jsc

Medlemmer
  • Content count

    5,898
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

Everything posted by jsc

  1. Doktorens log

    Hej hej Tænkte jeg ville til at holde træningslog herinde igen, i stedet for at bruge plads på mobilen ;) Er 37 år gammel og har tidligere trænet en del. Er nu begyndt igen efter en fire års pause pga skader, jeg troede skulle holde mig fra træning, og pga flytning. Har været i gang i ca 1 1/2 år. Er 190 cm høj og vejer 106 kg (lidt for meget). Det er full-body hver gang, da jeg bedst kan lide, at føle mig gennemarbejdet, at være effektiv og ikke har uanede mængder tid til træning :) Skal nok forsøge at krydre det med lidt kommentarer :) Nå, dagens træning. Efter døgnvagt, hvor jeg har været oppe siden 0200 (tak koffein og nicotin(tyggegummi)) Dødløft 8 @ 75, 95, 115, 125, 135, 145 kg Supersættet med D. Incl (2. Hak). Pres 6 @ 28, 32, 36, 40, 44. Back-og 40x9 K. Rows (14) @ 10, 8 (13)@ 8, 8, 8 Dejlig træning. Relativ tung træning uden for mange sæt eller reps og uden for meget laktatophobning, virker generelt opkvikkende for mig efter vagt m for lidt søvn :)
  2. Doktorens log

    Sidd. Bencurls 90 x 6 130+1 x 16, 14 Benpres 50 x 10 100 x 10 150 x 10 175 x 25, 22 Måtte stoppe et par reps før failure i andet sæt, da der var noget, der trak i højre inderlår. Manjaña. Det går stille og roligt fremad i den her øvelse :) Pull-ups Kv x 10, 8, 7, 6 Tung og fed ovenpå efterårsferie. Og træt efter at have været vågen 17 timer. D. Pull-overs 29 kg x 13 27 kg x 10 25 kg x 10
  3. Doktorens log

    Sidd. Bencurls 90 x 6 130 x 18, 15, 14 Benpres 50 x 10 100 x 10 150 x 10 170 x 25, 20, 18, 15 45 grader Backextensions Kv x 10, 10, 8
  4. Doktorens log

    Suitcase holds 60 kg x 20 sek Pull-ups - 2 x 11, 8, 7 Push-ups (4110) Kv x 5 Kv+20 kg x 3 Kv+30 kg x 8 Kv+25 kg x 8 Kv+20 kg x 8 Kv+15 kg x 8 Kv+10 kg x 8 Pull-aparts Rød x 20, 15, 13 D. Incl. Curls 19 kg x 11 17 kg x 10 15 kg x 10 Maskin laterals 60 kg x 15, 11
  5. Doktorens log

    Bencurls, Ligg 90 x 20, 17, 15 Benpres 50 x 10 100 x 10 140 x 10 165 x 25, 20, 18, 18 Cable rows 18 plader x 15, 13, 11 Push-ups Kv x 5, 5
  6. Doktorens log

    Suitcase holds 60 kg x 30 sek/hånd Pull-ups Kv x 12, 9 Push-ups (4010) Kv x 5 Kv+20 kg x 3 Dips Kv x 9 Nope. Ikke endnu. Skuldrene gør stadig ondt. Venter et par pas. Indtil da: Push-ups (4010) Kv+25 kg x 10, 8 Kv+20 kg x 6 Kv+15 kg x 6 Sygt pump i mine manboobs Pull-apart Rød x 21, 18, 15, 14 D. Incl. Curls 18 kg x 11, 9 16 kg x 8-9? D. Pull-overs 29 kg x 12 26 kg x 8 24 kg x 9 D. Six-ways + D. Laterals 5 kg x 10+10 4.5 kg x 8+8
  7. Doktorens log

    Bencurls, sidd. 90 x 6 130 x 17, 13, 10 Benpres 50 x 10 100 x 10 140 x 10 160 x 25, 20, 17 Rygstrækkere Kv x 13, 12, 10 K. Rows 18 plader x 14, 12, 11 Push-ups (4120) Kv x 5 Kv+25 kg x 10 Maskin laterals 65 x 20 D. Incl. Curls 20 kg x 10
  8. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 30 sek/side Pull-ups (4010) Kv x 13, 10 Push-ups (4010) Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Maskin dips 13 plader x 20, 18, 16 Pec-deck Stakken x 11 Stakken - 1 plade x 10 D. Incl. Curls 20 kg x 9 18 kg x 8 16 kg x 8 Band push-downs 2 x røde x 17, 12 Band pull-aparts m horisontalt isohold Røde x 20, 20, 17
  9. Doktorens log

