Hippo

Medlemmer
  • Content count

    2,264
  • Joined

  • Last visited

About Hippo

  • Rank
    Hot and Strong is the perfect combo
  • Birthday 05/14/1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Sted
    Odense...
  • Interesser
    OSK Prospect...<br /><br />C-dm (sølv - total 535)<br />ER Open 132.5kg<br />DM Bænk: 140 kg<br />SM Bænk: 145 kg<br />SM Trekamp: 570 kg - sølv<br />DMA06: 620kg
  1. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Er lidt skuffet over manglen på doms efter de GHR, men om ikke andet gjorde det max ondt mens jeg lavede dem Cool at du lige lurede forbi
  2. Hep, vi skal af med ALT resterende gear fra OSK. Sælges helst samlet, smid en PM for bud. Det drejer sig om følgende: Skiver: grå metalskiver 20 kg x 18 stk 15 kg x 13 stk 10 kg x 16 stk 5 kg x 4 stk 2½ kg x 6 stk 1.½ kg x 4 stk (755 kg i alt) Stænger: 2 stk i hæderlig kvalitet (+ en der er lettere bøjet) Håndvægte: 2x10 kg osv. 12½ kg 15 kg 17½ kg 20 kg 22½ kg 25 kg 27½ kg 30 kg 32½ kg 35 kg 37½ kg 40 kg 45 kg (ca) 60 kg (ca) Diverse: EZ bar + stativ Skive holdere med 6 pins til vægtskiverne Racks til alle håndvægte 1 bænk med bevægeligt ryglæn 1 fast flad træningsbænk 1 alm bænk 2 platforme til dødløft/frivend osv (ca 2.5-2.5m) 1 knæbindsopruller fra Wahlander Samt lidt diverse i små weiderskiver som passer til tynde stænger gummi bands, gummimåtter, låse til stænger osv. 2 små håndtag til håndvægte,hvor man selv kan sætte skiver på og lave håndvægte på + 60 kg hvis man har brug for det, tror der kan komme 100 kg på i alt. Alt gear er i god kvalitet, brugt i ca 2 år i OSK, og absolut holdbart.
  3. Conscience - HSF Styrkeløft

    Grats med rekorden Sune, flot løftet Også imponerende løftet af Jast, så har han næsten hentet Niels nu
  4. BBLOG! Bloody Beautiful Large Organ Guy!

    Synes det er smukt at se en af landets smukkeste mænd lave frontsquat
  5. Conscience - HSF Styrkeløft

    Super flot løftet Sune, stort tillykke med det :4thumbup:
  6. Kvinder og vægt...aaarrrrrgggghhh

    Hep, lyder som en god plan du har gang i der, så ja, så giver det mening at være i form, selv jeg helt objektivt synes du træner for meget, men fred være med det, hvis du kan holde til det. men så er det vel iøv heller ikke så underligt at du vejer det du gør, når nu du givetvis slæber rundt på en del muskelmasse. må dog tilstå at jeg i forlængelse heraf ikke kan forstå hvordan din fedtprocent (efter dit eget udsagn) kan være for høj, med alt det motion du får fyret af, med mindre du lever urimelig tarveligt og slet ikke har styr på din kost overhovedet.
  7. Kvinder og vægt...aaarrrrrgggghhh

    Pip > træner du virkelig så meget som du skriver i din profil ? i så fald, hvorfor ? det lugter laaangt væk af et forskruet forhold til træning, og beklager gerne hvis jeg tager fejl, men normalt træner man kun så meget når kæden allerede er hoppet af, så at sige.
  8. Pisk og gulerod

    Synes godt du kan skære ind til benet nu, så at sige. Så vidt jeg lige kan se lavede du den anden dag 6 øvelser inden bænkpres, hvilket IMO er helt unødvendigt. Du bliver god til de øvelser du laver, ergo ville jeg kun lave de øvelser du skal bruge til prøven, og så lave mere af dem, ganske enkelt. Sådan noget som sheiko, der vist kan downloades andetsteds her på MOL,vil give dig mulighed for at lave en masse løft i de store øvelser, og hvis du starter ud med et lidt nedsat max, får du os mulighed for at få kørt noget teknik ind, uden at slide dig selv ned, sådan en måneds tid er i hvertfald givet godt ud Så kunne en given dag fx se sådan her ud. bænk: 5x20 kg 2x4x25 2x3x30 5x3x35 squat: 5x30 2x5x35 5x5x40 + dips, chins og mave. nemt og overskueligt
  9. Pisk og gulerod

    Nu har du fået en del råd allerede men vil da gerne give et bud også. Jeg havde et par enkelte kunder i samme situation som dig, da jeg var træner, og det der så ud til at virke bedst var at skære helt ind til benet, og kun lave de øvelser, vedkommende faktisk skulle bruge. Så vidt jeg lige husker, var vi til sidst nede på sumodødløft squat bænk dips chins plus løbetræning, og så blev øvelserne lavet i prioriteret rækkefølge alt efter hvad de enkelte havde af weakpoints. Det ser måske lidt tørt ud, men hellere lave 10 gode sæt bænk, end spilde tiden i en chestpress maskine, og det med at spilde tiden mener jeg helt bogstaveligt
  10. MagtPrehns log

    Lol, det lyder som en god tur I har gang i der Det ser da os rimelig fornuftigt ud med træningen
  11. Conscience - HSF Styrkeløft

    Det er så modbydeligt squattet det der Sune Fy faen en omgang at kæmpe sig igennem
  12. El Guapo's Trænings log

    Hvis du i ramme alvor ikke ville lytte til MZ og Anders, så er der både dømt fail og troll. Nu har jeg fulgt med fra sidelinien et godt stykke tid fordi din log med garanti er leveringsdygtig i tåbelige udsagn fra din side, men helt ærligt, du fatter hat og briller om træning og dine resultater er direkte pinlige, uanset hvordan du vender og drejer det, og hvilken optik du ser dem i.
  13. Hoosier's log III

    Undskyld, men det er da toppen af idioti. Det første er bare farligt og inviterer til delt skader, og det andet hindrer jo enhver form for opspænd, næsten uanset hvor dårlig man er til det. Jesus... Nå, sorry for spam, det gav bare lige ikke nogen mening.
  14. Hoosier's log III

    har der seriøst været snak om det ??
  15. kan ikke nå mit mål!

    Måske du er nået dertil hvor du skal fokusere lidt mindre på din vægt i sig selv, og så overveje hvordan du har det overall med din krop og hvordan det ser ud i spejlet Når du træner så meget, og jeg går ud fra at du også spiser fornuftigt, så vil du jo os stille og roligt få mere muskelmasse på kroppen, eller med andre ord, på et tidspunkt så giver det ikke længere mening at fokusere ensidigt på et bestemt tal på vægten. Jeg har set alt for mange piger da jeg arbejdede som træner, der fx vejede 60 kg, der allerede var i god form med en fornuftig fedtprocent, og som var overbeviste om at de ville blive dobbelt så lykkelige hvis de kom ned på 59 kg...og så sku de liiiige ned på 58 kg.... Jeg skal ikke gøre mig klog på hvorvidt det vil gøre en afgørende forskel på om du vejer 60 eller 57, men hvis det er et tal du har valgt fuldstændig ud af den blå luft, og hvis du kommer til at kæmpe urimeligt meget for at komme derned, så ville jeg nok overveje om det var dét værd.