Martin Bahrs

Medlemmer
  • Content count

    1,887
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Everything posted by Martin Bahrs

  1. Så prøver vi lige med en ny log, den gamle var vist blevet meget gammel :) Kører efter CFSB nu, hvilket egentligt bare vil sige at der er et tungt løft inden selve CF træningen. Kører i 6 ugers cyklus med uge 7 som "PR" uge med en masse singler. Nuværende cyklus ser således ud: Mandag: Back Squat Tirsdag: Shoulder Press Onsdag: Rest eller meget let teknik Torsdag: Dødløft Fredag: Intet super tungt, ren cardio Lørdag: Power Clean Mandag d. 26/9-2011 Back Squat: 10 @ 60 kg 8 @ 70 kg 8 @ 80 kg 6 @ 90 kg 5 @ 100 kg 5 @ 110 kg 5 @ 120 kg 1 @ 125 kg (skulle have været 5 reps, men benene var rådne efter 400m intervalløb i lørdags) 250m C2 x 10, 1.30 rest mellem intervallerne. mener tiden på 500m ville have været 1.32-1.35 på de første 8 intervaller. det 9 interval var nogle sekunder langsommere og snakkede med JHO under det 10 interval så heller ikke så meget speed der :) Tirsdag d. 27/9-2011 Havde gejlet mig op til at køre den hero WOD som var på CF mainpage i lørdags: Santiago. 7 rounds for time of: 18 x DB Hang Squat Clean @ 35 lbs / 16.2 kg 18 x Pull-ups @ BW 10 x Power Clean @ 135 lbs / 60 kg 10 x HSPU Time: 43.03 Jeg kunne bare ikke få de elendige DB Hang Squat Clean til at køre ordentlig, første gang jeg prøver dem. Er ikke videre imponeret over min tid. Senere, om eftermiddagen var der træning igen. 3 runder af følgende med 2 minutters pause mellem hver runde. Ingen Rest mellem stationerne. 1 min Push-ups - games standard 1 min Box Jumps 24" / 60 cm - games standard 1 min weighted Sit-ups @ 10 kg 1 min Push Press @ 42.5 kg 1 min KB high Swings @ 2 pood / 32 kg 1 min KB Goblet Squat @ 1.5 pood / 24 kg (var helt smadret i benene efter workouten tidligere) har ikke talt reps, men helt imponerende var det ikke på Goblet Squat og Swings. Resten gik helt fint, isæt Box Jumps som blev kørt Games Standard. Onsdag d. 28/9-2011 Rest, selvom det var svært. havde egentlig tænk mig at lave en hurtig "Annie" med Jacob Kousgaard, men det blev ikke til noget alligevel. nok smart nok med tanke på jeg gerne skulle lave en 5 x 160 kg dødløft imorgen tidlig.
  2. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    03/05-2018 Runde 1 Squat: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 100kg 3 @ 120kg 5 x 2 @ 137,5kg 3 x 3 @ 137,5kg Runde 1 Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 80kg 5 x 2 @ 95kg 3 x 3 @ 95kg Runde 2 Squat: 3 x 7 @ 110kg Runde 2 Bænkpres: 3 x 7 @ 77,5kg' 4 runder af: 25 Parallette Pushups 22 Ring Rows, fødder hævet
  3. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    30/04-2018 Runde 1 Spulderpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 35kg 5 @ 45kg 6 x 2 @ 55kg 2 x 3 @ 55kg Runde 1 Dødløft: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 110kg 3 @ 140kg 6 x 2 @ 160kg 2 x 3 @ 160kg Runde 2 Skulderpres: 6 @ 45kg 2 x 7 @ 45kg Runde 2 Dødløft: 6 @ 130kg 2 x 7 @ 130kg 4 Runder af: 12 Strict T2B 12 Strict Fatbar Pullups
  4. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Tirsdag d. 24/04-2018 Runde 1 Back Squat: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 100kg 3 @ 120kg 6 x 2 @ 137,5kg - 2 min rest mellem sæt 2 x 3 @ 137,5kg Runde 1 Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 80kg 6 x 2 @ 95kg - 2 min rest mellem sæt 2 x 3 @ 95kg Runde 2 Back Squat , 2 min rest mellem sæt: 6 @ 110kg 2 x 7 @ 110kg Runde 2 Bænkpres, 2 min rest mellem sæt: 6 @ 77,5kg 2 x 7 @ 77,5kg
