jsc

Medlemmer
  • Content count

    5,781
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    28

Everything posted by jsc

  1. Doktorens log

    Suitcase carries 48 x 1 runde/hånd Pull-ups ringe Kv x 6, 6, 6, 6, 6, 6, 6 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 4 Kv+60 kg x 3, 10 Kv+50 kg x 9 Kv+40 kg x 10 C. Rows 15 plader x 10, 10, 10 Maskin laterals 80 x 15 70 x 10 60 x 10 50 x 10 Overhead kabel ext Stakken-10 x 10 Stakken x 10 Stakken-10 x 10 Stakken-20 x 10
  2. Doktorens log

    Hej hej Tænkte jeg ville til at holde træningslog herinde igen, i stedet for at bruge plads på mobilen ;) Er 37 år gammel og har tidligere trænet en del. Er nu begyndt igen efter en fire års pause pga skader, jeg troede skulle holde mig fra træning, og pga flytning. Har været i gang i ca 1 1/2 år. Er 190 cm høj og vejer 106 kg (lidt for meget). Det er full-body hver gang, da jeg bedst kan lide, at føle mig gennemarbejdet, at være effektiv og ikke har uanede mængder tid til træning :) Skal nok forsøge at krydre det med lidt kommentarer :) Nå, dagens træning. Efter døgnvagt, hvor jeg har været oppe siden 0200 (tak koffein og nicotin(tyggegummi)) Dødløft 8 @ 75, 95, 115, 125, 135, 145 kg Supersættet med D. Incl (2. Hak). Pres 6 @ 28, 32, 36, 40, 44. Back-og 40x9 K. Rows (14) @ 10, 8 (13)@ 8, 8, 8 Dejlig træning. Relativ tung træning uden for mange sæt eller reps og uden for meget laktatophobning, virker generelt opkvikkende for mig efter vagt m for lidt søvn :)
  3. Doktorens log

    PROWLER Slæde x 18/18 m Slæde+200 kg x 18 m Slæde+400 kg x 18 m Slæde+350 kg x 18 m Slæde+300 kg x 18 m Slæde+250 kg x 18 m Slæde+100 kg x 18/18 m sprint DIPS Kv x 5 Kv+1 kæde x 10, 10 Kv x 13 Medium Parallel grip pull-ups Kv x 6, 6, 6, 6, 6 Inverse rows (3320) Kv x 5, 5
  4. Doktorens log

    Suitcase carries 48 x 1 runde/hånd Pull-ups ringe Kv x 6, 6, 6, 6, 6, 6, 6 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 3 Kv+60 kg x 2, 8, 8, 8 - sidste (to) sæt bed :P Kv+40 kg x 10 Pec-deck Stakken x 12, 10 Stakken-10 x 10 Maskin rows 13 plader x 8, 8, 6 Er blevet glad for den hér. God feel og jeg skal ikke læsse vægte på den.. Maskin laterals 75 x 543 70 x 543 60 x 54 - kort pause - 3 Overhead kabel ext Stakken-10 x 10 Stakken x 10 -> stakken-15 x 4 Starter lige blidt op i den her igen, rent volumenmæssigt, så albuerne kan vende sig til dem.
  5. Doktorens log

    Prowler 100 x 30 m 350 x 18/18 m 300 x 18/18 m 250 x 18/18 m 200 x 18/18 m Død ved slæde :P Wide parallel pull-ups Kv x 5, 5, 5, 5, 5, 5 Dips Kv x 10 Kv+ 1 kæde x 8, 8, 8
  6. Doktorens log

    Suitcase carries 48 x 1 runde/hånd Pull-ups parallelle Kv x 6, 6, 5, 5, 5, 5, 5, 4 Fokuserede på perfekt form og flere sæt (læs: var tung i røven :P) Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3 Kv+75 kg x 2 Kv+60 kg x 10, Kv+50 kg x 10 Kv+40 kg x 10 Dips Kv x 10, 10 Pec-deck Stakken x 10 Stakken-10 kg x 10 Maskin laterals 70 x 543, 543 60 x 543 K. Rows 15 plader x 10
  7. Doktorens log

