jsc

Medlemmer
  • Content count

    6,051
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

jsc last won the day on January 15

jsc had the most liked content!

About jsc

  • Rank
    Dr. Ål
  • Birthday 06/28/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Odense

Recent Profile Visitors

3,434 profile views
  1. Doktorens log

    Hip thrusts 90 x 5 (2310) 120 kg x 15 D. Holds 60 kg x 20 sek/hånd Bencurls 110 x 10 Inverse rows Kv x 10, 9, 8, 7 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3 (2010) Kv+70 kg x 10 Kv+50 kg x 15, 13 Maskin laterals 70 x 20, 16, 13 D. Pull-overs (3010) 27 kg x 15?, 12, 10
  2. Doktorens log

    Ja, den er nok mest rettet mod mig selv, da indtrykket er, at læserskaren er begrænset.. Det i parenteser er tempoet på gentagelserne i sekunder, rangeret således: (excentrisk fase, pause i “bunden” af øvelsen(efter den excentriske fase), den concentriske fase, pause/hold i toppen) :)
  3. Lidt sjovt at læse, at du er blevet glad for den øvelse. Jeg er selv blevet meget begejstret for den igen og den er nu er fast del af min rygtræning. Både fordi mit gamle, slidte korpus (Skuldre og albuer) ikke tillader alt for stor træningsvolumen i pull-ups, men også fordi den bare rammer ryggen perfekt og sparer min glas-lænd :) Jeg bruger dem her nu (se nedenfor) og sætter den op i et Smith stativ(så kan jeg lave dem i træningssalen) , men både TRX og ringe er et lige så godt alternativ, imho. https://europe.angles90.com/?gclid=Cj0KCQiAjfvwBRCkARIsAIqSWlMkhun2tqvUf46IvHeNgukAhv1LUhPYh1F9tkRvLQawZmDChZHDHREaAmOFEALw_wcB
  4. Doktorens log

    Hip thrusts 90 x 5 (2310) 120 kg x 13 D. Holds 60 kg x 20 sek/hånd Pull-ups Kv x 10, 9, 8, 7 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3 (2010) Kv+60 kg x 13, 10 Kv+40 kg x 13 Maskin laterals 70 x 22, ?, 15 D. Pull-overs (3010) 29 kg x 10, 10
  5. Doktorens log

    Hip thrusts 70 kg x 5 (2310) 120 kg x 12+10 sek D. Holds 60 kg x 20 sek per hånd Inverse rows Kv x 10, 9, 8, Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3 (2010) Kv+50 kg x 15, 11 Maskin laterals 70 x 20 65 x 15 D. Pull-overs (3010) 29 kg x 10,10
  6. Doktorens log

    Hip thrusts 115 kg x 5 (2310) 115 kg x 12+10 sec hold i top af sidste rep D. Holds 60 kg x 20 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3, 19, 15 Pull-ups Kv x 10 Inverse rows Kv x 11, 9 Maskin laterals 70 x 24, 15 D. Pull-overs 29 kg x 15, 10
  7. Doktorens log

    Hip thrusts 90 kg x 5 (2012) 140 kg x 10+10 sek hold i toppen i sidste rep D. Holds 60 kg x 20 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 4 Kv+65 kg x 3 (0201) Dropsæt Kv+75 kg x 7 Kv+50 kg x 7 Kv+25 kg x 5 Kv x 4 Pååmp Chin-ups Kv x 12 Av av, dem kan mine skuldre ikke lide længere :/ Inverse rows Kv x 10, 8 Maskin laterals 70 x 23, 17 D. Pull-overs 29 kg x 13, 12
  8. Doktorens log

    Hip thrusts 100 kg x 6 (2012) 140 kg x 8+20 sek hold i toppen i sidste rep D. Holds 60 kg x 20 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 (0201) Dropsæt Kv+50 kg x 18 -> kv+25 kg x 7 -> kv x 5 Pull-ups Kv x 12 Inverse rows Kv x 11, 9 Stå. Unilat. Laterals -> leaning laterals 10 kg x 20+5 / side D. Pull-overs 29 kg x 15
  9. Doktorens log

    Hip thrusts 90 kg x 5 (2012) 130 kg x 14 Fokus på perfekte reps D. Holds 60 kg x 20 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 (0201) Dropsæt Kv+70 kg x 9->50 kg x 4->25 kg x 7 Pull-ups Kv x 12 Maskin laterals 70 kg x 24 D. Pull-overs 29 kg x 5
  10. Doktorens log

    Hip thrusts 90 kg x 5 (2012) 130 kg x 12 Fokus på perfekte reps D. Holds 60 kg x 20 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 (0201) Dropsæt Kv+70 kg x 9->50 kg x 4->25 kg x 5 Pull-ups Kv x 12 Inverted rows (0312) Kv x 10, 8 Maskin laterals 75 kg x 22 70 kg x 16 D. Pull-overs 34 kg x 14
  11. Doktorens log

    Hip thrusts 80 kg x 5 110 kg x 3 (2012) 130 kg x 10+15 sek isohold Fokus på perfekte reps D. Holds 60 kg x 20 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 (0201) Dropsæt Kv+75 kg x 6 ->50 kg x 6->25 kg x 6 Pull-ups Kv x 10 Inverted rows (0312) Kv x 10, 8 Maskin laterals 75 kg x 20->60 kg x 8 70 kg x 20 D. Pull-overs 32 x 18
  12. Doktorens log

    Hip thrusts 70 kg x 5 110 kg x 3 (2012) 120 kg x 13+15 sek isohold Fokus på perfekte reps D. Holds 60 kg x 20 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 5 (0201) Dropsæt Kv+60 kg 13 -> 40 kg x 2 -> 20 kg x 5 Pull-ups Kv x 10 Inverted rows (0312) Kv x 10 Maskin laterals 75 x 18 -> 60 x 7 D. Pull-overs 29 kg x 16
  13. Doktorens log

    Hip thrusts 80 kg x 5 (0212) 120 kg x 12 + 10 sek isohold Fokus på perfekte reps D. Holds 60 kg x 10/10 sek per hånd Push-ups Kv x 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 (0201) Dropsæt Kv+60 kg x 12 -> 40 kg x 3 -> 20 kg x 3 Pull-ups Kv (113.7 kg) x 10 Inverted rows (0312) Kv x 10+3 Maskin laterals 70 x 23 -> 60 x 4 D. Pull-overs 29 kg x 17
  14. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 4 100 kg x 3 (0212) 120 kg x 10 Fokus på perfekte reps D. Holds 60 kg x 10/10 sek per hånd Push-ups Kv x 5, 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 3 Kv+50 kg x 14 ->25 kg x 4 Mindre vægt, striks form Ligg. Bencurls (4010) 110 x 14 Pull-ups Kv (114,6 kg m sko) x 10 Inverted rows (0312) Kv x 10 Maskin laterals 70 x 23 60 x 6 D. Pull-overs (0320) 29 kg x 15
  15. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 4 100 kg x 3 (0212) 110 kg x 12 Fokus på perfekte reps D. Holds 60 kg x 10/10 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 3 Kv+60 kg x 10 -> 50 kg x 2 Kv+50 kg x 13 Mindre vægt, striks form Sidd. Bencurls (4010) 150 x 10 -> 130 x 6 Inverted rows (0312) Kv x 9, 8, 8 Maskin laterals 70 x 23, 3 D. Pull-overs (0320) 29 kg x 15