  5. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Fredag d. 20/04-2018 Runde 1 Skulderpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 35kg 5 @ 45kg 7 x 2 @ 55kg - 2 min rest mellem sæt 3 @ 55kg Runde 1 Dødløft: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 110kg 3 @ 140kg 7 x 2 @ 160kg - 2 min rest mellem sæt 3 @ 160kg Runde 2 Skulderpres, 2 min rest mellem sæt: 2 x 6 @ 45kg 7 @ 45kg Runde 2 Dødløft, 2 ,min rest mellem sæt: 2 x 6 @ 130kg 7 @ 130kg
  6. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Onsdag d. 18/04-2018 Løb en tur. ca 5km, ramte en led modvind ca halvvejs som tog en del af tempoet ud af mig. løb ellers med 4.07 pr km indtil da. Torsdag d. 19/04-2018 Runde 1 Back Squat: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 100kg 3 @ 120kg 7 x 2 @ 137,5kg - 2 min rest mellem sæt 3 @ 137,5kg Runde 1 Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 80kg 7 x 2 @ 95kg - 2 min rest mellem sæt 3 @ 95kg Runde 2 Back Squat: 2 x 6 @ 110kg - 2 min rest mellem sæt 7 @ 110kg Runde 2 Bænkpres: 2 x 6 @ 77,5kg 7 @ 77,5kg
  7. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Tirsdag d. 17/04-2018 Runde 1 Skulderpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 35kg 5 @ 45kg 8 x 2 @ 55kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Dødløft: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 110kg 3 @ 140kg 8 x 2 @ 160kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Skulderpres: 3 x 6 @ 45kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Dødløft: 3 x 6 @ 130kg - 2 min rest mellem sæt A1, Strict Toes 2 Bar: 5 x 12 A2, narrow grip pulldowns: 12 @ 50kg 12 @ 60kg 12 @ 70kg 10 @ 75kg 8 @ 80kg
  8. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Mandag d. 16/04-2018 Løb: 5,6km Stille og roligt, skulle følges med den bagerste løber i flokken. Runde 1 Back Squat: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 100kg 3 @ 120kg 8 x 2 @ 137,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 80kg 8 x 2 @ 95kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Back Squat: 3 x 6 @ 110kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Bænkpres: 3 x 6 @ 77,5kg - 2 min rest mellem sæt DB Bænkpres: 12 @ 32kg 3 x 8 @ 40kg 15 @ 32kg Supersettet med Ring Rows, fødder hævet 60cm: 15, 16, 17, 18, 19 Ganske fin fornemmelse af de nye vægte, det skal nok blive nogle gode 4,5 uger før vægten stiger igen.
  9. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Fredag d. 13/04-2018 Runde 1 Skulderpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 30kg 5 @ 42,5kg 8 x 3 @ 52,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Dødløft: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 110kg 3 @ 140kg 8 x 3 @ 155kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Skulderpres: 5 x 8 @ 42,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Dødløft: 4 x 8 @ 125kg - 2 min rest mellem sæt
  10. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Torsdag d. 12/04-2018 Sidste træning squat og bænkpres i denne cyklus, næste cyklus stiger squatvægt til 137,5kg og bænkpres til 95kg. Runde 1 Back Squat: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 90kg 3 @ 115kg 8 x 3 @ 132,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 75kg 8 x 3 @ 92,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Back Squat: 5 x 8 @ 105kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Bænkpres: 5 x 8 @ 75kg - 2 min rest mellem sæt Ring Rows, fødder hævet 60cm: 4 x 20 KB Bent Over Rows: 12 + 12 @ 20kg 3 x 12 + 12 @ 32kg 12 + 12 @ 40kg
  11. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Tirsdag d. 10/04-2018 Runde 1 Skulderpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 30kg 5 @ 42,5kg 2 @ 52,5kg 7 x 3 @ 52,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Dødløft: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 110kg 3 @ 140kg 2 @ 155kg 7 x 3 @ 155kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Skulderpres, 2 min rest mellem sæt: 4 x 8 @ 42,5kg Runde 2 Dødløft, 2 min rest mellem sæt: 4 x 8 @ 125kg Inverted Ring Row, fødder hævet 60cm: 4 x 20 Strict T2B: 4 x 12 DB Curls: 10 @ 15kg 3 x 10 @ 20kg Supersettet direkte med DB Hammer Curls: 4 x 10 @ 15kg
