jegenby

Medlemmer
  • Content count

    42
  • Joined

  • Last visited

About jegenby

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 12/29/1976

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    København
  • Interesser
    Kage

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Vægttab, styrke og sundhed
  1. En bleg fed abe træner....

    Gårsdagens træning. BS. 10x10x82,5kg m 90sek pause mellem sets Lunges 10x10x30kg m 90 sek pause mellem sets
  2. En bleg fed abe træner....

    Dagens træning. Backsquat... 10x10x82,5kg med 90sek pause mellem sets. Good mornings... 10x10x40kg med 90sek pause mellem sets. front leg ext. 10x6x35kg Back ext. 10x10xBW med 90sek mellem sets.
  3. En bleg fed abe træner....

    Dagens Session..... 10x10x80kg Backsquat med 90 sek pause mellem sets. 10x10x30kg lunges med 90 sek pause mellem sets. Det gav sgu ømme stænger!
  4. Jeg har kørt Greyskull LP de sidste 4 måneder og tænkte derfor at jeg ville igang med en ny squat cyklus og der tænker jeg at der måske er nogle herinde med nogle gode råd om hvad der virker?
  5. En bleg fed abe træner....

    Fredag d 9/3. HB squat. 5x20kg 5x60kg 5x100kg 2x5x120kg 3x5x130kg 3x5x100kg Div ryg og mave. Lørdag og søndag stod den på lidt teknik samt et træner kursus. Mandag 12/3 3km løb. Tirsdag 13/3 Front squat. 5x20kg. 5x40kg 5x60kg. 5x100kg. 2x5x120kg 7x120kg. Goodmornings. 3x5x60kg. 3km løb. Onsdag... Operation i albuen, bliver nok et par træningsfri dage.
  6. En bleg fed abe træner....

    Dagens anden træning efter en god frokost på schønemanns med fadbamser og snaps :4mewantfood: FS : 5x20kg 5x40kg 5x60kg 2x5x90kg 3x5x100kg Lounges : 2x5x60kg 2x5x40kg 2x5x20kg and thats all folk's
  7. En bleg fed abe træner....

    Dagens første motion. 4km løb på 24,48m http://connect.garmin.com/activity/155892918
  8. En bleg fed abe træner....

    Onsdagens træning @ Garagen. FS : 5x20kg 5x60kg 5x100kg 2x5x110kg 8x110kg Jumping squats : 5x60kg 2x5x70kg Goodmornings : 4x5x70kg Derfter lidt udstrækning og gøgl!
  9. En bleg fed abe træner....

    Dagens træning var en lille løbetur på 3,5km jeg fik klaret på 21,30m... Og jeg syntes sgu jeg har ret gode ben, hvilke nok hænger sammen med at jeg er en del kg lettere en sidst jeg løb en tur :4thumbup:
  10. En bleg fed abe træner....

    Mandags træning. Frontsquat : 5x20kg 5x60kg 5x100kg 3x120kg 3x120kg 3x120kg 5x100kg 5x100kg 7x100kg KB Swings 3x8x24kg 1 handed swings. 4x5 [email protected] Goodmornings 4x5x60kg Tabata Planke Tabata Crunches Tabata russian twist 24kg KB Er sgu stadigt dårligt kørende oven på min ferie og fordi jeg er i kalorieunderskud... :4mewantfood:
  11. En bleg fed abe træner....

    Lørdags hygge træning..... Stadigt ømme lår fra i onsdags, men der skal køres lidt let ben alligevel. Frontsqaut : 5x20kg 5x60kg 5x100kg 3x100kg 3x100kg 3x100kg Lounges : 3x5x40kg Back ext : 3x10 3x5 [email protected]
  12. En bleg fed abe træner....

    Fredagens træning ..... Frontsquat : 5x20kg [email protected] 5x40kg [email protected] 5x80kg [email protected] 5x100kg [email protected] 5x122,5kg 3x122,5kg 3x100kg 3x100kg 3x100kg 3x100kg Goodmornings : 3x5x60kg En dårlig dag med herre ømme lår og jeg tror jeg bruger for meget energi på mine opvarmnings sæt!
  13. En bleg fed abe træner....

    Rolig opstart efter 1 uges ferie Frontsquat : 1x5x20kg [email protected] 1x5x40kg [email protected] 1x5x60kg [email protected] 1x5x80kg [email protected] 1x5x100kg 2x5x120kg 1x7x120kg Goodmornings : 4x5x80kg lounges : 3x10x40kg..... også var jeg også temmeligt død
  14. En bleg fed abe træner....

    Dagens træning.... Jeg syntes sgu at det var skide tungt idag, måske fordi jeg har været lidt halvsløj? Warmup og streching ca 15m. FrontSquat: 5x20kg 5x50kg 5x80kg 5x100kg 3x5x122,5kg Goodmornings : 3x5x70kg 3x5x80kg Jumping squat : 5x5x50kg Div mave øvelser. krydret med 25km på cyklen :) Nu vil jeg holde en uges pause mens jeg hiker lidt rundt i Grønland og her har jeg uploaded et par squatvideoer jeg filmede i sidste uge
  15. En bleg fed abe træner....

    Nårhhhh.. kan være jeg skal komme igang her igen Siden jeg skrev i min log sidst har jeg haft en røvfuld skader lændehold, smadret albue osv osv.... Jeg er stadig plaget af min albue som jeg faldt ned på mens jeg lavede T2B, og som det ser ud nu skal den CT scannes om 14 dage. Jeg har så trænet ben efter Greyskull LP princippet de sidste 2 måneder og det er sgu gået stærkt fremad og jeg kørte 3x5x152,5 BS før jeg resatte igår Nu til gårsdagens træning : Warmup og streching ca 15m. FrontSquat: 5x20kg 5x50kg 5x80kg 5x100kg 3x5x120kg Goodmornings : 3x5x70kg Jumping squat : 5x5x70kg Div mave øvelser.