    PROWLER Slæde x 18/18 m slæde+200 kg x 18/18 m slæde+250 kg x 4 x 18/18 m Rows + Push-ups En smule for ikke at atrofiere Orkede INTET i dag, så det skulle være kort og dermed intensivt. Dobbelte ture med prowleren kunne gøre det og syre og pump (og udtalt prowler flu) = gainz :D
  8. Doktorens log

    BODYBIKE Opvarmning Intervaller 5 x 20 sek m 1, 2, 3, 4, 5 min pause
  9. Doktorens log

    Suitcase carries 48 x 1 runde/hånd Pull-ups parallelle Kv x 10, 10, 8 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+60 kg x 5 Kv+70 kg x 5 Kv+50 kg x 10, 10, 8 Maskin rows 12 plader x 10, 10, 8 Viking pres +60 kg x 12
  10. Doktorens log

    Prowler Slæde x 18/18 m Slæde+100 kg x 18/18 Slæde+250 kg x 18 m x 8 på 10.20 min Inverse rows (3320) Kv x 5, 5, 5, 5, 5 Dips (3010) Kv x 10, 10, 10, 10, 10 Maskin laterals, countdown 70 x 543, 60 x 543 50 x 543
  11. Doktorens log

    Suitcase carries 48 x 1 runde/hånd Pull-ups i ringe Kv x 8, 8, 8, 8, 8, 8 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 4 Kv+40 kg x 3 Kv+60 kg x 2, 10 PR Kv+40 kg x 14, 12 Kv+20 kg x 15 Pec-deck Stakken x 8, 8 M. Laterals m countdown 65 x 54321, 543 50 x 543 Maskin rows 12 plader x 10, 10
  12. Doktorens log

    Prowler Slæde+makker (100 kg) x 18/18 m Slæde+150 kg + makker x 18 m Slæde+250 kg + makker x 18 m Slæde+350 kg x 5 x 18 m Var dødtræt og blæst i hovedet, så orkede ikke metabolisk udfordrende arbejde. Det blev til lidt (for) tung træning, med længere pauser, i stedet. Snuppede lidt kropsvægtsøvelser bagefter. Inverse rows (3320) Kv x 5,5,5,5,5 Dips (3010) Kv x 10, 10, 10, 10, 10
  13. Doktorens log

    Suitcase walks 48 kg x 1 runde per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 4 Kv+40 kg x 3 Kv+60 kg x 2 Kv+50 kg x 10, 10 Kv+40 kg x 10 Pull-ups medium parallelle Kv x 8, 8, 7, 6 Er begyndt at kunne lave dem med fuldt stræk i bunden for skuldrene. Det føles godt, men F... jeg er slap i dem :| K. Rows 15 x 8 14 x 8 Pec-deck Stakken x 8 Stakken-10 x 8 Maskin laterals Countdowns 60 x 5+5->1+1, 5+5->3+3 Band push-downs Grøn x 15, 12 MEGA slap og træt i dag. Kom op og trænede, og det var så det :P
  14. Doktorens log

    BODYBIKE Opvamning INTERVALLER 5 x 20 sek m 1, 2, 3, 4 & 5 min pause
  15. Doktorens log

    Prowler Slæde x 18/18 m Slæde+100 kg x 18/18 m Slæde+300 kg x 18 m x IIIII III Chin-ups Kv x 10 Inverse Reverse rows (3320) Kv x 5, 5, 5, 5 Dips (3010) Kv x 10, 10, 10, 10, 10 Pull-aparts m isohold 30, 15, 10 Push-downs 10, 10
  16. Doktorens log

