TrainingDay

Medlemmer
  • Content count

    62
  • Joined

  • Last visited

About TrainingDay

  • Rank
    Medlem

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Kolding

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Atletisk "cutted/fit" Trænet, vægttab, sundhed
  1. Wow havde en virkelig underlig oplevelse idag da jeg trænede!! var ved at blackéout flere gange i starten da jeg squattede, efter hvert sæt blev jeg svimmel, jeg fortsatte og lavede resten af mit program med flere rep´s, lettere vægt og mindre sæt end jeg plejer. til sidst var jeg ved at besvime og måtte lægge mig ned midt i centret (ret flovt) var helt svimmel rundtosset og underligt tilpas simrende i kroppen, og siden træningen for 3-4 timer siden har jeg været helt fucked, øm, rundtosset, hovedpine mine led føles lammede og helt fuldstændig energi forladt (og jeg drak massere af vand ca. 2 liter under træningen) ? (har i en periode prøvet at fokusere på tungere vægte (som også skulle være godt i perioder for at opnå hypertrofi), taget max vægt jeg kunne i alle sæt af 6-8 reps x 3 -4 sæt) cirka. 3-4 gange i ugen delt op i muskelgrupper fra gang til gang og 6-8 øvelser per trænings pas af halvanden time til 2. og mave hver anden dag plus 1 gange cardio. men har aldrig i de halvanden år jeg har trænet været ude for den slags... så ved ikke om jeg skal lave en uge engang imellem med lav lav intensitet og få gange træning, men ved ikke hvor lav og sådan... ? er det overtræning eller ... ? - god træning, hilsen trainingday (det skal også siges at jeg havde holdt en helt træningsfri dag igår heeelt uden træning, cardio eller mave faktisk fordi jeg var træt, og var også ldit træt idag så drak en stor kop kaffe inden træningen idag, hvilket jeg ikke gør så tit fordi jeg var ret træt i kroppen ... men tænker da at hvis jeg begynder at restituere så langsomt at jeg ikke engang kan holde til 3-4 gange træningen i ugen så er det da lidt noget ivejen eller jeg træner forkert.. eller for intensivt.)
  2. hvor meget omega 3-6-9 ved vægttab

    har læst lidt omkring omega 3-6-9 som kosttilskud til bodybuilding og dets styrke både i forhold til at få masse men også at tabe sig og sin fedt procent for at blive cutted, men da jeg jo ikke er bodybuilder på pro plan, men mere en fitness, vægt/styrke trænings enthituast (ok det er 100% stavet forkert) med et mål om at blive "atletisk/fitted og med six pack", det med massen går fint nok men ved ikke om jeg får for meget fedt og sådan i forhold til at cutte til lavere fedt procent. kan nemlig ikke finde ud af hvor meget og sådan? - hvor meget fedt jeg skal have fra kosttilskudet, f.eks en dag hvor jeg spiser laks eller makrel skal jeg så tage lidt mindre 3-6-9 ? - eller skal jeg tage mere? - er 20 g fordelt ud på dagen for meget... ? - skal man have mere sund fedt jo federe man er eller er det omvendt ? - Hvor meget når man cutter .. eller hvor meget hvis man vil have mere masse? -tager i jeres fedt om morgnen eller aftenen eller begge dele .. eller middag hehe?? - well måske lidt rodet formuleret, men hvad gør i andre ? også jer der har haft svært ved at få fedtprocenten ned f.eks ?
  3. dårlig erfaring med protein pulver

