jsc

Medlemmer
  • Content count

    5,870
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    29

Everything posted by jsc

  1. Doktorens log

    Hej hej Tænkte jeg ville til at holde træningslog herinde igen, i stedet for at bruge plads på mobilen ;) Er 37 år gammel og har tidligere trænet en del. Er nu begyndt igen efter en fire års pause pga skader, jeg troede skulle holde mig fra træning, og pga flytning. Har været i gang i ca 1 1/2 år. Er 190 cm høj og vejer 106 kg (lidt for meget). Det er full-body hver gang, da jeg bedst kan lide, at føle mig gennemarbejdet, at være effektiv og ikke har uanede mængder tid til træning :) Skal nok forsøge at krydre det med lidt kommentarer :) Nå, dagens træning. Efter døgnvagt, hvor jeg har været oppe siden 0200 (tak koffein og nicotin(tyggegummi)) Dødløft 8 @ 75, 95, 115, 125, 135, 145 kg Supersættet med D. Incl (2. Hak). Pres 6 @ 28, 32, 36, 40, 44. Back-og 40x9 K. Rows (14) @ 10, 8 (13)@ 8, 8, 8 Dejlig træning. Relativ tung træning uden for mange sæt eller reps og uden for meget laktatophobning, virker generelt opkvikkende for mig efter vagt m for lidt søvn :)
  2. Doktorens log

    Sidd. Bencurls 90 x 6 130 x 12, 3, 3, 3, 3, 3 Benpres m grøn elastik 110 x 12 190 x 12 250 x 20 Bencurls, Ligg. 90 x 10, 3, 3, 3 Maskin squats 50 kg x 20, 5, 5, 5, 5, 5 50 kg x 20, 5, 5, 5, 5, 5
  3. Doktorens log

    Kb. Hold 68 kg x 30 sek/hånd Pull-ups Kv x 10, 10, 9 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Kv+70 kg x 7 PR Kv+50 kg x 7 K. Rows isohold 18 plader x 50 sek D. Laterals 12.5 kg x 15, 4, 4, 3, 3 Hammer curls 18 kg x 10 16 kg x 10 Pull-overs 26 kg x 5 34 kg x 10, 10
  4. Doktorens log

    Suitcase holds 60 kg x 20 sek/hånd Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 DIPS Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+30 kg x 12 Kv+25 kg x 12 Kv+20 kg x 12 Hammer iso. Rows 100 kg x 5 130 kg x 3 100 kg x 15, 13, 12 D. Incl. Curls 18 kg x 10, 10 Maskin laterals 70 x 15, 3, 3, 3, 3, 3
  5. Doktorens log

    Sidd. Bencurls 90 x 8 130 x 10, 3, 3, 3, 3, 3 Benpres+lilla elastik 110 x 12 190 x 12 250 x 20 Ligg. Bencurls 90 x 15, 5, 5 Maskinsquats 47.5 kg x 20, 5, 5, 5, 5, 5 47.5 kg x 20, 5, 5, 5, 5, 5 Pull-throughs Stakken x 10
  6. Doktorens log

    D. Suitcase hold m lateral walk 60 kg x 20 sek/hånd Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 4 Kv+50 kg x 5 Kv+60 kg x 10 Brede parallelle pull-ups Kv x 10, 8, 7, 7, 6 Maskin laterals 70 x 20, 5, 5, 3 D. Pull-overs 32 kg x 10, 10 D. Hammer curls 20 kg x 8 16 kg x 15
  7. Doktorens log

    Sidd. Bencurls 90 x 6 110 x 15, 5, 5, 5, 5, 4 Benpres + lilla elastik 130 x 12 190 x 12 250 x 12 Maskin squats 45 kg x 20, 5, 5, 5, 5, 5 45 kg x 20, 5, 5, 5, 5, 5 Alt andre forlårsøvelser suck for mine knæ (for tiden?), så for at få lidt volumen må jeg lægge endnu et myo-rep sæt på. Indtil jeg sveder blod i det første sæt, så kan jeg nedjustere igen. Ligg. Bencurls 110 x 10, 10 Pull-through Stakken x 10, 10 D. Stå. Curls 12 kg x 5 16 kg x 5 20 kg x 10
  8. Doktorens log

