jsc

Medlemmer
  • Content count

    5,946
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

Everything posted by jsc

  1. Doktorens log

    Hej hej Tænkte jeg ville til at holde træningslog herinde igen, i stedet for at bruge plads på mobilen ;) Er 37 år gammel og har tidligere trænet en del. Er nu begyndt igen efter en fire års pause pga skader, jeg troede skulle holde mig fra træning, og pga flytning. Har været i gang i ca 1 1/2 år. Er 190 cm høj og vejer 106 kg (lidt for meget). Det er full-body hver gang, da jeg bedst kan lide, at føle mig gennemarbejdet, at være effektiv og ikke har uanede mængder tid til træning :) Skal nok forsøge at krydre det med lidt kommentarer :) Nå, dagens træning. Efter døgnvagt, hvor jeg har været oppe siden 0200 (tak koffein og nicotin(tyggegummi)) Dødløft 8 @ 75, 95, 115, 125, 135, 145 kg Supersættet med D. Incl (2. Hak). Pres 6 @ 28, 32, 36, 40, 44. Back-og 40x9 K. Rows (14) @ 10, 8 (13)@ 8, 8, 8 Dejlig træning. Relativ tung træning uden for mange sæt eller reps og uden for meget laktatophobning, virker generelt opkvikkende for mig efter vagt m for lidt søvn :)
  2. Doktorens log

    Sidd. Bencurls 90 x 5 130 x 3 150 x 12 130 x 12 Hip thrusts 60 kg x 5 105 kg x 8 Suitcase holds 60 kg x 20/20 sek Inverted rows Kv x 14, 13, 11 (for smalt greb), 11 Maskin dips Stakken+15 kg x 17, 15, 13 Maskin laterals 60 x 25, 5, 5, 4
  3. Doktorens log

    Ligg. Bencurls 90 x 6 130 x 10 110 x 16 Hip thrusts 60 kg x 5 100 kg x 12 Suitcase holds 60 kg x 20 sek/hånd Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Kv+65 kg x 9 Kv+50 kg x 12 Hammer isolateral rows 100 kg x 12/12, 12/12, 10/10, 10/10, 10/10 Pull-aparts Rød x 20, 16 D. Incl. Curls 21 kg x 10 18 kg x 8 D. Pull-overs 32 kg x 10 30 kg x 10 Maskin laterals 70 x 17, 3 -> 60 x 4
  4. Doktorens log

    Sidd. Bencurls 90 x 6 130 x 5 150 x 11, 9 Hip thrusts 60 kg x 5 100 kg x 10 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Cable rows 20 plader x 15, 14, 13 Push-ups Kv x 3 x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Kv+60 kg x 10 D. Pull-overs 30 kg x 13, 11, 10 D. Laterals 12 kg x 30, 4, 4, 3 Af mange årsager en S.K.O.D. træning. Men jeg fik mig rørt, og min kone slap for mig et par timer, så det var nok ok.
  5. Doktorens log

    Bencurls, ligg. 70 x 6 110+1 x 15 110 x 13 Hip-thrusts 60 kg x 5 95 kg x 10, 10 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Push-ups Kv x 5 x 5 Maskin dips Stakken +15 kg x 15, 13, 12 Inverse rows Kv x 13, 12, 11 D. Incl. Curls 21 kg x 8 20 kg x 6 Maskin laterals 60 x 20, 5, 5, 5, 4
  6. Doktorens log

    Bencurls, sidd 90 x 6 130 x 16, ? Hip thrusts 60 kg x 5 95 kg x 10, 10 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Hammer isolateral rows 100 kg x 12/12, 12/12 Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Kv+65 kg x 8 D. Conc. Curls 16 kg x 12/12 D. Pull-overs 30 kg x 13, 11 Maskin laterals 70 x 20, 3 Var helt træt i dag, så et minimumsprogram var, hvad der var tid og energi til.
  7. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Push-ups Kv x 5, 5, 5, 5, 5 Inverse rows Kv x 13, 12, 11, 14 Maskin dips Stakken x 20, 19, 20, 16 D. Incline curls 20 kg x 10, 8 18 kg x 10 Maskin laterals 70 x 16 60 x 20(?)
  8. Doktorens log

    Ligg. Bencurls 70 x 8 110 x 17, 14, 11, 10 Hip-thrusts 60 kg x 6 90 kg x 10, 10, 10 D. Suitcase rows 60 kg x 20 sek/hånds Hammer iso rows 110 kg x 15 100 x 10, 10, 9 Push-ups Kv x ? x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Kv+60 kg x 11 D. Pull-overs 30 kg x 12, 10 M. Laterals 60 x 24, 16
  9. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Push-ups Kv x 5, 5, 5, 5, 5 Maskin dips 9 plader x 5 Stakken x 20, 18, 16, 14 Den går ikke så dybt som frie dips, men den er bedre for skuldrene, så de kunne godt blive det nye sorte Cable rows 20 plader x 15, 14, 13, 12, 11 Pull-Aparts Rød x 2 sæt D. Incl. Curls 19 kg x 11, 8 Maskin laterals 60 kg x 21, 5, 5, 4
  10. Doktorens log

    Sidd. Bencurls 90 x 8 150 x 10 130+3 x 10 130+2 x 10 130+1 x 10 Hip thrusts 60 x 5 85 kg x 10, 10, 10, 10 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek/side Inverse rows Kv x 14, 12, 11, 11, Inverse rows, sup. Greb Kv x Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Kv+60 kg x 10 Kv+50 kg x 15 D. Pull-overs 29 kg x 14, 12 D. Incl. Curls 18 kg x 13, 9 Maskin laterals 70 x 17, 3, 3, 3, 3, 3
  11. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Push-ups (3010) Kv x 5, 5, 5, 5 Dips Kv x 5, 3, 15, 13, 9 Kabel medium MAG-greb, supineret 18 plader x 15, 14, 12 Lats træk godt i (de) første sæt og så tog bagskuldrene gradvist over. Derfor skiftede jeg til Kabel smalt MAG-greb, pron 18 plader x 12, 12 D. Conc. Curls 16 kg x 10/10 Maskin laterals 70 x 16, 4, 3 Gik desværre lidt overraskende sukkerkold i dag, hvilket skar af længden af træning (gik ud over diskoen), men ellers ok træning :)
  12. Doktorens log

