Halfdan

Medlemmer
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

About Halfdan

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 10/09/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.isleep.dk/

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Ringkøbing
  • Interesser
    Motion og træning

Previous Fields

  • Træningsformål:
    sundhed
  1. Spiser du med Skræl?

    Spiser uden skræl.
  2. Sælger kosttilskud meget billigt

    Ingen af dine links virker.
  3. 5 kg Elite Weight Gainer sælges

    Yep, er lige begyndt at træne.
  4. Smid en PB for info. Sælges billigt, da jeg ikke bruger weight gainer.
  5. Kost og bønner

    Men for at svare på dit første spørgsmål. Ja dåsebønner er noget værd: Kcal (100 gr) - Kj (100 gr) - Prot(100 gr) - Fedt(100 gr) - Carbs(100 gr) 218 Drænede sojabønner på dåse 131 547 11.39 5.65 8.41
  6. Kost og bønner

    400gr 3-7% oksekød + en dåse bønner i sovs + et løg + et hvidløg. Det kan du have klar på et kvarter og det smager rigtig godt og er sprængfuldt med næring.
  7. Alternativ til sovs og mayo søges

    Youghurt m. hvidløg og krydderier.
  8. Fri træning / Sundt fokus

    Hej Stats: 23 år, dreng, 192 cm høj, 84 kg., BF 14 % (Nov 2k10). Har trænet 3 måneder. Vil gerne have min BF% ned på 10%, hvor den gerne må ligge stabilt. Forsøger at lean-gaine. Træning: Som minimum 3 x fullbody styrketræning og 2 x cardiotræning ugentligt. Jeg kører en modificeret udgave af Mark Rippetoes Starting Strenght; Fokus er på frie vægte og compound øvelser. Mit overordnede mål med træningen er, at få en funktionel og sund krop. Program: 3x5 Squat 3x5 Benchpress 3xfailure dips 3x12 crunches / leg raises - 3x5 Squat 3x5 Military Press 3x5 Seated Rows 3xfailure PullUps/ChinUps 3x12 crunches / leg raises Jeg skal helst sikkert have "1x5 Dødløft" ind i programmet et sted. Den er bare svær den øvelse og føler ikke helt, at jeg har så god en teknik, at jeg kan give mig i kast med den. Cardio: Løbetræning Kost: Forsøger at leve efter: Prot up, carb down, veg up, starch down. Ingen kartofler, pasta og ris. 80/20 reglen. Så lidt forarbejdet mad som muligt og fast food kun om søndagen. Jeg tager et proteinpulvertilskud engang imellem. Drikker en masse mælk og er lidt inspireret af GOMAD. Gerne mellem 1 og 2 liter om dagen. Jeg er ikke fanatisk og ovenstående er bare guidelines. Håber ovenstående post kan være medvirkende til at holde mig motiveret. Godt at få nogle af mine tanker nedfældet.
  9. OPSKRIFTER!

    Virkelig en dejlig sommersalat: Ingredienser: Babyspinat Champignon Broccoli friske grønne chillipeper. Olivenolie Salt Mix grøntsagerne og tilsæt et skvæt olivenolie. Fordel olien ved at blande salaten med hænderne. Tilsæt salt. Værsgo.
  10. tømmermænds-tungt-ædelse

    Blødkogte æg og sort kaffe ftw. Det går man ikke galt af i byen.
  11. Triatlon (En tiendedel IronMan)

    Har du slet ikke gjort dig nogle tanker selv? Hvad spiser du normalt?
  12. Mad med mange kcal

    Hej En shake med weight gainer og proteinpulver kan man næsten altid få ned. Den er også let at have med på farten :) Der er noget mere hjælp her: Liste over sunde fødevarer til bulking - Dvs. et højt kalorieindhold. God nat,
  13. Hej Jeg er nybegynder med en god teoretisk erfaring angående krop og ernæring. Jeg begyndte for 3 uger siden på Rippetoes Starting Strenght og har siden haft en god, støt stigning i styrke. Især i squat og bænk. Der er dog en øvelse jeg ikke kan finde ud af. Nemlig Power Cleans. Jeg har læst mig frem til, at denne kan udskiftes med Pendlay Rows, men er der andre øvelser der stimulerer det samme? Jeg mener at PR hovedsageligt stimulerer upper back og sekundært biceps. Elsker variation og vil gerne skifte mellem mine øvelser, så er der nogle alternativer til denne? Jeg takker mange gange på forhånd for jeres hjælp.
  14. Hvad er "Den bedste start på dagen" ?

    Hovedformålet med morgenmåltidet er at give dig en ordentlig mængde kulhydrater. Din morgenmad ser fint ud, evt. suppler med en kapsel fiskeolie og byt honningen ud med et/to æg, de dage du skal styrketræne.
  15. 5x5 program, eller hvordan?

    Hej Det lyder godt med flere sæts, færre reps på de store øvelser. biceps og triceps, synes jeg du skal fortsætte med 8-10 gentagelser. Med hensyn til kilo, så se om du kan øge min. 1 gang om ugen, gerne med 2.5 kg. eks.. Jeg vil mene det er bedre end at vente på at kunne hæve med 10 kg :)