jsc

Medlemmer
  • Content count

    5,978
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

Everything posted by jsc

  1. Doktorens log

    Hej hej Tænkte jeg ville til at holde træningslog herinde igen, i stedet for at bruge plads på mobilen ;) Er 37 år gammel og har tidligere trænet en del. Er nu begyndt igen efter en fire års pause pga skader, jeg troede skulle holde mig fra træning, og pga flytning. Har været i gang i ca 1 1/2 år. Er 190 cm høj og vejer 106 kg (lidt for meget). Det er full-body hver gang, da jeg bedst kan lide, at føle mig gennemarbejdet, at være effektiv og ikke har uanede mængder tid til træning :) Skal nok forsøge at krydre det med lidt kommentarer :) Nå, dagens træning. Efter døgnvagt, hvor jeg har været oppe siden 0200 (tak koffein og nicotin(tyggegummi)) Dødløft 8 @ 75, 95, 115, 125, 135, 145 kg Supersættet med D. Incl (2. Hak). Pres 6 @ 28, 32, 36, 40, 44. Back-og 40x9 K. Rows (14) @ 10, 8 (13)@ 8, 8, 8 Dejlig træning. Relativ tung træning uden for mange sæt eller reps og uden for meget laktatophobning, virker generelt opkvikkende for mig efter vagt m for lidt søvn :)
  2. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 4 90 kg x 3 110 kg x 12 Bencurls 110 x 14 D. Suitcase holds 60 kg 80 kg Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 3 Kv+65 kg x 8 Kv+50 kg x 12, 10 Pull-ups Kv x 8 W.T.F? Mine albuebøjere, specielt på højre side, er bare super ristede og slappe for tiden??!! H. Isolateral rows 50 kg x 13/13, 12/12, 11/11, 10/10 D. Pull-overs 26 kg x 13, 11, 10 Maskin laterals 70 x 21, 5, 5
  3. Doktorens log

    Hip thrusts 60 x 4 100 x 3, 16 Bencurls 110 x 13 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek/side H. Rows 60 kg x 9/9 50 kg x 13/13, 12/12, 11/11, 10/10 Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 3 Kv+60 kg x 10 Kv+50 kg x 12, 10 D. Pull-overs 26 kg x 13, 12, 9 Maskin laterals 80 x 20 70 x 15 D. Incl. Curls 18 kg x 10
  4. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 4 100 kg x 3, 15 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Hammer isolateral rows 60 kg x 10/10, 8/8 50 kg x 10/10, 10/10 Højre side er blevet vildt slap. Måske nok effekten af undertræning, der skinner igennem? Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 2, 15, 10, D. Pull-overs 26 kg x 15, 11 Maskin laterals 80 x 20, 3, 3, 3
  5. Doktorens log

    Hip thrusts 110 kg x 13 Bencurls 110 x 10 Suitcase holds 60 kg x 20 sek Push-ups Kv x 5, 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 4 Dips Kv x 18, 16, 15 Ring pull-ups Kv x 9, 8 F... de sucked i dag :P D. Incl. Curls 22 kg x .. 20 kg x 3 WTF - højre arm var helt off??? D. Incl. H. Curls 22 x 4->20 kg x 4? Wide k. Rows 24 plader x 12 Maskin laterals 80 x 20 totalt skod i dag. Bedre held næste gang.
  6. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 5 100 kg x 3, 15 Suitcase holds 60 kg x 20 sek/side Hammer Isolat. Rows 65 kg x 9/9, 8/8 50 kg x 15/15 Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 3 Drop sæt Kv+50 kg x 15 -> 25 kg x 5 -> kv x 4 D. Pull-overs 26 kg x Maskin laterals 70 x 20, 5, 4 (Alt for) Sen træning, så lav volumen og høj intensitet, hvilket er det eneste, jeg orker, når jeg er for træt til at træne :P
  7. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 4 80 kg x 3 100 kg x 2, 14 Bencurls 90 kg x 16 Suitcase holds 60 kg x 5 sek/hånd 80 kg x 5 sek/hånd Pull-ups Kv x 10, 10 Push-ups Kv x 5, 5, 5 Dips (3010) Kv x 5, 15, 13, 11 Pull-aparts Rød x 2 sæt D. Incl. Curls 20 kg x 10, 8 Maskin laterals 70 x 17, 16
  8. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 5 80 kg x 4 100 kg x 3 110 kg x 13 Bencurls, ligg 90 x 14 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Hammer isolateral rows 65 kg x 9/9, 8/8 60 kg x 10/10 Push-ups Kv x 5, 5, 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 3, 15, 12 Rear laterals Rød x 20, 20 D. Pull-overs 29 kg x 11, 9 Maskin laterals 70 kg x 23, 4, 3
  9. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 5 100 kg x 3 110 kg x 11, 10 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Pull-ups i ringe Kv x 10, 10 Hammer isolateral rows 60 kg x 10/10, 10/10 Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Dips (2010) Kv x 5, 15, 15, 13 D. incline curls 20 kg x 12 H. Incl. Curls 20 kg x 12 Maskin laterals 80 x 15 70 x 15
  10. Doktorens log

