jsc

Medlemmer
  • Content count

    6,051
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

Everything posted by jsc

  1. Doktorens log

    Hej hej Tænkte jeg ville til at holde træningslog herinde igen, i stedet for at bruge plads på mobilen ;) Er 37 år gammel og har tidligere trænet en del. Er nu begyndt igen efter en fire års pause pga skader, jeg troede skulle holde mig fra træning, og pga flytning. Har været i gang i ca 1 1/2 år. Er 190 cm høj og vejer 106 kg (lidt for meget). Det er full-body hver gang, da jeg bedst kan lide, at føle mig gennemarbejdet, at være effektiv og ikke har uanede mængder tid til træning :) Skal nok forsøge at krydre det med lidt kommentarer :) Nå, dagens træning. Efter døgnvagt, hvor jeg har været oppe siden 0200 (tak koffein og nicotin(tyggegummi)) Dødløft 8 @ 75, 95, 115, 125, 135, 145 kg Supersættet med D. Incl (2. Hak). Pres 6 @ 28, 32, 36, 40, 44. Back-og 40x9 K. Rows (14) @ 10, 8 (13)@ 8, 8, 8 Dejlig træning. Relativ tung træning uden for mange sæt eller reps og uden for meget laktatophobning, virker generelt opkvikkende for mig efter vagt m for lidt søvn :)
  2. Doktorens log

    Hip thrusts 90 x 5 (2310) 120 kg x 15 D. Holds 60 kg x 20 sek/hånd Bencurls 110 x 10 Inverse rows Kv x 10, 9, 8, 7 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3 (2010) Kv+70 kg x 10 Kv+50 kg x 15, 13 Maskin laterals 70 x 20, 16, 13 D. Pull-overs (3010) 27 kg x 15?, 12, 10
  3. Doktorens log

    Ja, den er nok mest rettet mod mig selv, da indtrykket er, at læserskaren er begrænset.. Det i parenteser er tempoet på gentagelserne i sekunder, rangeret således: (excentrisk fase, pause i “bunden” af øvelsen(efter den excentriske fase), den concentriske fase, pause/hold i toppen) :)
  4. Lidt sjovt at læse, at du er blevet glad for den øvelse. Jeg er selv blevet meget begejstret for den igen og den er nu er fast del af min rygtræning. Både fordi mit gamle, slidte korpus (Skuldre og albuer) ikke tillader alt for stor træningsvolumen i pull-ups, men også fordi den bare rammer ryggen perfekt og sparer min glas-lænd :) Jeg bruger dem her nu (se nedenfor) og sætter den op i et Smith stativ(så kan jeg lave dem i træningssalen) , men både TRX og ringe er et lige så godt alternativ, imho. https://europe.angles90.com/?gclid=Cj0KCQiAjfvwBRCkARIsAIqSWlMkhun2tqvUf46IvHeNgukAhv1LUhPYh1F9tkRvLQawZmDChZHDHREaAmOFEALw_wcB
  5. Doktorens log

    Hip thrusts 90 x 5 (2310) 120 kg x 13 D. Holds 60 kg x 20 sek/hånd Pull-ups Kv x 10, 9, 8, 7 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3 (2010) Kv+60 kg x 13, 10 Kv+40 kg x 13 Maskin laterals 70 x 22, ?, 15 D. Pull-overs (3010) 29 kg x 10, 10
  6. Doktorens log

    Hip thrusts 70 kg x 5 (2310) 120 kg x 12+10 sek D. Holds 60 kg x 20 sek per hånd Inverse rows Kv x 10, 9, 8, Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3 (2010) Kv+50 kg x 15, 11 Maskin laterals 70 x 20 65 x 15 D. Pull-overs (3010) 29 kg x 10,10
  7. Doktorens log

    Hip thrusts 115 kg x 5 (2310) 115 kg x 12+10 sec hold i top af sidste rep D. Holds 60 kg x 20 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3, 19, 15 Pull-ups Kv x 10 Inverse rows Kv x 11, 9 Maskin laterals 70 x 24, 15 D. Pull-overs 29 kg x 15, 10
  8. Doktorens log

    Hip thrusts 90 kg x 5 (2012) 140 kg x 10+10 sek hold i toppen i sidste rep D. Holds 60 kg x 20 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 4 Kv+65 kg x 3 (0201) Dropsæt Kv+75 kg x 7 Kv+50 kg x 7 Kv+25 kg x 5 Kv x 4 Pååmp Chin-ups Kv x 12 Av av, dem kan mine skuldre ikke lide længere :/ Inverse rows Kv x 10, 8 Maskin laterals 70 x 23, 17 D. Pull-overs 29 kg x 13, 12
  9. Doktorens log

