Freshwarrio

Medlemmer
  • Content count

    97
  • Joined

  • Last visited

  1. Random lol-træninger fra en noob

    Lower A Squat 5 x 5 x 90 RDL 4 x 6 x 65 45 Leg Press 4 x 6 x 145 Laying Leg Curls 3 x 12 x 20+blok Smukmedhjælper fest på lørdag det, det bliver spas God weekend til MOL
  2. Random lol-træninger fra en noob

    Lower A Squat 5 x 90 5 x 90 5 x 90 5 x 90 5 x 90 RDL 6 x 65 6 x 65 6 x 65 6 x 65 45 Leg Press 6 x 145 6 x 145 6 x 145 6 x 145 Laying Leg Curls 12 x 20+blok 12 x 20+blok 12 x 20+blok Er desuden (gen)startet/kommet rigtig i gang med The Witcher 3, som passer fint med at mange af de FDF forårsarrangementer som jeg har været med inde over ift. planlægning, er skudt af... ellers ville jeg dælme ikke haft tid til begge. Så weekenden kommer til stå på ovnnævnte spil, desuden skal jeg deltage/drikke til Smukmedhjælper festen, her på lørdag. God weekend til MOL :)
  3. Random lol-træninger fra en noob

    Upper A Bench 5 x 62,5 5 x 62,5 5 x 62,5 5 x 62,5 5 x 62,5 BB Row 5 x 60 5 x 60 5 x 60 5 x 60 5 x 60 High Incline DB Press 8 x 18 8 x 18 8 x 18 8 x 18 Cable Pulldown NG 10 x 45 10 x 45 10 x 45 Biceps og triceps som afslutning
  4. Random lol-træninger fra en noob

    Sidste to træninger: Upper B Military Press: 5 x 40 5 x 49 5 x 40 5 x 40 5 x 40 Føles som hunnar år siden jeg sidst har kørt den Cable Pulldown WG 5 x 55 5 x 55 5 x 55 5 x 55 5 x 55 DB BP 12 x 16 12 x 15 12 x 16 T-Bar Row 12 x 30 12 x 30 12 x 30 Biceps og triceps bagefter Lower B Deadlift Op til: 3 x 100 3 x 100 3 x 100 3 x 100 Front Squat: 5 x 60 6 x 60 6 x 60 5 x 60 Hello my long lost friend Hyperextension 10 x 20 10 x 10 10 x 20 10 x 20 Hack Squat 8 x 30 10 x 30 10 x 30 10 x 30
  5. Random lol-træninger fra en noob

    Lower A Squat: 5 x 90 5 x 90 5 x 90 5 x 90 5 x 90 RDL: 6 x 60 6 x 60 6 x 60 6 x 60 45 Leg Press: 6 x 142,5 6 x 142,5 6 x 142,5 6 x 142,5 Laying Leg Curls: 12 x 20 12 x 20 12 x 20 Måske en lille pinsetræning på søndag, hvis jeg ikke har slået mig selv ihjel via. druk og lammekølle i saltdej, på lørdag... ellers god weekend og pinse til MOL.
  6. Random lol-træninger fra en noob

    Upper A Bench 5 x 60 5 x 50 5 x 60 5 x 60 5 x 60 BB Row 5 x 57,5 5 x 57,5 5 x 57,5 5 x 57,5 5 x 57,5 High Incl. DB Press 12 x 16 12 x 16 12 x 16 Cable Pulldown NG 12 x 45 12 x 45 12 x 45 EZ curls 3 x 8 x 23 Pushdown 3 x 8 x 22,5
  7. Random lol-træninger fra en noob

    Træning for fredag d 4. december 2015 - U26D2 Underrubrikken for dagens træning er: AT JEG ER 100% IDIOT!!! Træning i PG Århus Bench: 5 x 64 5 x 64 10 x 64 Deadlift: 8 x 96 - på 8 rep, fik jeg et smæld i nedre del af ryggen, hvilket gjorde jeg smed vægten og råbte vist også lidt jf. IDIOT delen i første del af loggen... beklager til morgenfolket i PG, det var ikke et primalskrig, men nok mest af ærgrelse, da jeg før har haft en skade i disse regioner, som satte min træning en del tilbage. Lige pt. mærker jeg dog ikke det helt vilde fra det, så krydser fingrer for at jeg slipper med forskrækkelsen. Sidste gang det skete, kunne jeg knap nok gå på toilettet, weekenden over. DB incline press: Der kan gøres gode argumenter for at jeg nok bare skulle være gået i bad, efter dødløften... jeg henviser til idiot-delen, igen. 8 x 15 8 x 15 8 x 15 Nå, den oprindelige plan var at tage dag 3, på søndag. Dette sker dog ikke, da jeg tager en pause i et par dage, hvor jeg vil lade juryen votere, og så starte stille og rolig op på mandag eller tirsdag. Så kan jeg passende bruge weekenden på Fallout 4 og Just Cause 3. Det bliver nok mest Fallout 4, da mit førstehåndsindtryk af Just Cause 3, ikke er det allerbedste. Nu må vi se God weekend til MOL.
  8. Random lol-træninger fra en noob

