jsc

Medlemmer
  • Content count

    6,039
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

Everything posted by jsc

  1. Doktorens log

    Hej hej Tænkte jeg ville til at holde træningslog herinde igen, i stedet for at bruge plads på mobilen ;) Er 37 år gammel og har tidligere trænet en del. Er nu begyndt igen efter en fire års pause pga skader, jeg troede skulle holde mig fra træning, og pga flytning. Har været i gang i ca 1 1/2 år. Er 190 cm høj og vejer 106 kg (lidt for meget). Det er full-body hver gang, da jeg bedst kan lide, at føle mig gennemarbejdet, at være effektiv og ikke har uanede mængder tid til træning :) Skal nok forsøge at krydre det med lidt kommentarer :) Nå, dagens træning. Efter døgnvagt, hvor jeg har været oppe siden 0200 (tak koffein og nicotin(tyggegummi)) Dødløft 8 @ 75, 95, 115, 125, 135, 145 kg Supersættet med D. Incl (2. Hak). Pres 6 @ 28, 32, 36, 40, 44. Back-og 40x9 K. Rows (14) @ 10, 8 (13)@ 8, 8, 8 Dejlig træning. Relativ tung træning uden for mange sæt eller reps og uden for meget laktatophobning, virker generelt opkvikkende for mig efter vagt m for lidt søvn :)
  2. Doktorens log

    Hip thrusts 80 kg x 5 (0212) 120 kg x 12 + 10 sek isohold Fokus på perfekte reps D. Holds 60 kg x 10/10 sek per hånd Push-ups Kv x 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 (0201) Dropsæt Kv+60 kg x 12 -> 40 kg x 3 -> 20 kg x 3 Pull-ups Kv (113.7 kg) x 10 Inverted rows (0312) Kv x 10+3 Maskin laterals 70 x 23 -> 60 x 4 D. Pull-overs 29 kg x 17
  3. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 4 100 kg x 3 (0212) 120 kg x 10 Fokus på perfekte reps D. Holds 60 kg x 10/10 sek per hånd Push-ups Kv x 5, 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 3 Kv+50 kg x 14 ->25 kg x 4 Mindre vægt, striks form Ligg. Bencurls (4010) 110 x 14 Pull-ups Kv (114,6 kg m sko) x 10 Inverted rows (0312) Kv x 10 Maskin laterals 70 x 23 60 x 6 D. Pull-overs (0320) 29 kg x 15
  4. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 4 100 kg x 3 (0212) 110 kg x 12 Fokus på perfekte reps D. Holds 60 kg x 10/10 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 3 Kv+60 kg x 10 -> 50 kg x 2 Kv+50 kg x 13 Mindre vægt, striks form Sidd. Bencurls (4010) 150 x 10 -> 130 x 6 Inverted rows (0312) Kv x 9, 8, 8 Maskin laterals 70 x 23, 3 D. Pull-overs (0320) 29 kg x 15
  5. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 4 100 kg x 3 100 kg (2210) x 12, 12 Fokus på perfekte reps og squeeeze o toppen. D. Holds 60 kg x 10/10 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 3, 12 Mindre vægt, striks form Drop sæt Kv+50 kg -> 10 25 kg x 5 Ligg. Bencurls (4010) 110 kg x 12 Pull-ups Kv x 8, 8 Inverted rows (0312) Kv x 9, 8 Maskin laterals 70 x 20, 15 D. Pull-overs (0320) 29 kg x 13, 11
  6. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 4 100 kg x 3 100 kg (2210) x 11 Det ene knæ bøvlede lidt, så holdt vægten nede. Fokus på perfekte reps. Sidd. Bencurls 130 kg x 15 D. Holds 60 kg x 10/10 sek per hånd Pull-ups Kv x 10 Inverted rows Drop sæt (strakte ben-bøjede ben) Kv x 9+5 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Drop sæt, fokus på perfekte reps Kv+50 kg x 13->25 kg x 5 Maskin laterals (Drop + rest pause) 55x 10 Drop sæt 80 x 20 70 x 5 60 x 5 D. Pull-overs 25 kg x 10 32 kg x 15
  7. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 3 100 kg x 3 140 kg x 3, 10 For tunge hip thrusts giver mig ømme knæ, så sænkede vægten og kørte strikse reps. Failure på 10 reps er ok. D. Hold 60 kg x 10sek/hånd x 2 Ligg. Bencurls (dropsæt) 130 kg x 11 -> 110 kg x 3 Pull-ups Kv x 8, 6 Kører ikke disse helt ud, da det gør ondt. Inverse rows Kv (3210) x 9, 8 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Dropsæt Kv+60 kg x 11->40 kg x 3 Kv+60 kg x 8->40 kg x 3 Maskin laterals 60 x 6 75 x 20 70 x 20 65 x 15 D. Pull-overs 27 kg x 5 29 kg x 17, 13, 10
  8. Doktorens log

