bezk18

Medlemmer
  • Content count

    109
  • Joined

  • Last visited

About bezk18

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 08/19/1990

Contact Methods

Profile Information

  • Køn
    Mand
  1. min drøm.

    lørdag d. 12/3-11 2 timers hård spinning (jeg er instruktør) efterfuldt af bent-over row: 10*60kg. 10*60kg. 8*65kg. 6*70kg. lat pull down: 8*75kg. chins 8*mig lat pull down: 8*75kg. chins 8*mig lat pull down: 8*75kg. chins 8*mig lat pull down: 8*75kg. chins 8*mig (total død nu !) dumbell curl: 10*16kg. 10*16kg. 8*18kg. 6*20kg.
  2. min drøm.

    fredag d. 11/3-11 morgen: styrketræning, triceps-ben-læg squat: 10*70kg. 10*80kg. 8*90kg. 6*100kg. dødløft: 10*80kg. 10*90kg. 8*100kg. 6*110kg. calf rasis: 10*90kg. 10*95kg. 8*100kg. 6*105kg. push down: 10*35kg. 10*37,5kg. 8*40kg. 6*45kg. dejlig nem træning. det var hårdt men ikke teknisk svært. i Squat og dødløft er jeg ikke den bedste til, jeg har en rigtig godt teknik men da jeg døjer lidt med lænd/knæ er det meget udsat i de to øvelser, så jeg laver heller 2 mere reps i stedet for at smide for mange kg. på eftermiddag: 10 km. rolig løbning 50 min, meget overskud, lidt ondt i benene fra tidligere men ellers okay tur. aften: coretræning. cabel cc. 10*40kg. planke 120sek. cabel cc. 10*40kg. planke 120sek. cabel cc. 10*40kg. planke 120sek. cabel cc. 10*40kg. planke 120sek. haning leg rasis: 3*10
  3. min drøm.

    torsdag 10/3-11 det var meningen jeg skulle en tur i svømmehallen eller løfte nogle vægte idag, men da jeg lige har fæet lavet tattoo på ribbene, blev jeg enige med mig selv at jeg lige måtte vente lidt. derfor lavede jeg hardcore parkour træning i 90 min, med meget høj intensetet
  4. min drøm.

    onsdag den 9/3-11 hvile dag. let løbe tur på 3-4 km. stille og rolig.
  5. min drøm.

    tisrdag d. 8/3-11 kl:10.00 løb 8 km. med 12kg. i rygsæk på 31,43 min. min bedste tid nogen sinde. planke med 10kg på ryggen planke 90sek planke 90sek plange 120sek
  6. min drøm.

    eg har altid drømt om at blive frømand, og da jeg kun er 18 snart 19 år gammel er det slet ikke umuligt at nå. men det kræver meget hård træning og selvdisiplin. jeg er godt stillet fysisk, men alt kan blive bedre og jeg går da også efter at få lidt bedre fysik inden jeg søger. mine primære svagheder ved fysiken er (svømning - chin up - mach) jeg kan godt klare adgangskrævene men jeg har ikke meget overskud i det. og det er selvfølig være noget af det jeg vil træne. min fysik,(højde:176 cm. vægt:75kg.) start mandag d. 7/3-11 kl: 09:00 1 time spinning, kl: 10:00 1 time meget intens parkour kl:18:00 overkrop styrketræning bent over - row 12*55kg. 10*75kg. 8*75kg. 10*60kg. pull down 12*60kg. 10*65kg. 8*65kg. 8*65kg. siddende row 10*50kg. 6 chins i pausen 10*55kg. 6 chins i pausen 8*55kg. 8 chins bænkpres 10*75kg. 8*85kg. 8*90kg. 10*75kg. incline bænk 10*55kg. 8*60kg. 8*60kg. 10*55kg. militaypres på bold 10*35kg. 10*35kg. 8*35kg. (var helt smadret) :( 10*30kg. dumbell curl 10*16kg. 10*16kg. 10*18kg. 8*18kg. push down (tov) 10*25kg. 8*30kg. 8*30kg. 10*25kg.
  7. 321's log - 2015

    godt træningspas du må lige vise mig den der mave øvelse har aldrig hørt om den før.
  8. dm fitness 2011

    hey jeg skal til dm i fitness sep. 2011 og her er min trænings log dertil. lige lidt fakta: jeg er 180 og vejer pt. 73 med et meget godt cut i sommers kom jeg ned på ca. 4% kropsfedt (målt med både tang og vægt) men jeg er ved at komme det opad igen med min fedt% jeg ligger nu på 12% og indetager ca. 4300 kcal om dagen :4mewantfood: min træning står lige nu og de næste 4 uger på mandag og fredag :rack pull pulldown/chins bent over row back row dumbbell curl og high curl (superset) maveprogram (variere) og en time spinning mandag og svømning fredag tirsdag og lørdag :incline press flyers cabel military press lat raises french press og push down (superset) en time spinning tirsdag og mave lørdag onsdag og søndag :stivbens dødløft lunges leg ex. calf rasis mave onsdag uge1: 3*8 uge2: 4*8 uge3: 4*10 uge4: 4*12
  9. vejen til jæger

    mange mange tak for jeg havede regnet med at jeg ville få en færdighedsregning eller problemregning og det har jeg sku ikke helt holdt ved lige. men mange tak håber da det går fint :4thumbup:
  10. vejen til jæger

    hey folkens nu sker det endelig jeg skal til forsvarets dag, efter snart 17 år med drømmen om at blive jægersoldat er jeg fuldt motiveret til at gøre mit bedste og her derfor også trænet meget op til det, men da forsvarets dag ikke har nogle fysiske prøver, er jeg meget nervøs for at ikke blive godkendt til af starte som konstabel. jeg har arbejdet som personlig træner/ instruktør de sidste 2 år og derfor er det minimalt hvor meget jeg har brugt mine regne og læse færdighedder og tror desværre ikke jeg er god nok til at blive godkendt men jeg vil da gøre alt hvad jeg kan så er der nogen der kan anbefale noget jeg skal kunne og hvad der evt. er lidt lige meget.. håber på hjælp....
  11. 321's log - 2015

    tillykke med dig go´go´. jeg ser frem til at se dig kvitte øl og smøger for det . stærkt gået sippe..
  12. Bænkpres farlig farlig!

    ja det er rigtigt at bænkpres er en dårlig øvelse for skulderen hvis man ikke kan køre den ordenigt der er mange menesker der ikke er så smidige i skulderne so mandre så alle kan ikke få stangen ned til brystet men det kan de jo ikke mærke hvis de bare kaster 150 kg. på stangen og begynder at bænke så spånder det sku så meget at de ikke kan mærke om de frempro. en skulder skade.
  13. bezk18

    yes det går rigtig godt med træningen fordelt på hele weekenden har jeg cyklet 311 kg. og idag har jeg løbet 30sek allout interval me 30sek pause *8 squat 60kg. 10reps 4set bænkpres 74 kg. 8reps 6set incline 64 kg. 8reps 6set dips med 10kg. i bæltet 10reps 5set push down tov 27 kg. 8reps 4set fransk pres 27 kg. 8reps 4 set og så 8* interval igen
  14. bænk til bænkpress

    det må du virkelig gerne
  15. 321's log - 2015

    rigtig godt at hører at det går godt med din genoptræning så kan vi måske snart så småt begynde at løbe lidt sammen? jeg har købt mig et bælte som ligger ude i centeret så nu har vi ingen undskyldninger ;)