    Hip thrusts 100 kg x 6 (2012) 140 kg x 8+20 sek hold i toppen i sidste rep D. Holds 60 kg x 20 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 (0201) Dropsæt Kv+50 kg x 18 -> kv+25 kg x 7 -> kv x 5 Pull-ups Kv x 12 Inverse rows Kv x 11, 9 Stå. Unilat. Laterals -> leaning laterals 10 kg x 20+5 / side D. Pull-overs 29 kg x 15
  10. Doktorens log

    Hip thrusts 90 kg x 5 (2012) 130 kg x 14 Fokus på perfekte reps D. Holds 60 kg x 20 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 (0201) Dropsæt Kv+70 kg x 9->50 kg x 4->25 kg x 7 Pull-ups Kv x 12 Maskin laterals 70 kg x 24 D. Pull-overs 29 kg x 5
  11. Doktorens log

    Hip thrusts 90 kg x 5 (2012) 130 kg x 12 Fokus på perfekte reps D. Holds 60 kg x 20 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 (0201) Dropsæt Kv+70 kg x 9->50 kg x 4->25 kg x 5 Pull-ups Kv x 12 Inverted rows (0312) Kv x 10, 8 Maskin laterals 75 kg x 22 70 kg x 16 D. Pull-overs 34 kg x 14
  12. Doktorens log

    Hip thrusts 80 kg x 5 110 kg x 3 (2012) 130 kg x 10+15 sek isohold Fokus på perfekte reps D. Holds 60 kg x 20 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 (0201) Dropsæt Kv+75 kg x 6 ->50 kg x 6->25 kg x 6 Pull-ups Kv x 10 Inverted rows (0312) Kv x 10, 8 Maskin laterals 75 kg x 20->60 kg x 8 70 kg x 20 D. Pull-overs 32 x 18
  13. Doktorens log

    Hip thrusts 70 kg x 5 110 kg x 3 (2012) 120 kg x 13+15 sek isohold Fokus på perfekte reps D. Holds 60 kg x 20 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 5 (0201) Dropsæt Kv+60 kg 13 -> 40 kg x 2 -> 20 kg x 5 Pull-ups Kv x 10 Inverted rows (0312) Kv x 10 Maskin laterals 75 x 18 -> 60 x 7 D. Pull-overs 29 kg x 16
  14. Doktorens log

    Hip thrusts 80 kg x 5 (0212) 120 kg x 12 + 10 sek isohold Fokus på perfekte reps D. Holds 60 kg x 10/10 sek per hånd Push-ups Kv x 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 (0201) Dropsæt Kv+60 kg x 12 -> 40 kg x 3 -> 20 kg x 3 Pull-ups Kv (113.7 kg) x 10 Inverted rows (0312) Kv x 10+3 Maskin laterals 70 x 23 -> 60 x 4 D. Pull-overs 29 kg x 17
  15. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 4 100 kg x 3 (0212) 120 kg x 10 Fokus på perfekte reps D. Holds 60 kg x 10/10 sek per hånd Push-ups Kv x 5, 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 3 Kv+50 kg x 14 ->25 kg x 4 Mindre vægt, striks form Ligg. Bencurls (4010) 110 x 14 Pull-ups Kv (114,6 kg m sko) x 10 Inverted rows (0312) Kv x 10 Maskin laterals 70 x 23 60 x 6 D. Pull-overs (0320) 29 kg x 15
  16. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 4 100 kg x 3 (0212) 110 kg x 12 Fokus på perfekte reps D. Holds 60 kg x 10/10 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 3 Kv+60 kg x 10 -> 50 kg x 2 Kv+50 kg x 13 Mindre vægt, striks form Sidd. Bencurls (4010) 150 x 10 -> 130 x 6 Inverted rows (0312) Kv x 9, 8, 8 Maskin laterals 70 x 23, 3 D. Pull-overs (0320) 29 kg x 15
  17. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 4 100 kg x 3 100 kg (2210) x 12, 12 Fokus på perfekte reps og squeeeze o toppen. D. Holds 60 kg x 10/10 sek per hånd Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 3, 12 Mindre vægt, striks form Drop sæt Kv+50 kg -> 10 25 kg x 5 Ligg. Bencurls (4010) 110 kg x 12 Pull-ups Kv x 8, 8 Inverted rows (0312) Kv x 9, 8 Maskin laterals 70 x 20, 15 D. Pull-overs (0320) 29 kg x 13, 11
  18. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 4 100 kg x 3 100 kg (2210) x 11 Det ene knæ bøvlede lidt, så holdt vægten nede. Fokus på perfekte reps. Sidd. Bencurls 130 kg x 15 D. Holds 60 kg x 10/10 sek per hånd Pull-ups Kv x 10 Inverted rows Drop sæt (strakte ben-bøjede ben) Kv x 9+5 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Drop sæt, fokus på perfekte reps Kv+50 kg x 13->25 kg x 5 Maskin laterals (Drop + rest pause) 55x 10 Drop sæt 80 x 20 70 x 5 60 x 5 D. Pull-overs 25 kg x 10 32 kg x 15
  19. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 3 100 kg x 3 140 kg x 3, 10 For tunge hip thrusts giver mig ømme knæ, så sænkede vægten og kørte strikse reps. Failure på 10 reps er ok. D. Hold 60 kg x 10sek/hånd x 2 Ligg. Bencurls (dropsæt) 130 kg x 11 -> 110 kg x 3 Pull-ups Kv x 8, 6 Kører ikke disse helt ud, da det gør ondt. Inverse rows Kv (3210) x 9, 8 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Dropsæt Kv+60 kg x 11->40 kg x 3 Kv+60 kg x 8->40 kg x 3 Maskin laterals 60 x 6 75 x 20 70 x 20 65 x 15 D. Pull-overs 27 kg x 5 29 kg x 17, 13, 10
  20. Doktorens log