    Kb. Suitcase holds (hjemme) 68 kg x 30 sek Parallel pull-ups Smalle x 8 Brede x 8 Hammer iso rows 100 kg x 5 130 kg x 3 120 kg x 10 115 kg x 10 110 kg x 10 105 kg x 10 100 kg x 10 Dips Kv x 8 Kv+15 kg x 3 Kv+30 kg x 2 Kv+20 kg x 15, 13, 12, 11, 10 D. Sixways 7 kg x 8 6 kg x 9 5 kg x 8 Stå. D. Curls 16 kg x 12 K. Push-downs Stakken x 17 Færdig
  9. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20sek/hånd Push-ups Kv x 10 Dips Kv x 8 Kv+15 kg x 15, 13, 12, 11, 10 K. Rows 20 plader x 10 19 plader x 10 18 plader x 10 17 plader x 10 16 plader x 10 D. Laterals 12 kg x 18, 4, 4, 4, 4, 4 H. Unilat curls 18 kg x 10 16 kg x 10 D. Pull-overs 29 kg x 15
  10. Doktorens log

    Kb. Suitcase carries 48 kg x 1 runde/hånd Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 10, 10, 10 Pull-ups Kv x 10, 9, 9, 8, 7 Maskin laterals 65 x 5, 5, 5, 3.5 K. Overhead ext Stakken x 10, 10 Stakken-10 x 10, 10 Push-downs Stakken-10 x 13, 3 D. Incl. Curls 15 kg x 5 20 kg x 8 16 kg x 8 H. Unilat. Curls 16 kg x 7
  11. Doktorens log

    Sidd. Bencurls 90 x 6 110 x 14, 4, 4, 4, 4, 4 Benpres 130 x 12 190 x 12 250 x 30 Ligg. Bencurls 110 x 12, 3, 3 Maskin squats 42.5 kg x 20, 5, 5, 5, 5, 5 Landmine dødløft +40 kg x 20 +60 kg x 20 Pull-through Stakken x 10, 10, 10, 10
  12. Doktorens log

    D. 26/6 Kb. Suitcase carries 48 kg x 1 runde/hånd Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 12 Kv+40 kg x 12 Pull-ups Kv x 10, 9, 8, 7 Maskin laterals 60 x 20, 4, 4, 4, 4, 4 D. Pull-overs 29 kg x 10, 10, D. Incl. Curls 16 kg x 10, 3, 3, 3, 3, 2 D 28/6 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek/hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Dips Kv x 5 Kv+15 kg x 5 Kv+30 kg x 10, 10, 10, 10, 7+kv x 8 Hammer iso rows 100 kg x 5 130 kg x 4 120 kg x 12 115 kg x 12 110 kg x 10 105 kg x 10 100 kg x 10, 10 Hammer unilat curls 19 kg x 9 16 kg x 11 D. Laterals 12 kg x 15, 3, 3, 3, 3, 3
  13. Doktorens log

    Sidd Bencurls, myoreps 70 x 15, 5, 5, 5, 5, 5 Ligg. Bencurls 90 x 14, 3, 3, 3, 3 Benpres 110+3 190+3 230+3 x 30, 5, 5, 5, 5, 5 Pull-throughs Stakken x 10, 10, 10 Maskin squats, myo-reps 40 kg x 20, 5, 5, 5, 5, 5
  14. Doktorens log

    Suitcase holds 80 kg x 30 sek/hånd Hammer rows 100 kg x 4 130 kg x 10 120 kg x 10 110 kg x 12 100 kg x 12 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Dips Kv x 5 +15 kg x 5 +30 kg x 10, 10, 10 K. Rows 18 skiver x 45 sek D. Laterals 10 kg x 5 10 kg x 18, 4, 4, 4, 4, 4 H. 1-arm curls 19 kg x6/6 16 kg x 10 Suitcase holds 80 kg x 60 sek/hånd
  15. Doktorens log

    Suitcase holds 80 kg x 30 sek/hånd Smalle parallel pull-ups Kv x 8, 7, 7, 7, 7 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5, 10, 10, 8 K. Rows 20 skiver x 40 sek For tung 18 skiver x 45 sek Maskin laterals 80 x 12, 3, 3, 3, 3, 2 Push-downs Stakken x 10, 3, 3, 3, 3, 3 D. Incl. Curls 16 kg x 10 3, 3, 2 D. Pull-overs 29 kg x 10, 8 H. Curls 16 kg x 10, 8
  16. Doktorens log

    Suitcase holds 80 kg x 30 sek/hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Dips Kv+10 kg x 6 Kv+25 kg x 10, 10, 10 H. Rows 100 kg x 5 130 kg x 4 120 kg x 12 110 kg x 12 100 kg x 12 K. Rows 18 x 11, 45 sek isohold i top Kabel 1-arm push-downs uden pauser 5, 3, 3, 2, 2, 1, 1, 1 D. Six-ways 6 kg x 10 5 kg x 10 4 kg x 12 D. Incl. Curls 18 kg x 10, 2, 2, 2, 2, 2 D. Laterals 10 kg x 10
  17. Doktorens log

