Martin Bahrs

Medlemmer
  • Content count

    1,824
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Everything posted by Martin Bahrs

  1. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Lørdag d. 20/01-2018 Opvarmning Squat Clean, op til 1RM: Ramte 100kg Smal bænkpres: 10 @ 50kg 10 @ 70kg 6 @ 80kg 3 @ 90kg 1 @ 100kg 1 @ 110kg 0 @ 115 - lå og kæmpede længe med den, men kunne bare ikke presse forbi mit sticky point 4 x 6 @ 90kg Workout: Som hold af 2: 100 runder af 1 HSPU 2 Squat Clean @ 60kg 3 burpees Tid: 45.27 OMG en gang psykolort, hold nu kæft det var hårdt. Første 15-20 runder var fine, derefter var der trælse og se sidste 10 var overlevelse.
  2. Så prøver vi lige med en ny log, den gamle var vist blevet meget gammel :) Kører efter CFSB nu, hvilket egentligt bare vil sige at der er et tungt løft inden selve CF træningen. Kører i 6 ugers cyklus med uge 7 som "PR" uge med en masse singler. Nuværende cyklus ser således ud: Mandag: Back Squat Tirsdag: Shoulder Press Onsdag: Rest eller meget let teknik Torsdag: Dødløft Fredag: Intet super tungt, ren cardio Lørdag: Power Clean Mandag d. 26/9-2011 Back Squat: 10 @ 60 kg 8 @ 70 kg 8 @ 80 kg 6 @ 90 kg 5 @ 100 kg 5 @ 110 kg 5 @ 120 kg 1 @ 125 kg (skulle have været 5 reps, men benene var rådne efter 400m intervalløb i lørdags) 250m C2 x 10, 1.30 rest mellem intervallerne. mener tiden på 500m ville have været 1.32-1.35 på de første 8 intervaller. det 9 interval var nogle sekunder langsommere og snakkede med JHO under det 10 interval så heller ikke så meget speed der :) Tirsdag d. 27/9-2011 Havde gejlet mig op til at køre den hero WOD som var på CF mainpage i lørdags: Santiago. 7 rounds for time of: 18 x DB Hang Squat Clean @ 35 lbs / 16.2 kg 18 x Pull-ups @ BW 10 x Power Clean @ 135 lbs / 60 kg 10 x HSPU Time: 43.03 Jeg kunne bare ikke få de elendige DB Hang Squat Clean til at køre ordentlig, første gang jeg prøver dem. Er ikke videre imponeret over min tid. Senere, om eftermiddagen var der træning igen. 3 runder af følgende med 2 minutters pause mellem hver runde. Ingen Rest mellem stationerne. 1 min Push-ups - games standard 1 min Box Jumps 24" / 60 cm - games standard 1 min weighted Sit-ups @ 10 kg 1 min Push Press @ 42.5 kg 1 min KB high Swings @ 2 pood / 32 kg 1 min KB Goblet Squat @ 1.5 pood / 24 kg (var helt smadret i benene efter workouten tidligere) har ikke talt reps, men helt imponerende var det ikke på Goblet Squat og Swings. Resten gik helt fint, isæt Box Jumps som blev kørt Games Standard. Onsdag d. 28/9-2011 Rest, selvom det var svært. havde egentlig tænk mig at lave en hurtig "Annie" med Jacob Kousgaard, men det blev ikke til noget alligevel. nok smart nok med tanke på jeg gerne skulle lave en 5 x 160 kg dødløft imorgen tidlig.
