Pete83

Medlemmer
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  1. Nogen der ved hvor man kan søge inspiration til træning med egen kropsvægt eller måske nogen der ligger inde med et godt program?
  2. Vægttab/træning af mave

    Hehe ja det er et godt spørgsmål
  3. Vægttab/træning af mave

    Er det en god ide at træne mave samtidig med vægttab hvis man vil ha sixpack eller skal man vente til man har tabt sig?
  4. Antal reps

    Hvad med dette program? Mandag: (ben, ryg, biceps) Squat – 4 sæt x 6-8 reps Dødløft – 4 sæt x 6-8 reps Calf raises – 4 sæt x 6-8 reps Bent over barbell rows – 4 sæt x 6-8 reps Pullups – 4 sæt x 6-8 reps Barbell curls – 4 sæt x 6-8 reps Onsdag: (bryst, skulder, triceps) Decline BB bench press – 4 sæt x 6-8 reps DB incline bench press – 4 sæt x 6-8 reps Dumbbell shoulder press – 4 sæt x 6-8 reps Dumbbell side laterals – 4 sæt x 6-8 reps Dips – 4 sæt x 6-8 reps Cable pushdowns – 4 sæt x 6-8 reps Fredag: (fullbody) Squat – 4 sæt x 6-8 reps Dødløft – 4 sæt x 6-8 reps Bænkpres – 4 sæt x 6-8 reps Military presses – 4 sæt x 6-8 reps Bent over barbell rows – 4 sæt x 6-8 reps Pullups – 4 sæt x 6-8 reps Barbell curls – 4 sæt x 6-8 reps Dips – 4 sæt x 6-8 reps
  5. Antal reps

    Hvis man vil opbygge muskelmasse er det så bedst at kører 3x8 eller 5x5? Skal man kører full body eller to muskelgrupper ad gangen?
  6. Cykling og diskus?

    Jeg har været ved en rygspecialist og skal faktisk igen imorgen. Har dog fået af vide at løb ikke er godt, men fedt at du kan
  7. Cykling og diskus?

    Blackmoore... Jeg har for nylig fået en diskusprolaps pga den øvelse der er på dit profilbillede og at læse de ting i skriver giver faktisk lidt blod på tanden da jeg efter en smule fremgang har fået en slags tilbagefald. Jeg ved ikke om det er meningen at smerten skal komme og gå, men er blevet nødt til atter at sætte mængden af smertestillende piller op igen. Kunne godt tænke mig at høre om i også har prøvet at det går op og ned eller om det er tegn på noget??? Desuden kunne jeg godt tænke mig at høre om en crosstrainer/skimaskine er god for en der har en prolaps i lænden, for cyklen har min fys sagt jeg ikke skal bruge (af samme grund som i har skrevet). Gå ture skulle være godt, men man får jo ingen motion af det pjat.
  8. Salt i maden?

    Tak for jeres svar. Jeg har fået taget tonsvis af blodprøver der alle viser for lavt saltindhold i blodet pga megen motion og Antidepressiv og epilepsimedicin. Spiser ikke pølser da det er ernæringsmæssigt værdigløst.
  9. Salt i maden?

    Ville høre om nogen af jer ved hvordan jeg kan indtage mere salt end det jeg gør. Jeg salter alt min mad, drikker vand med Natrium i hvilket er det min krop mangler pga medicin og fysisk udfoldelse. Har tænkt på hvordan de i tour de france opretholder den mængde salt i blodet man skal have for ikke at gå i kramper?? Håber i kan hjælpe mig for jeg har haft adskillige krampeanfald indenfor det sidste år netop af denne grund.
  10. Hjælp til variation

    Mange tak for jeres svar. Kan være jeg benytter nogle af de ting i nævner på et tidspunkt :o)
  11. Hjælp til variation

    Hey! Jeg har nu tabt 20kg gennem hård træning og selvfølgelig spise rigtigt, men er efter en skade gået lidt i stå. Min diæt er meget lidt varieret og begynder faktisk at hænge mig ud af halsen. Vil gerne have det vaskebræt, men er stadig 5-10 kg fra det tror jeg. Jeg kunne virkelig godt tænke mig lidt ideer til hvad jeg ellers kunne spise. Morgenmad: Havregryn med skummetmælk og en tsk sukker. Middagsmad: To stykker rugbrød. En med banan og en med to stk. kyllinge/kalkunpålæg Aftensmad: En masse grønt sammen med et stykke fisk eller fjerkræ. Udover dette drikker jeg en masse vand og spiser med masse frugt ind imellem måltiderne. Desuden spiser jeg en håndfuld mandler til aften. Håber i kan hjælpe...