Kampen

Medlemmer
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. Jeg er efter et halvt års pause begyndt at løbe igen og søger efter nogle inputs til at forøge min 5 km tid. Jeg løb 5 km på 25 min i starten af ugen for lige at teste formen af og mit mål er at komme ned på 20 min på de 5 km. Jeg vejer lige over 100 kg og er næsten 2 meter høj. Under min pause fra løb har jeg march- og styrketrænet, så der burde ikke være den store tilvænning af leddende til løb igen. Som det ser ud nu så er planen at bruge dette 12-ugers program (http://aktivtraening.dk/traening/loeb/5-km-loebeprogram/5-km-program-loeb-5-km-under-20-minutter) Giver det program mening eller er der andre som i kan anbefale at kigge nærmere på?
  2. Mit træningsprogram

    Hej, jeg er en 19-årig ung mand, med god adgang til fitness og udendørsarealer. Det jeg "efterlyser" er et træningsprogram, hvor jeg får udviklet mit løb & kondition så meget som muligt. Har ikke rigtigt en ide om det giver mest at intervaltræne eller løbe længere, så alt konstruktiv input er velkommen Vægt: 78 kg Højde: 192 Indtil videre ser det sådan her ud: Mandag: 5km løb Tirsdag: Let styrketræning Onsdag: 5km løb Torsdag: Let styrketræning Fredag: Intet Lørdag: Intet/nogen gange løbetur Søndag: Gå 20km PS. Udover dette kører jeg også armstrækkere(60), mavebøjninger(100) og rygbøjninger(40) hver anden aften. PPS. Let styrketræning er en betegnelse for en masse maskiner hvor man kører "standard" øvelser som leg curl, benpres osv.