D.B.F

Medlemmer
  • Content count

    1,210
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

D.B.F last won the day on July 13 2016

D.B.F had the most liked content!

About D.B.F

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 10/04/1981

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Cph
  • Interesser
    Træning, mad & oplevelser. Det gode liv.

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Det gode liv & coc3.0 ;)
  1. Bjørnen er back....

    030816 Roning 2km. Armbøj Med benene hævet 4x8. Cykling 20min. Tung belastning, mens jeg så Mr. ROBOT.
  2. Bjørnen er back....

    010816 som tiden dog går! ArArmbøj 3x10. Håndstand og Lunges. RoPower. 15x1min. Power Trænede i Brøndby med eliten. Tog et par billeder.
  3. Bjørnen er back....

    280716 TRS--Du har jo aldrig tid! Roning som på billedet. God styrke. Hårdt de sidste 10min. triceps Biceps triceps & mavemusklerne bagved fedtet. Durum rulle til at slutte dagen af med.
  4. Bjørnen er back....

    250716 Mugge:Det bliver ikke meget bedre! Trænede Og centret var varmt! overhead squat 2x10. Ryg ext. 3x10. ArmbøArmbøj 3x10. Roning 2x10min. Hårdt som fonden!
  5. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Det er så flot beskrevet. Jeg kopierer og gemmer den til de af mine venner som endnu ikke har børn. Søvn betyder alt!
  6. Bjørnen er back....

    120716 En gentagelse af sidste uges cykling 40min. Dog med lidt flere watt. 230 i Gns. Guns og triceps til dessert.!
  7. Bjørnen er back....

    080716 Let fredagspump. Armbøj, rygbøj, biceps, tricep, rows. Druk
  8. Bjørnen er back....

    070716 Dagens tal. 30min low rate engine work!
  9. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Det er jo heller ikke normalt at løbe så langt når man er så tung! Stadig god styrke du holder dig. Særligt alle dine pullups. God god fysik. Nogen mål pt?
  10. Bjørnen er back....

    050716 dagens træning blev på kondicykel. Lidt opvarmning og så op at stå hver 3min ca. 40min i alt. God god træning. Evil wheel 3x10. BB Biceps curls 3x10x20kg.
  11. Bjørnen er back....

    Ovenpå en weekend med druk var det en fornøjelse at træne. En super træning som jeg gerne vil gentage. 2km, 1km, 2km, 1km. Strokes 20/22/20/24. Tid. 18-20 hurtigere end din 2km tid. 22/24 14-16 hurtigere end 2km tid. Pause 2min ml. Hver. Slut med lidt bicepsbiceps, triceps og ryg extext.
  12. Bjørnen er back....

    010716 Så skulle den fyres af på 1min. Show lille test som de sidste 20sekunder er et helvede! Kørte 1km som opvarmning. Armbøj 3x10. Ryg ext 3x10. BB overhead squat 3x10. Roning Kan ikke få billede uploaded, men nåede 360meter. Gns hastighed på 1.23.5. Var nede på 1.19 på 10meter og oppe på 1.29 da jeg var færdig. Ingen sovs tilbage. Tror godt at jeg kan hive nogle få meter mere. Sluttede med leg raises 3x10.
  13. Bjørnen er back....

    280616 Roning maxtest på 500meter. Fly & die blev det til. Er godt tilfreds. 1.25.2. 2. 4 sek bedre end min forrige. Afjog1.5k. Roning.
  14. Bjørnen er back....

    260616. Drt var forfærdeligt fra start Til slut. Tror jeg var dehydreret. Kunne sjældent hive den under 2.0. Btw. Det er umuligt at skrive i dette format!!! LortLort.
  15. Bjørnen er back....

    Ville uden tvivl være fedt i gården, men har ikke plads til den for bare krydderurter! Spæk er der stadig masser af.108kg. Men når lyset står rigtigt ser jeg ikke så tyk ud! I morgen 21.? Km på romaskinen. Bliver hyggeligt(u).