    Træning for onsdag d 2. december 2015 - U26D1 Morgentræning i PG Århus - kommer nok til at tage en back-to-back træning hvis programmet skal nås Ahmen altså, tid til at få logget lidt igen... har trænet i de 3 uger, jeg har været "væk" herfra MOL, har bare været for doven til at logge herinde. OHP: 5 x 44 5 x 44 10 x 44 Squat: 5 x 98 5 x 98 10 x 98 BOR: 8 x 60 8 x 60 8 x 60 Pulldown V-grip: 3 x 9 x 49,5 Pushdown: 3 sæt af blok 9 Planen er at ligge i kalorieoverskud til og med februar, for derefter at skifte program til Back 2 Basic, eller et andet 2 splits program, og stille og rolig cutte ned i foråret.
  9. Random lol-træninger fra en noob

    Træning for tirsdag d 10. november 2015 - U23D1 Sygdom - Ferie - Sygdom og mere sygdom... det sidste røg forhåbentlig ud med toiletvandet i weekenden, enough said! Jeg bliver på nuværende program (som egentlig var den oprindelige plan, gik dog og overvejede i få sekunder, at hoppe på Back 2 Basic). Tilbage i PG Århus. Bench: 5 x 59 5 x 59 12 x 59 Squat: 5 x 87 5 x 87 11 x 87 BB Row: 7 x 58 7 x 58 7 x 58 Pulldown CG NG Pushdowns: 3 sæt Ja hold da op, 11 reps med 87 på squatten, hold hellere fast i bordet ellers falder i bagover af benovelse (ironi kan forekomme). Jeg er i hverfald i gang igen, det er dét jeg må tage med ift. denne træning.
  10. Random lol-træninger fra en noob

    Træning for tirsdag d 6. september 2015 - U21D1 Træning i PG Århus - grundet sygdom i weekenden skubbede jeg mandagens træning til i dag. Så må vi se om jeg også har overskud til en en back-to-back træning i morgen. Bench: opv. 5 x 68 5 x 68 9 x 68 Squat: Opv. 5 x 100 5 x 100 7 x 100 BB Row: 7 x 62 7 x 62 7 x 62 Low Row Cable: 9 x 51 9 x 51 9 x 51 Pushdown 8 x trin 12 8 x trin 12 8 x trin 12
  11. To failure & beyond ..back on the mountain track

    Rødvin virker rigtig fint, som Henrik S. skriver god bedring BTW :)
  12. Random lol-træninger fra en noob

    Træning for fredag d 2. oktober 2015 - U20D3 Morgentræning i PG Århus OHP: Opv. 5 x 47 5 x 47 10 x 47 Squat: Opv. 5 x 98 5 x 98 10 x 98 Ramte kun liiige forskrevne reps (+9) Pulldown Cable WG: 10 x 49 10 x 49 10 x 49 Pulldown Cable V-bar: 10 x 49 10 x 49 10 x 49 EZ Curls. 8 x 29 8 x 29 8 x 29 Gode venner på besøg iaften, og 24 timers WoW marathon i morgen - god weekend til MOL.
  13. Random lol-træninger fra en noob

    Træning for onsdag d 30. september 2015 - U20D2 Fitness for de morgenfriske i PG Århus Bench: deload Opv. 5 x 67 5 x 67 10 x 67 Deadlift: op til 9 x 100 BB Row: 10 x 60 10 x 60 10 x 60 Low Row Cable: Et eller andet..... Pushdown: 7 x trin 12 7 x trin 12 7 x trin 12
  14. Belieber

    Random fitness, er det ikke crossfit du mener? ;)
  15. Random lol-træninger fra en noob

    Træning for mandag d 28. september 2015 - U20D1 Morgenfitness i PG Århus OHP: Opv. 5 x 53 5 x 53 4 x 53 - og deload Squat: Valgte at deloade på den Opv. 5 x 96 5 x 96 11 x 96 Pulldown Cable WG: 9 x 49 9 x 49 9 x 49 Pulldown Cable V-bar: 9 x 49 9 x 49 9 x 49 EZ Curls: 9 x 27 9 x 27 9 x 27 Ok weekend, god mini-lejr i FDF regi, for dernæst at se mit hold Baltimore Ravens gå 0-3. Første gang i franchisens historie... [indsæt: mig som hamre hovedet ned i et bord].