  3. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Fredag d. 19/01-2018 Opvarmning Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 50kg 8 @ 70kg 6 @ 85kg 6 @ 95kg 5 x 8 @ 80kg start hvert 3.00 Superset med pullups: 11 x 10 @ BW DB bænkpres: 10 @ 25kg 10 @ 32kg 3 x 6 @ 40kg Superset med Chinups: 5 x 8 @ BW DB curls: 2 x 10 @ 15kg + 6 @ 15kg hammer curls
  4. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Torsdag d. 18/01-2018 Opvarmning Back squat: 10 @ 20kg 10 @ 50kg 8 @ 70kg 5 @ 100kg 3 @ 120kg 3 @ 135kg - med bælte 3 @ 145kg - med bælte, føltes super fint. Der er til mere. 7 x 5 @ 112,5kg - start hvert 3.00 minut Workout, you go i go: D.T. 5 runder af 12 dødløft @ 70kg 9 hang power clean @ 70kg 6 shoulder to overhead @ 70kg Ikke på tid. Shit jeg er ikke vant til OH arbejde længere. Workout: 4 min AMRAP af 10 russian swings @ 40kg 10 bar facing burpees 2 min rest 4 min AMRAP af: 10 power clean @ 60kg 20 pullups 2 min rest 4 min AMRAP af: 15 box jump overs @ 60cm 30 Wall balls @ 10kg Resultat: 3 + 7, 2 + 7, 1 + 32
  5. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Tirsdag d. 16/01-2018 Opvarmning Skulderpres: 10 @ 30kg 10 @ 40kg 4 @ 50kg 4 @ 55kg 2 @ 60kg + 2 @ 55kg 3 x 4 @ 55kg Workout, for kvalitet: 8 runder 2-4 Bar muscle ups 2 DL @ 100-110-120-130-140-150-160-170kg Lavede 4 MU i første runde og 3 i de resterende. Fint at køre den for kvalitet fremfor hastighed. Workout 2: 5 min time cap 40 box jump overs @ 60cm 20 D-ball cleans over shoulder @ 40kg Resterende tid, max reps rope climbs Fik 15 rope climbs, og de 2 første øvelser tog ca 2 minutter. Finisher: 20 cal på assault bike max effort: 14 sekunder Fy for dælen den rammer en bagefter.
  6. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Mandag d. 15/01-2018 Morgen: Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 50kg 12 @ 70kg 12 @ 80kg 12 @ 85kg 9 @ 90kg 6 @ 90kg 6 @ 90kg Superset med pullups: 8 x 10 @ BW DB bænkpres: 10 @ 20kg 10 @ 30kg 3 x 10 @ 35kg Superset med Chinups: 5 x 8 @ BW Deficit pushups: 4 x 15 superset med pulldowns: 4 x 15 @ 55kg Aften: opvarmning back squat, uden bælte: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 8 @ 85kg 6 x 8 @ 110kg Workout: 1-2-3-...-10 Squat Clean @ 82,5kg 10-9-8-...-1 Strict HSPU Kørt som you go i go for kvalitet frem for hastighed Workout: 4 runder af: 30m OH walking [email protected] 20kg skive 30 Box Jumps @ 60cm 20 Wall balls @ 10kg 10 HSPU Tid: 23.41 - shit mine ben var færdige, har lidt SARS i kroppen nu. Det må være sådan her Sortis har det når han leger med Prowler.
  7. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Fredag d. 12/01-2018 Opvarmning Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 50kg 8 @ 70kg 5 @ 85kg 2 @ 95kg 2 @ 102,5kg 2 @ 107,5kg 3 x 2 @ 102,5kg 2 @ 105kg 9 @ 90kg Superset med pullups: 11 x 10 @ BW, skiftende grebsbredde DB bænkpres: 10 @ 25kg 10 @ 32kg 8 @ 40kg 6 @ 40kg 7 @ 40kg Lidt hård træning i dag. Godt gennembanket i patkassen allerede før træning, trætte skuldre nu.
  8. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Tirsdag d. 09/01-2018 Opvarmning Back Squat, uden bælte: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 10 @ 80kg 10 @ 100kg 10 @ 110kg 10 @ 120kg 10 @ 125kg 5 x 10 @ 90kg KB Swings, til vandret: 2 x 20 @ 32kg 10 x 15 @ 40kg - start hvert 1.30 Finisher: 4 runder af 24 sek L-sit Hold i barre 2 Legless Rope Climb vi var 4 personer og kørte på skift Puha en omgang squat og swings, det kan nok mærkes i morgen :)