    Suitcase carries 48 kg x 1 runde/hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Kv+50 kg x 14 PR Pull-ups Kv x 10, 9, 8, 7 K. Rows 18 plader x 10, 30 sek hold i top Maskin laterals 75 kg x 16, 4, 4, 4, 4, 4 D. Pull-overs 29 kg x 12(13?), 11, 8 D. Alternate curls m hold i toppen 18 kg x 6
  18. Doktorens log

    Bencurls, Ligg. Myo-reps 70 x 6 110 x 12, 3, 3, 3, 3, 3 Benpres 110 x 12 190+1 x 12 230+1 x 30 Maskin squats, myo-reps 35 kg x 20, 5, 5, 5, 5, 5 Pull-through Stakken+10 kg x 10, 10 Stakken x 10
  19. Doktorens log

    Suitcase holds 80 kg x 30/30 sek Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Dips Kv x 6 Kv+20 x 10, 10, 10, 10, 10 H. Rows 100 kg x 5 130 kg x 3 120 kg x 12 110 kg x 12 100 kg x 14 Kabel rows 18 plader x 10, 30 sek Røde band iso-pullaparts 30, ? D. Incl. Curls 16 x 12, 3, 3, 3, 2
  20. Doktorens log

    Suitcase walks 48 kg x 1 runde/hånd Pull-ups Kv x 10, 9, 8, 7, 6, 26 sek isohold i toppen Kortere pauser i dag. Kostede på reps. Push-ups, ringe Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 8, 8, 6 D. Laterals 12 kg x 16, 4, 4, 4, 4, 4 Godt pump D. Incl. Hammer curls, myo-reps 20 kg x 8, 2, 2, 2, 1 For tung D. Pull-over 29 kg x 10, 9, 8, 7
  21. Doktorens log

    D. 4/6 2018 Bencurls 70+1 x 8 Myo-reps 90+1 x 16, 4, 4,4, 4, 4 Benpres, sidd 110 x 12 190 x 12 230 x 30 250 x 5 - av så stop Maskin squats, myo-reps 30 kg x 20, 5, 5, 5, 5, 5 Pull-throughs Stakken+5.5 kg + 1 kæde om nakken x 10, 10
  22. Doktorens log

    Suitcase holds 80 kg x 30 sek/side Hammer machine rows 100 kg x 3 130 kg x 5 120 kg x 10 110 kg x 10, 10 100 kg x 10 Kabel rows 18 plader x 10, 30 sek isohold Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Dips Kv x 6 Kv+15 kg x 10, 10, 10, 10, 10 M. Laterals 70 x 20, 5, 5, 4 70 x 12, 3, 3, 2 D. Incl. Curls, myo-reps 16 kg x 12, 3, 3, 3, 2
  23. Doktorens log

    Suitcase walks 48 kg x 1 runde/hånd Pull-ups Kv x 3 Kv+10 kg x 6, 6, 66 Kv x 30 sek isohold i toppen Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+60 kg x 9 Kv+50 kg x 9 Kv+40 kg x 9 Maskin laterals 70 x 20, 15, 15 60 x 15 D. Incl. Curls 16 kg x 4 20 kg x 8, 8 Hammer incl. Curls 20 kg x 8 Hammer curls 20 kg x 14 D. Pull-over 29 kg x 10, 9, 7, 6
  24. Doktorens log

    Bencurls 70+1 x 6 90+1 x 15, 13, 11, 9 Siddende Benpres 110 x 12 190 x 12 250 x 12 290 x 20 lidt for tung til at mærke den i quads, selvom der var til flere. 250 x 20 bedre. Kører den vægt og sigter efter 30 næste gang :) Maskin squats 30 kg x 20 Ok, fødderne skal helt frem på pladen Goblet squats 25 kg x 5 30 kg x 5 35 kg x 5 40 kg x 5 45 kg x 5 Pull-throughs Stakken+5 kg x 10, 10, 10
  25. Doktorens log

    Suitcase holds 80 kg x 30/30 sek Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Dips Kv+15 kg x 5 Kv+30 kg x 8, 8, 8, 8, 8+Kv x 5 H. Rows 100 kg x 5 130 kg x 6, 10 110 kg x 12 100 kg x 12 K. Rows 18 plader x 10 16 plader x 10, 45 sek hold i top D. Laterals , alternating m hold i top 6 kg x 10 D. Alternating curls m hold i top 15 kg x 10 M. Laterals 70 x 12