    Bencurls, Ligg 90 x 17, 15, 14, 13 Benpres 50 kg x 10 100 kg x 10 140 kg x 10 155 kg x 20, 17, 15, 13 Backextension 6. Hul Kv x 8, 8, 5 K. Rows, medium smalle 18 plader x 14, 12, 10, 9 Maskin dips 13 plader x 15, 13, 11, 10 Maskin laterals 60 x 20, 15
  10. Doktorens log

    Bencurls 110 x 6 130 x 15, 13, 11, 9 Benpres 60 kg x 10 100 kg x 10 140 kg x 10 150 kg x 20, 18, 15, 13, 12 Backextension (7. Hul) Kv x 5+8, 7, 6 K. Rows, smalle 19 plader x 12, 10, 9, 8, 7 Push-ups Kv x 6 Kv+25 kg x 5 Maskin dips 12 plader x 20, 15, 12
  11. Doktorens log

    D. Suitcase holds 70 kg x 20 sek/side Pull-ups Kv x 13, 10, 10 Push-ups (3010) Kv x 5 Kv+20 kg x 4 Kv+40 kg x 3, 10, 8, 7, 6 D. Pull-overs (4020) 29 kg x 10, 7 26 kg x 8 24 kg x 8 Band skulder Rød x 17, 15, 12 D. Incl. Curls 20 kg x 8, 8 16 kg x 9
  12. Doktorens log

    Sidd. Bencurls 90 x 6 130 x 13, 12, 11, 10, 10 Benpres 50 kg x 10 100 kg x 10 140 kg x 25, 20, 20, 18 45 grader back extension Kv x 9, 7, 6 Brede kabel rows 18 x 15 17 x 12 16 x 12 15 x 12 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5, 5, 5
  13. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20-30 sek Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 4 Kv+40 kg x 3 Kv+60 kg x 2, 6 Pull-ups Kv x 13, 11, 9, 8, 7 Pec-deck Stakken x 15, 10 Pull-overs 29 kg x 13, 3, 2 26 kg x 11, 3, 2 Dips (4020) Kv x 6, 7, 7, (654321 eccentrisk 1 concentrisk) Kv x 6 D. Incl. Curls 20 kg x 9, 8, 6 Maskin laterals 60 x 20, 5, 5, 3 D. Hammer curls 18 kg x 11, 11 D. Sixways+sidd. laterals 5 kg x 8+8
  14. Doktorens log

    Bencurls 90 x 4 110 x 4 130 x 2 150 x 11 130+3 x 10 130+2 x 11 Benpres 140 kg x 20, 20, 17 45• back extensions Kv x 6, 6, 6 K. Rows 18 plader x 15, 13, 11, 10, 10 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5
  15. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Pull-ups Kv x 13, 11, 9 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Pec-deck Stakken x (lavt sæde) x 17 Stakken x (højt sæde) x 12 D. Pull-overs 29 kg x 13, 4 26 kg x 13, 4 Dips Kv x 10, 10, 10 D. Incl. Curls 20 kg x 10, 8 D. Laterals 12 kg x 16, 5, 5, 4 D. Stå. Curls 20 kg x 8 1-arms push-downs 4 plader x 11, 3
  16. Doktorens log

    Sidd. Bencurls 70 x 5 110 x 4 130 x 3 150 x 10 130+3 x 10 130+2 x 10 130+1 x 8 45• Benpres 50 kg x 12 100 kg x 12 135 kg x 30, 5, 5, 5, 5, 5 Det her går vist ok, for så vidt angår knæene. Myo-sets indtil jeg rammer failure på 20 reps, hvis knæene vil det. 45• back raises Kv x 6 Kv+10 kg x 11, 7+Kv x 5 Ok baglårstræning. Hvis knæene (og lænden) det vil, kan benpressen blive den øvelse, jeg manglede til mine quadz
  17. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Push-ups, super strict Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Pull-ups, Wide, parallel pull-ups Kv x 2, 12, 10 Pec-deck Stakken x 15 (lav sædehøjde) Stakken x 12 (høj sædehøjde) PÅÅMP Pull-overs 29 kg x 12, 3, 2 27 kg x 10, 3, 3 Dips Kv x 10, 10 Havde en god pre-exhaust gående, så de var tunge og gik lige i trisserne K. Iso-hold rows 18 plader x 50 sek D: Maskin laterals 80 x 14, 4, 4, 3 D. Incl. Curls 15 x 3 20 x 10 19 x 7 Kort, men godt :)
  18. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek/side H. Iso. Rows, unilat 100 kg x 5 130 kg x 10/10 120 kg x 12/12 110 kg x 12/12 K. Row Isohold 19 plader x 40 sek 18 plader x 40 sek Straight-arm pull-downs Stakken x 8 Stakken-10 x 8 + 8 push-downs D. Incl. Curls 20 kg x 9 18 kg x 9 H. Unilat. Curls 16 kg x 12/12 Maskin laterals 70 x 3 80 x 15, 4, 4, 3 Kabel stående pres 8 plader x 10
  19. Doktorens log