    Prowler Slæde x 18/18 m Slæde+100 kg x 18/18 m Slæde+250 kg x 8 x 18 m på 11.30 min Flyvende i dag :) Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Kv+75 kg x 5 PR Parallel Pull-ups Kv x 10, 10, 10, 10, 9, 7 Dips Kv x 10, 10, 10, 10 K. Rows 15 x 9, 7 Maskin laterals 85 x 12, 11, 9 God full body m superb energi :D
  17. Doktorens log

    Prowler Slæde x 18/18 m Slæde+100 kg x 18/18 m Slæde+300 kg x 18 m x IIIII III på 19 min Svinetungt i dag :P Var også dødtræt (op kl 0430 og lave morgenmad til min søn, der var SULTEN!) og det var læænge siden morgenkaffen. Inverse Reverse rows (3320) Kv x 5, 5, 5, 5, 5 Dips (3010) Kv x 10, 10, 10, 10, 10 Holdt mig langt fra failure i overkroppen (i hvert fald i Dips), da skuldrene føltes slidte. Det er ok ind imellem.
  18. Doktorens log

    D. 3/12 Suitcase carries Push-ups Kv x 5 Kv+20 x 5 Kv+40 x 5 Kv+60 x 5 Kv+70 x 5 Kv+50 x 12 Medium grip parallel pull-ups Kv x 16, 13, 11, 10 Inverse Reverse grip rows (3320) Kv x 5, 5, 5 Pec-deck Stakken x 10, 6 Maskin laterals 85 x 12 80 x 12 Push-downs Stakken x 15, 12
  19. Doktorens log

    BODY-BIKE OPVARMING 5 min INTERVALLER 5 x 20 sekunder m 1, 2, 3, 4 og 5 min pauser
  20. Doktorens log

    Prowler Slæde x 18/18 m Slæde+100 kg x 18/18 Slæde+300 kg x 8 x 18 m på ~ 20 min Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+60 kg x 5 Kv+50 kg x 12 Kv+40 kg x 10 Pull-ups, ringe Kv x 10, 10, 10 K. Rows (3110) 15 plader x 10, 10 Meget bedre træning i dag :) Kommer ikke op igen før mandag om fire dage, så måtte nå, hvad jeg kunne i dag.
  21. Doktorens log

    Suitcase walks 48 kg x 1 runde/hånd Pull-ups Parallel medium smalle Kv x 10, 10, 9 Parallel grip medium wide Kv x 10, 9 Slapt Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 10, 10, 8 Kv+40 kg x 10, 8 Slapt Pec-deck Stakken x 8, 8, 8 Slapt Inverse, Reverse grip rows (3320) Kv x 5, 5 - Så blev smithstativet desværre optaget :D Slapt Maskin laterals 80 x 12, 12, 11 75 x 10 Ok, I guess Push-downs Stakken x 15, 12 Stakken-5 kg x 11 Stakken-10 kg x 10 Slapt Overordnet slapt, som de sidste par gange. Er ikke i kalorieunderskud eller søvnunderskud, så ved ikke om jeg er småsyg for tiden?
  22. Doktorens log

    PROWLER OPVARMNING Slæde x 2 x 18/18 m WORK SET Slæde+250 kg x 18 m x IIIII III Tid: 13 min for de 8 arbejdssæt :P Synes jeg manglede noget ryg efter sidste træning. Inverse Reverse grip rows (3320) Kv x 5, 5, 5, 5, 5 De bider dæleme godt i latterne :D
  23. Doktorens log

    Suitcase walks 60 kg Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 10, 10, 8, 6 Smal/medium grip parallel Pull-ups Kv x 12, 11, 9, 8, 7 Maskin laterals 45 x 5 80 x 12, 11 75 x 10 70 x 9 Inverse rows (3320) Kv x 5 Fik krampe i ryggen. Den skal ligge før laterals Lidt energiforladt og meeh træning. I’ll be back.
  24. Doktorens log

    BODYBIKE Opvarmning Intervaller 4 x 20 sek m 1.00, 2.40, 3.00 og 3.30 sek pause
  25. Doktorens log

    D. 19/11 HJEMMETRÆNING M ELASTIKKER