    "vi er alle samme forskellig bygget sammen som mennseker, både vores psyke og vores krop". jeg har haft trænet i godt 1 1/2 år og har ikke prøvet protein pulver før, jeg syntes ikke det var nødvændigt, en god diet kost baseret på at spise hver 3 time, med kød og grøntsager, en lille smule frugt syntes fint. MEN jeg ville gerne være lidt større (muskler) efter jeg havde tabt mig rigtigt meget, så maven var slank. så jeg prøvede protein pulver efter træning i en uges tid, jeg undrede mig over at min mave føltes som en ballon den første dag sindsygt oppustet (meget synligt), så jeg prøvede at kigge på alt hvad jeg evt. havde spist som jeg ikke plejede og soterede nogle jordnødder, og lidt andet fra, men igen og igen efter træning og protein pulver var jeg oppustet, jeg har nu ikke taget det i 2 dage og min mave ligner noget der er løgn som om jeg har taget FEDT på omkring maven ved den uges protein indtag, som om min mave ikke kan finde ud af at bruge den protein pulver ordentligt. jeg er ret sur og fucked over det, og skriver lige min erfaring her, og please alle i fuckers og protein selskab suckers der altid kommer med "i har ikke ret, det er let at give protein pulveret skylden, protein pulver er min konge, LUK NU RØVEN - bare en enkelt gang". jeg skriver det her fordi at JA der er sikker mange der kan tåle det og hvor deres/jeres krop bruger det udemærket (selvom meget af den protein pulver der er på markedet er af skod kvalitets proteiner) så er vi sku forskellige og med MIN (ja det er rigtigt min maves og ikke din) maves erfaring og et før/efter foto der ikke er til at tage fejl af, skal jeg ikke røre det igen. :) god træning
  4. Ghetto workout video

    der 3.05 - det er jo helt sindsygt, manden er no matter what meeeget stærk og fit ud over det sædvanlige... hmm benene, kan man egentligt ikke se så godt han har tynde ben for enden, men man kan ikke rigtigt se nogle af hans store ben-led eller calves for den sags skyld... han har nok ikke ben der følger 100% med overkroppen men hvis han løber meget eller laver nogle krops-squat øvelser og step op af trapper kan han vel godt få benene med uden for? ! i dont know, ville uanset hvad godt bytte form ;)
  5. skudsikkert HST program ?

    yeah ok. jeg må indrømme jeg er forvirret omkring mit træning efterhånden. der er sku så mange programmer - sheiko lyder på mig (det program jeg fandt på nettet) som REN bryst(bænkpres) træning? men med WS4SB ser osse ok ud (fået gode resultater?), er det den her du snakker om: http://www.defrancostraining.com/articles/...ards-part1.html så træner du bare det 3 gange i ugen og skifter mellem alle de øvelser der står på siden ? takker peace- Sep !
  6. skudsikkert HST program ?

    ja ok. læste lige den artikel omkring hst her på siden, udemærket. forstår ikke helt det med at man skal kører skimmede lidt af den her tråd omkring hst program http://www.motion-online.dk/fora/index.php...rt=#entry304123 men endte med at blive forvirret efter at læse den. de snakker om at kører 5x5 til sidst ??? er det ikke meningen man i hst kører 1-2 sæt ???? well havde forestillet mig at kører: 2 x Squat 2 x Bænkpres 1 x Bent over rows 2 x Dødløft . 1 x Incline Bænkpres 2 x military Press 1 x pulldowns 1 x BB Curls 1 x Lateral raises 1 x calf raises 1 x Lænd Øvelse 1 x mave (ved maven havde jeg tænkt mig at skifte mellem: evil wheel, reverse chrunches, hanging leg raise og chrunches med vægt på) lige en ting omkring max RM. jeg var nede og prøve hvad jeg max kunne kører og her kunne jeg ved f.eks bænkpres tage 15 kg (på hver side af stangen) ved 15RM, men i andet sæt kunne jeg kun tage 10RM med samme vægt på ... skal jeg så gå ned i vægt og måle hvad jeg kan tage af 15RM x 2 ? .....
  7. skudsikkert HST program ?

    ok cool nok. ved du noget om hst? er i tvivl om hvor mange sæt ved de forskellige øvelser, og hvilken nogle der skal køres excentrisk og hvornår? ... - sep
  8. skudsikkert HST program ?

    tak kauf. tror sku jeg kører hst program så har ændret tråden (spørgsmål mere specifikt og fundet nogle idéer til øvelser) tjekker lige anderses log ud, men skal lige finde ud af hvordan jeg gør det (men på hans galleri kan man spotte reeet gode resultater som du snakkede om) - med hensyn til westcoast 4 hardgainers .... så er jeg desværre ikke hardgainer ;) - sep.
  9. skudsikkert HST program ?

