Some Dog

Medlemmer
  • Content count

    101
  • Joined

  • Last visited

  1. Aminosyrer piller over 2gr.!

    Sådan........ Så er vi tilbage på reklame vejen igen, seriøst!! :lol:
  2. Forskel på proteiner

    Anders-->> Der er vi jo bare ikke enig, men den diskution har vi jo haft mange her på MOL :D Så det lader jeg ligge for nu!! ;)
  3. Kosttilskud - penge ud af vinduet

    cjz-->> Mener du hermed at MB f.eks. ikke ville have gavn at et protein tilskud?? Jeg husker fra min tid med Amerikansk fodbold :afro:, at dem, inkl. mig selv, der gik mest op i kosten og kosttilskud, var dem der restituerede hurtigst og fik færrest skader! :) :afro: Som fullback var det da også min hurtighed jeg havde stor nytte af og uden kosttilskud var jeg garanteret ikke blevet så god som jeg var!! Samelignet med andre, som ikke fulde med i den fysiske udvikling! Så jeg mener helt sikkert at kosttilskud også er for andre end lige netop dem der løfter vægte!!
  4. Kosttilskud - penge ud af vinduet

    "Er kreatin et dopingstof? Nixen, kreatin er lovligt og rygtet siger at det aldrig kommer på listen over forbudte stoffer, idet det ikke sikkert har nogen præstationsfremmende effekt eller er skadeligt. Hilsen Doping.dk" "Danmarks Idræts-Forbund og Team Danmark tager afstand for brugen af kosttilskud og kreatin. Er du på Team Danmark støtte, skal du endda have tilladelse til brug af tilskuddene. Hilsen doping.dk" "Slutteligt er der fortsat manglende beviser på, at kreatin har en positiv effekt, og Team Danmark og DIF tager afstand for brugen af kosttilskud og kreatin. Er du på Team Danmark støtte skal du endda have tilladelse til brug af tilskuddene. Med venlig hilsen Rasmus Damsgaard, læge" Ovenstående er uddrag fra AAD´s hjemmeside, men ok jeg har også fundet indikationer om at det måske virker, ret skal selvfølgelig være ret!!Sorry!! :) Min kommentar var ment som lidt sjov og altså på sætningen herunder, i det jeg ikke lige kunne finde en direkte kommentar fra dig, i dette indlæg, om at kreatin ikke virker på dig, derfor synes jeg det var en lidt sjov sætning du skrev, men undskyld der var måske lidt under lavmål! "Der er ihvertfald ingen grund til Niels og mig selv inkl. belaster pengepung, lever og nyrer med kreatin." Håber på en forsat god diskution!! :lol: :)
  5. Kosttilskud - penge ud af vinduet

    Jamen for pokker da, når /Niels ikke kan få noget ud af det, så kan jeg heller ikke!! :lol:
  6. Wienerbrød

    Indtagelsen af essentielle fedtsyrer (olie), kan medføre nedsat trang til søde sager! :) Samtidig har det en positiv effekt på kolesteroltallene!!
  7. Kosttilskud - penge ud af vinduet

    Udtalelsen var i en TV-avis for omkring et halv års tid siden, der hvor de også var inde på at man skulle have restriktioner for brug af protein pulver, creatin skulle på dopinglisten inden OL år 2004, men om de har skrevet det nogle steder ved jeg ikke!! "I udholdenhedsidrætter har kreatin ingen, eller snarere negativ effekt, pga. den vægtøgning, som kreatin medfører." :) :D
  8. Kosttilskud - penge ud af vinduet

    Som sagt alt kritik er velkommen, så for min skyld ingen alarm!!!! :D
  9. Kosttilskud - penge ud af vinduet

    Sjovt nok ønsker DIF og Antidoping.dk at få kreatin på dopinglisten!! :confused2: :retard: Og samtidig skriver de at det ikke har nogen effekt!! :confused2: Yderligere kommentar, både med hensyn til protein og kreatin er i mine øjne overflødige!!
  10. 30-30-40 diæt.

    Nu er det jo sådan at dem der går på denne diæt er på diæt i forvejen(i dette tilfælde) og det eneste der ændres på, er fordelingen og ikke i antallet af kcal.. :) En der før fik 3000 kcal. får stadig 3000 kcal. Men ja, de er i kcal. underskud! Denne justering alene gør altså, at der sker en positiv ændring i deres diæt!!
  11. Hvilken/hvilke vitaminpille(r) tager i?!?!

    Det er såmen rigtigt nok, at det måske ikke er nødvendigt, at tage mere af alle vitaminer, men f.eks. er C-vitaminer jo oftes uden af kroppen efter 3-4 timer(og hurtigere hvis man træner lige efter indtagelsen) og derfor er det nødvendigt at tage dem enten som et depot eller flere gange i løbet af dagen. B-vitaminer er, som flere har været inde på, ofte sat i forbindelse med et større "forbrug" ved f.eks. styrketræning eller anden hård fysisk udfoldelse. :D Om det så er nødvendigt, at købe de "dyre" eller de "billige" vitaminer, er jo så op til en selv! Jeg mener, hvis man ikke har en mærkbar effekt af de "dyre", vil jeg selvfølgelig heller ikke bruge penge på dem! :lol:
  12. Hvilken/hvilke vitaminpille(r) tager i?!?!

    /Niels-->> Jeg vil nu stille spørgsmål om det ikke er oplagt, at når vi yder mere har vi så ikke også brug for mere, det mener jeg så absolut!! :D
  13. Proteinpulver afstemning - forarbejdet

    anabol-->> :lol: Er du ikke sikker på at du også skal med på Arla.... Bølgen
  14. Hvad indtager i under træning?

    devito-->> Nej nej nej!!! Prøv på www.prolab-kosttilskud.dk!!!!
  15. 30-30-40 diæt.

    Jeg mener ikke der er nogen beviser for at denne diæt form ikke virker, tværdigmod! :D Allerede på dag 3 var der både synlige og målbare beviser for, at det virker! :) Jeg glæder mig til om 1,5 uge, når det endelige resultat forlægger også igen når de er stabiliseret igen! :D :retard: