg (stangen) Front Squat: 2 x 10 @ 10kg (stangen) Starter nu stille og roligt med squat variationer og ser hvordan hoften reagerer. Kører langsom progression.
  3. Spock 2018

    Torsdag d. 8. november 2018 Efter 24 timers rejser (fucking Air France) er jeg kommet til Rio. Træner i det lokale lille mini-gym vi har i bygningen. Eneste brugbare materiale er en 10kg stang, samt nogle vægtskiver. Programmet bliver lidt anderledes mens jeg er her i 5 ugers tid. Mindre full body, mere split, men stadig med fokus på at bruge hele kroppen hver gang. Dropper tilbage i modstand/vægt så jeg starter på et fornuftigt niveau her, og kører progression derfra. Jeg benævner kun de største øvelser her, da accessories er kedeligt og ligegyldigt for loggen her. Standing Paused Shoulder Press 5 x 10 @ 40kg Gymnastics Rings Pullups: 5 x 5 @ Bw
  4. Spock 2018

    Mandag d. 5. november 2018 Program B Jeg skal rejse tirsdag så trænede igen her dagen efter Program A. Derefter kommer et par dage uden træning pga rejse og og arbejde. Derefter bliver træningen med andre vægte, skiver osv - så bliver svært at sammenligne - men forsøger. Standing Paused Shoulder Press 10x40kg 10x40kg 10x40kg 10x40kg 10x40kg Gymnastics Rings Pull Up 5 reps 5 reps 6 reps 6 reps 6 reps German Hang 3 sæt Accessories - planken - leg raise - skulder mobilitet - bagskulder/lateral skulderløft Næste træningspas bliver i Rio i det lille lortetræningslokale vi har i bygningen vi bor, eneste ting der kan bruges er en 10kg stang. Der er intet rack.
  5. Spock 2018

    Søndag d. 4. november 2018 Program A Kom i seng kl 06 og fik kun et par timers søvn, hvorefter jeg havde tømmermænd.. men en kammerat kontaktede mig og insisterede på at komme og træne, og det endte med at blive en god træning after all: Narrow Grip Paused Bench 5 x 70kg 5 x 89kg 5 x 89kg 5 x 89kg 5 x 89kg 5 x 89kg Griiind på sidste rep men fik dem mirakuløst ! Ny PR Når det bliver meget tungt på sidste rep har mine albuer en tendens til at flare ud og det er virkelig dårligt for skulderen - så jeg er på limit. BW Pull Up 10 reps 7 reps 7 reps 5 reps Weighted Dips 10 x 7,5kg 10 x 7,5kg 10 x 7,5kg Mere vægt næste gang Gymnastics Rings German Hang 3 sæt Accessories: - hanging leg raise (3 sæt) - planken (3 sæt) - Skulder mobilitet og stabilitet
  6. Mugges log

    Ja det er Golfalbue. Jeg har det også. Et bind lige under albuen gør underværker. Og så straps til pullups og alle træk-bevægelser, som f.eks. dødløft og rows. Det sucks virkelig men på den måde kan du træne det.
  7. Spock 2018

    Torsdag d.1. november 2018 Program B Besluttede allerede at træne idag, dagen efter Program A. Min krop er ved at være udtømt/syg så jeg tager nogle dages pause. Derfor besluttede jeg at få træning B overstået. Standing Paused Shoulder Pres 10 x 38kg 10 x 38kg 10 x 38kg 10 x 38kg 10 x 38kg Stadig let, vi øger stadig. Planen er fortsat at fortsætte med 10 rep sæts indtil jeg failer, derefter fortsættes med 4x8 og senere 5x5. Gymnastics Rings Pull up 5 reps 5 reps 5 reps 5 reps 5 reps Gymnastics Rings German Hang 3 sæt Barbell Row 20 x 40kg 20 x 40kg 20 x 40kg Syre træning, stadig let pga. hoften. Accessories: - Skulder mobilitet - Splits - 3 x Planken - 3 x Hollow body hold - Lateral Raise - Bagskulder m. vægte + kabel-øvelser
  8. Mugges log

    Har du prøvet at bruge forbinding lige under albuen? Er det golf eller tennis albue du har? Alternativt kan du bruge straps til at lave pullups så de tager trykket af flexor/extensor musklerne i dine underarme (hvis det altså er det der er galt).
  9. Spock 2018

    Onsdag d. 31. oktober 2018 Program A Narrow Grip Paused Benchpress 5 x 50kg 5 x 70kg 5 x 88kg 5 x 88kg 5 x 88kg 5 x 88kg 5 x 88kg PR! Boy var de hårde, men5x5 PR endnu en gang. Jeg er hundrede procent at the end of the line mht progression. Vil lade mig faile 3 gange og derefter deloade 10%. Bonus: sæt nr. 4 af 5x5 88kg bænk Pullups 8 reps 7 reps 5 reps 5 reps Totalt udmattet og uden kræfter.. Weighted Dips 10 x 6kg 10 x 6kg 10 x 6kg 5 x 6kg German Hang 3 sæt Accessories: - 3 sæt ab wheel - 3 sæt hanging leg raise - Skulder stabilitet og mobilitet - Splits
  10. Spock 2018