    Bencurls, sidd 90 x 8 130+2 x 13, 4, 4, 3 Benpres 150 x 12 230 x 12 Maskin squats 40 kg x 10 62.5 x 30, 5, 5, 5, 5, 5 Pull-throughs Stakken x 15, 15, 15
  20. Doktorens log

    Kb. Suitcase walks 48 kg x 1 tur/hånd Pull-ups Kv x 12, 11, 9 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 4 Kv+40 kg x 3 Kv+60 kg x 2 Kv+50 kg x 12, 10 Pec-deck Stakken x 10 Stakken-10 x 7 D. Pull-overs 29 kg x 13, 3, 2 myo-sæt 29 kg x 10, 7 Dips Kv x 10, 8 D. Six-ways +laterals 8 kg x 10 +5 Maskin laterals 60 kg x 15, 5, 5, 4
  21. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Hammer iso. Unilat. Rows 100 kg x 4 130 kg x 10/10 120 kg x 10/10 110 kg x 12/12, 10/10 Push-ups og dips Kv x 5 mellem rygøvelser, bare for at løsne op K. Rows iso-hold 18 plader x 40 sek Maskin laterals 70 x 20, 5, 5, 5, 4 Incl. Curls 12.5 kg x 5 18 kg x 11, 9, 7 Har ikke meget energi for tiden, så det bliver helt minimalistisk den næste tid og nok noget push-pull-legs orienteret, hvor jeg prøver at smide lidt let stimulus ind, til antagonisterne.
  22. Doktorens log

    Bencurls, sidd 130+2 x 12, 5, 4 Benpres 150 x 12 230 x 12 270 x 12 Maskin squats 60 kg x 30, 5, 5, 5, 5, 5 Smith RDL +30 kg x 10 +50 kg x 12, 10 +60 kg x 8 Pull-throughs Stakken x 15, 5 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Dips Kv x 6, 20, 17 Stå. Curls 12.5 x 5 20 kg x 10, 8 Six-ways+ sidd. laterals + stå. Laterals 8 kg x 9, 6, 2
  23. Doktorens log

    D. Suitcase hold 60 kg x 20 sek/hånd Brede para. Pull-ups Kv x 10, 9, 8 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 4 Kv+40 kg x 3 Kv+50 kg x 12 Kv+40 kg x 11 D. Six-ways + laterals 8 kg x 8+9 6.5 kg x 8+7 DA BURN :D D. Pull-overs 29 kg x 13, 11 H. Unilat. Curls 18 kg x 11 16 kg x 15
  24. Doktorens log

    Liggende Bencurls 90 x 5 90 x 17, 5, 5, 4 Var virkelig øm i dag i skinkestrengene, så det måtte være let. Benpres 130 x 12 210 x 12 270 x 12 Opvarmning til: Maskin squats 57.5 kg x 30, 5, 5, 5, 5, 5 Smith machine RDL(5010) +30 kg x 10 +50 kg x 10, 10 Nu må tiden vise, om det er en god baglårsøvelse. Den gik ikke i den dårlige lænd, hvilket jo er et plus, men mine lats og midt-trapezius var RISTEDE bagefter. Og DET alene gør den værd at beholde - ryg på bendag Pull-throughs Stakken x 15, 15 Gab, men godt baglårsstræk.
  25. Doktorens log

    D. Suitcase sidestep 60 kg x 1/hånd Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 4 Kv+40 kg x 3 Dips Kv x 5 Kv+10 kg x 3 Kv+20 kg x 14, 12, 11 H. Iso. Rows 100 x 5 130 x 3 H. Isolateral Rows, 1-arms 130 x 9/9 120 x 9/9 110 x 9/9 100 x 10/10 Højre side er svagere end venstre fra naturens side. Så unilaterale øvelser er nok nogengange fint. Maskin laterals 60 x 18, 5, 5, 4 D. Conc. Curls 16 kg x 10/10, 2/2 16 kg x 9/9 Push-downs Stakken x 12, 3, 3