  9. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Mandag d. 08/01-2018 Opvarmning Bænkpres, op til dagens tunge 6RM: 10 @ 20kg 10 @ 50kg 6 @ 80kg 6 @ 90kg 6 @ 95kg - der har nok været til 97,5kg, men holdte her 5 x 12 @ 75kg (~75% af tung 6RM) Supersettet med KB Rows: 15 x 24kg 4 x 12 @ 32kg 2 x 6 @ 40kg 9 @ 40kg 10 @ 40kg 13 @ 40kg A1, DB Flyes: 10 x 5kg 3 x 10 x 10kg A2, DB Bænkpres, narrow grip: 2 x 10 @ 15kg 2 x 10 @ 20kg A3, Strict Chinups: 4 x 15 @ bw B1, Triceps Pushdowns: 25 @ 24kg 3 x 20 @ 24kg B2, DB Curls: 4 x 10 @ 15kg B3, DB Hammer Curls: 4 x 8 @ 15kg
  10. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Fredag d. 05/01-2018 Opvarmning Back Squat, uden bælte: 2 x 10 @ 20kg 8 @ 50kg 8 @ 70kg 8 @ 90kg 8 @ 110kg 8 @ 120kg 8 @ 130kg - super tilfreds med den vægt og de reps. for ikke mange uger siden var 3 reps på 130 tungt. Workout "Holleyman" 30 runder af: 5 Wall Balls @ 10kg 3 HSPU 1 Power Clean @102,5kg (jeg kørte den med 80kg) Tid: 32.00 - puha den var lang. Den kan helt sikkert gøres hurtigere, men skuldrene var trætte fra første gentagelse, og det blev ikke bedre. Nu holder slapper jeg af fra træningen henover weekenden, og nusser med små projekter i huset. Sætter konen nok også mere pris på :)
  11. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Torsdag d. 04/01-2018 Opvarmning Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 50kg 5 @ 70kg 3 @ 80kg 3 @ 90kg 3 @ 100kg 3 @ 105kg 5 x 5 @ 95kg - start hvert 2.30 - kunne ikke helt holde den, kunne kun lave 3 reps på det sidste sæt. Supersettet med Ring rows: 8 x 10 @ bw - OH greb 5 x 8 @ bw - neutralt greb Weighted Pullups: 10 @ bw 3 @ 20kg 3 @ 24kg 3 @ 28kg 3 @ 32kg 3 @ 36kg 3 @ 40kg 5 x 5 @ 28kg - start hvert 2.30 DB Biceps curls: 3 x 10 @ 15kg + 8 hammer curls med samme vægt uden at sætte vægten ned 3 x 7 @ 20kg Så var der også udsolgt i armene :)
  12. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Hehe det er da en ok tid, lige i omegnen af 3.20 per runde. kunne være fint at komme ned omkring 3.00 per runde til næste år. man behøver nu heller ikke være krydsfedter for at lave den, der er ingen teknisk komplicerede øvelser, så det er stort set bare at slå hovedet fra og knokle på.
  13. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Onsdag d. 03/01-2018 Hero WOD "René" i dag. 7 runder på tid af: 400m løb 21 Alternating Lunges 15 Pullups 9 Burpees Hvis man har en vægtvest, så brug den. Jeg havde ikke en vest i år, så lavede den for første gang uden. Tid: 24.38 Samme tid som sidste år, hvor jeg dog havde vest på. Lå dog hele tiden lige på grænsen, så jeg kunne ikke have skrabet mange sekunder af.
  14. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Tirsdag d. 02/01-2018 Opvarmning Squat, uden bælte: 10 @ 20kg 10 @ 50kg 6 @ 80kg 3 @ 110kg 3 @ 130kg 3 @ 140kg 4 x 4 @ 120kg start hvert 2.30 Workout: 10 runder 15 wall [email protected] 8kg 6 Burpees over barbell 3 C&J @ 70kg Tid: 20.22 Finisher: You go, He go, I go, 3 runder: 250m all out roning 10m FW @ 2 x 44kg KB 2 rope climbs 10m FW @ 2 x 44kg KB
  15. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Årets sidste træning, tænkte jeg ville lave en tung 1RM i squat uden bælte samt en nytårsworkout. Opvarmning Squat, uden bælte: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 100kg 1 @ 120kg 1 @ 130kg 1 @ 140kg 1 @ 150kg - så bliver det ikke tungere i år, men det er nu også helt OK. Nytårsworkout: 2 runder af 17 Burpees over the bar 17 C2B pullups 17 Thrusters @ 40kg 17 Strict HSPU 17 OH Squat @ 40kg 17 T2B 17 Power Cleans @ 40kg 17 Alternating Pistols 17 Power Snatches @ 40kg 17 Cal på Airbike Tid: 34.55
  16. Onkel Troels

    Det er sgu da en rigtig fornuftig tid
  17. Onkel Troels

    Hvor hurtigt lavede du så en Murph?
