Spideey

Medlemmer
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. Aloha folkens Jeg er forholdsvis ny i faget styrketræning, men har forsøgt at lave et full-body program ud fra læst stof på diverse sider. Håber nogle vil give feedback, fortælle mig om det stinker, spotte hvis jeg mangler nogle muskelgrupper eller andet crap jeg kan have lavet (: Har link på nogle af øvelserne så i kan se hvad for nogle jeg har tænkt mig at lave, dem uden giver lidt sig selv :) Program: Trænings dage: Mandag, onsdag, Fredag. Og har tænkt mig at køre alle øvelser igennem alle 3 dage. øvelserne er listet i vilkårlig rækkefølge. Alle øvelserne, sån tilnærmelsesvis, har jeg tænkt mig at køre med 12 rep. med "lav" vægt, 10 rep. med "medium" vægt og 8 rep. med "høj" vægt. Altså så jeg stiger i vægt efter hver sæt og når jeg så føler de begynder at blive for let starte med højere vægt, og så stige således uge efter uge og håbe på jeg også selv blev lidt større. Øvelse 1: Squat Øvelse 2: Ben øvelse 1 Øvelse 3: Ben øvelse 2 Øvelse 4: læg Øvelse 5: Rowing Øvelse 6: Træk til bryst på maskine halløj Øvelse 7: Biceps Øvelse 8: Bænkpres Øvelse 9: Håndvægtspres skrå Øvelse 10: Triceps Øvelse 11: Skulder Øvelse 12: Rygstrækninger Øvelse 13: Mavebøjninger af forskellig art på en måtte på gulvet! Helt hen i vejrer? spørg hvis i ikke forstår hvad jeg mener :) Tak på forhånd!!!