proteinfræseren

Medlemmer
  • Content count

    118
  • Joined

  • Last visited

  1. MOL VS. Bodyhouse

    Korrekt! Når det kommer dertil så er det jo hvor sød/charmerende og pæn du er at se på der bestemmer om det er dig eller mr. bloated abuser der scorer de søde damer
  2. 100% klar til den kommende badmintonsæson

    Jeg spiller selv badminton og kan fortælle dig at det ikke har været nogen ulempe for mig at tillægge mig noget mere masse. Jeg har haft stor nytte af at træne mine arme (triceps, biceps) og har på den måde opnået bedre slagstyrke. Samtidig har jeg også haft stor nytte at eksplosivt squat til at give noget bedre springstyrke. MEN!!! Det jeg helt klart har haft bedst resultater ved er at træne masser af badminton, roning på centerets romaskine (for kondi) og ellers bare føle mig frem rent øvelsesmæssigt på hvilke øvelser der har hjulpet mest muligt i mit spil.
  3. En muskelgruppe der faktisk ikke KAN vokse?

    For mit vedkommende er det rigtig nok det der med at der er mange nede i centret som kan bænke del mindre end jeg kan, men som stadig har et betydeligt større bryst.
  4. En muskelgruppe der faktisk ikke KAN vokse?

    Velkommen til mit problem med mine pecs. Kunne godt forfalde til at tro det er rigtigt at der er nogle muskelgrupper der bare ikke vil vokse under nogen omstændigheder. Jeg synes jeg har arbejdet og arbejdet på mine pecs og der sker ik en skid overhovedet
  5. badminton

    Men hvis du siger du er A spiller så ville jeg nok foreslå at du ikke ligger alt for meget af din energi over på styrketræning fordi: 1) du ku jo ske at bli så bidt af styrketræning at du forsømmer dit badminton og det kan vi jo ik ha 2) Min egen personlige erfaring siger at det resultat man får ud af at træne styrketræning ikke helt matcher det man får ud af at bruge energien på noget seriøst badmintontræning. Ps. Dog vil jeg li sige at det giver noget, så jeg anbefaler at du styrketræner helt klart. Bare pas på med for meget squat og dødløft, med mindre det er eksplosivt. (Jeg havde selv en periode hvor jeg mistede lidt for meget eksplotionskraft pga. noget heftig squattræning)
  6. badminton

    Hey Jeg spiller selv bedminton og sætter det en del højere en både styrke og masse. Min personlige erfaring er at muskelmasse ikke forhindre dig i at blive bedre til badminton, så længe du træner badminton. Så gør det bare at du bliver en større badmintonspiller. Jeg har aldrig kørt et decideret badmintontræningsprogram nede i mit center, men jeg har helt klart haft meget gavn af at lave eksplosive sets i squat, for at få noget bedre springkraft i stængerne. Derudover så er noget god styrketræning for skuldrene også værdifuldt, jeg har i hvertfald styrket mit smash betydeligt i den tid jeg har styrketrænet. Men deruover må man nok si at den bedste måde at blive bedre til badminton på er at køre nogle deciderede badmintontræningsprogrammer, løbe træne så kondien kommer op og dyrker lidt smidighedstræning
  7. WWE RAW

    Synes nu The Undertaker mangler
  8. virker det???!

    Kort sagt du ska søge nogle helt basale informationer her på Motion-online om hvordan kroppen fungere ved angår det at tabe sig og det at tage på. Det er ikke så svært at forstå, men det tager tid at forklare Husk blot én ting: Du kan ikke tabe fedt og tage muskelmasse på på samme tid Hvad angår din løbetræning så ku du: a) droppe den og løfte nogle flere vægte og æde noget mere B) Blive ved med at løbetræne og æde endnu mere mad og løfte flere vægte c) Løfte endnu flere vægte, mens du æder endnu mere Det er ihvertfald helt sikkert at du ikke får en flot overkrop af at løbetræne, så hvis du ik gør det for at få en god kondi, så drop det!!!!!!!! Som de andre allerede har sagt så æd en masse og løft noget mere
  9. virker det???!

    Du laver alt for mange gentagelser.... Du ska ha vægten (altså den du ska løfte) op på et niveau hvor du kan køre med ca. 10 gentagelser det får du det bedste og maximale muskelvækst ud af
  10. Tage på! simple as that..

    <<< p1kz0r Det tillader jeg mig at tvivle på, med den rette højkaloriekost må det ku la sig gøre for alle at ta på
  11. Tage på! simple as that..

    ÆD ÆD ÆD ÆD Spis masser af mad med højt kalorieindhold, hele tiden... Ingen kan have så højt et stofskifte at de ik kan ta på, og husk at spise hele tiden ikke kun når du er sulten. Hele tiden og med det mener jeg hele tiden.
  12. Tyler Durden's BF%

    <<< Docholliday Ved ikke helt om jeg er enig med det om med seven, men jeg kan godt se det lykkedes lidt at dreje opmærksomheden lidt væk fra hovedemnet det var ikke helt meningen hehe...
  13. Tyler Durden's BF%

    <<< Docholliday Det sidste du skriver er præcis hva jeg mener; at Brad Pitt´s karakter er en projektion af Edward Norton´s karakters ønske-"jeg". Men jeg forstår ikke hvorfor du siger at Tyler Durden som person ikke eksistere? Mener du at navnet Tyler Durden er "opfundet" af ham ligesom Pitt´s karakter fordi det er et navn som er "federe" end sit eget?
  14. Tyler Durden's BF%

    Ikke for at ødelægge jeres lille diskussion fuldstændig, med en lidt irrelevant kommentar, men person på billedet (Brad Pitt) kan vi vidst godt blive enige om IKKE er Tyler Durden, men en projektion af Tyler Durden´s ønske udseende og væremåde... Ved godt det er flueknepperi og I alle sammen godt er klar over dte, men jeg synes li jeg ville gøre det klart i indlægget. Det er jo en ret vigtig faktor i filmen må man sige
  15. "Mor løfter bil...."

    <<< Krumborg Han løftede vel helikopteren hva der svare til at løfte siden op på en bil for at hans kammi kunne komme ud. Ved ikke hvor meget det var præcis, men han gav sig nok ikke til at forsøge at sætte ny PR i military press med den. Det de dog lagde væk på i dokumentaren var hvor menneskeligt umuligt det løft han lavede rent faktisk var.