    Hip thrusts 70 kg x 5 110 kg x 3, 10 H. Isolat. Rows 60 kg x 13/13, 12/12, 10/10, 10/10 Push-ups Kv x 5, 5, 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 3, 15, 14 D. Pull-overs 29 kg x 13, 10 Maskin laterals 70 x 20, 17
  11. Doktorens log

    D. 21/4 Hip thrusts 70 kg x 5 110 kg x 3 130 kg x D. Suitcase 60 kg x 20 sek/hånd Ring pull-ups Kv x 11, 9 Push-ups Kv x 5, 5, 5 Dips Kv x 5 Kv+10 kg x 5 Kv+20 kg x 16 Kv+10 kg x 16 Kv x 16 D. Incl. H. Curls 17.5 kg x 4 23 kg x 10, D. Incl. Curls 18 kg x 12 Pull-aparts Rød x 2 sæt Maskin laterals 80 x 15, 11
  12. Doktorens log

    110 kg er også en slags vægt at slæbe op i ringene, men det er en øvelse jeg føler jeg skal lave, for ikke at miste evnen til at slæbe mit fede korpus op :P
  13. Doktorens log

    Hip thrusts 70 kg x 5 110 kg x 4 130 kg x 10 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 4 Kv+60 kg x 10 H. Rows 60 kg x 12/12, 12/12 50 kg x 15/15 D. Pull-overs 29 kg x 14 Maskin laterals 80 x 23
  14. Doktorens log

    D. 15/4 2019 Hip thrusts 60 kg x 5 90 kg x 3 120 kg x 2 125 kg x 13 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Pull-ups Kv x 10, 10, 8 Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+20 kg x 3 Kv+40 kg x 2 Dips Kv x 5 Kv+10 kg x 3 Kv+20 kg x 15, 13, 11 + kv x 5 D. Incl. Curls 23 kg x 8 - for tung :P D. Incl. Hammer curls 23 kg x 10 - også for tung ;D Smith RDL 60 kg x 10 Pull-aparts 3 sæt Maskin laterals 80 kg x 20, 20
  15. Doktorens log

    Hip thrusts 70 kg x 5 110 kg x 4 125 kg x 12 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 3 Kv+50 kg x 15, 12-13? Hammer Isolat. Rows 65 kg x 10/10, 9/9 50 kg x 15/15, 13/13 D. Pull-overs 32 kg x 10 29 kg x 12 26 kg x 12 D. Conc. Curls 18 kg x 9/9 Maskin laterals 80 kg x 20, 16 Pull-aparts 2 sæt
  16. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 5 100 kg x 4 120 kg x 3 125 kg x 11 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Pull-ups Kv x 10, 10, 8 Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+20 kg x 5 Dips Kv x 5 Kv+10 kg x 5 Kv+20 kg x 15, 13 Kv+10 kg x 15->kv x 4 drop sæt D. Incl. Curls 22.5 kg x 9 D. Incl. Hammer 22.5 kg x 11 Maskin laterals 80 kg x 22, 3. 70 kg x 5, 4 Pull-apart Rød x 15
  17. Doktorens log