    Mandag d. 29. oktober 2018 Program B Begynder at føle mig dårligt restitueret, eller også er jeg ved at blive syg. Whatever. Standing Paused Shoulder Press: 10 x 37kg 10 x 37kg 10 x 37kg 10 x 37kg 10 x 37kg Stille og roligt, stadig alt for let. Gymnastics Rings Pullup 5 reps 5 reps 5 reps 5 reps 5 reps Totalt udmattet og uden kræfter. Definitely something wrong.. German Hang 3 sæt Barbell Row 20 x 40kg 20 x 40kg 20 x 40kg Accessories: - Planke - Skulder stabilitet og mobilitet - Splits
  11. Spock 2018

    Lørdag d. 27. oktober 2018 Program A Havde migræne i aftes og endte med, efter en nat uden søvn, at måtte tage min migræne-medicin imorges. Det hjalp men er ret sløvende så var ikke med de bedste forhåbninger jeg gik ind til dagens træning. Havde et par venner på besøg til gæstetræning og formel 1 - een af fordelene ved at træne hjemme. Narrow Grip Paused Bench Press 10 x 70kg 5 x 87kg 5 x 87kg 5 x 87kg 5 x 87kg 5 x 87kg Igen på limit men god teknik, gode pauser i bunden og fik dem sgu - ny PR, dejligt!!! Weighted Pull ups 5 x 5kg 5 x 5kg 5 x 5kg 7 x 5kg 5 x 5kg Ny PR med 7 x 5kg, det var dejligt! Weighted Dips 10 x 5kg 10 x 5kg 10 x 5kg Stille og roligt, lidt volumen til patværket. Derefter lidt bagskulder og generel skulder-rehab med elastikker, vægte. Lidt core - planke, leg raise. Resten gik op i snak og jeg nåede ikke mere - men det var også det vigtigste. Imorgen står den på hofte-rehab, og split træning. God aften
  12. Spock 2018

    Torsdag d. 25. oktober 2018 Program B Standing Paused Shoulder Press: 10 x 36kg 10 x 36kg 10 x 36kg 10 x 36kg 10 x 36kg 10 x 36kg Gik ok , hoften brokkede sig ikke så meget som sidste gang. Weighted Pull ups 5 x 2,5kg 5 x 3kg 5 x 3,5kg 5 x 4kg 5 x 5kg God styrke Weighted Dips: 3 x 15 @ 5kg Desuden masser af accessories, ikke værd at skrive om her.
  13. Spock 2018

    Tirsdag d. 23. oktober 2018 Program A Closed Grip Paused Benchpress 5 x 70kg 5 x 86kg 5 x 86kg 5 x 86kg 5 x 86kg 5 x 86kg PR i denne disciplin for mig igen! Det går fremad, så giver den et forsøg mere for at se om ikke jeg kan malke det sidste ud af øvelsen, inden jeg deloader ( - 10%). Pullups (volume) 4 reps 4 reps 4 reps 4 reps 4 reps 4 reps 5 reps 5 reps 5 reps 5 reps God styrke idag, kan mærke jeg havde godt af 2 hviledage, da jeg var ved at være helt brugt. Volume PR = 44 reps Weighted Dips 15 x 5kg 15 x 5kg 12 x 5kg German Hang (Gymnastics Rings) 3 sæt Accessories og bonusøvelser - Ab wheel - Hanging leg raise - Splits træning - Underarme m. barbell - Skulder mobilitet Som bonus er her sidste sæt af bænken: ( 5 reps 86kg)
  14. Spock 2018

    Lørdag d. 20. oktober 2018 Program B Strict Paused Standing Shoulder Press 10 x 30kg 10 x 35kg 10 x 35kg 10 x 35kg 10 x 35kg 10 x 35kg Første gang stående, hoften brokker sig lidt så jeg turde ikke smække så meget vægt på. Vil fortsætte med at øge 1 kg per gang og se hvordan hoften klarer det.Når jeg ikke længere kan køre 4 x 10, går jeg over til 5x5 og fortsætter progressionen derfra. Dead Hang Pullups 10 reps PR 8 reps 7 reps Gymnastics Rings Pull-ups (neutral) 5 reps Begyndte at gøre ondt i venstre skulder så jeg stoppede øvelsen. Var heller ikke mere energi tilbage. German Hang (Gymnastics Rings) 3 forsøg Første gang efter operationen at jeg turde prøve, tager den lidt med ro de første par gange. Skuldrene skal vænne sig til det voldsomme stræk igen. Jeg sigter mod at køre denne øvelse i hvert træningspas (noget jeg gjorde før operationen). Den øvelse er guld for skulder-mobilitet og er generelt bare cool :) Derefter forskellige småting: Skulder sideløft med vægtskiver Bagskulder med vægtskiver Skulderstabilitet med elastikker Rows: 2 x 30 reps 30kg (test af hofte, meget let men ultra syre i sæt 2) Hollow body hold Udstræk for skuldrene, butcher's block etc. Alt i alt god træning, det er tid til 2 dages recover denne gang. På ikke-træningsdage laver jeg coretræning, skuldermobilitet og fleksibilitet (front splits, middle splits), men dem logger jeg altså ikke her.
  15. ROGUE 20KG OHIO POWER BAR sælges

    Damn skulle have set det inden jeg købte stangen for ny. Fed fed stang