  18. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Opvarmning Bænkpres: 10 @ 20kg 10 @ 30kg 10 @ 60kg 8 @ 80kg 8 @ 90kg 7 @ 95kg 4 x 8 @ 70kg start hvert 2.00 DB Curls: 2 x 10 @ 15kg 2 x 10 @ 20kg Triceps pushdowns, hjemmelavet: 4 x 25 @ 24kg KB DB Hammer Curls: 2 x 12 @ 15kg 2 x 12 @ 20kg Pullups i rebknuder: 5 x 10 @ BW
  19. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Torsdag d. 28/12-2017 Opvarmning Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg + 11 pullups 5 @ 75kg + 11 pullups 5 @ 90kg + 11 pullups 5 @ 100kg + 11 pullups 6 x 6 @ 85kg + 6 x 8 pullups (start hvert 2.00 minut.) Puha det blev hårdt til sidst Workout: I hold af 2, på tid: 10 DL @ 140kg 20 burpee box overs 40 wall balls @ 8kg 60 russian swings @ 44kg 80m walking lunges m. 30kg D-ball i hænderne 100 double unders 80m walking lunges m. 30kg D-ball i hænderne 60 russian swings @ 44kg 40 wall balls @ 8kg 20 burpee box overs 10 DL @ 140kg Tid: 18.01
  20. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Jo tak, faktisk lidt overrasket over bænkpressen. Havde ikke regnet med den ville køre så godt efter renoveringen af huset, hvor jeg stort set ikke trænede anden end en løbetur i ny og næ. Onsdag d. 27/12-2017 Opvarmning Back squat, uden bælte: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 80kg 5 @ 100kg 5 @ 120kg 6 @ 130kg 6 x 6 @ 97,5kg (75% af de 130), start hvert 3 minut. 5-10 minutters pause, derefter: "Karen" 150 wall balls @ 10kg bold 7.09 - ad og av av :)
  21. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Fredag d. 22/12-2017 Opvarmning Bænkpres, op til en pæn 4RM: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 50kg 5 @ 70kg 4 @ 80kg 4 @ 90kg 4 @ 95kg 4 @ 100kg 5 x 6 @ 85kg 10 @ 85kg Supersettet med pullups: 2 x 10 @ BW 5 @ 20kg 5 @ 28kg 4 x 5 @ 32kg 5 x 6 @ 20kg
  22. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Torsdag d. 21/12-2017 Træning med min svoger Opvarmning Back Squat, arbejd op til dagens 2RM uden tab af form: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 80kg 3 @ 100kg 2 @ 120kg 2 @ 130kg 2 @ 135kg 2 @ 140kg - der havde nok været til 145 eller 150, men jeg holdte her 5 x 4 @ 112.5kg (80% af de 140kg) 12 @ 112.5kg Workout: 15 min AMRAP 15 - 13 - 9 reps af hver Wall Balls @10kg KB Snatch @24kg Burpees jump over box resultat: 2 runder - 4 burpees Workout: 15 min AMRAP, kørt som You go, I go: 12 - 9 - 6 reps af hver Toes 2 Bar Air Bike kalorier D-ball cleans @30kg Fy for pyffer, jeg havde det skidt bagefter. lidt kvalme på grund af den air bike.
  23. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Tirsdag d. 19/12-2017 Min svoger spurgte om jeg ville træne med, så jeg sagde ikke nej. Opvarmning Workout 1: 2300m Air bike 30 back squat @ 80kg 15 burpees over 60cm box 15 C2B pullups 15 burpees over 60cm box 30 back squat @ 80kg 2300m Air bike Tid: 18.37 Workout 2: 12 min running clock: 0-5 minut: find dagens 1 RM power clean 5-12 minut: 100 DU's 30 DB snatches @ 22,5kg 15 wall balls @ 12kg Resultat: 95 kg power clean, 1 runde + 18 DB snatches Workout 3: 21-15-9 reps af 95kg dødløft 60kg bænkpres HSPU Tid: 11.30 Ganske sjov træning, dog nok ikke noget jeg gør igen lige foreløbig. Vil hellere ligge vægt på tung træning.
  24. Onkel Troels

    Det er meget nemt, Troels holder ikke pauser. Det er noget fanden har skabt
  25. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Søndag d. 17/12-2017 Fussingø Trail: 18km give or take. Skulle have løbet det dobbelte, men mine ankler var ved at falde fra hinanden. Så jeg var voksen og stoppede efter 1 omgang. Mega fed rute, og jeg vender helt sikkert tilbage næste år. Mandag d. 18/12-2017 Meget træt, men utroligt nok ikke øm nogen som helst steder. Valgte at tage ned og træne overkrop. Opvarmning Bænkpres: [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] Supersettet med pullups 8 x 11 @ BW 6 x 5 @ 24kg Pushdowns: 4 x 25 @ 24kg KB (hjemmelavet pulley system) Superset med DB curls: 4 x 11 @ 20kg 3 x 10 @ 15kg hammer curls