Hjælpmig

Medlemmer
  • Content count

    56
  • Joined

  • Last visited

  1. Maveøvelse...

    Jeg har en fedtprocent på 9,6. Så hvilke øvelser er kanon?
  2. Fedtprocent

    Tak for det utroligt konstruktive svar. Nogle voksne?
  3. Fedtprocent

    Hej Jeg er en gut på 16, der træner i FitnessDK 3 gange om ugen med fullbody. Her er min fedtprocent: Som i kan se ligger den på 9,6 - hvilket er optimalt, hvis jeg gerne vil have sixpack. Mine abs er en smule markerede, når jeg ikke spænder. Når jeg spænder er der næsten 6pack. Så man kan vel sige, at jeg har den ene ting på plads: Fedtet er væk. Den anden ting er vel så, at musklerne skal være store. Jeg træner mave af 3*15 "leg lifts" liggende på en bænk 20 cm over jorden (med benene og næsten hele røven udover kanten), hver gang. Det gør jeg 3 gange om ugen + skrå én gang om ugen. Er der mere jeg kan gøre? Er der andre øvelser, der er mere effektive? Hvad skal jeg gøre for at få max. træning i de næste 2-3 måneder inden det bliver sommer? Vh Rasmus ps. Måske det ville være en idé at finde en træningsklub i Kbh og få noget hjælp til den rette udførelse?
  4. Mit træningsprogram

    Hvilke vægte har du? Hvor i "landet bor du"? Altså hvilket landskab har du at løbe i? Er det asfalt, kupperet og bakket landskab? Hvis du kommer fra Jylland, så er der sgu masser af bakker at tage af, det er jo ubebygget bondeland hele baduljen :)
  5. Sixpack - nederste mavemuskler

    Hvor gammel er du?
  6. Træningsdage?

    Nej, men jeg vil ikke overtræne. Jeg vil se resultatet istedet..
  7. Six pack uden at spænde?

    Hvad snakker du om salt??
  8. Six pack uden at spænde?

    Hej Det er sikkert et dumt spørgsmål. Forudsat at man en fedtprocent under 10, er det så muligt, at have six pack uden atr spænde musklerne. Jeg har selv, så godt som six pack, når jeg spænder. Når jeg slapper af er mine abs en lille smule markerede. Dvs de 2 øverste er mest, de 2 midterste er knap så meget og de 2 nederste er ikke. At de 2 nederste slet ikke er synlige har vel noget at gøre med, at den smule fedt jeg skulle have "falder" der ned. Er ret sikker på, at min % er under 10. Når jeg ser billeder på google, så er hele babuljen meget markeret. Hpber i kan hjælpe
  9. Træningsdage?

    vil i ikke nok lige hjælpe mig her?
  10. Maximum mavetræning

    Tak, det var sådan set det eneste. Ja, jeg har både skrå og lige mave i. (Skrå og lige trænes mandag. Lige trænes de restrende dage)
  11. Maximum mavetræning

    hvorfor svarer du ikke bare på mit spørgsmål?
  12. Træningsdage?

    Hej Jeg træner i center. Træner fullbody. Jeg har følgende dage at træne på: Mandag, tirsdag, torsdag, fredag. Jeg hader at træne i weekenden, det bliver aldrig til noget - så det udelukker jeg. Jeg vil gerne træne 3 gange om ugen, men jeg ved ikke hvilke dage, der er fornuftigst. Er det iorden at træne fullbody Tirsdag, Torsdag og Fredag? Eller havd skal jeg så gøre? Vh Rasmus
  13. Maximum mavetræning

    Hej Jeg har markerede mavemuskler, så det er jo bare igang med at træne! Jeg har trænet i 1 1/2 måned i fullbodyprogram. 3 gange om ugen. Maven trænes af 3 sæt * 10 reps. Kan jeg træne maven mere i de andre dage? For at få maximum sixpack til sommer? :-) Hvor meget kan jeg udsætte den for? Vh
  14. Her er min kost-uge...

    Hej. Tak for dit svar. Jeg spiser vel bare almindelige store portioner (er det ca. 5-600 g...) Og nej. Jeg træner ikke hård konditionstræning. Faktisk slet ikke. Altså jeg cykler 5 km om dagen. Men det er da det. Jeg er spinkel af bygning og kunne godt tænke mig at tage lidt på (self. i muskelmasse, men også i vægt - da det jo er umuligt i ren muskel). Jeg træner styrke 3 gange om ugen. Vh Rasmus
  15. Her er min kost-uge...

    Men er det fornuftigt nok mht proteiner og variation osv.?