    Super kort træning D. Holds 70 kg x 10 sek/hånd Pull-ups Kv(114.6 kg) x 9 Inverted rows Kv x 11, 9+5 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3 Kv+65 kg x 2 Dropsæt Kv+75 kg x 8 Kv+50 kg x 6 Kv+50 kg x 6 Maskin laterals (Drop + rest pause) 80 kg x 20 70 kg x 16, 6 D. Pull-overs Drop sæt 26 kg x 5 34 kg x 14
  9. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 3 100 kg x 3 140 kg x 3 180 kg x 2 160 kg x 9 D. Hold 70 kg x 10sek/hånd Ligg. Bencurls (dropsæt) 130 kg x 13 ->110 kg x 3 >90 kg x 3 Inverse rows Kv (3210) x 10, 10+5 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 4 Kv+65 kg x 3 Dropsæt Kv+75 kg x 6 Kv+50 kg x 6 Kv+25 kg x 6 Maskin laterals 70 x 20, 5, 3 D. Pull-overs 34 x 12
  10. Doktorens log

    Super kort træning D. Holds 70 kg x 10 sek/hånd Pull-ups Kv(114.5 kg) x 9 :P Inverted rows Kv x 10+5 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Dropsæt Kv+65 kg (4010) x 7 -> kv+50 kg (4010) x 2 -> Kv+25 kg (4010) x 5 Maskin laterals (Drop + rest pause) 70 kg x 23 -> 60 kg x 5, 3, 3 D. Pull-overs Drop sæt 32 kg x -> 15 26 kg x 6
  11. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 4 100 kg x 3 140 kg x 3 180 kg x 10 sek hold 155 kg x 10 +15 sek isohold D. Hold 60 kg x 10sek/hånd Ligg. Bencurls (dropsæt) 130 kg x 12->110 kg x 3->90 kg x 3 Inverse rows Kv (3210) x 9, 8, 7+4 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Kv+60 kg (4010) x 9 Kv+50 kg (4010) x 9 Maskin laterals 70 x 21, 1, 1, 1, 1 D. Pull-overs 32 kg x 15
  12. Doktorens log

    Overkrop D. Holds 60 kg x 10 sek/hånd Pull-ups Kv (113.0 kg) x 10, 8 Inverse rows Kv x 9, 8 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Kv+60 kg (4010) x 8 Kv+50 kg (4010) x 10 Maskin laterals 70 x 24, 20 D. Pull-overs 32 kg x 15, 12
  13. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 3 100 kg x 3 140 kg x 3 180 kg x 2 150 kg x 13 D. Hold 60 kg x 10sek/hånd Ligg. Bencurls (dropsæt) 130 kg x 10->110 kg x 3->90 kg x 3 Pull-ups Kv x 10 Inverse rows Kv (2210) x 9+10 sek isohold Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 (Dropsæt) Kv+50 kg x 18->25 kg x 4 Maskin laterals 70 x 22, 2, 1, 1, 1, 1 D. Pull-overs 32 kg x 15
  14. Doktorens log

    Overkrop D. Holds 60 kg x 10+10 kg/hånd Pull-ups Kv (115.1 kg) x 10, 9 F.., jeg er blevet fed :P Inverse rows Kv x 8, 8, 7, 6, 30 sek isohold i toppen Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg (4010) x 10, 9, 8, 7, 6 Maskin laterals 70 x 26, 20 D. Pull-overs 32 kg x 14, 12, 10
  15. Doktorens log

    Hip thrusts 100 kg x 3 150 kg x 3 190 kg x 2 150 kg x 12, 10, 8, 7 D. Hold 60 kg x 10sek/hånd Sidd. Bencurls 150 x 13, 11 Inverse rows Kv (2210) x 8, 8 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 3, 3 Kv+60 kg x 3 Kv+70 kg x 10 Maskin laterals 80 x 24+1, 1, 1, 1, 1 D. Pull-overs 32 kg x 18
  16. Doktorens log

    D. 12/10 D. Holds 60 kg x 10+10 sek/side Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 3 Kv+50 kg (6210) x 6 Kv+50 kg (4210) x 6 Kv+50 kg (2210) x 6 Pump :D Pull-ups Kv x 11, 9 Inverse rotating handle row Kv x 8, 7, 6 Maskin laterals 80 x 18, 1, 1 70 x 18, 1, 1, 1, 1 D. Pull-overs 32 kg x 14, 13
  17. Doktorens log

