Kujager

Medlemmer
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Fullbody 30 min workout

    Fedt - tak for din kommentar!
  2. Jeg faldt over dette workout program, som jeg syntes virkede tiltalende. Det kommer angiveligt fra "300"-skuespillernes træningsprogram. Oplægget var at skulle lave det dagligt. Målet er at blive mere markeret. Lavere fedtprocent og noget øgning af muskelmasse. Er aktuelt 178 cm, 72 kg. Pullups - 25 reps Barbell Deadlift with 135 lbs. - 40 reps Pushups - 50 reps 24-inch Box Jumps - 25 reps Floor Wipers - 50 reps Single-Arm Clean-and-Press with 36 lbs Kettlebell - 25 reps Pullups - 25 reps Virker det fornuftigt eller er det dumt at lave det dagligt pga. manglende restitution? Eller er det bedre at køre et standard fullbody work out 2-3x om ugen med lidt HIT ind i mellem? Håber der er nogen som vil dele deres erfaring.
  3. Hej. Jeg er begyndt at løbe for to uger siden og løber nu regelmæssigt hver 2. eller 3. dag. Jeg har for nyligt købt et pulsur og fundet min hvilepuls på 55 og max puls på 199. Når jeg løber ligger min puls konstant på ca 185 i de 30 minutter jeg løber (6,5 km på ca 32 min). Men jeg er blevet i tvivl om jeg udnytter min træning godt nok, eller om jeg kan effektivisere den mere. Bør jeg interval træne? og i givet fald i hvilke intervaller hvor lang tid? Mit mål med træningen er at komme i god form og kunne løbe hurtigere og længere.