321

Medlemmer
  • Content count

    2,631
  • Joined

  • Last visited

About 321

  • Rank
    Medlem

Profile Information

  • Køn
    Mand

Recent Profile Visitors

2,027 profile views
  1. 321's log - 2015

    Uge 3 God solid uge, hvor der har været god mængde og intensitet på løbet. Der er blevet cyklet på teknisk svære, iset spor. crossfittet med kæresten og løftet tungt. Mandag: styrke træning. Tirsdag: 2 timers trail løb. Onsdag: crossfit wod. Torsdag: kombi træning: 30min mtb + 1time trail løb inkl bakke træning + 30min mtb. Senere, styrketræning. Fredag: Off. Lørdag: 40min trail løb. Crossfit wod.
  2. 321's log - 2015

    Uge 2 Mandag: styrketræning + 40min løb i moderat tempo. Tirsdag: Off. Onsdag: Off. Torsdag: styrketræning + løb 1t40m inkl. Korte intervaller. Fredag: 45min restitutions jog. Lørdag: Off. Søndag: Off. Løb: 3 gange, samlet 3t5min. Torsdagens interval arbejde satte større spor på bentøjet end jeg umiddelbar havde forventet. Men læg muskel og akilessener holdt fint. Jeg havde håbet på en tur mere, men fornuften fik overtaget. styrke: kroppen skulle lige i sving igen og squatten var hård for bentøjet. Men alt ialt gik det fint!
  3. 321's log - 2015

    Fredag Oven på aftenens tur var det på sin plads med en omgang restitutions jog i Skanderborgs nyfaldne. Rygsæk med 3kg. God tur til lige at få rystet de tunge ben igennem. Samlet blev det til 45min.
  4. 321's log - 2015

    Torsdag Udover en god omgang træning har dagen budt på eksamen i Religion som endte ud med et 12-tal, så det kan man jo ikke rigtig klage over. Morgen bænk: 5x30, 37,5, 45, 50, 55kg, 10x62,5kg. 5x10x42,6kg db rows: 5x10x22,5kg Aften Aftenen bød på løb med AAR. Vi var 21 til fælles træning i det kolde og vindblæste Århus. Undervejs blev der lavet en del interval og koordinations arbejde. Interval arbejdet var sat op som 2&2 stafetter og bød på 12 x trappe ned og op ved dokk 1. 4 x 300m sprint, 300m baglæns løb. 3 x 100m bakke sprint på et tag og der blev virkelig gået til stålet. Alt sammen med 5kg rygsæk. Samlet blev det til 1t 40min. Nu er benene godt ristet. Og det kommer højstsandsynligt til at sætte sine spor på morgendagen.
  5. .

    Peter er også en good guy. men kast et blik på S.K's log. Han var igennem patruljen og var på aspiranten for et par år siden.
  6. 321's log - 2015

    Mandag II løb 40min i moderat tempo i det tiltagende mørke. God tur.
  7. 321's log - 2015

    Mandag bænk: 5x30, 37,5, 45, 50, 55kg, 8x62,5kg pull ups & dips: 5x10x10kg. squat: 5 x 30, 35, 40, 50, 57,5, 65kg.
  8. 321's log - 2015

    Søndag siden sidst har jeg været ramt af snot, ondt i akilessenerne og været en tur i Paris. Altsammen knap så optimalt i træningsøjemed. Men sådan er livet jo nu engang. Desuden har jeg en eksamen på torsdag, så jeg kan stadig se frem til en lille uge med run på, inden jeg stille og roligt kan vende tilbage til en lidt mere struktureret dagligdag. løb 40min by feel.
  9. 321's log - 2015

    Søndag Siden sidst har jeg ikke bestilt andet end at spise og drikke så det var en befrielse endelig at få rørt sig lidt Løb 45min m. Taske incl 8 x 100m bakke løb.
  10. 321's log - 2015

    Onsdag Trail løb i 45min incl 8 x 100m bakkesprint m. Jog ned. God tur uden problemer med lægmusklen. Direkte efterfulgt af Bænk 20x20 5x30 5x40 5x45 5x50 5x55 8x62,5 A1 pull ups 5x5x15kg A2 dips 5x10x15kg Squat 5x30 5x40 5x50 5x55 5x62,5
  11. 321's log - 2015

    Mandag Julekaoset er ved at melde sin ankomst. De næste 11 dage kommer kæresten og jeg til at vælte rundt i hele dk for at passe vores fragmenteret familier og slutte året af i Paris. Alt imens at jeg læser til eksamen. Dvs at det der træning bliver når der er tid og plads... Løb 30min by feel. Efterfulgt af Bænk 5x 30,35,40,45,50,55kg 7x62,5kg 5x10x42,5kg Db rows 5x10x20kg Curls 12-10-8-6 Rope push down 12-10-8-6 Samlet 1 time. Juletræningen kommer nok til at ligne ovenstående.
  12. 321's log - 2015

    Lørdag Har været syg hele ugen, og lægmusklen har ikke været iorden, men idag MÅTTE jeg bare ud, bare lidt! Det blev til 30min by feel. Lægmusklen blev hverken værre eller bedre, så nu er jeg spændt på imorgen tidlig.
  13. 321's log - 2015

    Mandag II 3 runder med 16kg 20 KB c&p 25 KB swings 20 KB russian twist
  14. 321's log - 2015

    Mandag Lægmusklen får stadig noget hvile. Så istedet hygget jeg mig med vægtstængerne... Bænk 20x20kg 5x30kg 5x35kg 5x45kg 5x55kg 3x60kg 8x67,5kg Squat 5x30kg 5x35kg 5x45kg 5x55kg 3x60kg 7x67,5kg A1 pull ups 5x6xbw+15kg A2 dips 5x10xbw+15kg B1 EZ bar curls 15-12-10-8-6. B2 rope push down 15-12-10-8-6.
  15. 321's log - 2015

    Uge 50 Løb: 2 gange. Samlet 1t 50min. Incl en omgang anaerob tærskel træning. Desværre har min lægmuskel drillet lidt mere end hvad godt er, så der er blevet taget meget hensyn til den i løbet af ugen. Det samme gør sig nok gældenden næste uge. Mtb: tilgengæld er geden blevet luftet 2 gange, samlet 2t 40min. Bla med en omgang rigtig god teknisk træning. Styrke: god uge med 3 gange styrke træning. Er begyndt at køre lidt tungere end jeg har gjort her på det sidste, og det gør godt. Jeg kører lidt wendler 5/3/1 hybrid. Tungt og ligetil. Og lidt kettelbell som supplement.