  12. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Mandag d. 09/04-2018 Løb: 5,6km + 1,5km afløb bagefter Runde 1 Back Squat: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 90kg 3 @ 115kg 2 @ 132,5kg 7 x 2 @ 132,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 75kg 2 @ 92,5kg 7 x 3 @ 92,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Back Squat: 4 x 8 @ 105kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Bænkpres: 4 x 8 @ 75kg - 2 min rest mellem sæt Strict Pullups: 20 15 15 12 - følge mig lidt flad her
  13. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tillykke med onkel titlen ven :)
  14. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Fredag d. 06/04-2018 Jeg havde ikke overskud til at lave meget andet end min 1 runde dødløft. Dødløft: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 110kg 3 @ 140kg 2 x 2 @ 155kg 6 x 3 @ 155kg
  15. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Torsdag d. 05/04-2018 Runde 1 Back Squat: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 90kg 3 @ 115kg 2 x 2 @ 132,5kg 6 x 3 @ 132,5kg Runde 1 Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 75kg 2 x 2 @ 92,5kg 6 x 3 @ 92,5kg Runde 2 Back Squat: 3 x 8 @ 105kg Runde 2 Bænkpres: 3 x 8 @ 75kg Jeg smuttede med på en vens time i centeret 4 runder af: 1 - 2 - 3 skulderpres @ 62,5kg 2 - 4 - 6 Strict pullups 5 runder af 1min arbejde og 1 min rest 30 russian swings @ 32kg - kørte med 40kg, og lavede kun 30 i første sæt, 25 reps i de næste. Lavede dog 20 reps til sidst for at komme op på de 150 swings
  16. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Tirsdag d. 03/04-2018 Runde 1 Skulderpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 30kg 5 @ 42,5kg 3 x 2 @ 52,5kg - 2 min rest mellem sæt 5 x 3 @ 52,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Dødløft: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 110kg 3 @ 140kg 3 x 2 @ 155kg - 2 min rest mellem sæt 5 x 3 @ 155kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Skulderpres, 2 min rest mellem sæt: 7 @ 42,5kg 2 x 8 @ 42,5kg Runde 2 Dødløft, 2 min rest mellem sæt: 7 @ 125kg 2 x 8 @ 125kg
  17. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Mandag d. 02/04-2018 Løb: 5,6km ~26.20 - løb godt til efter ca 1,5km. skønt vejr at løbe i. Runde 1 Back Squat: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 90kg 3 @ 115kg 3 x 2 @ 132,5kg - 2 min rest mellem sæt 5 x 3 @ 132,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 75kg 3 x 2 @ 92,5kg - 2 min rest mellem sæt 5 x 3 @ 92,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Back Squat, 2 min rest mellem sæt: 7 @ 105kg 2 x 8 @ 105kg Runde 2 Bænkpres, 2 min rest mellem sæt: 7 @ 75kg 2 x 8 @ 75kg
  18. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Fredag d. 30/03-2018 Runde 1 Skulderpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 30kg 5 @ 42,5kg 4 x 2 @ 52,5kg - 2 min rest imellem sæt 4 x 3 @ 52,5kg - 2 min rest imellem sæt Runde 1 dødløft: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 110kg 3 @ 140kg 4 x 2 @ 155kg - 2 min rest imellem sæt 4 x 3 @ 155kg - 2 min rest imellem sæt Runde 2 Skulderpres, 2 min rest imellem sæt: 2 x 7 @ 42,5kg 8 @ 42,5kg Runde 2 dødløft, 2 min rest imellem sæt: 2 x 7 @ 125kg 8 @ 125kg
