jsc

Medlemmer
  • Content count

    5,917
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

Everything posted by jsc

  1. Doktorens log

    Hej hej Tænkte jeg ville til at holde træningslog herinde igen, i stedet for at bruge plads på mobilen ;) Er 37 år gammel og har tidligere trænet en del. Er nu begyndt igen efter en fire års pause pga skader, jeg troede skulle holde mig fra træning, og pga flytning. Har været i gang i ca 1 1/2 år. Er 190 cm høj og vejer 106 kg (lidt for meget). Det er full-body hver gang, da jeg bedst kan lide, at føle mig gennemarbejdet, at være effektiv og ikke har uanede mængder tid til træning :) Skal nok forsøge at krydre det med lidt kommentarer :) Nå, dagens træning. Efter døgnvagt, hvor jeg har været oppe siden 0200 (tak koffein og nicotin(tyggegummi)) Dødløft 8 @ 75, 95, 115, 125, 135, 145 kg Supersættet med D. Incl (2. Hak). Pres 6 @ 28, 32, 36, 40, 44. Back-og 40x9 K. Rows (14) @ 10, 8 (13)@ 8, 8, 8 Dejlig træning. Relativ tung træning uden for mange sæt eller reps og uden for meget laktatophobning, virker generelt opkvikkende for mig efter vagt m for lidt søvn :)
  2. Doktorens log

    D. Suitcase holds Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 12, 11, 10, 9, 8 Pull-aparts 5 sæt D. Pull-overs 27 kg x 16, 13, 10 Maskin laterals x 25, 15 Orkede ikke en fuld overkrop i dag og har ikke energi til så meget i disse måneder, specielt ikke, når jeg træner sent. Og generelt har jeg lyst til noget push-pull-legs for tiden, så det tror jeg, det bliver.
  3. Doktorens log

    Bencurls 70 x 6 90 x 20, 17, 15 Benpres 50 kg x 12 100 kg x 12 125 kg x 40, 5, 5, 4 D. Suitcase holds Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Dips Kv x 19, 15 Pull-ups (109.3 kg uden sko - bliver æ lettere :/) Kv x 10, 9, 7 Pull-overs 29 kg x 12, 9 27 kg x 9-10, 8
  4. Doktorens log

    C. ROWS 21 plader x 13, 12, 11, 10, 10 PUSH-UPS Kv+50 kg x 11, 10, 9, 8, 7 D. INCL CURLS 21 kg x 10, 8 18 kg x 10 PULL-APARTS Rød x 2 sæt MASKIN LATERALS 60 x 16, 14, 15 Højre albue drillede, så stod over på tricepstræning
  5. Doktorens log

    Bencurls 90 x 6 130 x 13, 12, 11, 10 Benpres 50 x 10 100 x 10 110 x 40, 5, 5, 5, 5, 5 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 11, 10, 9 Pull-ups Kv (108 kg*) x 10, 9, 8 Maskin laterals 60 x 20, 5, 5 D. Incl. Curls 23 kg x 6 - nok liidt for tungt 20 kg x 10 D. Pull-overs 30 kg x 14, 12 *fuldt påklædt i centret
  6. Doktorens log

    D. Holds 60 kg x 20 sek Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 10 Kv+40 kg x 13 Kv+30 kg x 13 C. Rows 20 plader x 15, 14, 13, 12, 10 Pull-aparts Rød x 3 sæt Maskin laterals 60 x 14, 13, 12 D. Incl. Curls 22 kg x 9 18 kg x 12 D. Pull-overs 29 kg x 15, 13
  7. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Pull-ups Kv x 13, 10 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5, 16 -> +20 kg x 4 (dropsæt) Bencurls, ligg. 90 kg x 16, 14 Benpres, Myo-reps 50 kg x 10 100 kg x 45+5+5+5+5+5 Føj D. Incl. Curls 21 kg x 11 16 kg x 13 - av D. Pull-overs 28 kg x 17, 14 D. Laterals 11 kg x 25
  8. Doktorens log

    Bodybike Opvarmning 4 min , inkl 30 sek hvile før: Intervaller: 5 x 15 sek sprint + 15 sek hvile
  9. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek/hånd K. Roning 20 plader x 14, 14, 12, 11, 9-10? Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Dips Kv x 5 Dips Kv+1 kæde x 14, 13, 12 Kv x 13, 11 D. Stående curls 21 kg x 11 18 kg x 10 15 kg x 12 Pull-aparts Rød x 2 sæt Maskin laterals 60 x 18, 15
  10. Doktorens log

    Suitcase holds 60 kg x 60 kg x 20 sek Pull-ups (2010) Kv x 12, 10, 8 Push-ups (1010) Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5, 15, 10 D. Incl. Curls 21 kg x 8 18 kg x 10 D. Pull-overs 27 kg x 16, 14, 13 Bencurls, sidd 130 x 15, 13 Benpres 50 kg x 10 100 kg x 40, 5, 5, 5
  11. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek K. Roning 21 plader x 11 20 plader x 12 19 plader x 12 18 plader x 12, 12 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Dips Kv x 19, 15, 12-13? Det var faktisk muligt, at kære dem og dips ER bare min favorit pres øvelse :) Maskin laterals 60 x 4 sæt Godt pump D. Stå curls 20 kg x 11 18 kg x 11 16 kg x 10 Gad ikke dø i dag, så det blev en kort omgang m lettere vægte
  12. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Pull-ups Kv x 12, 10, 8, 7 Back on track :) Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 4, 12, 11 Pull-aparts Rød x 2 sæt Maskin laterals 60 x 15, 16 D. Incl. Curls 20 kg x 10 16 kg x 10 D. Pull-overs 29 kg x 14, 10 MEGET bedre træning i dag :)
  13. Doktorens log

