jsc

Medlemmer
  • Content count

    5,834
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

jsc last won the day on April 25

jsc had the most liked content!

About jsc

  • Rank
    Dr. Ål
  • Birthday 06/28/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Odense

Recent Profile Visitors

1,708 profile views
  1. Doktorens log

    Sorry - Hammer strength rows. Noget a la den her: https://www.sportkraft.net/hammer-soutu_1
  2. Doktorens log

    Goblet squats 10 kg x 12 20 kg x 12 30 kg x 12 35 kg x 12 40 kg x 20 44 kg x 20 Bencurls, liggende 90 kg x 10 110 kg x 12, 12, 12 Nu prøver jeg med regulær vægttræning for understellet igen. Med blid opstart og fokus bliver på reps mellem 12-20, pump og mind-muscle connection. Næste gang lægger jeg bencurls først, som alle efterhånden siger man skal :)
  3. Doktorens log

    Suitcase holds 80 kg x 30 sek H. Rows 130 kg x 6 120 kg x 8 110 kg x 10 100 kg x 10, 10 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Dips Kv x 4 Kv+1 kæde x 2 Kv+2 kæder x 1 Kv+3 kæder x 1 Kv+4 kæder x 6 Kv+3 kæder x 10 Kv+2 kæder x 12 Kv+1 kæde x 15 M. Laterals 50 x 5 80 x 18, 13 Incl. D. Curls 15 kg x 5 21 kg x 8 18 kg x 10 (low incline) Kort og intensivt, da jeg var på en stram tidsplan.
  4. Doktorens log

    Kb. Suitcase walks 48 kg x 1 runde/hånd Pull-ups, smalle parallelle Kv x 6, 6, 6, 6, 6, Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 4 Kv+40 kg x 3 Kv+60 kg x 2 Kv+70 kg x 7 PR Kv+50 kg x 12 Band pull-aparts m hold Rød x 20, 20, 15, 13 PC pull-overs 25 kg x 5 30 kg x 10 29 kg x 9 28 kg x 8 D. Incl. H. Curls 15 kg x 5 21 kg x 10 18 kg x 10
  5. Doktorens log

    Prowler Slæde LH/HH Slæde x 18/18 m Slæde+100/200 kg x 18/18 m x 5 ture 45 grader Rygstrækkere Kv x 8, 7 Starter den langsomt op igen med opmærksomhed på ryggen efterfølgende.
  6. Doktorens log

    Suitcase holds 80 kg x 30 sek/hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Dips Kv x 4 Kv+1 kæde x 2 Kv+2 kæder x 2 Kv+3 kæder x 8, 8, 8 Kv+2 kæder x 8 Kv+1 kæde x 8 Kv x 10 - lidt i ve. skulder Kørte også godt i dag :) H. Rows 120 kg x 6, 6 110 kg x 8, 8 100 kg x 10, 10, 10 Udemærket feel og pump. Hårdt :P M. Laterals 50 x 8 80 x 12, 12, 10 D. Incl. Curls 15 kg x 4 17.5 kg x 2 20 kg x 10, 6 17 kg x 8 Fem dages pause siden sidste overkropstræning. Det var godt, omend hårdt. Efter bettemusen blev født for fem dage siden har jeg henh. passet de to store på fem og tre og holdt den lille, der IKKE vil ligge selv ;o) Så weekenderne bliver træningsfri de næste måneder.
  7. Doktorens log

    Suitcase holds 80 kg x 30 sek/hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 4 Kv+60 kg x 3 Kv+70 kg x 6 PR Kv+50 kg x 12 M. Parallel pull-ups Kv x 8, 8, 7, 7, 7 M. Laterals 80 x 15+3+3+3+3 m 20 sek pause D. Pull-overs m stræk 25 kg x 5 30 kg x 8, 8, 6 D. Incl hammer curls 13 kg x 4 17 kg x 3 20 kg x 10, 8 En lidt fesen omgang, men blev far igen igen i går og de sidste par nætter har ikke været lange. Men who cares :)
  8. Doktorens log

    Suitcase holds 70 kg x 30 sek/hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Dips Kv x 6 Kv+3 kæder x 8, 8 Kv+2 kæder x 10 Kv+1 kæde x 13 Kv x 13 Kørte godt i dag :) H. Rows 120 kg x 6, 6, 6, 6 110 kg x 6, 6, 6 100 kg x 8 Også ok. M. Laterals 80 x 12, 12, 10 70 kg x 10 D. Incl. Curls 12 kg x 4 16 kg x 3 20 kg x 8 19 kg x 8 17 kg x 8
  9. Doktorens log

    Det vil jeg da :)
  10. Doktorens log

    Nå, så er min gamle log kommet op igen :) Suitcase walks 48 kg x 1 runde/hånd Push-ups Kv+ Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Kv+65 kg x 10 Kv+40 kg x 12 Kv+25 kg x 15 Parallel pull-ups Kv x 10, 10, 10, 10, 8 K. Rows 16 plader x 13 M. Laterals 80 x 15 75 x 13 70 x 13 D. Pull-overs m stræk 24 kg x 5 29 kg x 10, 9, 8, 7 D. Incl curls 19 kg x 10, 8
  11. JSC - ren BB

    Suitcase holds 70 kg x 30/30 sek H. Rows 110 kg x 9, 9, 9, 9, 9, 9 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Dips Kv x 10 Kv+3 kæder x 8 Kv+2 kæder x 9 Kv+1 kæde x 12 Kv x 13 De var gode i dag. Den excentriske fase skal køres langsomt, hvis jeg skal mærke den i Triceps. D. Laterals 13 kg x 15 12 kg x 13 11 kg x 12 10 kg x 11 D. Incl curls 12 kg x 3 16 kg x 3 19 kg x 9 18 kg x 9 Havde sovet for lidt i nat pga vagt, men havde fået stor morgenmad + rigeligt m kaffe. Var træt, let forkvalmet og lidt svimmel, men godt pump og styrke og så er alt godt.
  12. JSC - ren BB

    Body bike Opvarmning Intervaller 8 x 5-6 sek all out sprinter/2. Min Eksperimenterer lidt m mine intervaller. Det her er så ren sprinttræning som muligt. Tror det er godt for kroppen og jeg ånder som et damplokomotiv :)
  13. JSC - ren BB

    Takker :)
  14. JSC - ren BB

    Suitcase walks 48 kg x 1 runde/hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Kv+65 kg x 8 Pull-ups Kv x 10, 10, 10, 8 M. Laterals 75 x 18, 3, 3, 3, 3, 3 m 20 sek pause D. Pull-overs 20 kg x 7 28 kg x 10, 9, 8 D. Incl. Curls 18 kg x 10 17 kg x 8
  15. JSC - ren BB

    Takker, én prøver i hvert fald :)