  19. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Torsdag d. 29/03-2018 Runde 1 Back Squat: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 90kg 3 @ 115kg 4 x 2 @ 132,5kg - 2 min rest mellem sæt 4 x 3 @ 132,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 75kg 4 x 2 @ 92,5kg - 2 min rest mellem sæt 4 x 3 @ 92,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Back Squat, 2 min rest mellem sæt: 2 x 7 @ 105kg 8 @ 105kg Runde 2 Bænkpres, 2 min rest mellem sæt: 2 x 7 @ 75kg 8 @ 75kg DB Bænkpres: 12 @ 32kg 9 @ 40kg 9 @ 40kg 7 @ 40kg 18 @ 32kg Supersettet med Chinups: 10 11 12 13 20
  20. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Tirsdag d. 27/03-2018 Runde 1 Skulderpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 30kg 5 @ 42,5kg 5 x 2 @ 52,5kg 3 x 3 @ 52,5kg Runde 1 dødløft: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 110kg 3 @ 140kg 5 x 2 @ 155kg 3 x 3 @ 155kg Runde 2 Skulderpres: 3 x 7 @ 42,5kg Runde 2 dødløft: 3 x 7 @ 125kg Skulderpres: 1 @ 57,5kg 1 @ 65kg 1 @ 67,5kg Pullups: 15 @ BW 16 @ BW + 15kg Ring Rows, fødder hævet 60cm: 4 x 20 Situps: 20 3 x 15 @ 16kg KB Pushups på paralletter: 4 x 20 DB biceps curls: 4 x 10 @ 20kg DB hammer curls: 4 x 10 @ 15kg
  21. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Mandag d. 26/03-2018 Runde 1 Back Squat: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 90kg 3 @ 115kg 5 x 2 @ 132,5kg 3 x 3 @ 132,5kg Runde 1 Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 75kg 5 x 2 @ 92,5kg 3 x 3 @ 92,5kg Runde 2 Back Squat: 3 x 7 @ 105kg Runde 2 Bænkpres: 3 x 7 @ 75kg
  22. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Fredag d. 23/03-2018 Runde 1 Skulderpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 30kg 5 @ 42,5kg 6 x 2 @ 52,5kg - 2 min rest mellem sæt 2 x 3 @ 52,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Dødløft: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 110kg 3 @ 140kg 6 x 2 @ 155kg - 2 min rest mellem sæt, med straps 2 x 3 @ 155kg - 2 min rest mellem sæt, med straps Runde 2 Skulderpres: 6 @ 42,5kg 2 x 7 @ 42,5kg Runder 2 Dødløft: 6 @ 125kg 2 x 7 @ 125kg
  23. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Torsdag d. 22/03-2018 Runde 1 Back Squat: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 90kg 3 @ 115kg 6 x 2 @ 132,5kg - 2 min rest mellem sæt 2 x 3 @ 132,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 75kg 6 x 2 @ 92,5kg - 2 min rest mellem sæt 2 x 3 @ 92,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Back Squat, 2 min rest mellem sæt: 6 @ 105kg 2 x 7 @ 105kg Runde 2 Bænkpres, 2 min rest mellem sæt: 6 @ 75kg 2 x 7 @ 75kg DB Bænkpres: 10 @ 32kg 4 x 8 @ 40kg Supersettet med Pullups: 4 x 15 @ bw 20 @ bw
  24. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Tirsdag d. 20/03-2018 Runde 1 Skulderpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 30kg 5 @ 42,5kg 7 x 2 @ 52,5kg - 2 min rest mellem sæt 3 @ 52,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Dødløft: 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 110kg 3 @ 140kg 7 x 2 @ 155kg - 2 min rest mellem sæt 3 @ 155kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Skulderpres: 2 x 6 @ 42,5kg - 2 min rest mellem sæt 7 @ 42,5kg Runde 2 Dødløft: 2 x 6 @ 125kg - 2 min rest mellem sæt 7 @ 125kg Ring Row, fødder hævet 60cm: 4 x 20 Supersettet med Strict Toes 2 Bar: 4 x 12
  25. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Mandag d. 19/03-2018 Meget rolige dage siden sidste træning, tror det har været godt for mig. Runde 1 Back Squat: 2 x 10 a 20kg 10 @ 60 5 @ 90kg 3 @ 115 kg 7 x 2 @ 132,5kg 3 @. 132,5kg - sæt på 132,5kg kørt med 2 min rest imellem Runde 1 Bænkpres: 10 @ 20kg 10 @ 50kg 5 @ 75kg 7 x 2 @ 92,5kg 3 @ 92,5kg - sæt på 92,5kg kørt med 2 min rest imellem Runde 2 Back Squat: 2 x 6 @ 105kg 7 @ 105kg - alle sæt med 2 min rest imellem Runde 2 Bænkpres: 2 x 6 @ 75kg 7 @ 75kg - alle sæt med 2 min rest imellem Alle runde 2 løft blev supersettet med Chinups: 6 x 8 @ BW DB Bænkpres: 3 x 15 @ 32kg 18 @ 32kg Supersettet med DB Curls: 4 x 10 @ 20kg