    Bencurls, liggende 90 x 6 110+2 x 12 110+1 x 12 110 x 12 90+3 x 12 Benpres 55 x 10 105 x 10 145 x 10 155 x 30, 5, 5, 5, 4 myo-reps Yates DL 40 kg x 6 60 kg x 8 Starter laaavt i den her, men den gjorde ikke ondt, så kunne da prøve, at flette den ind :) Kort og l..., men i det mindste kom jeg i bad :P
  14. Doktorens log

    Holds K. Rows 20 plader x 13, 12, 11, 10, 9 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 3, 12, 10, 8 Laang snak om oldschool BB, derpå D. Incl. Curls 20 kg x 11, 9 17,5 kg x 7 D. Pull-overs 27 kg x 14, 11, 10 Maskin laterals 60 x 15, 5, 5, 5 myo-reps
  15. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 30 sek A1: Pull-ups (3010) Kv x 10, 8, 7 A2: Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 x 3 B1: Maskin dips Stakken x 15, 13, 11 B2: D. Incl. Curls 20 kg x 9, 8 16 kg x 10 Maskin laterals 60 x 20, 17
  16. Doktorens log

    Sidd. Bencurls 90 x 8 130+2 x 12 130+1 x 12 130 x 12 Benpres 50 x 10 100 x 10 125 x 10 150 x 30, 5, 5, 5, 5 - myo-rep style Cable rows 18 plader x 18, 15 Hammer iso. bænkpres 40 kg x 6 60 kg x 6 80 kg x 15 D. Incl. Curls 20 kg x 10 Maskin laterals 60 kg x 20, 4, 4, 4 D. Pull-overs 25 kg x 17
  17. Doktorens log

    Der er jeg leveringsdygtig :P
  18. Doktorens log

    Dag 1: D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Pull-ups (4010) Kv x 10, 8, 7, 6, 6 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 3, 13, 10, 7 Kv+30 kg x 7 Pull-aparts Rød x 20, 12, 16 Maskin laterals 60 x 15, 13, 55 x 10 D. Incl. Curls 18 kg x 11, 9, 8 D. Pull-overs 25 kg x 13, 10, 8 Maskin laterals 55 x 16
  19. Doktorens log

    Liggende Bencurls 70 x 6 110+1 x 15, 13, 11, 10 Benpres 50 kg x 10 100 kg x 10 150 kg x 10 180 kg x 25, 20, 15 Ondt i knæene Backextensions Kv x 6 Ondt baglåret, så måtte droppe den i dag LOrtetræning
  20. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Pull-ups (4010) Kv x 10, 9, 7, 6 Stadig tung og fed. Men vil påstå, at jeg kører dem med meget fin form, trods alt. Push-ups (3110) Kv x 5 Kv+10 kg x 4 Kv+20 kg x 3 Kv+30 kg x 9, 8, 6 Kv+20 kg x 7 Den her øvelse føles nærmest som om, at den river brystmusklerne fra hinanden. Fed feel og pump, men jeg må holde antallet af sæt ned, af frygt for skader. Pull-aparts Grøn bred eladtik x 20, 15, 13 De gør skulderen godt efter brysttræning. Mere af dem. D. Incl. Curls 18 kg x 10, 9, 8 D. Pull-overs 29 kg x 10 27 kg x 10 25 kg x 10 Maskin laterals 60 kg x 20, 17, 13
  21. Doktorens log

    Sidd. Bencurls 90 x 6 130+1 x 16, 14 Benpres 50 x 10 100 x 10 150 x 10 175 x 25, 22 Måtte stoppe et par reps før failure i andet sæt, da der var noget, der trak i højre inderlår. Manjaña. Det går stille og roligt fremad i den her øvelse :) Pull-ups Kv x 10, 8, 7, 6 Tung og fed ovenpå efterårsferie. Og træt efter at have været vågen 17 timer. D. Pull-overs 29 kg x 13 27 kg x 10 25 kg x 10
  22. Doktorens log

    Sidd. Bencurls 90 x 6 130 x 18, 15, 14 Benpres 50 x 10 100 x 10 150 x 10 170 x 25, 20, 18, 15 45 grader Backextensions Kv x 10, 10, 8
  23. Doktorens log

    Suitcase holds 60 kg x 20 sek Pull-ups - 2 x 11, 8, 7 Push-ups (4110) Kv x 5 Kv+20 kg x 3 Kv+30 kg x 8 Kv+25 kg x 8 Kv+20 kg x 8 Kv+15 kg x 8 Kv+10 kg x 8 Pull-aparts Rød x 20, 15, 13 D. Incl. Curls 19 kg x 11 17 kg x 10 15 kg x 10 Maskin laterals 60 kg x 15, 11
  24. Doktorens log

    Bencurls, Ligg 90 x 20, 17, 15 Benpres 50 x 10 100 x 10 140 x 10 165 x 25, 20, 18, 18 Cable rows 18 plader x 15, 13, 11 Push-ups Kv x 5, 5
  25. Doktorens log

    Suitcase holds 60 kg x 30 sek/hånd Pull-ups Kv x 12, 9 Push-ups (4010) Kv x 5 Kv+20 kg x 3 Dips Kv x 9 Nope. Ikke endnu. Skuldrene gør stadig ondt. Venter et par pas. Indtil da: Push-ups (4010) Kv+25 kg x 10, 8 Kv+20 kg x 6 Kv+15 kg x 6 Sygt pump i mine manboobs Pull-apart Rød x 21, 18, 15, 14 D. Incl. Curls 18 kg x 11, 9 16 kg x 8-9? D. Pull-overs 29 kg x 12 26 kg x 8 24 kg x 9 D. Six-ways + D. Laterals 5 kg x 10+10 4.5 kg x 8+8