    Hip thrusts 70 kg x 5 100 kg x 4 125 kg x 3, 10, 1 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek H. Iso. Rows 65 kg x 9/9, 8/8 50 kg x 15/15 Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 3 Kv+65 kg x 9 PR D. Pull-overs 30 kg x 12, 11, 10 D. Conc. Curls 18 kg x 8/8 Maskin laterals 80 kg x 20, 17 Lidt, men godt.
  18. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 5 90 kg x 4 110 kg x 3 120 kg x 13 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Ring pull-ups Kv x 10, 10 Push-ups Kv x 5, 5, 5, 5 Dips Kv x 5 Kv+10 kg x 5 Kv+20 kg x 15 Kv+10 kg x 16 D. Incl. Curls 22 kg x 10 D. Incl. Hammer curls 22 kg x 12 D. Pull-overs 29 kg x 15, 12 Maskin laterals 70 x 25, 5, 5, 3
  19. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 5 80 kg x 4 100 kg x 3 120 kg x 12 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek/side Hammer isolat. Rows 120 kg x 12/12 100 kg x 15/15, 15/15 Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 4 Kv+60 kg x 10 Kv+50 kg x 12 D. Conc. Curls 18 kg x 9/9 D. Pull-overs 29 kg x 12, 9 Maskin laterals 70 kg x 27, 5, 5, 3
  20. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 5 80 kg x 4 100 kg x 3 110 kg x 16 Suitcase holds 70 kg x 20 sek Push-ups Kv x Dips Kv x 5 Kv+10 kg x 5 Kv+20 kg x 12 Kv+10 kg x 14, 13 C. Rows 20 plader x 11, 10 18 plader x 12, 11 16 plader x ? Sidste sæt sad bedst. Sænker vægten næsten gang for at få bedre feel. Maskin laterals 70 x 20, 5, 4 H. Curls 20 kg x 15 D. Curls 16 kg x 10
  21. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 5 90 kg x 5 120 kg x 10, 10 Lidt for tung? I hvert fald dårlig feel i dag. D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Pull-ups, ringe Kv x 10, 10 Push-ups Kv x 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 15 D. Incl. Curls 22 kg x 8 + 2 incl. Hammer curls D. Pull-overs 26 kg x 19 Maskin laterals 60 x 30 Pull-aparts Rød x ?
  22. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 5 90 kg x 5 110 kg x 15 D. Suitcase holds 70 kg x 20 sek/side Push-ups Kv x 5, 5, 5, 5 Dips Kv x 5 Kv+15 kg x 15, 13, 11, 10 Cable n. Rows 20 plader x 11, 10 18 plader x 12, 12 D. Hammer incl. Curls 22 kg x 13 D. Incl. Curls 18 kg x 11 Pull-aparts Rød x 20 Maskin laterals 60 x 20, 4
  23. Doktorens log

    Hip thrusts 70 x 5, 5 110 kg x 12 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 5 Kv+65 kg x 7 Kv+50 kg x 12 Pull-ups Kv x 10, 8, 8 Pull-aparts Rød x 20, 18 D. Pull-overs 26 kg x 15, 12, 10, 10 saaMaskin laterals 80 kg x ?, 7, 5, 3
  24. Doktorens log

    D. 15/3 Hip-thrusts 60 kg x 5 90 kg x 4 110 kg x 10, 10 Inverse row, supinated grip BW x 5 sæt (<=13) Push-ups BW x 5, 5, 5 Dips BW x 5 BW+10 kg x 18, 16, 14 BW x 15 Laterals 70 x ?, 6, 6, 3 D. Stå. Curls 16 kg x 14
  25. Doktorens log

    Hip thrusts 60 kg x 5 100 kg x 15 Sidd. Bencurls Opv 150+2 x 10 + 130 x 5 D. Suitcase holds 60 kg x 20/20 sek Pull-ups Kv x 10, 9, 8 Push-ups Kv x 5, 5, 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+60 kg x 11 PR D. Pull-overs 25 kg x 17, 13, 12 Maskin laterals 80 x 20 70 x 17