    Super kort træning D. Holds 70 kg x 10 sek/hånd Pull-ups Kv(114.6 kg) x 9 Inverted rows Kv x 11, 9+5 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3 Kv+65 kg x 2 Dropsæt Kv+75 kg x 8 Kv+50 kg x 6 Kv+50 kg x 6 Maskin laterals (Drop + rest pause) 80 kg x 20 70 kg x 16, 6 D. Pull-overs Drop sæt 26 kg x 5 34 kg x 14
  21. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 3 100 kg x 3 140 kg x 3 180 kg x 2 160 kg x 9 D. Hold 70 kg x 10sek/hånd Ligg. Bencurls (dropsæt) 130 kg x 13 ->110 kg x 3 >90 kg x 3 Inverse rows Kv (3210) x 10, 10+5 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 4 Kv+65 kg x 3 Dropsæt Kv+75 kg x 6 Kv+50 kg x 6 Kv+25 kg x 6 Maskin laterals 70 x 20, 5, 3 D. Pull-overs 34 x 12
  22. Doktorens log

    Super kort træning D. Holds 70 kg x 10 sek/hånd Pull-ups Kv(114.5 kg) x 9 :P Inverted rows Kv x 10+5 Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Dropsæt Kv+65 kg (4010) x 7 -> kv+50 kg (4010) x 2 -> Kv+25 kg (4010) x 5 Maskin laterals (Drop + rest pause) 70 kg x 23 -> 60 kg x 5, 3, 3 D. Pull-overs Drop sæt 32 kg x -> 15 26 kg x 6
  23. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 4 100 kg x 3 140 kg x 3 180 kg x 10 sek hold 155 kg x 10 +15 sek isohold D. Hold 60 kg x 10sek/hånd Ligg. Bencurls (dropsæt) 130 kg x 12->110 kg x 3->90 kg x 3 Inverse rows Kv (3210) x 9, 8, 7+4 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Kv+60 kg (4010) x 9 Kv+50 kg (4010) x 9 Maskin laterals 70 x 21, 1, 1, 1, 1 D. Pull-overs 32 kg x 15
  24. Doktorens log

    Overkrop D. Holds 60 kg x 10 sek/hånd Pull-ups Kv (113.0 kg) x 10, 8 Inverse rows Kv x 9, 8 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Kv+60 kg (4010) x 8 Kv+50 kg (4010) x 10 Maskin laterals 70 x 24, 20 D. Pull-overs 32 kg x 15, 12
  25. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 3 100 kg x 3 140 kg x 3 180 kg x 2 150 kg x 13 D. Hold 60 kg x 10sek/hånd Ligg. Bencurls (dropsæt) 130 kg x 10->110 kg x 3->90 kg x 3 Pull-ups Kv x 10 Inverse rows Kv (2210) x 9+10 sek isohold Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 (Dropsæt) Kv+50 kg x 18->25 kg x 4 Maskin laterals 70 x 22, 2, 1, 1, 1, 1 D. Pull-overs 32 kg x 15