jabsi1

Medlemmer
  • Content count

    30
  • Joined

  • Last visited

  1. Kropsvægtsprogram

    Det er desuden vigtigt at tilføje, jeg har ikke adgang til en træninggsbænk, så bænkpress med Dumbells er udelukket..
  2. Kropsvægtsprogram

    Vii du sende et link til håndvægtsprogrammt? Jeg synes ikke lige umiddelbart, jeg kunne finde det? :-)
  3. Kropsvægtsprogram

    Hej allesammen. Jeg vil gerne blive bare en smule mere markeret, og jeg vil derfor til at lave noget kropsvægtstræning, da jeg desværre ikke har råd til at gå i motionscenter, mere... Jeg har dog 15 kgs håndvægte. Jeg er meget tynd i forvejen Har I et program som i vil foreslå? :) MVH Jacob
  4. Købe håndvægte - Hvor

    Hej, Jeg står i den situation, at jeg skal ud at have investeret i nogle håndvægte, da jeg ikke har tiden til at gå i et motionscenter, men så måske vil kunne få det gjort lidt herhjemme. Men så skal der jo købes nogen, og jeg vil meget gerne have anbefalet nogle sider hvor man kan gøre det? Har selv kigget på getbig.dk amazon.co.uk men jeg tror måske i kan hjælpe mig lidt bedre. Det må meget gerne være fra udlandet, men skal selvfølgelig være inden for EU, da der så ikke skal betales told. På forhånd tak
  5. Stige

    Hejsa.. Jeg ved godt, at det her er kondition og ikke kordination, men jeg vælger at lægge den her alligevel.. Jeg skal blive bedre motorisk, og derfor vil jeg meget gerne have købt en såkaldt "stige" hvor man løber igennem eksempelvis med krydsløb.. Men hvor kan jeg købe sådan en? MVH Jacob
  6. Hej igen. Tak for svaret!:-) Ville det være en idé kun at følge program a? Mavetræning har jeg inde i mit hoved altid med;-)
  7. Hej. Jeg vil gerne have større muskler på min krop. Derfor har jeg tænkt at træne 3 gange i ugen. Tirsdag A-pas Torsdag B-pas Lørdag A-Pas og så omvendt i næste uge. Men er dette et godt program? :-) PAS A Squat Dødløft Bænkpres Chinups Bent-Over Row Military Dips DB Curls PAS B: Dødløft Front Squat Skrå bænkpres Pullups Lateral Raise Yates Row Smal bænkpres Ez Curls
  8. Protein?

    Jeg vejer 47 kg og er 164 høj:-) Men man får vel også proteiner i alt det man spiser normaltvis. Jeg spiser sådan i gennemsnit : 7:20 havregryn 9:30 hjemmelavet baguette med kylling, salat, agurk og karrydressing.1-2 stykker frugt 11:20 hjemmelavet baguette med kylling, salat, agurk og karrydressing.2-3 stykker frugt 14-15 Frugt 17:00 frugt 18:30 aftensmad: Ris, kylling masser af salat 20:00 frugt 22:00 frugt. Jeg mener selv jeg spiser rimeligt sundt, hvad synes i?
  9. Protein?

    Hej MOL. Jeg skal ud at investerer i noget proteinpulver, og da jeg samtidig skal have et håndledsbind, så vælger jeg at bruge bodylab.dk , hvor jeg skal købe noget whey 100 pulver. Mit spørgsmål er så: Er det nok, at man dagligt indtager noget protein en gang. For jeg havde tænkt mig at tage en morgen smoothie med 40 gram protein i, men er det nok? Jeg skal bruge det til at vokse mig større. Jeg er nemlig halv klejn i det, og med et træningsprogram, som er til nybegyndere, hvor man skal "gaine", skulle jeg få en masse flotte markeringer :-) VH Jacob
  10. Nogen der kan anbefale et godt muscle-gainer til nybegyndere?:)
  11. Hej allesammen! Jeg har nu trænet i 3 måneder, og jeg synes simpelthen der sker for lidt med min krop. Jeg har taget 1 kg på på de tre måneder, så det er jo heller ikke voldsomt meget.. Vil nogen prøve at lave et træningsprogram til mig, hvor jeg i løbet af en uge kommer igennem alt på kroppen? Jeg kan træne hver dag, hvis det skal være, og kosten er som den skal være. Al hjælp bliver modtaget med kyshånd! På forhånd tak!
  12. Har du et træningsprogram du kører?

    For sådan en krop du har, vil jeg sgu også gerne have! :)

  13. Ondt i underarmen

    Hej Allesammen! Jeg har på det seneste haft ondt i min underarm når jeg har styrketrænet, når jeg fx har sat en håndvægt ned. Smerten forsvinder 10 sekunder efter, men efter træning gør det ondt, og det er nu gået så vidt, at hvis jeg bare løfter et æble, så gør det ondt. Derfor har jeg holdt pause siden i fredags,og det gør stadig lidt ondt når jeg løfter ting. Er der noget jeg kan gøre for at smerten forsvinder, og er der nogen der kan fortælle mig hvad der er galt? Jeg savner virkelig meget at træne, så al hjælp bliver modtaget med kyshånd! :D På forhånd tak!:)
  14. Hr. Kirchebrandts log

    Hej hr lund!:-) Der står i programmet det er til maskiner, så derfor min undren :) En pull-up, er vel bare det samme som en chin up, som man laver i en ribbe.
  15. Hr. Kirchebrandts log

    Hej hr k :D I dette program: Edt programmet skriver du at man første dag skal lave kropshævninger, men hvilken maskine vil du gøre det i?;) Venlig Hilsen Jacob