    Ligg. Bencurls 90 x 6 110 x 17, 14, 11, 9 Hip thrusts 60 kg x 6 80 kg x 10, 10, 10, 10 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv x 20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+60 kg x 9 Kv+50 kg x 12 Inverse rows Kv x 14, 12, 11, 12 D. Incl. Curls 18 kg x 12, 10, 8 D. Pull-overs 29 kg x 12, 10, 8 Maskin laterals 60 x 23, 16
  13. Doktorens log

    Bodybike Intervaller 4 @ 15 sek, hvert 3. min
  14. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20/20 Push-ups Kv x 5, 5, 5, 5 Dips (3010) Kv x 5, 13, 12, 11, 14, 12 Inverted rows, pronated grip Kv x 12, 12, 11, 10, 10 Inverse rows, supinated grip Kv x 9 - de er ikke gode for håndleddene, må kigge på en parallel greb version i stedet. D. Incl. Curls 20 kg x 10, 8, 6 Maskin laterals 50 x 22, 16
  15. Doktorens log

    Bencurls, sidd 110 x 6 150 x 13, 10 130 x 12 110 x 12 Baglårene var lidt sprøde, så droppede vægten et par gange. Hip thrusts 60 kg x 6 80 kg x 10, 10 Sådan som min lænd og mine knæ har det for tiden, skal jeg nok til at bruge den her lidt mere :/ Leg extensions 30 x no Cable squats 80 x 10 135 (stakken) x 20, 20 Ondt i knæene, så det var det :P
  16. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 15 Kv+40 kg x 15 Kv+25 kg x 15 K. Rows 23 plader x 8, 8 22 plader x 10 21 plader x 11, 11 Pull-aparts Rød x 15, 15, 12 D. Conc. Curls 18 kg x 10/10, 8/8, 6/6 D. Pull-overs 29 kg x 12, 10, 8, 8 Maskin laterals 50 x 20, 16, 15
  17. Doktorens log

    D. 3/1 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Overhand inverse rows Kv x 10+3, 9 Squatpude på stangen for at mindske ROM en smule, for skuldrenes skyld Kv x 10, 10, 10 Push-ups Kv x 5, 5, 5, 5 Dips(3010) Kv x 5, 12, 11, 11, 10 D. Incl. Curls 18 kg x 13, 10 D. Conc. Curls 15 kg x 6/6 D. laterals 11 kg x 15? 10 kg x 18
  18. Doktorens log

    Bencurls, liggende 70 x 6 110 x 15 90+2 x 14, 13, 12, 11 Hip thrusts 60 kg x 14 For lige at varme lidt mere op. Benpres 50 x 10 100 x 10 140 x 10 150 x 7 - smerte i højre knæ 100 kg x 1 - smerter i højre knæ Prøvede så: Bulgarien split squats Kv x 15/15 , 12/12- knæet/knæene holdt lige så lige Leg extensions 25 kg x 20, 20 Alt andet drillede, men partialt i de her, hvor jeg ikke låste ud, kunne træne mine forlår lidt uden smerter. Smalle pull-downs 12 plader x 10 15 plader x 10 Episk dårlig træning. Men måske kan BSS komme tilbage på menuen?
  19. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek K. Rows 22 plader x 12, 11, 10, 9 20 plader x 12, 10 Push-ups Kv x 5, 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 13 Kv+40 kg x 15 Kv+25 kg x 15 Kv+20 kg x 15 D. laterals 12.5 kg x 15 11 kg x 18 10 kg x 12 D. Pull-overs 29 kg x 12, 10 27 kg x 10 D. Incl. Curls 18 kg x 12, 8 D. Conc. Curls 15 kg x 8/8 Pull-aparts Rød x III
  20. Doktorens log

    Bodybike Opvarmning Intervaller 4 x 15 sek hvert 2., 2., og 3 min
  21. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Hammer iso-rows 120 kg x 12/12, 110 kg x 12/12 100 kg x 12/12 90 kg x 12/13 Push-ups Kv x 5, 5, 5, 5 Dips Kv (3020) x 5, 7, 10, 10, Pull-aparts Rød x 20, 15, 12 D. Stå. Curls 20 kg x 9 D. Incl curls 20 kg x 8 Maskin laterals 70 x 16 60 x 12
  22. Doktorens log

    Sidd. Bencurls 90 x 8 130 x 1 150 x 10, 10 130+2 x 10, 10 130 x 10 Benpres 100 x 12 140 x 10 150 x 25, 20, 20, 20, 20 Trap bar DL 66 kg x 5 76 kg x 5 96 kg x 5
  23. Doktorens log

    Ja ok, på papiret en lækker træning. Desværre gjorde mine skuldre ondt i de næste to dage efter incline presses, så de kan ikke komme med i træningen fremadrettet heller :/
  24. Doktorens log

    D. 24/12 2018 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek/hånd Push-ups Kv x 7 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 4, 19, 15, 12 K. Rows 22 plader x 11, 10, 10 20 plader x 13, 12 D. Incl. Curls 20 kg x 10, 8 18 kg x 10 D. Pull-overs 29 kg x 12, 10 26 kg x 12-13 Maskin laterals 60 kg x 20, 20, 18