    hej intro: jeg har på grund af en meget stresset hverdag med fuldtids studie (tons af lektier) og personlig stress (lige kommet over deppression) ikke kunnet overskue 2-split program og det cardio jeg kører ved siden af. skriver det overstående fordi der var en der skrev at jeg var useriøs fordi jeg ville skifte program efter at have fået hjælp til 2split (som jeg sætter pris på), men sådan er det altså nu, da jeg i sommers ikke vidste hvilket 2. studieår jeg ville gå i møde (PUNKTUM), så 2-splittet kan ikke overskues og regner med at fullbody 3 gange i ugen kan overskues lettere (det bliver nemlig typisk til 3 gange i ugen på nuværende tidspunkt). Har tænkt mig at kører et HST program 3 gange i ugen mit første bud på HST programmet (delvist kopieret fra en anden side da der er stort set de øvelser jeg er gladest for lige nu) hvordan syntes i lige umiddelbart det ser ud, er den i vinkel eller helt ude at skide. gode idéer søges. er det ok valg af øvelser til HST?: Squat Bænkpres Bent over rows Dødløft . Incline Bænkpres military Press pulldowns BB Curls Lateral raises calf raises Lænd Øvelse mave (ved maven havde jeg tænkt mig at skifte mellem: evil wheel, reverse chrunches, hanging leg raise og chrunches med vægt på) er i tvivl om hvor mange sæt ved de forskellige øvelser, og hvilkennogle der skal køres excentrisk og hvornår? peace - Sep !
  10. et varieret træningsprogram

    ok, vidste jeg ikke. tak for svar :)
  11. Maskine/Stativ eller frivægt ?

    tak for feed back blackice. jeg bruger mest smith stativet til Calf-raises og military press da jeg ikke lige kan se hvordan jeg ellers skal tage dem (vi har ikke et military press stativ, med mindre jeg skal lave dem oprejst samme sted hvor man kan tage squat og dødløft - det er da en mulighed?!)... calf-raises er den jeg har sværest ved at se hvordan jeg skal tage uden smith stativet? (har prøvet at stå med BB på en tapuret, hvor det ikke var i smith stativet og det var ret svært og virkede også pænt farligt)..
  12. forkølelse og træning

    ja det er da begrænset, men da jeg kun har trænet relativt intensivt og målrettet i tjae omkring 6-8 måneder (men gået lidt mere seriøst til værs de sidste 3-4 måneder) er det for mit vedkommende også begrænset hvor meget grundlæggende muskelstyrke/vækst jeg har opbgygget tror ikke helt "grund-stenen" er opbgygget endnu hvis man kan sige det sådan så efter en uge kan jeg da godt mærke at det halter med at tage de tungeste vægte ordenligt, altså uden at jeg står som en mongol og svinger med hele kroppen og undgår fokus... - specielt pull-downs og lateral-raises var da helt fiasko og ved lateral er det næsten pinligt iforvejen at stå med de der 3-6 kg tøse vægte hehe !!
  13. Musik til træning

    hell yeah hehe. - tror det er rigtigt med at kører lidt blandet f.eks DAB-kanaler som der blev anbefalet, den der boogie radio rammer typisk en meget bred målgruppe indenfor "populær-musik". personligt hader jeg centre hvor der kører ALT for roligt musik, man kan jo fyrer noget lidt uptembo på og så f.eks undgå ekstremer. hader på den anden side også når de fyrer hardstyle techno af i mit center !!! (men smag og behag skal da være på sin plads, jeg har da luckely min ipod). off-record (det tråeden handler om) så sværger jeg til min ipod med hardcore hiphop eller rock .. det er fedt at kunne bruge vreden i musikken og sig selv til noget positivt og så vade helt afbalanceret og roligt ud af centret med et smil på læben ;)
  14. forkølelse og træning

    cool tak for svarende. så må man jo bare bide i det sure æble, være et godt fitness individ og holde sig fra centret for at undgå smitte... måske kunne man hvis man føler for det løbe en tur og lave lidt light mave-øvelser og pushups derhjemme så, for mit vedkommende ryger der nemlig desværre lidt candy ned når man ligger der og har ondt af sig selv (LOL hehe) og føler at "muskelmassen rasler af" ?! ville det ikke være en god idé at fyrer lidt ekstra protein ned under sygdommen (såvel som ferier osv. for at holde muskelmassen) ?
  15. "Hardcore" kosttilskud.

    nu kan jeg ikke være med på denne hardcore tråd. men sværger til grøn the istedet for kaffe ! ;) en kop om morgnen og en før træning !