    Hip thrusts 100 kg x 3 150 kg x 3 190 kg x 2 150 kg x 11, 9, 7+10 sek isohold Sidd. Bencurls 150 x 12, 10 K. Rows 17 plader x 15, 13, 13 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Kv+50 kg (6210) x 5-6? Maskin laterals 80 x 20+4 Rest pause D. Pull-overs 32 kg x 15
  18. Doktorens log

    D. Holds 60 kg x 2 sæt Pull-ups Kv x 10, 9 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 4 Kv+65 kg x 2 Kv+75 kg x 8 Kv+65 kg x 11 PR :) Kv+50 kg x 13, 10, 10 Inverse rows Kv (2012) x 9, 8, 7, 6, 6 Maskin laterals 80 x 22, 22 D. Pull-overs 32 kg x 12, 12, 11
  19. Doktorens log

    Hip thrusts 70 kg x 3 120 kg x 2 170 kg x 2 150 kg x 10, 8+10 sek isohold D. Holds 60 kg x 10/10 sek Sidd. Bencurls 130+2 x 12 130+1 x 12 130 x 10 K. Rows 16 plader x 16, 14, 12, 12 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Maskin laterals 80 x 22 D. Pull-overs 32 kg x 15
  20. Doktorens log

    D. 29/9 D. Holds 60 kg x 2 sæt Pull-ups Kv x 10, 9 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 4 Kv+65 kg x 2 Kv+75 kg x 8 Kv+65 kg x 10 Kv+50 kg x 13 Inverse rows Kv (2012) x 8, 8, 7 Maskin laterals 75 x 21 70 x 17 65 x 20 D. Pull-overs 29 x 18, ?, ?
  21. Doktorens log

    D. Holds 60 kg x 2 sæt Hip thrusts 60 kg x 4 100 kg x 2 140 kg x 2 180 kg x 2 150 kg x 10 Sidd. Bencurls 150 (4010) x 12 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 4 Kv+65 kg x 2 Dropsæt Kv+75 kg x 7->50 kg x 7->25 kg x 6 Fedt sæt :) Pull-ups Kv x 10 Inverse rows Kv (2012) x 8, 7 D. Incl. Curls 19 kg x 11 Maskin laterals 70 x 20, 5, 4, 4 D. Pull-overs 29 x 19
  22. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 3 100 kg x 3 140 kg x 3 180 kg x 2 150 kg x 8+15 sek iso-hold Sidd. Bencurls 150 (4010) x 11 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 3, 2 Kv+65 kg x 2 Dropsæt Kv+75 kg x 6 ->50 kg x 5 ->25 kg x 6 Pull-ups Kv x 9 Inverse rows Kv (2012) x 8 D. Incl. Curls 19 kg x 10 Maskin laterals 70 x 24, 5, 5, 5 D. Pull-overs 29 x 16, 3
  23. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 3 100 kg x 3 140 kg x 3 170 kg x 2 145 kg x 10+15 sek isohold Bencurls 150 (4010) x 10 Push-ups Kv+25 kg x 5, 3 Kv+50 kg x 3, 2 Kv+70 kg x 10 Kv+50 kg x 17, 14 Pull-ups, rotating handle Kv x 7, 6 Inverse rows Kv x 7, 6 Maskin laterals 70 x 22, 17 D. Pull-overs 29 kg x 16, 12, 10 D. Incl. Curls 18 kg x 11 15 kg x 11
  24. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 3 100 kg x 3 140 kg x 3 170 kg x 3 145 kg x 10+10 sek isohold Bencurls, sidd. 130 kg (4010) x 14 Pull-ups Kv x 8 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3, 3 Kv+50kg (6010) x 9 Maskin laterals 70 kg x 25, 4, 5 Inverse rows Kv x 7 D. Pull-overs 29 kg x 18 D. Incl. Curls 18 kg x 10
  25. Doktorens log

    D. Holds 60 kg x 10/10+10/10 sek Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3, 3 Kv+70 kg x 8 Kv+60 kg x 10 Kv+50 kg x 12 Inverse rows w rotating handles Kv (2012) x 8, 7, 6, 6, 6 D. Pull-overs 29 kg x 14, 12, 11 D. Incl. Curls 17 kg x 12 15 kg x 12 (ekstra stejl v en fejl), 10 Maskin laterals 70 x 22, 20, 17